Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg er ikke oppblåst,jeg er mer radmager. Har spydd kontinuerlig i 3dager...

Uff da, er ikke no allright å spy.. (går du ikke på kvalmestillende forresten?) Men som skrevet over her: du har nok enten brukt feil før eller samler litt vann bare. Det blir nok normalisert etter et par uker.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, er ikke no allright å spy.. (går du ikke på kvalmestillende forresten?) Men som skrevet over her: du har nok enten brukt feil før eller samler litt vann bare. Det blir nok normalisert etter et par uker.. :)

Spiste kvalmestillende som bare det jeg,men da jeg sluttet å ta de så sluttet jeg å spy også. Begynner å tro at det var de jeg ble dårlig av...
Skrevet

Spiste kvalmestillende som bare det jeg,men da jeg sluttet å ta de så sluttet jeg å spy også. Begynner å tro at det var de jeg ble dårlig av...

Jøss, så rart.. :overrasket:

Skrevet

Jøss, så rart.. :overrasket:

Prøvde å tilpasse dose og medisiner uten noe som helst hell,men det vi ikke forsøktevar å kutte afipran.

Men du,hvor mye krymper dissa puppa?:)

Skrevet

Prøvde å tilpasse dose og medisiner uten noe som helst hell,men det vi ikke forsøktevar å kutte afipran.

Men du,hvor mye krymper dissa puppa? :)

Hehe, det er nok også veldig individuelt :) Noen sier inntil en cup-størrelse, men jeg merket ikke så mye til at de krympet første gangen egentlig. Bare synes det var allright når de droppet og så litt mer naturlige ut :) Gleder meg til det har gått et par uker og jeg kan se mer hvordan de blir seende ut! :D

Skrevet

Hehe, det er nok også veldig individuelt :) Noen sier inntil en cup-størrelse, men jeg merket ikke så mye til at de krympet første gangen egentlig. Bare synes det var allright når de droppet og så litt mer naturlige ut :) Gleder meg til det har gått et par uker og jeg kan se mer hvordan de blir seende ut! :D

Spenningen tar nestenknekken på meg :P Har så lyst til å bestille BH-er,men da må jeg vel bare vente da...:)
Skrevet

Det er Forsåvidt ikke det helt store tapet,for jeg kom til G i cup størrelse da jeg måltid dag. Har ikke noe problem med en F!

Skrevet

La meg bare få si én ting her! JEG BRUKER IPAD, og alt det som følger med av skrivefeil....

Skrevet

Spenningen tar nestenknekken på meg :P Har så lyst til å bestille BH-er,men da må jeg vel bare vente da... :)

Hehe, ja vent litt med det du! Skjønner at det er spennende, men de forandrer seg en del frem og tilbake (mine gjorde ihvertfall) så det blir nok bare bortkastede penger.. Denne supersexye sports-BHen skal jo være på dag og natt i 4 uker så.. :forvirret: Så jeg gidder ikke tenke på å kjøpe noen (nesten like så sexy) spileløse BHer enda..

Skrevet

Det er Forsåvidt ikke det helt store tapet,for jeg kom til G i cup størrelse da jeg måltid dag. Har ikke noe problem med en F!

Hvor/hvordan målte du forresten? :)

Skrevet

Hvor/hvordan målte du forresten? :)

i brevet jeg fikk fra klinikken så sto det at jeg kunne bruke BH med spiler etter 6 uker. Ble helt overlykkelig!!

Man måler rett under puppene og runder av til nærmeste 5 (73-75/ 72-70) også tar man høyeste punkt over brystet. Jeg måler 94 cm på høyeste punkt og når jeg strammet så fikk jeg 70 cm under bryst. Det er en differanse på 24 cm som er lik G

Skrevet

i brevet jeg fikk fra klinikken så sto det at jeg kunne bruke BH med spiler etter 6 uker. Ble helt overlykkelig!!

Man måler rett under puppene og runder av til nærmeste 5 (73-75/ 72-70) også tar man høyeste punkt over brystet. Jeg måler 94 cm på høyeste punkt og når jeg strammet så fikk jeg 70 cm under bryst. Det er en differanse på 24 cm som er lik G

Aha, ja jeg vet det er forskjell fra klinikk til klinikk. Noen sier spile-Bh etter 6 uker, mens min sier 6mnd.. Er litt rart egentlig..?

Ah, jeg målte 72 under og 95-96 over nå. Pleier vanligvis å bruke 70 rundt :)

• Liker 1
Skrevet

Aha, ja jeg vet det er forskjell fra klinikk til klinikk. Noen sier spile-Bh etter 6 uker, mens min sier 6mnd.. Er litt rart egentlig..?

samme med brystbåndet,hvilket jeg ikke kan forda,men må bruke i to uker.

Ja,det er litt av en størrelse det ^^, 70H :)

Skrevet

Så forresten puppene dine nå. De ble kjempe fine:) Du har litt rundere pupper enn kremmerhusene mine ^^,

Skrevet

Så forresten puppene dine nå. De ble kjempe fine:) Du har litt rundere pupper enn kremmerhusene mine ^^,

Takk takk :) Kremmerhusene blir nok rundere med tiden, hehe :)

Skrevet

Takk takk :) Kremmerhusene blir nok rundere med tiden, hehe :)

ja, det ville jeg satt pris på! Ikke for det,kremmerhus er bedre enn pannekaker ^^
  • Liker 1
Skrevet

Skal operere nå til onsdag, og lurte på om hvor lang tid det tok for dere som har proteser over muskelen til dere klarte å kjøre bil?:):)

Skrevet

Jeg opererte meg på Fornebuklinikken og i brevet jeg fikk med meg hjem står det at jeg skal vente med spilebh i 6mnd. Jeg tror man kan bruke litt skjønn, i hvertfall sa de dette til meg på konsultasjonen. Jeg hatet både sportsbh'en og nedpressbåndet de første dagene, men nå synes jeg nesten det bare er betryggende å ha på, sikkert også fordi smertene ikke er like tydelige lenger, og at det er godt å ha noe som støtter litt. Merker dere som er nyopererte at dere spenner dere mer uten bh enn med?

Jeg fant denne siden her bl.a. når jeg søkte på bh-kalkulator. http://www.underverker.no/extra1.php

Jeg er også veldig spent på å se om det stemmer, for i såfall har jeg fått en god del større str enn jeg hadde kunnet forestille meg. Rare greier dette her..

Jeg har aldri forstått meg på de som oprererer inn silikon flere ganger og går større og større i str. Jeg er bare 11 dager etter opr. og endret helt synet på det. Man ser seg faktisk litt blind på sin egen str ser jeg nå. For første gang i mitt liv ser brystene faktisk større ut uten klær enn med :)

Skrevet

Skal operere nå til onsdag, og lurte på om hvor lang tid det tok for dere som har proteser over muskelen til dere klarte å kjøre bil? :) :)

I mitt infobrev stod det at man kan gjenoppta bilkjøring etter en uke :)

Skrevet

ja, det ville jeg satt pris på! Ikke for det,kremmerhus er bedre enn pannekaker ^^

Hehe, jeg refererte til puppene mine som to fjell de første dagene, men kremmerhus er sannelig en fin beskrivelse! :) Nå likner de mye mer på pupper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...