Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er jeg hjemme etter operasjonen :) Hittil er alt bra - er litt trøtt bare.. Litt tidlig å si noe om resultatet selvfølgelig, men håper og tror det blir fint! :smilorange: Har lagt ut nytt innlegg på bloggen min og vil legge ut bilder etterhvert :)

Godt å høre! Gratulerer :D Nå skal jeg ta meg en tur inn på bloggen din å lese :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres stort ut ja^^ Jeg føler at mine er SVÆRE og de er bare 350 :)

Det er stooor forskjell på hvordan det ser ut på folk har jeg skjønt. Jeg så jo på massevis av før og etter-bilder før første operasjonen og noen jenter la inn 250cc og fikk ganske store pupper, mens andre måtte opp i 600cc for å få samme resultat liksom.. :sjokkbla:

Skrevet

Godt å høre! Gratulerer :D Nå skal jeg ta meg en tur inn på bloggen din å lese :)

Takk for det :) Ja gjør det - er en del stoff som kan være nyttig i arkivet :wink:

Skrevet

Takk for det :) Ja gjør det - er en del stoff som kan være nyttig i arkivet :wink:

Absolutt! :) Jeg ser du opererte under muskelen, så da måtte vel du gå med brystbånd? Måtte du kjøpe det selv? Jeg har fått beskjed om å kjøpe det selv, men finner ikke det noen steder:S Vet du om noen steder de har det?

Skrevet

Noen av dere som vet hvor man kan få kjøpt brystbånd? Fikk beskjed å skaffe det selv, men har vært i noen apotek, og de har aldri hatt det ! Heller ikke sportsbutikk... :sukk:

Du kan kjøpe hos bandagist:)
Skrevet

Det er stooor forskjell på hvordan det ser ut på folk har jeg skjønt. Jeg så jo på massevis av før og etter-bilder før første operasjonen og noen jenter la inn 250cc og fikk ganske store pupper, mens andre måtte opp i 600cc for å få samme resultat liksom.. :sjokkbla:

Det har du helt rett i. Jeg tror mine pupper hadde blitt helt ville med 525 gr :D gleder meg til å se dine:) Har jo lest bloggen din allerede før jeg rotet meg inn her:)
Skrevet

Du kan kjøpe hos bandagist:)

Åh, takk skal du ha :D

Skrevet

hei. e d noken her inne som he blitt operert av barbra dahl?

ej opererte mej første gongen okt 2011. vart bestemt av girurg at ej skulle ha 300 under muskel. å tok et lite løft for ho meinte ej ikkje trengde meir.va veldi skeptisk til d,me tanke på at ej he amma to barn å hadde 80D før ongane å etter ferdi amming på to barn so brukte ej e liten 75B. å hadde en del heng. va fornøgd etter opersjonen,men tok 3 måna,so bjynte dei å henge:/ veeeldi. å brystvortene vart veeeldi store. målte dei nesten 8 cm! etter masse styr å ej måtte gå til d stege å snakke me pasientombude, gjekk ho me på å operere mej ijenn, måtte da betale nye 10 000 kr. opererte i april 2012. da tok ho et løft å minska brystvortene. å tok vekk litt fett. men no 5måna etterpå,so he brystvortene blitt 7cm diameter. å brøsta he bjynt å henge ijenn:(

noken som he opplevd noke liknande å ka gjor dokke for å få d fiksa?

Skrevet

Absolutt! :) Jeg ser du opererte under muskelen, så da måtte vel du gå med brystbånd? Måtte du kjøpe det selv? Jeg har fått beskjed om å kjøpe det selv, men finner ikke det noen steder:S Vet du om noen steder de har det?

Jeg brukte ikke brystbånd første gangen og heller ikke nå - tror det er litt individuelt om man må bruke det eller ikke :)

Skrevet

Det har du helt rett i. Jeg tror mine pupper hadde blitt helt ville med 525 gr :D gleder meg til å se dine:) Har jo lest bloggen din allerede før jeg rotet meg inn her:)

Hehe, ja. Tviler på at mine blir helt ville, men jeg ser forhåpentligvis litt forskjell da :)

Skrevet

Hallo der!

Jeg har lest litt rundt i denne dagboken i sikkert en måned. La inn 350 HP under muskel tirsdag denne uken,tenke å slenge meg på her for litt råd og tips ettersom tiden går:)

Når jeg først er i gang. Dere som har under muskel,hvordan har størrelsen utviklet seg? Menge sier at når musklene slipper taket så blir puppene større,men så er man jo også hoven av andre grunner som bedrer seg etterhvert. Hvor ender man opp til slutt?:)

må bare få fremhevet denne en gang til,sånn at jeg kan få svar ^^,
Skrevet

Øker midjemålet av brystforstørrelse også,eller? Før jeg opererte brukte jeg 70D,men når jeg måler nå så får jeg 74 cm. Og det på tross av at jeg har gått ned i vekt etter operasjonen.... Det er vel ikke mulig å få flere cm med væskeansamling rundt ribbeiena? De føles ikke noe større.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja. Tviler på at mine blir helt ville, men jeg ser forhåpentligvis litt forskjell da :)

Ja,det blir nok en forskjell. Når du både har økt såpass mye i størrelse og profil så ser du helt sikkert forskjell:) Jeg synes det ser ut som jeg går med kremmerhus på brystet. Står helt forundret og ser meg i speilen ^^,
Skrevet

Ja,det blir nok en forskjell. Når du både har økt såpass mye i størrelse og profil så ser du helt sikkert forskjell:) Jeg synes det ser ut som jeg går med kremmerhus på brystet. Står helt forundret og ser meg i speilen ^^,

Hehehe, kremmerhus faktisk :fnise:

Skrevet

hei. e d noken her inne som he blitt operert av barbra dahl?

ej opererte mej første gongen okt 2011. vart bestemt av girurg at ej skulle ha 300 under muskel. å tok et lite løft for ho meinte ej ikkje trengde meir.va veldi skeptisk til d,me tanke på at ej he amma to barn å hadde 80D før ongane å etter ferdi amming på to barn so brukte ej e liten 75B. å hadde en del heng. va fornøgd etter opersjonen,men tok 3 måna,so bjynte dei å henge:/ veeeldi. å brystvortene vart veeeldi store. målte dei nesten 8 cm! etter masse styr å ej måtte gå til d stege å snakke me pasientombude, gjekk ho me på å operere mej ijenn, måtte da betale nye 10 000 kr. opererte i april 2012. da tok ho et løft å minska brystvortene. å tok vekk litt fett. men no 5måna etterpå,so he brystvortene blitt 7cm diameter. å brøsta he bjynt å henge ijenn:(

noken som he opplevd noke liknande å ka gjor dokke for å få d fiksa?

ej he prøvd å søke en del på nette, for å finne noken som he hatt liknande situasjon,men finn ingneting. men visste om dinna sida,da ej va her inne før ej skulle operere mej. tenkte kansje dokke vist om noken el he opplevd noke sjøl,som kan gi mej tipps om ka ej skal gjer herifra.

Skrevet

Øker midjemålet av brystforstørrelse også,eller? Før jeg opererte brukte jeg 70D,men når jeg måler nå så får jeg 74 cm. Og det på tross av at jeg har gått ned i vekt etter operasjonen.... Det er vel ikke mulig å få flere cm med væskeansamling rundt ribbeiena? De føles ikke noe større.

Hvis du opererte for 4 dager siden (?) så er det nok veldig normalt å ha økt litt i omkrets ja. Synes å huske at det tok en stund før jeh "var meg selv igjen" etter første operasjonen så.. Man er hoven en god stund og jeg merker ihvertfall at jeg er oppblåst etter narkosen.. :)

Skrevet

Hvis du opererte for 4 dager siden (?) så er det nok veldig normalt å ha økt litt i omkrets ja. Synes å huske at det tok en stund før jeh "var meg selv igjen" etter første operasjonen så.. Man er hoven en god stund og jeg merker ihvertfall at jeg er oppblåst etter narkosen.. :)

Men jeg er ikke oppblåst,jeg er mer radmager. Har spydd kontinuerlig i 3dager...
Skrevet

Enten har du målt feil før eller nå eller så har du rett og slett samlet litt vann. Ikke noe å bekymre seg for, midjemålet øker ikke av en brystforstørrelse :)

Når jeg først er i gang. Dere som har under muskel,hvordan har størrelsen utviklet seg? Menge sier at når musklene slipper taket så blir puppene større,men så er man jo også hoven av andre grunner som bedrer seg etterhvert. Hvor ender man opp til slutt? :)

Jeg merket ikke noen spesiell størrelsesforskjell, annet enn at de har blitt mykere. Jeg var nok litt hoven i begynnelsen, men da gikk jeg jo med sportsbh og nedpressbånd og det var vanskelig å si noe om størrelsen. Jeg tror det kommer litt an på utgangspunktet man har før operasjonen og såklart hvordan kroppen reagerer...

Skrevet

Ja,enten så har jeg målt feil eller så har jeg brukt feil størrelse i utgangspunktet^^, Ikke at det er så viktig,ble bare litt paff,4 cm er jo en del.

Man jo spørre for det er ikke helt til å bli klok på:) Den puppen som ser størst ut er den hvor muskelen står i spenn,men den puppen som står mest ut er den som er minst og mykest. Blie spennende å se det endelige resultatet :)

Skrevet

ej he prøvd å søke en del på nette, for å finne noken som he hatt liknande situasjon,men finn ingneting. men visste om dinna sida,da ej va her inne før ej skulle operere mej. tenkte kansje dokke vist om noken el he opplevd noke sjøl,som kan gi mej tipps om ka ej skal gjer herifra.

Dette eget området jeg ikke vet noe særlig om dessverre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...