terri Skrevet 12. august 2012 #22501 Skrevet 12. august 2012 Heisann! Nå har det gått 9 dager siden jeg opererte, og har egentlig begynt å føle meg ganske som før. puppene er kanskje litt harde, men føler hevelsene blir mindre og mindre for hver dag. Har ikke vondt noen plass, er bare litt sår om jeg stryker hånden over operasjonssåret. Når begynte dere å ta oppigjen nødvendig husarbeid, som å vaske klær,sette i oppvaskmaskinen, og lage middag??? altså litt lettere huarbeid, å vaske gulv og støvsuge er enda uaktuelt
Gurip Skrevet 12. august 2012 #22502 Skrevet 12. august 2012 Når er det vanlig at stingene forsvinner? På mandag er det 6 uker siden operasjonen, å mine sting ser ikke ut til å ville forsvinne :S Hva mener du med sting? Selve tråden? Eller arrene?
flower921 Skrevet 12. august 2012 #22503 Skrevet 12. august 2012 Heisann! Nå har det gått 9 dager siden jeg opererte, og har egentlig begynt å føle meg ganske som før. puppene er kanskje litt harde, men føler hevelsene blir mindre og mindre for hver dag. Har ikke vondt noen plass, er bare litt sår om jeg stryker hånden over operasjonssåret. Når begynte dere å ta oppigjen nødvendig husarbeid, som å vaske klær,sette i oppvaskmaskinen, og lage middag??? altså litt lettere huarbeid, å vaske gulv og støvsuge er enda uaktuelt Hei! Nå er det fire dager siden jeg opererte. I dag har jeg vasket litt klær og det gikk helt fint. Puttet inn få plagg om gangen slik at det ikke ble for tungt og lukker døra med foten. Har rett og slett ikke tid til å la livet stoppe og så da må man være litt kreativ :-)
SilikonSnuppa Skrevet 12. august 2012 #22504 Skrevet 12. august 2012 Hva mener du med sting? Selve tråden? Eller arrene? Stingene, tråden som jeg har blitt sydd med som skal gå bort av seg selv. Den vil ikke forsvinne, trodde det skulle ha gjort det i hvert fall nå som det har gått 6 uker :S
SilikonSnuppa Skrevet 12. august 2012 #22505 Skrevet 12. august 2012 Heisann! Nå har det gått 9 dager siden jeg opererte, og har egentlig begynt å føle meg ganske som før. puppene er kanskje litt harde, men føler hevelsene blir mindre og mindre for hver dag. Har ikke vondt noen plass, er bare litt sår om jeg stryker hånden over operasjonssåret. Når begynte dere å ta oppigjen nødvendig husarbeid, som å vaske klær,sette i oppvaskmaskinen, og lage middag??? altså litt lettere huarbeid, å vaske gulv og støvsuge er enda uaktuelt Fikk beskjed om at etter 1 uke kunne jeg gjøre lett husarbeid, som inneholdt bare støvtørking og jeg kunne løfte opp til 10 kg. MEN hvis jeg fikk vondt måtte jeg stoppe med en gang og sette meg ned å slappe av.
Gurip Skrevet 13. august 2012 #22506 Skrevet 13. august 2012 Når begynte dere å ta oppigjen nødvendig husarbeid, som å vaske klær,sette i oppvaskmaskinen, og lage middag??? altså litt lettere huarbeid, å vaske gulv og støvsuge er enda uaktuelt Jeg synes det var ubehagelig å arbeide "langt unna kroppen" i et par uker, feks å ta ut kopper og kar fra overskapene osv. Å lage middag i hofte-/midjehøyde gikk bedre og jeg begynte vel med det etter en uke++. Men det varierte jo litt, det var ubehagelig å skjære brød, men å smøre på gikk jo fint... Tror det beste bare er å kjenne etter om du orker det eller ikke og ta pause hvis man blir sliten Stingene, tråden som jeg har blitt sydd med som skal gå bort av seg selv. Den vil ikke forsvinne, trodde det skulle ha gjort det i hvert fall nå som det har gått 6 uker :S Jeg mener stingene mine sitter "innvendig" og skulle forsvinne av seg selv, så jeg har aldri sett noe til selve tråden... Jeg ville tatt en telefon til klinikken hvis jeg var deg. Hvis du ikke har noen infeksjon av noe slag og selve arret ser fint ut, vil jeg tro at du kan fjerne stingene på samme måte som med andre sting (med et skalpell og fjerne tråden forsiktig). Men hør med klinikken (og si ifra hva de sier )
SilikonSnuppa Skrevet 13. august 2012 #22507 Skrevet 13. august 2012 Jeg synes det var ubehagelig å arbeide "langt unna kroppen" i et par uker, feks å ta ut kopper og kar fra overskapene osv. Å lage middag i hofte-/midjehøyde gikk bedre og jeg begynte vel med det etter en uke++. Men det varierte jo litt, det var ubehagelig å skjære brød, men å smøre på gikk jo fint... Tror det beste bare er å kjenne etter om du orker det eller ikke og ta pause hvis man blir sliten Jeg mener stingene mine sitter "innvendig" og skulle forsvinne av seg selv, så jeg har aldri sett noe til selve tråden... Jeg ville tatt en telefon til klinikken hvis jeg var deg. Hvis du ikke har noen infeksjon av noe slag og selve arret ser fint ut, vil jeg tro at du kan fjerne stingene på samme måte som med andre sting (med et skalpell og fjerne tråden forsiktig). Men hør med klinikken (og si ifra hva de sier ) Stingene mine skulle forsvinne av seg selv, det var ikke noe sting å fjerne. Men synes det er så rart at det skal ta så lang tid før de forsvinner Ja skal ta en telefon i morgen, skulle egentlig i dag. Men fikk aldri sjekket arrene mine i dag, for å se om stingene har begynt å forsvinne. Så må heller ta det i morgen
terri Skrevet 13. august 2012 #22508 Skrevet 13. august 2012 Når er det vanlig at stingene forsvinner? På mandag er det 6 uker siden operasjonen, å mine sting ser ikke ut til å ville forsvinne :S Har tatt av tapen i dag, 10 dager etter operasjon. Har faktisk veldig fine arr ser jeg, men har ikke sett noe til sting. Har bare en tynn strek, men bittelitt skorpe her og der..
Gjest Teta Skrevet 14. august 2012 #22509 Skrevet 14. august 2012 Hei! Dette er mitt første innlegg her noensinne. Jeg begynte å lese tråden fra starten av, og har kommet til side 350 eller noe... Fant ut at dette kommer til å ta tid og komme igjennom! Men det er så fantastisk mye nyttig informasjon her, og jeg suger til meg alt! Hehe.Så jeg ville mest bare si hei, og håper at jeg får joine klubben! Jeg er 26 år gammel, ingen barn, er i full jobb og bor i Bergen. Har tenkt på brystforstørrelse så og si daglig de siste 3-4 årene, men jeg har alltid vært redd for operasjoner. Nå har jeg imidlertid bestemt meg! Og er i full gang med sparingen.
Nysgjerrigper6 Skrevet 14. august 2012 #22510 Skrevet 14. august 2012 Her har det vært mange innlegg siden jeg dro på tur! :D Så kjekt! Nå er det under to uker til det er min tur, og jeg gleder meg sånn... Håper tiden går fort!
flower921 Skrevet 15. august 2012 #22511 Skrevet 15. august 2012 Nå har det gått en hel uke siden jeg lå under kniven. Det føles så godt å være komfortabel med puppene! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før. Har fortsatt litt smerter og problemer med å komme meg ut av senga. Puppene blir veldig stive og "støle" etter å ha ligget i ro hele natta. Håper det bedrer seg fort og at jeg snart kan ligge på siden. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok før dere kunne ligge på siden? Jeg smugprøvde litt vanlige bh-er i butikken i dag. Tidligere var jeg en 70A og nå en stor B eller liten C. Det føles så deilig å få pupper i en bh uten push-up. Jeg la forresten inn 265 cc runde proteser under muskel på nobel clinic. Planen var å legge inn 215 cc anatomiske proteser. Dette sa hvertfall kirurgen jeg var på konsultasjon hos. Visste at det var en annen kirurg som skulle operere meg, og på operasjonsdagen sa han at det helt sikkert ville bli plass til 265 cc. Er SÅ glad for at jeg fikk en annen kirurg. Burde jo såklart gått på konsultasjon flere steder, men siden jeg måtte reise et stykke lot det seg ikke gjøre.
SilikonSnuppa Skrevet 17. august 2012 #22512 Skrevet 17. august 2012 Noen her som har fått barn og har silikon? Hvordan gikk det? Ble de ødelagt? Hvor lang tid etter operasjonen fødte dere? Og klarte du å amme?
terri Skrevet 17. august 2012 #22513 Skrevet 17. august 2012 Nå har det gått en hel uke siden jeg lå under kniven. Det føles så godt å være komfortabel med puppene! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før. Har fortsatt litt smerter og problemer med å komme meg ut av senga. Puppene blir veldig stive og "støle" etter å ha ligget i ro hele natta. Håper det bedrer seg fort og at jeg snart kan ligge på siden. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok før dere kunne ligge på siden? Jeg smugprøvde litt vanlige bh-er i butikken i dag. Tidligere var jeg en 70A og nå en stor B eller liten C. Det føles så deilig å få pupper i en bh uten push-up. Jeg la forresten inn 265 cc runde proteser under muskel på nobel clinic. Planen var å legge inn 215 cc anatomiske proteser. Dette sa hvertfall kirurgen jeg var på konsultasjon hos. Visste at det var en annen kirurg som skulle operere meg, og på operasjonsdagen sa han at det helt sikkert ville bli plass til 265 cc. Er SÅ glad for at jeg fikk en annen kirurg. Burde jo såklart gått på konsultasjon flere steder, men siden jeg måtte reise et stykke lot det seg ikke gjøre. 14 dager siden operasjon, og nå er jeg begynt å ligge litt over på siden Glemmer nesten at jeg nettopp har tatt en operasjon, så må holde meg selv i nakkeskinnet for å ikke overdrive aktiviteten.
Gurip Skrevet 19. august 2012 #22514 Skrevet 19. august 2012 Stingene mine skulle forsvinne av seg selv, det var ikke noe sting å fjerne. Men synes det er så rart at det skal ta så lang tid før de forsvinner Ja skal ta en telefon i morgen, skulle egentlig i dag. Men fikk aldri sjekket arrene mine i dag, for å se om stingene har begynt å forsvinne. Så må heller ta det i morgen Har du fått noen svar på det med stingene, eller? Hei! Dette er mitt første innlegg her noensinne. Jeg begynte å lese tråden fra starten av, og har kommet til side 350 eller noe... Fant ut at dette kommer til å ta tid og komme igjennom! Men det er så fantastisk mye nyttig informasjon her, og jeg suger til meg alt! Hehe.Så jeg ville mest bare si hei, og håper at jeg får joine klubben! Jeg er 26 år gammel, ingen barn, er i full jobb og bor i Bergen. Har tenkt på brystforstørrelse så og si daglig de siste 3-4 årene, men jeg har alltid vært redd for operasjoner. Nå har jeg imidlertid bestemt meg! Og er i full gang med sparingen. Hei og velkommen hit Jeg leste også gjennom HELE tråden, det er masse nytting info her, ja. Men jeg hadde alltid i bakhodet at dette bare er råd fra andre jenter, instruksene fra kirurgen og klinikken følges alltid Nå har det gått en hel uke siden jeg lå under kniven. Det føles så godt å være komfortabel med puppene! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før. Har fortsatt litt smerter og problemer med å komme meg ut av senga. Puppene blir veldig stive og "støle" etter å ha ligget i ro hele natta. Håper det bedrer seg fort og at jeg snart kan ligge på siden. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok før dere kunne ligge på siden? Jeg smugprøvde litt vanlige bh-er i butikken i dag. Tidligere var jeg en 70A og nå en stor B eller liten C. Det føles så deilig å få pupper i en bh uten push-up. Jeg la forresten inn 265 cc runde proteser under muskel på nobel clinic. Håper alt fortsatt går fint med deg! Jeg lå litt på siden etter to uker, kjentes veldig uvant og rart ut, men det gikk fint. Jeg sov på magen etter sju uker og nå sover jeg akkurat som jeg vil. Det kan kjennes litt rart ut fortsatt, men ikke vondt. Forsøk å få målt deg ordentlig et sted, så kan du se hvilken størrelse du har Jeg synes det er vanskelig å finne størrelse selv, det er bedre når noen plukker ut den perfekte bh'en (til de perfekte puppene) for meg
Saaaa Skrevet 21. august 2012 #22515 Skrevet 21. august 2012 (endret) Da er puppene mine 4 uker!! ) bare 2 uker til jeg kan begynne å bruke vanlig bh! Gleder meg! ) har selvsagt prøvd litt bher sånn at jeg ser litt str min Endret 21. august 2012 av Saaaa
SilikonSnuppa Skrevet 21. august 2012 #22516 Skrevet 21. august 2012 Hjelpe meg! Ca 2 uker etter operasjonen kjøpte jeg meg en BH i str 75D, den virket litt liten, men regnet med at puppene mine kom til å bli mindre. Nå er det nesten 7 uker siden operasjonen, og jeg har begynt sånn smått med å bruke ordentlig BH. Men i går så gjorde jeg det i hvert fall i nesten 4 timer. Og det var da jeg merket det at BHen min ikke passet :S Så jeg dro på Lindex for å prøve ut forskjellige BHer for å se. Tok med meg 70D og C, 75 C og D. Tok først på meg 70D, den var så rar. Det var akkurat som at den ikke passet. Satt ubehagelig på, måtte dytte og trikse med puppene mine for å få gjemt nippelen min :S Prøvde da 75D, siden den er jo litt større i cupen, men den var også for liten og alt for stor rundt livet mitt. Så da fant jeg plutselig i en i 70DD, tenkte jeg skulle ta den med for moro skyld da. For å se om den passet bedre. Å jaggu gjorde den ikke det! Måtte stå å smile og le litt for meg selv der. Operasjonslegen min sa jeg kom vil å fylle en C, også fyller jeg heller en 70DD :0 Heldig er jeg lang, så jeg ser ikke ut som en silikon berte når jeg kommer. Men hoff så vanskelig det er å finne BH str :/ 70D fant jeg nesten ingen av, og nå skal jeg ha 70DD! Det er vel det som er negativt :/ Men ellers er jeg veldig fornøyd med mine store og fine pupper
SilikonSnuppa Skrevet 21. august 2012 #22517 Skrevet 21. august 2012 (endret) Fjernet Endret 21. august 2012 av SilikonSnuppa
SilikonSnuppa Skrevet 21. august 2012 #22518 Skrevet 21. august 2012 (endret) Hvordan får jeg sånn skrift under mitt innlegg? Sånn at jeg kan legge til blogg linken min og hvor mye jeg har lagt inn? Skjønner det ikke Endret 21. august 2012 av SilikonSnuppa
Nysgjerrigper6 Skrevet 21. august 2012 #22519 Skrevet 21. august 2012 Hei! Hvilken butikk har dere kjøpt sportsbh til etter operasjonen? Jeg finner en bh med lukking foran, å nå begynner det å haste siden jeg skal opererest på mandag.
Saaaa Skrevet 21. august 2012 #22520 Skrevet 21. august 2012 Hvordan får jeg sånn skrift under mitt innlegg? Sånn at jeg kan legge til blogg linken min og hvor mye jeg har lagt inn? Skjønner det ikke Gå inn på din profil, så rediger ditt kontrollpanel, så til venstre står det endre signatur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå