Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en del vondt i høyrepuppen. Men det er vel fordi jeg bruker den armen mest eller? Kjenner ingenting når jeg sitter i ro, bare hvis jeg har gjort noe. Det stikker/strømninger. Noen som har hatt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del vondt i høyrepuppen. Men det er vel fordi jeg bruker den armen mest eller? Kjenner ingenting når jeg sitter i ro, bare hvis jeg har gjort noe. Det stikker/strømninger. Noen som har hatt det samme?

Jeg hadde også mer vondt i den høyre puppen. Hadde plutselig ikke noe vondt i venstre, men den høyre gjorde vondt. Noen ganger føltes det ut som at jeg fikk strøm fra siden av puppen og helt til nippelen! Men nå er det nesten 4 uker siden operasjonen, og jeg har ikke noe vondt lenger. Sluttet å gjøre vondt for 2 uker siden :)

Skrevet

Jeg hadde også mer vondt i høyre pupp. Brukte jo denne mest, derfor blir det sånn.

Går over etterhvert. Nå har jeg alldeles ikke vondt lengre, men kjenner at det er litt ekkelt å strekke armene skikkelig høyt opp, eller vri meg på spesielle måter. Er nå snart ni uker siden operasjon.

Jeg bruker faktisk den sportsbh-en min enda, for jeg finner INGEN bh'er uten spiler som støtter nok ;(

Skrevet

Jeg hadde også mer vondt i den høyre puppen. Hadde plutselig ikke noe vondt i venstre, men den høyre gjorde vondt. Noen ganger føltes det ut som at jeg fikk strøm fra siden av puppen og helt til nippelen! Men nå er det nesten 4 uker siden operasjonen, og jeg har ikke noe vondt lenger. Sluttet å gjøre vondt for 2 uker siden :)

Godt å høre :) Da satser jeg på at det går over og prøver å bruke venstrearmen litt mer :)

Skrevet

Jeg hadde også mer vondt i høyre pupp. Brukte jo denne mest, derfor blir det sånn.

Går over etterhvert. Nå har jeg alldeles ikke vondt lengre, men kjenner at det er litt ekkelt å strekke armene skikkelig høyt opp, eller vri meg på spesielle måter. Er nå snart ni uker siden operasjon.

Jeg bruker faktisk den sportsbh-en min enda, for jeg finner INGEN bh'er uten spiler som støtter nok ;(

godt å høre at jeg ikke er den eneste ;) jeg fikk beskjed om at etter 6 uker kunne jeg bruke spilebh :) veldig så forskjellig beskjed man får fra klinikk til klinikk.

Skrevet

Hadde du med deg bilder også? Kan jeg evt.bruke dine bilder som referanse? :rolleyes: Jeg skal på Colosseumklinikken :)

Jeg hadde faktisk ikke med bilder, har ikke printer :tongue: Men jeg følte meg så på bølgelengde med kirurgen at jeg ikke følte behov for det heller.

Du er helt velkommen til å ta med bildene mine! :jepp: Det synes jeg bare hadde vært kjempesmigrende og gøy! :):)

Skrevet

I dag har formen vært bra. Fått dusjet og tatt på ny sportsbh. Kjøpte triumph. Den var mye finere på enn den andre. Kjøpte str 75c, og den satt som støpt på. :) skal egentlig på jobb i morgen, men ser at det var vel optimistisk, så det blir et par permisjonsdager på meg. Klarte foresten å glemme meg av, tok hendene over hodet..kjente ikke noe..så håper det gikk bra..!

Skrevet

Var litt snar med å si at bh passet.. Den kjennes trang ut i dag. Får ta på meg den andre hvis det ikke blir bedre. I morgen er det ei uke siden op og jeg får ta av brystbåndet!! Herregud det skal bli godt!! :) :)

Skrevet

Hvor får man kjøp myke bh'er uten spiker, i str 65/70 D/E?

Skrevet

Jeg er høyrehendt og fikk mest vondt i venstresiden. Stikking og lette smerter er visst helt vanlig, så prøv å fordele arbeidet på begge armene og ta pause når det gjør vondt, så går det nok fint :Nikke:

Hvor får man kjøp myke bh'er uten spiker, i str 65/70 D/E?

De har en type uten spiler (hihi, spiker :Hehe: ) på Change som starter på 70 og har alle mulige cupstørrelser. De har sikkert andre typer på andre litt dyre undertøysbutikker, men de har vi ikke der jeg bor...

Skrevet

Hei hei :)

Vært borte fra dagboka en stund jeg.

Nå er det 2mnd siden operasjonen og alt går egentlig fint. Den ene puppen sitter høyere oppe enn den andre da (den starter høyere oppe på undersiden hvis dere skjønner) og det er leit :(

Har vært og målt meg på change og jeg er en 75E. Trodde jeg var en 80C eller D så det var overraskende ;)

Men her er spørsmålet: om jeg løfter på venstre pupp eller strekker meg så gjør det vondt nedover til nederste ribbein forran. Strålende smerte nedover under puppen. Ikke i arret eller noe, bare under. Gjør ikke vondt om jeg klemmer på det, kun om jeg strekker meg eller løfter på puppen. Noen som har opplevd lignende? Kan det være noe galt?

Skrevet

Jeg har enda å et spørsmål jeg se. På klinikken jeg skal operere meg selger de ikke sportsbh-er har jeg forstått, så han ba meg skaffe meg en på forhånd, men hvordan vet jeg hvilken str jeg skal ta?

Jeg skal jo ta under muskelen så blir vel sikkert til sånn brystbånd eller hva det blir kalt først? Så bytte til sports-bh!

Nervene er i spinn!! Både gleder og gruer meg! Jeg bare håper på å ikke gå igjennom et smerteh#¤%&¤:P

Skrevet (endret)

Jeg har enda å et spørsmål jeg se. På klinikken jeg skal operere meg selger de ikke sportsbh-er har jeg forstått, så han ba meg skaffe meg en på forhånd, men hvordan vet jeg hvilken str jeg skal ta?

Jeg skal jo ta under muskelen så blir vel sikkert til sånn brystbånd eller hva det blir kalt først? Så bytte til sports-bh!

Nervene er i spinn!! Både gleder og gruer meg! Jeg bare håper på å ikke gå igjennom et smerteh#¤%&¤:P

Jeg måtte kjøpe selv. Jeg kjøpte en som ikke gikk på cup str, men de målte meg rundt under bysten. Bhen formet seg etter hvordan str puppen var. Det gikk kjempe fint. Kjøpte brystbåndet på samme butikk :) brukte brystbåndet og bh samtidig :)

Endret av Saaaa
Skrevet (endret)

Jeg måtte kjøpe selv. Jeg kjøpte en som ikke gikk på cup str, men de målte meg rundt under bysten. Bhen formet seg etter hvordan str puppen var. Det gikk kjempe fint. Kjøpte brystbåndet på samme butikk :) brukte brystbåndet og bh samtidig :)

Ååå! Så du måtte kjøpe brystbåndet selv også? Jeg har ikke fått noe informasjon over hva jeg bør kjøpe o.l men det er jo fortsatt en stund til operasjonen. Skal operere 17. September, så jeg får vel sikkert mer info senere om akkurat det. Er det stor forskjell på hvilke smertestillende du får å? Leste tidligere innlegg at noen kun hadde fått voltaren. Det demper jo ikke sterke smerter det?

Mye tanker som surrer nå vettu :) Hehe

Endret av Happy-girl
Skrevet

Hei :) Gøy å lese om andre sine erfaringer og tanker rundt silikon ;)

Jeg har snart time på fornebuklinikken, hos Dr. Marius Barstad.

Noen som er operert av han, eller noen andre på fornebuklinikken?

Jeg har bare hatt konsultasjon over tlf, så det er ikke noe som er avgjort og bestemt enda.

Jeg glemte å spør om han kom til å legge protesen under eller over muskel. Siden jeg har litt å ta av, så har jeg en følelse av at jeg får tatt over muskelen..

Hvor vondt er egentlig en brystforstørrelse? Jeg kommer ikke til å pumpe opp puppene som ballonger, men vil tro det blir litt spreng uansett. Tror jeg har en ok smerteterskel :) har født et barn, men aldri hatt en veneflon i kroppen, eller vert i narkose..

Hvor lang tid tok det før dere fungerte normalt igjen?

har en A-cup, og håper kanskje på en stor B, eller C alt etter som :) Det må se naturlig ut!

er 60 kg og 167 cm.

Skrevet

Jeg viste ikke at man skulle bruke brystbånd, sto ikke noe om det i de papirene jeg fikk på konsultasjonen. Men da jeg våknet opp etter operasjonen, hadde jeg plutselig det på meg og fikk et nytt skriv hvor det sto skrevet at jeg skulle bruke det i 2 uker :)

Skrevet

Ååå! Så du måtte kjøpe brystbåndet selv også? Jeg har ikke fått noe informasjon over hva jeg bør kjøpe o.l men det er jo fortsatt en stund til operasjonen. Skal operere 17. September, så jeg får vel sikkert mer info senere om akkurat det. Er det stor forskjell på hvilke smertestillende du får å? Leste tidligere innlegg at noen kun hadde fått voltaren. Det demper jo ikke sterke smerter det?

Mye tanker som surrer nå vettu :) Hehe

I informasjonsbrevet som jeg fikk fra klinikken var det avkrysset i en brosjyre hvilket brystbånd og bh jeg skulle kjøpe. :) på resepten sto det kun paracept, men jeg fikk med meg morfintabletter etter operasjonen :)

Skrevet

Jeg viste ikke at man skulle bruke brystbånd, sto ikke noe om det i de papirene jeg fikk på konsultasjonen. Men da jeg våknet opp etter operasjonen, hadde jeg plutselig det på meg og fikk et nytt skriv hvor det sto skrevet at jeg skulle bruke det i 2 uker :)

En del klinikker har gått bort i fra bruken av brystbånd. Det er varierende hvor lenge man skal bruke de også. Jeg fikk beskjed om en uke :) gaaaad det va deilig å ta det av!! :)

Skrevet

Hei :) Gøy å lese om andre sine erfaringer og tanker rundt silikon ;)

Jeg har snart time på fornebuklinikken, hos Dr. Marius Barstad.

Noen som er operert av han, eller noen andre på fornebuklinikken?

Jeg har bare hatt konsultasjon over tlf, så det er ikke noe som er avgjort og bestemt enda.

Jeg glemte å spør om han kom til å legge protesen under eller over muskel. Siden jeg har litt å ta av, så har jeg en følelse av at jeg får tatt over muskelen..

Hvor vondt er egentlig en brystforstørrelse? Jeg kommer ikke til å pumpe opp puppene som ballonger, men vil tro det blir litt spreng uansett. Tror jeg har en ok smerteterskel :) har født et barn, men aldri hatt en veneflon i kroppen, eller vert i narkose..

Hvor lang tid tok det før dere fungerte normalt igjen?

har en A-cup, og håper kanskje på en stor B, eller C alt etter som :) Det må se naturlig ut!

er 60 kg og 167 cm.

Jeg er 169 og 59 kg. Jeg tok 280 under muskelen. Satser på en c. :) var før en a, kanskje a-. Vanskelig enda å si hvordan str jeg havner på, smører meg med tålmodighet hehe :) man vil jo gjerne vite NÅ hvordan det endelige resultatet blir.. :) i forhold til smerten, så er den verre hvis det er under muskelen. Jeg er på dag 8, og jeg sliter med en del ting. Men det har vært lite smerter, egentlig. Det var ekkelt å kjøre bil på dag 6. Men jeg har fra dag 7 gjort litt husarbeid. Men det tar noen dager å komme seg. Ønsker at jeg hadde hatt mulighet til å være hjemme hele denne uken også :)

Skrevet

Jeg har pratet med en lege på fornebuklinikken. Han anbefalte meg anatomiske proteser over muskelen.

er 151 høy og veier 41kg.

Han anbefalte meg det pga jeg har ammet et barn.

Men er liksom redd for at de skal bli lage hengete. vil jo ha runde fine pupper!

Noen som kan forklare meg grunnen til at anatomiske er bedre for de som har ammet enn runde?

har forresten ikke noe pupp igjen, bare vrengte lommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...