Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg ville ha gjort det. Jeg var aldri blå/grønn i det hele tatt og mine var like hele tiden. Og det er jo sånn at får du bemerkelig hevelse i den ene, så skal du ringe for å få kommet på kontroll.

Jeg vet at man kan ha ulik str lenge før ting stabiliserer seg, og blåmerker er vist vanlige. Men jeg har sendt bilde til kirurgen ettersom jeg hadde ubehag i natt og nå er det kommet et merke på blåflekken :( tror kanskje at det er fra bh ettersom den føles så trang over den puppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :) Nå har det gått over 1 døgn siden jeg ble operert, og føler meg egentlig ganske bra.

jeg kjenner meg sår og stiv, men går helt fint så lenge jeg får slappe av og ta medisinen min :)

Har akkurat tatt første titt på puppene uten Bh, og må si jeg er veldig fornøyd!

Litt høye og harde, men dette går seg nok til når hevelsen forsvinner..

ble 310 og moderat profil :))

Når begynte dere å fungere som normalt igjen?

Har en liten gutt på 1 år, jeg gjerne har lyst til å dulle med :)

Jeg var på jobb 8 dager etter op. Det var tungt. Men jeg tok under muskelen. Kjenner at jeg har så lyst til å gjøre masse men jeg må bare begrense meg litt for jeg blir fort sliten i overkroppen. I dag er det 12 dager siden op.

Skrevet

Jeg har mer hevelse i venstrepuppen. Og er blå/grønn på siden, det kjennes ut som om at puppen er mer under armen.. Noen andre som har opplevd det? Burde jeg ringe til klinikken?

jeg hadde også det. måtte opereres igjen samme natt pga blødning. så ring i vei! men så hadde jeg også litt ulik str etterpå også, i maaange uker, men nå.. ca 2,5 mnd etterpå, er de så å si like :)
Skrevet

Jeg skal snart i slektstreff, dette blir 3 uker etter operasjon..

Må jeg gå med sportsbh da også, eller kan jeg bruke en vanlig bh for 1-2 kvelder?? :)

Skrevet

jeg hadde også det. måtte opereres igjen samme natt pga blødning. så ring i vei! men så hadde jeg også litt ulik str etterpå også, i maaange uker, men nå.. ca 2,5 mnd etterpå, er de så å si like :)

Sendte bilde av blåmerket og puppen til kirurgen. Han sa at det var en så liten blåflekk og den ble å gå bort av seg selv. Det er nok ikke så merkbar større hevelse.

Skrevet

Takk det skal jeg gjøre :-D Heldigvis har jeg en snill mor som støtter meg i det her, så ho blir min hjelpende hånd de første ukene :-) Kan nesten ikke vente!! :-)

Hvordan var det etter du våknet i narkosen? Jeg er så nervøs for den, har lest tusen forumer og blogger om folk som har ligget i narkose, og de sier det går helt fint! Men jeg er så nervøs for å våkne under operasjonen jeg se:P Jeg tåler veldig mye bedøvelse, sist jeg var hos tannlegen kunne hun ikke gi meg mer, og jeg lå fortsatt med smerter! Sa dette til kirugen, og han sa det ikke var noe problem, men jeg er fortsatt evig skeptiker! Det er vel mitt største mareritt, merke at de skjærer og kutter i deg uten å kunne gi noe beskjed om det!!! :hakeslepp:

Jeg ble ganske svimmel etter narkosen og måtte legge meg litt nedpå igjen, men ingen større problemer enn det :) Du trenger ikke bekymre deg for å våkne eller kjenne noe under narkosen, dette har de gjort maange ganger over hele verden. I tillegg får du nok lokalbedøvelse, så ingen grunn til bekymring :)

Skrevet

Når gikk hevelsen deres ned? Gikk dere ned i str etter hevelsen?

Skrevet

jeg gikk ned i str de første 6-8 ukene. ca én str i cup ned.
Skrevet

En hel cup?? Jeg som synest størelsen jeg har nå er helt perfekt... Må vell forbrede meg på at puppene kan bli endel mindre da :)

Skrevet

jeg gikk ned i str de første 6-8 ukene. ca én str i cup ned.

:( jeg er ganske så fornøyd med de nå, nå er jeg 2 uker, men vet at jeg må bare belage meg på at de kommer til å bli mindre. Men jeg har pratet med noen og de ble ikke mindre. Har det noe å si om det er under eller over muskelen?

Skrevet

En hel cup?? Jeg som synest størelsen jeg har nå er helt perfekt... Må vell forbrede meg på at puppene kan bli endel mindre da :)

Lenge sia du ble operert? :)

Skrevet

Nei, bare 4 dager siden :) (har 310 under muskel, moderat profil)

Skrevet

Nei, bare 4 dager siden :) (har 310 under muskel, moderat profil)

Ja da er de vel ganske hoven. Ikke sikkert de blir mindre, bare endrer form når muskelen slipper silikonen.

Min høyre pupp kjennes min ut, mens venstre puppen er mer hevelse i og den har ikke seget ned slik som høyre. Ikke så stor forskjell men jeg merker det. Så gleder meg til venstre blir bedre :)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen:)

Jeg har bestilt konsultasjon ang brystforstørrelse hos Fornebu klinikken og har time 25.august.

Men har lest litt rundt på forskjellige nettsider til andre klinikker og ser bla. at colusseum klinikken tilbyr operasjoner i lokalbedøvelse med hjelp av avslappende og smertestillende medikamenter, slik at man kan være delvis våken. Noen som har erfaringer med dette?

Grunnen til at jeg tenker på det er at jeg har aldri vært i narkose før og har (desverre) lest skrekkhistorier om folk som dør under narkosen.

Sendte spørsmål til fornebuklinikken ang. dette og fikk dette til svar:

Vi bruker ikke narkose under noen av våre inngrep. Hos oss vil du få en sedasjon, altså en selvpustende narkose, i kombinasjon med lokalbedøvelse, og smertestillende. Du vil med andre ord sove veldig tungt og ikke få med deg eller huske noe som helst fra operasjonen.

Tar gjerne imot erfaringer fra andre klinikker i oslo området:)

Endret av henriiiette
Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg har bestilt konsultasjon ang brystforstørrelse hos Fornebu klinikken og har time 25.august.

Men har lest litt rundt på forskjellige nettsider til andre klinikker og ser bla. at colusseum klinikken tilbyr operasjoner i lokalbedøvelse med hjelp av avslappende og smertestillende medikamenter, slik at man kan være delvis våken. Noen som har erfaringer med dette?

Grunnen til at jeg tenker på det er at jeg har aldri vært i narkose før og har (desverre) lest skrekkhistorier om folk som dør under narkosen.

Sendte spørsmål til fornebuklinikken ang. dette og fikk dette til svar:

Vi bruker ikke narkose under noen av våre inngrep. Hos oss vil du få en sedasjon, altså en selvpustende narkose, i kombinasjon med lokalbedøvelse, og smertestillende. Du vil med andre ord sove veldig tungt og ikke få med deg eller huske noe som helst fra operasjonen.

Tar gjerne imot erfaringer fra andre klinikker i oslo området:)

Hei :) Jeg har nettopp tatt brystforstørrelse hos Fornebuklinikken, og var storfornøyd med behandlingen :)

Hadde aldri vert i narkose selv før, men det gikk kjempefint :) Jeg merket ikke at jeg sovnet en gang, husker bare at anestesilegen sa at jeg sikkert sov iløpet av 30 sekund, og det neste jeg husker er at jeg ligger på oppvåkningsrommet med både bh og sykehusskjorte på meg :)

Har ikke opplevd noe som direkte har vert smertefullt fra jeg kom til klinikken og til nå, 4 dager etter operasjon :)

Skrekkhistorier om at folk dør på operasjonsbordet har som regel ingentig med narkosen å gjøre heller, at folk reagerer på medikamentene man får tilført er veldig sjeldne. :)

Ville heller sovet en deilig søvn enn å ligge å kjenne på at de roter og graver inni meg :P Når man tar lokalbedøvelse merker jo man likevel at noe skjer, selv om det ikke er vondt.

Det eneste jeg har å utsette på fornebuklinikken, er at jeg ikke fikk med meg bildene kirurgen tok av meg.

Hun dama jeg spurte på kontoret sa det ikke var vanelig å få før 1 års kontrollen.. Ikke at det er så viktig, men tok ikke noen bilder før operasjonen selv og hadde vert gøy og sett utgangspunktet.

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke med bilder, har ikke printer :tongue: Men jeg følte meg så på bølgelengde med kirurgen at jeg ikke følte behov for det heller.

Du er helt velkommen til å ta med bildene mine! :jepp: Det synes jeg bare hadde vært kjempesmigrende og gøy! :):)

Jeg må bare si det igjen, etter å ha sett det nyeste innlegget ditt. FINESTE puppene jeg har sett, nå er jeg utrolig spent på mitt eget resultat.. Har fått operasjon i midten av oktober, føles ut som en evighet til :sarkasme:

Har du 100% fylte proteser?

Skrevet

Hei :) Jeg har nettopp tatt brystforstørrelse hos Fornebuklinikken, og var storfornøyd med behandlingen :)

Hadde aldri vert i narkose selv før, men det gikk kjempefint :) Jeg merket ikke at jeg sovnet en gang, husker bare at anestesilegen sa at jeg sikkert sov iløpet av 30 sekund, og det neste jeg husker er at jeg ligger på oppvåkningsrommet med både bh og sykehusskjorte på meg :)

Har ikke opplevd noe som direkte har vert smertefullt fra jeg kom til klinikken og til nå, 4 dager etter operasjon :)

Skrekkhistorier om at folk dør på operasjonsbordet har som regel ingentig med narkosen å gjøre heller, at folk reagerer på medikamentene man får tilført er veldig sjeldne. :)

Ville heller sovet en deilig søvn enn å ligge å kjenne på at de roter og graver inni meg :P Når man tar lokalbedøvelse merker jo man likevel at noe skjer, selv om det ikke er vondt.

Det eneste jeg har å utsette på fornebuklinikken, er at jeg ikke fikk med meg bildene kirurgen tok av meg.

Hun dama jeg spurte på kontoret sa det ikke var vanelig å få før 1 års kontrollen.. Ikke at det er så viktig, men tok ikke noen bilder før operasjonen selv og hadde vert gøy og sett utgangspunktet.

Måtte du vente lenge fra du var på konsultasjon til du fikk operasjonstime?:)

Skrevet

Jeg var litt hoven de første dagene, men det gikk egentlig ganske raskt over. Målte ikke størrelse og kjøpte ikke vanlige bh'er før etter seks uker, så er usikker på om størrelsen forandret seg noe. Det må i så fall være minimalt. Det varierer sikkert en hel del fra kropp til kropp og pupp til pupp hvor hoven man blir... :)

Skrevet

Måtte du vente lenge fra du var på konsultasjon til du fikk operasjonstime? :)

Jeg bor ca 7 timers bilkjøring fra klinikken, så jeg fikk konsultasjon samme dag som jeg opererte :)

Hadde en samtale med kirurgen på forhand, og fikk god informasjon over telefon.

Etter jeg hadde bestemt meg for operasjon fikk jeg time etter knappe 3 uker.

Hadde jeg bodd på østlandet hadde jeg nok tatt meg tid til å besøke et par klinikker til, men dette var ikke praktisk mulig for meg.

Skrevet

Her er helt ny her jeg, men følte for å skrive et innlegg i kveld. I morgen legger jeg meg under kniven på Nobel Clinic i Oslo. Planen er å legge 215 cc under muskel. Gruer meg veldig, men gleder meg samtidig til å få det overstått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...