Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg fått pupper!!! :) :) det ble 280cc under muskelen. Bestemte med i siste liten om å ta 280 ikke 260, ettersom noe blir borte ved å ta det under muskelen. Jeg tror det vil gi meg en liten c. Nå har jeg struttepupper pga brystbåndet :o hehe. Må ha på brystbåndet i minst en uke men det får jeg nærmere beskjed om når jeg skal på kontroll i dag. Jeg tok en morfintablett i går kl fem og tre paracept kl 23. Jeg la fram smertestillende som jeg skulle ta når jeg våknet på natta, men jeg sov fra kl halv tolv til halv 8!! Utrolig! Jeg har nå tatt tre paracept, så får vi se hvordan det går. Nå har jeg kraftig brystspreng, kjennes ikke så godt når jeg sitter.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har jeg fått pupper!!!

Håper alt går bra med deg :) Så bra at du ikke har sterke smerter (men husk at det er lettere å holde smertene i sjakk med smertestillende jevnlig, enn å "bli kvitt" smerten igjen hvis du først har fått vondt hvis du ikke tar smertestillende). Jeg tok 300cc og gikk opp fra 65A til 65E (på Change), så ikke se deg blind på størrelser, det er jo utseendet som teller :)

Skrevet

Da har jeg fått pupper!!! :) :) det ble 280cc under muskelen. Bestemte med i siste liten om å ta 280 ikke 260, ettersom noe blir borte ved å ta det under muskelen. Jeg tror det vil gi meg en liten c. Nå har jeg struttepupper pga brystbåndet :o hehe. Må ha på brystbåndet i minst en uke men det får jeg nærmere beskjed om når jeg skal på kontroll i dag. Jeg tok en morfintablett i går kl fem og tre paracept kl 23. Jeg la fram smertestillende som jeg skulle ta når jeg våknet på natta, men jeg sov fra kl halv tolv til halv 8!! Utrolig! Jeg har nå tatt tre paracept, så får vi se hvordan det går. Nå har jeg kraftig brystspreng, kjennes ikke så godt når jeg sitter. :)

Gratulerer så masse :) Heldigen deg som sov sååå lenge første natten. jeg sov max 1 time første natten, men de virkelige smertene kom for meg ved slutten av dag 2 og varte i 3-4 dager. Anbefaler også at du tar jevnt med smertestillende og ikke "slipper deg nedpå" for tidlig :) Gleder meg på dine vegne, jeg husker godt hvor ivrig jeg var ;)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Heldigen deg som sov sååå lenge første natten. jeg sov max 1 time første natten, men de virkelige smertene kom for meg ved slutten av dag 2 og varte i 3-4 dager. Anbefaler også at du tar jevnt med smertestillende og ikke "slipper deg nedpå" for tidlig :) Gleder meg på dine vegne, jeg husker godt hvor ivrig jeg var ;)

Tusen takk!! :)) Jeg tar jevnlig med medisin, forebyggende :) kjennes ut som om jeg har blitt kjørt over hehe :) men fult levelig :) skal ta en ny morfintabl og paracept før jeg legger meg. Var på kontroll i dag og alt så kjempe fint ut. Jeg må gå med brystbåndet i en uke (takk gud for at jeg ikke trenger å ha det lengre på). Og han sa at etter de 6 ukene kunne jeg bruke spilebh. Så jeeei :))

Skrevet

Håper alt går bra med deg :) Så bra at du ikke har sterke smerter (men husk at det er lettere å holde smertene i sjakk med smertestillende jevnlig, enn å "bli kvitt" smerten igjen hvis du først har fått vondt hvis du ikke tar smertestillende). Jeg tok 300cc og gikk opp fra 65A til 65E (på Change), så ikke se deg blind på størrelser, det er jo utseendet som teller :)

Joda tar medisin. :) har liten smerteterskel så tar de jevnlig. :) 65e høres stort ut :)

Skrevet

hei,

begynner å bli en stund siden jeg skrev, der jeg hadde litt spørsmål og sånt, og etter alt jeg har lest bestemte jeg meg virkelig for at jeg skulle gjøre dette, eneste problemet var at jeg måtte tatt opp ett lån, og moren min ville ikke være kausjonist, siden hun mener det er så farlig.

Da jeg bestemte meg for å ta dette sluttet jeg å røyke, slik at jeg ville ha mer penger til å betale lånet.

Så nå har samboeren min sakt at siden jeg har vært så flink og sluttet, ville han være kausjonist for meg :D så da skjer det virkelig, men blir ikke før nyttår evt, siden jobben min skal flytte i høst og det er veldig mye å gjøre :-) men da er det bare å bestille konsultasjons time, så er jeg i gang :)

regner med at det vil være mye som surrer rundt i hode mitt den dagen, noen som har noe som dere syns jeg burde huske å spørre om? :)

Skrevet

Hei jenter!

Til de av dere som allerede har tatt operasjon; føler dere/partneren deres at det er som å ta på naturlige bryster eller er det stor forskjell føler dere? Regner med at det vil være en viss forskjell, men hvor stor.. :blink: :happy:

Skrevet

Jeg føler at brystbåndet skviser puppene mine nå jævlig!! Og så kjenner jeg at det gror...det er litt ubehagelig... Føler også at bh er for stram, men det er kun den siste tiden nå, så den passer vel egentlig.. :)

Skrevet

På lappen som jeg har fått av klinikken står det: du kan dusje etter to dager. Fjern teipen i dusjen. Deretter kan du dusje hver dag. Ikke skift teipen oftere enn annenhverdag. Trudde det var vanlig å la teipen sitte på til den løsnet? I alle fall første gangen... Eller??

Skrevet

Hei jenter!

Til de av dere som allerede har tatt operasjon; føler dere/partneren deres at det er som å ta på naturlige bryster eller er det stor forskjell føler dere? Regner med at det vil være en viss forskjell, men hvor stor.. :blink: :happy:

Det er snart 6 uker siden min operasjon nå, og min samboer sier han merker tydelig forskjell for hver uke. De føles ikke som naturlige bryster, men de blir mykere og mykere for hver dag. Har kjent på brystene til ei venninne av meg etter 1 år, og de føltes overrasskende naturlig ut!:D

Skrevet

Jeg kjenner "humper" når jeg stryker hardt rundt brystene mine. Spesielt med kløften. Men klarer ikke se noe når jeg studerer dem skikkelig, heller ikke når jeg bøyer meg fram. Er det noen som vet om dette kan være rippling?

Skrevet

Joda tar medisin. :) har liten smerteterskel så tar de jevnlig. :) 65e høres stort ut :)

Ja, 65E høres ganske stort ut, men hvis du tar en titt på bildene av meg på bloggen, så ser du at de ikke er gigantiske :fnise:

regner med at det vil være mye som surrer rundt i hode mitt den dagen, noen som har noe som dere syns jeg burde huske å spørre om? :)

Jeg spurte om amming, barn, garantier på puppene og om eller når implantatene må byttes ut. Selve operasjonen og smertene i etterkant bekymret meg ikke og jeg brukte derfor ikke tid på å spørre om dette. Jeg brukte en god del tid på å prøve ulike implantatstørrelser og kirurgen viste meg også flere bilder av opererte jenter. Lykke til på konsultasjon :)

Skrevet (endret)

" Jeg spurte om amming, barn, garantier på puppene og om eller når implantatene må byttes ut. Selve operasjonen og smertene i etterkant bekymret meg ikke og jeg brukte derfor ikke tid på å spørre om dette. Jeg brukte en god del tid på å prøve ulike implantatstørrelser og kirurgen viste meg også flere bilder av opererte jenter. Lykke til på konsultasjon :) "

Hvilken kirug brukte du på Colosseum ? :)

Endret av Pynteblomst
Skrevet

Hvor lenge etter operasjonen tok dere en røyk?

I mine papirer står det at jeg skal vente 4 uker etter operasjonen, det er 4 uker siden om 2 dager. Tror dere at det gjør noe om jeg tar en røyk i dag? Skal på fest og jeg liker å festrøyke :hakeslepp:

Skrevet
Hvilken kirug brukte du på Colosseum ? :)

Var hos Tomm Bjærke og er kjempefornøyd :)

Skrevet

På lappen som jeg har fått av klinikken står det: du kan dusje etter to dager. Fjern teipen i dusjen. Deretter kan du dusje hver dag. Ikke skift teipen oftere enn annenhverdag. Trudde det var vanlig å la teipen sitte på til den løsnet? I alle fall første gangen... Eller??

Jeg fikk beskjed om å skifte tape tre uker etter operasjonen, den hadde enda ikke løsnet på meg. Det kan hende at klinikken din vil at du skal ta av tapen etter to dager for å inspisere sårene litt og se at de ikke væsker og sånn... Det er nok en god grunn til at du skal skifte den happy.png

Hvor lenge etter operasjonen tok dere en røyk?

I mine papirer står det at jeg skal vente 4 uker etter operasjonen, det er 4 uker siden om 2 dager. Tror dere at det gjør noe om jeg tar en røyk i dag? Skal på fest og jeg liker å festrøyke :hakeslepp:

Bruk tiden etter operasjonen til å slutte med røykingen :nigo: Neida, for å være seriøs, i mine papirer står blant annet dette:

Etter plastiske operasjoner må man slutte å røyke til sårene er grodd. Røyking hemmer blodsirkulasjonen. Etter en operasjon trenger vevet mye mer oksygen (enn vanlig) til sårtilhelingen. Røyking vil derfor kunne ha en uheldig innvirkning på behandlingsresultatet.

Så da kan du jo bestemme selv om du vil ha en røyk...

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er tre uker post-op, og mykner mer for hver dag. Som naturlige (av samme størrelse) vil det nok aldri bli, men til gjengjeld har mine double d-s fin fasong uten bh og henger ikke :) Jeg synes de er myke når jeg klemmer på en og en plass, men hvis jeg tar tak rundt hele og klemmer, gir det ikke etter. Jeg synes det minner litt om å klemme på en appelsin :icon_lol:

Silikon blir vel aldri helt som store, ekte pupper, men jeg har hørt av en venninne at et par "ferdige" hun hadde kjent på, var omtrent som en rumpe :flekke::biggrin: Mannen er fornøyd i hvert fall. Han merker at de mykner, fortere og mer enn han hadde trodd, og han synes de ser bedre ut enn han kunne forestilt seg. Hans tanke er at det de mangler i mykhet, tar de igjen i at de er faste, pene å se på, og ikke flyter utover når jeg ligger :)

Skrevet

Jeg er tre uker post-op, og mykner mer for hver dag. Som naturlige (av samme størrelse) vil det nok aldri bli, men til gjengjeld har mine double d-s fin fasong uten bh og henger ikke :) Jeg synes de er myke når jeg klemmer på en og en plass, men hvis jeg tar tak rundt hele og klemmer, gir det ikke etter. Jeg synes det minner litt om å klemme på en appelsin :icon_lol:

Silikon blir vel aldri helt som store, ekte pupper, men jeg har hørt av en venninne at et par "ferdige" hun hadde kjent på, var omtrent som en rumpe :flekke::biggrin: Mannen er fornøyd i hvert fall. Han merker at de mykner, fortere og mer enn han hadde trodd, og han synes de ser bedre ut enn han kunne forestilt seg. Hans tanke er at det de mangler i mykhet, tar de igjen i at de er faste, pene å se på, og ikke flyter utover når jeg ligger :)

Takk for svar :)

Du har forresten noe av de fineste puppene jeg har sett, får jeg noe slikt blir jeg VELDIG fornøyd :bolledeig: Tenker 350-375 høyprofil/esktra høy profil og runde proteser.. Skal til konsultasjon om 1 uke, så det blir spennende å se hva kirugen mener :icon_lol:

Skrevet

Takk for svar :)

Du har forresten noe av de fineste puppene jeg har sett, får jeg noe slikt blir jeg VELDIG fornøyd :bolledeig: Tenker 350-375 høyprofil/esktra høy profil og runde proteser.. Skal til konsultasjon om 1 uke, så det blir spennende å se hva kirugen mener :icon_lol:

Åh, tusen takk :hjerter::blush: Nå ble jeg kjempeglad :mrgreen:

Jeg overlot ALT til kirurgen, sa bare at av det jeg hadde sett av bilder så ønsket jeg meg høy profil og mellom 300 og 400 gram. Tenkte som så at de vet best, og jeg angrer ikke på at jeg ga henne "frie tøyler" :) Hvilken klinikk skal du på? :)

Skrevet

Åh, tusen takk :hjerter::blush: Nå ble jeg kjempeglad :mrgreen:

Jeg overlot ALT til kirurgen, sa bare at av det jeg hadde sett av bilder så ønsket jeg meg høy profil og mellom 300 og 400 gram. Tenkte som så at de vet best, og jeg angrer ikke på at jeg ga henne "frie tøyler" :) Hvilken klinikk skal du på? :)

Hadde du med deg bilder også? Kan jeg evt.bruke dine bilder som referanse? :rolleyes: Jeg skal på Colosseumklinikken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...