Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min klinikk svarte meg to ganger på at etter 6 uker kunne jeg bruke hvilken som helst bh jeg ville, om det var spiler eller push-up gikk fint.

Er det rart man blir forvirra!?

Ja jeg skjønner det bare ikke! Er det fordi det er forskjell fra person til person om man bør bruke bh med spiler? Rart.. Tviler på at jeg kommer til å ødelegge puppene om jeg bruker bh med spiler.

Må nesten bare sende en mail til klinikken å spørre om hva som er greia.. :kjefte: hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg MJT? :)

Hei!

Takk som spør :) Det går kjempe fint :)

Jeg er overrasket over hvor greit det har gått smerte messig faktisk, jeg hadde trodd det skulle være mye verre.

I dag er det 10 dager siden operasjon, og jeg skal prøve å bytte teip for første gang:D Gleder meg litt til det, blir spennende å se hvordan arrene ser ut :)

Jeg har en eneste bekymring, og det er at den ene protesen har snudd litt på seg. Jeg er redd det har rotert noen få cm på venstre side, altså at protesen har vridd seg sånn at toppen går mer mot venstre, og bunnen mot høyre :( Dersom dette stemmer må jeg inn å fikse på det, men det er ikke noe de gjør ennå.. Nå skal jeg ta bilder igjen i dag og sammenligne, og forhåpentligvis ser det bedre ut :)

Jeg skjønner det ikke..men kirurgen min sa at etter 6 uker kunne jeg bruke vanlig bh uten spiler.. men hvorfor kan jeg ikke bruke bh med spiler?? Det glemte jeg jo selfølgelig å spørre om.. ÅH! Ødelegger jeg puppene mine hvis jeg bruker spiler liksom? Sjønner ikke greia.. Er jo så vanskleig å finne pene bh'er uten spiler.. Jeg har kjøpt bh'er med spiler med har fjernet dem.

Jeg kan kjenne protesekanten under puppene veldig godt..skikkelig ekkelt :/ Sa til kirurgen at jeg var redd for at protesene skulle skli ned på magen,men da lo han bare hehe :P Det blir aldri å skje sa han. Hærregud det er mye rart man bekymrer seg for.. :)

Det er fordi puppene kan få en rar form av spilene. Det er best å vente 6 mnd før man begynner å bruke spile bh, sånn at puppen er helt ferdig grodd for da er det liten sjans for at man kan ødelgge resultatet. Det er vertfall det jeg har fått beskjed om:)

De har en del fine uten spiler på Nelly.com

Skrevet

Hei, hva tror dere om å ha op mandag og reise til syden i 1 eller 2 uker på fredag samme uke? Evt. ha op fredag og reise til syden (rolig ferie!) fredagen etter, altså akkuat 1 uke etter op. Det er vanskelig å få alt til å passe inn i hverdagen og det lille jeg kan få av ferie uker.. Så prøver å komme på en best mulig løsning. Så fort jeg er hjemme fra syden er det rett i skole og jobb hverdag og dermed virker dette som om det kan være det beste. Jeg forstår selvsagt at det blir kjipt å gå med sportsbh i syden, spesielt med tanke på brunfargen, men det får jeg vel bare akseptere rett og slett.. :-):-)

Gjest Lara89
Skrevet

Spørs på om du skal ha under eller over muskel. Skal du ha under vil det nok være et rent helvete å være i syden så tidlig etter operasjonen. Du kan jo ikke sole deg på 3 uker, du skal helst ikke bli svett, du kan ikke bade. Alt gjør vondt, så man vil heller ligge på sofaen hele dagen.. :P hadde vært fysisk umulig for meg å dra til syden så tidlig. Jeg kunne gjort det nå, men nå er jeg 3 uker etter op.

Skrevet

Hvordan er det med følelsene i brystene jenter?

I dag er det 5 uker og 2 dager siden jeg opererte og jeg har enda et felt på undersiden av puppene som det ikke er følelser i huden. Feltet går i en trekant fra brystvorta og ned på hver side av arret (kanskje litt lenger ute)

Jeg innbilder meg at området uten følelse har blitt mindre enn rett etter operasjonen, men jeg er i grunnen ikke helt sikker. HÅPER jeg får all følelse tilbake selv om det egentlig ikke plager meg noe særlig.

Noen som har opplevd det samme som meg som har fått igjen mer/all følelse??

Det har enda ikke gått tre uker siden operasjonen for meg, men jeg svarer allikevel :gjeiper: . Jeg mangler også følelse i en sånn slags trekant fra brystvorta og nedover. Foreløpig tror jeg ikke det har blitt mindre, men jeg håper jo at det blir det med tid. For fem-seks år siden opererte jeg i et kne og mangler fortsatt følelse i huden på selve kneskåla, så jeg vet godt at følelsen ikke nødvendigvis kommer tilbake. Det er jo kjipt, men det viktigste for meg er at de har perfekt størrese :rodmer:

Min klinikk svarte meg to ganger på at etter 6 uker kunne jeg bruke hvilken som helst bh jeg ville, om det var spiler eller push-up gikk fint.

Er det rart man blir forvirra!?

Nei, det er ikke rart vi blir forvirra! Jeg velger å forholde meg til rådene jeg har fått på min klinikk. Det er der jeg føler meg tryggest og jeg stoler på at kirurgen min har fått gode resultater med de rådene han gir til meg :Nikke:

Hei, hva tror dere om å ha op mandag og reise til syden i 1 eller 2 uker på fredag samme uke? Evt. ha op fredag og reise til syden (rolig ferie!) fredagen etter, altså akkuat 1 uke etter op. Det er vanskelig å få alt til å passe inn i hverdagen og det lille jeg kan få av ferie uker.. Så prøver å komme på en best mulig løsning. Så fort jeg er hjemme fra syden er det rett i skole og jobb hverdag og dermed virker dette som om det kan være det beste. Jeg forstår selvsagt at det blir kjipt å gå med sportsbh i syden, spesielt med tanke på brunfargen, men det får jeg vel bare akseptere rett og slett.. :-):-)

JEG ville ikke anbefalt det, men hvis du har lest noen sider her inne, så finnes det jenter som er oppe og går nesten som vanlig bare tre-fire dager etter operasjonen. Problemet er at du aldri kan vite hvordan du reagerer på en slik operasjon og hvor mye smerter du kommer til å få. Jeg synes det var slitsomt å gå i byen i to timer både dag 4 og 5 etter operasjonen og kunne aldri i verden ha dratt avgårde på noen ferie, heller ikke en rolig en. At du får et kjipt skille fra sportsbh'n ville vært det jeg bekymret meg minst for.

Hva med å ta en hjemmeferie? Du må ta det rolig etter operasjonen uansett. Pengene du skulle brukt på ferien kan du jo bruke på fotbehandling, en frisørtime med hodebunnsmassasje, en massasjetime senere når du kan ligge på magen, hudbehandlinger, spare til en helgetur senere i år, gå ut og spise god middag med venner... Lista er lang :)

Gjest Lara89
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å ikke trene før etter 5 uker. Til torsdag er det 4 uker siden min op, og i dag var jeg på trening igjen. Trente bein bare, så gjorde jo ikke noen bevegelser eller noe rundt brystene. Det gikk helt fint, ikke noe vondt eller noe. Er det noen grunn til å ikke trene sånn som jeg har gjort når man har tatt ting veldig forsiktig frem til nå. Jeg mener, det kan jo ikke være skadelig å få opp pulsen litt og sånn, for det anbefaler jo klinikkene. Så så lenge man ikke bruker brystmuskler før etter 5 uker er det vel ok?

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle trene i det hele tatt (spurte spesifikt om bentrening) på 4-6 uker. Helst 6 uker. Dette fordi hvis jeg fikk opp pulsen så økte det sjansen for blødninger, og da kan man lettere få komplikasjoner som kapsling og sånt.

Så ja... 3 uker treningsfri igjen på meg.. Jeej....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle trene i det hele tatt (spurte spesifikt om bentrening) på 4-6 uker. Helst 6 uker. Dette fordi hvis jeg fikk opp pulsen så økte det sjansen for blødninger, og da kan man lettere få komplikasjoner som kapsling og sånt.

Så ja... 3 uker treningsfri igjen på meg.. Jeej....

Okei. Men da har jo jeg fremdeles trent innenfor "grensa" du fikk beskjed om da.. :) hehe.. Jeg ble friskmeldt av klinikken i går :D det var herlig. Når man er helt grodd er det jo ingen fare for indre blødninger :) Men lurt å forholde seg til det klinikken sier da. De må jo ha sitt på den sikre siden også.. Du får bare holde ut! Vt det er kjipt men... :/

Gjest Lara89
Skrevet

Okei. Men da har jo jeg fremdeles trent innenfor "grensa" du fikk beskjed om da.. :) hehe.. Jeg ble friskmeldt av klinikken i går :D det var herlig. Når man er helt grodd er det jo ingen fare for indre blødninger :) Men lurt å forholde seg til det klinikken sier da. De må jo ha sitt på den sikre siden også.. Du får bare holde ut! Vt det er kjipt men... :/

Har flytta implantatene under muskel pga jeg fikk så mye komplikasjoner ved første op. Så nå skal jeg følge det de sier til punkt og prikke! :P

Når det står at man skal gå 24/7 med sportsbh de første 3 ukene, og så bare om dagen de neste 3. Betyr det at man MÅ sove uten på natten? Jeg liker ikke å sove uten sportsbh :P

Skrevet

Har flytta implantatene under muskel pga jeg fikk så mye komplikasjoner ved første op. Så nå skal jeg følge det de sier til punkt og prikke! :P

Når det står at man skal gå 24/7 med sportsbh de første 3 ukene, og så bare om dagen de neste 3. Betyr det at man MÅ sove uten på natten? Jeg liker ikke å sove uten sportsbh :P

Åjaaa... Ja hvis du har opplevd komplikasjoner før ville jeg nok kanksje ventet enda litt lengre enn anbeflt bare for å være helt helt sikker. Kroppene fungerer jo forskjellig. Jeg sover med bh'n enda. Syns det blir for tungt uten når jeg ligger på siden. Hehe.. Jeg bruker Pierre Robert siden sportsbh nå, og den er veldig myk, støtter bra men uten å stramme for mye. Vanskelig å forklare. Men jeg går i de hele tiden. Kan anbefales! Og tror bare det er bra å ha på om natten også. Hadde man ikke kunnet det hadde de nok spesifisert det!

Skrevet

Jeg kunne fint ha reist til syden etter en uke sånn form-messig. jeg var jo tilbake i lærerjobben etter 5 dager, og kunne strengt tatt startet før om jeg måtte.

Sole seg kan man jo, så lenge man dekker til arrene. Jeg satt i sola med sports-bh dagen etter operasjonen, og kirurgen sa til meg at det var helt greit.

Man kan jo ikke bade, men du kan vasse, og dusje deg med vann andre steder enn puppene...

Men problemet er at du ikke VET hvordan formen kommer til å være. Og får du komplikasjoner kan det jo være greit å være i nærheten av sykehuset/kirurgen....

Skrevet

Hm, jeg sliter mye om natta med å sove :( Det er vondt å ligge på siden merker jeg,ligger jeg på siden og skal legge meg på ryggen,kjennes det ut som at brystmusklene skal revne,det er skikkelig ubehagelig.Sliter nå med å takle å skal ligge kun i en stilling,på rygg.Noe jeg hater! Jeg var så avhengi av å sove på magen før,men det får jeg ikke til å gjøre lengre,det er bare ubehagelig å presse brystene inn mot kroppen.I søvne ligger jeg tydeligvis i mange stillinger,våkner av at jeg har lagt meg på siden,og skal rette meg opp på rygg,så får jeg som sakt veldig vondt i brystmusklene..litt rotete innlegg,er så himla trøtt etter mangel på søvn,føler meg drita full hehe..

Flere som sliter om natten? :natti:

Skrevet

Hei,

Noen av dere kjenner litt til mitt tilfelle da jeg har noen innlegg her.

mitt tilfeller er fortsatt uten bedring og jeg begynner å lete etter andre metoder

som kan hjelpe meg på bedring. Så det som er mitt spm nå er at jeg har kommet over

en side som snakker om å bruke honning i sår (http://www.doktoronline.no/news/2008-06/honning.html

det skal vist hjelpe til på alle måter jeg trenger men i mitt tilfelle kan såret mitt gå helt inn til protesen så da er jeg litt mere skeptisk igjen. er det noen som har noen råd til meg ang dette?

Skrevet

Heisann jenter.

Idag var jeg på Netty Undertøy for å få hjelp til å finne rett størrelse i bh. Og vil absolutt anbefale å bli målt av en proff!

Jeg har siden operasjonen trodd at jeg var en 80C. Damen i butikken kunne fortelle meg at jeg var en 70E! Hun målte meg en gang rundt kroppen, så litt på meg, gikk ut i butikken og fant en bh i 70E. Og den satt som et skudd. Kjøpte 2 bh-er, en vanlig og en jeg kunne ta av stroppene på. Det var spiler i de, men som klinikken sa så kan jeg bruke spiler etter 6 uker.

I kveld skal jeg på fest, og da blir det stroppeløst. Vet at det kanskje er litt tidlig (nesten 5 uker etter op.), men er bare for en kveld og jeg har en stroppeløs topp jeg kjøpte for 4 år siden og aldri har følt meg vel i.. Men ikveld! Da skal jeg bli fiin =D

• Liker 1
Skrevet

Hm, jeg sliter mye om natta med å sove :( Det er vondt å ligge på siden merker jeg,ligger jeg på siden og skal legge meg på ryggen,kjennes det ut som at brystmusklene skal revne,det er skikkelig ubehagelig.Sliter nå med å takle å skal ligge kun i en stilling,på rygg.Noe jeg hater! Jeg var så avhengi av å sove på magen før,men det får jeg ikke til å gjøre lengre,det er bare ubehagelig å presse brystene inn mot kroppen.I søvne ligger jeg tydeligvis i mange stillinger,våkner av at jeg har lagt meg på siden,og skal rette meg opp på rygg,så får jeg som sakt veldig vondt i brystmusklene..litt rotete innlegg,er så himla trøtt etter mangel på søvn,føler meg drita full hehe..

hei,

vet ikke hvor lenge siden din op var men det som hjalp veldig for meg i den tiden var å bygge en skrå rygg med masse puter så det ble fortsatt komfortabelt å ligge men vanskelig for å snu meg til siden på noen måte.

Skrevet

Hei,

Noen som har vært borti Anatomical shapes McGhan 410?

jeg lurer på om det er en fast type proteser eller om det bare er et merke slik som

eurosilicone osv. noen som kan forklare hvordan disse fungerer?

Skrevet

Hei,

Noen av dere kjenner litt til mitt tilfelle da jeg har noen innlegg her.

mitt tilfeller er fortsatt uten bedring og jeg begynner å lete etter andre metoder

som kan hjelpe meg på bedring. Så det som er mitt spm nå er at jeg har kommet over

en side som snakker om å bruke honning i sår (http://www.doktoronline.no/news/2008-06/honning.html

det skal vist hjelpe til på alle måter jeg trenger men i mitt tilfelle kan såret mitt gå helt inn til protesen så da er jeg litt mere skeptisk igjen. er det noen som har noen råd til meg ang dette?

Hei!

Jeg har også fortsatt åpent sår på venstre side. Skal inn å sy på onsdag, noe jeg gruer meg noe inni natta til! Har lest om dette "honning-fenomenet" jeg også, men turte ikke spørre kirurgen om dette, følte meg passe dum, hehe. Men jeg lurer også på det samme som deg, kan vi gjøre dette, vi som har åpne sår inn til protesen? Hm.. Veldig lyst at dette skal gro før onsdag!!!

Skrevet

Har du prøvd å rulle sammen en vaskeklut og legge mellom puppene? Husker ikke om det var her eller en annen plass jeg leste om det, men det hadde vertfall funket for vedkommende som prøvde det :)

Jeg sitter fortsatt å sover, og gleder meg til jeg kan begynne å legge meg ned, ennå er det for vondt og jeg får mårrapupp (og det er dritvondt!)

Skrevet

Hei!

Jeg har også fortsatt åpent sår på venstre side. Skal inn å sy på onsdag, noe jeg gruer meg noe inni natta til! Har lest om dette "honning-fenomenet" jeg også, men turte ikke spørre kirurgen om dette, følte meg passe dum, hehe. Men jeg lurer også på det samme som deg, kan vi gjøre dette, vi som har åpne sår inn til protesen? Hm.. Veldig lyst at dette skal gro før onsdag!!!

Hei igjen Ms.Boob!

Du er ihvertfall så heldig at du får tilbudet om å sy fortsatt. min kirurg vil ikke lenger gjøre noe som helst jeg sier, han sier bare at vi må følge alt han sier eller så vil han ikke samarbeide med oss lenger :S jeg er så fortvilet om hva jeg skal gjøre for han har sagt at jeg må ta ut begge protesene også skulle vi snakke om hva som skulle skje om jeg i det heletatt skulle ha nye proteser i august/september engang. Jeg vet ikke om jeg skal klage eller kjøre sak mot klinikken. Min tanke videre i saken er å gå igjennom fastlegen min for å høre hva slags hjelp jeg kan få. Har lyst å prøve det med honning men er mest redd for at honningen skal legge seg på selve protesen å bli "gammel" å lage mere vondt enn godt for meg fremover. Siden jeg ikke kan snakke med kirurgen min lenger om ting og tang så hadde jeg satt veldig pris på om du kunne ha snakket med din om dette for vår begges del om honning kan hjelpe oss. hvis du hadde fått en email adr fra meg, hadde du vært villig til å utvekslet mer "privat" informasjon som ikke er så hyggelig å legge ut her for allmennheten? evt litt bilder, så kunne vi prøvd å hjelpe hverandre igjennom dette :) føler det ikke er så mange som kan hjelpe oss der ute så hadde følt meg bedre med en jeg løse dette sammen med.

Håper på positiv tilbakemelding :) mvh subrenno

• Liker 1
Skrevet

Hei alle puppejenter :)

Jeg trenger noen gode råd fra dere..

Helt siden jeg har vært 18 år har jeg hatt lyst til å ta silikon, da jeg alltid har hatt små bryst, men har tenkt at det sikkert er verdt å vente til etter jeg har fått barn. Nå har jeg fått et barn, og etter amming og vektnedgang har jeg ENDA mindre bryst. Ikke trives jeg i bikini eller undertøy, og jeg føler meg helt ærlig lite sexy. ( Jeg er 174 høy og veier 57-58kg) Utifra bilder jeg har sett, kunne jeg tenke meg mellom 350 og 375gram, er det noen som har tatt det og er fornøyde med det? Det blir jo helt klart forskjellig ut ifra de utgangspunktene man har, men hører gjerne fra dere :)

En del av meg tenker at jeg igjen burde vente til etter jeg evt har fått barn nr to, men en større del av meg tenker at det er nåtiden som gjelder, og for selvtilliten min sin del ønsker jeg å få tatt denne operasjonen nå. Noen flere som kjenner seg igjen i "dilemmaet"? :sukk:

Jeg skal uansett på konsultasjon til Skolleborg på Colosseumklinikken, og GLEDER meg VELDIG :jepp:

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har fått litt rippling jeg... Hmm.. Kjenner liksom implantatet litt i bølger på innersiden og litt under høyre pupp. Syns ikke eller noe. Men hva er egentlig rippling? Er det noen andre som har det sånn som meg her eller? 5 uker siden min OP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...