Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #3761 Del Skrevet 10. mars 2008 krysser fingrene for deg linnjenta, håper alt retter seg! kan man gjøre noe for å forhindre luftboblene? hjelper det å ta på dem, eller gjør det bare vondt værre? Vet ikke om det er så mye å gjøre med disse luftboblene, de forsvinner jo av seg selv om ikke så lenge. Men det føles rart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #3762 Del Skrevet 10. mars 2008 Lykke til linnjenta! Det ordner seg nok det skal du se, satser på at du bare har ligget litt feil, og er hoven pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 10. mars 2008 #3763 Del Skrevet 10. mars 2008 hei! jeg la inn proteser tirsdag 12 februar, altså 4 uker siden på tirsdag. etter å ha tapet arret kontinuerlig begynte jeg å reagere på tapen sist uke og etterhvert ble det dannet lange sår som væsket under arret. eg sluttet da å tape arret og gikk uten bh i 2 netter og en dag. på dagen bevege eg meg veldig lite. har også smørt sårene med sårsalve. sårene ser bedre ut nå, men det som jeg synes var skummelt er at jeg våknet i går tidlig med en store smerter i høyre brystet. det er like vondt som dagen etter operasjonen, og i tillegg er ser jeg at både brystet og mellomrommet mellom puppene har hovnet opp. jeg er nå like hoven mellom puppene som jeg var første uken, samt at høyre brystet er betydelig større enn det venstre. ser ikke så veldig bra ut nei :cry: noen som har opplevd lignende? er dette fordi jeg har gått uten bh for lenge? eller kan jeg ha sovet feil på de? har fått hastetime hos klinikken i dag klokken 15. håper bare det ikke er hard kaspel eller noe :gråte: har også hørt om tilfeller der brystene vokser sammen, men jeg trodde dette skjedde da rett etter operasjonen, og ikke ved at man plutselig hovner opp igjen 4 uker etter operasjonen? håper noen kan hjelpe uff uff uff uff... fikk vondt da jeg leste det..håper virkelig at alt går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 10. mars 2008 #3764 Del Skrevet 10. mars 2008 gikk ik helt som eg hadde håpa det her :cry: for det første så hadde ik legen peiling på hva som hadde skjedd! han skjønte så å si mindre enn meg. sa han aldri hadde opplevd slik akutt hovenhet før.. lurte på om eg hadde fått slag, osv, men det har eg jo ik... han sa at det muligens kunne være en blødning, men syns også dette var meget rart siden det har gått 4 uker siden oprasjonen. videre sa han at eg skulle ringe han før 12 i morra, og dersom det ikke var noen bedringer skulle eg ta ultralyd for å finne ut om det enten var blødning, væske rundt protensene eller noe annet... fikk en gla nyhet da som egentlig betydde mest! hovenheten kommer til å gå tilbake til slutt og puppene min kommer ik til å se slik ut! (ser helt misfostra ut no) eneste var at dersom det var blødning ville dette ta lang tid, og smerten ville ik gå vekk uten ny operasjon... håper bare jeg slipper ny operasjon og at både smertene og hovenheten er bedre til i morgen! kjipt å måtte bli igjen i bergen i påska pga ny operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 10. mars 2008 #3765 Del Skrevet 10. mars 2008 linnjenta, dont worry, it will go fine Just try to stay quite today and hopefully it will go away. Maybe you got cold and its a small inflammation or maybe infection from the scar, you mentioned you had some problems with it before.... It will go fine for sure Take care, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 10. mars 2008 #3766 Del Skrevet 10. mars 2008 linnjenta, dont worry, it will go fine Just try to stay quite today and hopefully it will go away. Maybe you got cold and its a small inflammation or maybe infection from the scar, you mentioned you had some problems with it before.... It will go fine for sure Take care, takk håper det bare er en infeksjon ja! eventuelt noe uidentifiserbart som forsvinner av seg selv tror uanz eg skal ta den ultralyden i morra, med mindre det har blitt mye bedre. greit å vere på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #3767 Del Skrevet 10. mars 2008 takk håper det bare er en infeksjon ja! eventuelt noe uidentifiserbart som forsvinner av seg selv tror uanz eg skal ta den ultralyden i morra, med mindre det har blitt mye bedre. greit å vere på den sikre siden Ja er nok greit å gjøre det, så slipper du å lure Skikkelig dumt at det skulle skje nå, en mnd etter operasjonen! Men heldigvis er det en stund til sommeren, så når bikinisesongen starter, er du nok klar til dyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 10. mars 2008 #3768 Del Skrevet 10. mars 2008 Åh takk for svar Pie.. Det overrasker meg ikke. Tror nok jeg skal droppe å kjøpe det, kan bare ikke tenke meg at jeg er så heldig at det skulle funke. Det at det funker er vel heller unntaket fra regelen kan jeg tenke meg. Tok bilder av puppene min igår for å ha et sammenligningsgrunnlag når jeg ser på før- og etter bilder. Haha, der forsvant all tvil om operasjon for å si det sånn! Ikke bare er de bittesmå men den ene er nesten halvparten så stor som den andre. Visste virkelig ikke at det var såpass ille. Når gleder jeg meg til operasjon gitt.. Hei, var morsomt å lese innlegget ditt. Jeg hadde heller ikke tatt bilder av puppene mine før og ble enda mer bestemt på operasjonen! de var bittesmå ja, og de var ganske ulik! hadde ikke trodd det var så ille jeg heller... shaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 10. mars 2008 #3769 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe, nei det er en liten oppvekker. Men når det er sagt så er det litt skummelt da, å stille seg opp foran kameraet på den måten er jo ikke akkurat det mest flatterende en kan gjøre.. Men fungerer godt om man har gått og tvilt i mange år sånn som meg Er man i utgangspunktet fornøyd så anbefales det altså ikke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 11. mars 2008 #3770 Del Skrevet 11. mars 2008 I dag er puppene mine 1 mnd gamle. Hehe. De hart fått en fin naturlig form,og er passe store. Kunne godt hatt dem større jeg da Tror jeg har blitt litt for vant til å ha pupper. Jeg er blitt en c-cup og er firnøyd med det. Selv synes jeg ikke de er store,men hadde jeg hatt større ville det nok sett unaturlig ut. Utrolig hvor mye de har forandret seg egentlig. Lykke til i morgen BARE MEG SELV og PIE!! Det er ingenting og grue seg for. I morgen har dere flotte nye pupper. klem fra meg. Hvordan går det med deg linnjenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 11. mars 2008 #3771 Del Skrevet 11. mars 2008 I dag er puppene mine 1 mnd gamle. Hehe. De hart fått en fin naturlig form,og er passe store. Kunne godt hatt dem større jeg da Tror jeg har blitt litt for vant til å ha pupper. Jeg er blitt en c-cup og er firnøyd med det. Selv synes jeg ikke de er store,men hadde jeg hatt større ville det nok sett unaturlig ut. Utrolig hvor mye de har forandret seg egentlig. Lykke til i morgen BARE MEG SELV og PIE!! Det er ingenting og grue seg for. I morgen har dere flotte nye pupper. klem fra meg. Hvordan går det med deg linnjenta? happy news! våknet kl 6 i dag pga store smerter og tenkte da det verste, MEN da eg studerte puppene mine i speilet såg eg tydlig at hevelsen var gått ned! ser fortsatt ganske misfostra ut, men det kommer seg! og siden hevelsen er begynt å gå ned no er det nok ingen blødning, siden han da sa at det ville ta en stund før hevelsen gikk ned! smertene har også begynt å avta utover dagen så da dropper eg ultralyden og reiser hjem til førde og begynner påskeferien i dag (tar meg en uke ekstra, slappe meg ) lurer fortsatt på hva i alle dager som har skjedd da! tror legen også klør seg litt i hodet over dt! lykke til i morgen Pie og bare meg selv! som siliconsally sier; ingenting å gruer seg for! dt er over før dere får tenkt dere om! og da er dt plutselig to nye fordeler som strutter ut under genseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 11. mars 2008 #3772 Del Skrevet 11. mars 2008 Så godt å høre at det går bedre med deg linnjenta, jeg krysser fingrene for deg Masse lykke til i morgen Pie og bare meg selv, det kommer til å gå kjempebra!!!!! Bare tenk at etter i morgen kommer dere til å ha flotte pupper.....yohoooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 11. mars 2008 #3773 Del Skrevet 11. mars 2008 Åh heldiggriser Pie og Bare meg selv Sååå heldige er dere! Sørg for å kom med lange tilbakemeldinger så fort dere orker da, vi venter i spenning.... Og til linnjenta: ble veldig glad for å høre at det går bedre med deg! Lykke til med bedringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. mars 2008 #3774 Del Skrevet 11. mars 2008 Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :-D Nå er det på tide å komme seg i seng, skal jo opp lenge før sola står opp Kommer med tilbakemelding så fort jeg orke. Kan ikke love at det blir i morgen. til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 11. mars 2008 #3775 Del Skrevet 11. mars 2008 Masse lykke til, Pie og Bare meg selv! Synes Bare meg selv har ventet i evigheter, og nå er det endelig hennes tur i ilden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizza Skrevet 11. mars 2008 #3776 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei. Håper noen kan hjelpe meg.. Jeg skal få meg en operasjonsdato, men jeg står mellom to klinikker. Er det noen som har noen erfaringer eller tips om Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park?! Begge virker så greie. Pilestredet Park er jo litt billigere... Har oxo snakket litt med Fornebuklinikken... Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 11. mars 2008 #3777 Del Skrevet 11. mars 2008 Lykke til Pie og Bare meg selv Onsdag om 3 uker e d min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 12. mars 2008 #3778 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Håper noen kan hjelpe meg.. Jeg skal få meg en operasjonsdato, men jeg står mellom to klinikker. Er det noen som har noen erfaringer eller tips om Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park?! Begge virker så greie. Pilestredet Park er jo litt billigere... Har oxo snakket litt med Fornebuklinikken... Håper på svar. Jeg opererte meg på Pilestredet den 5. mars, anbefaler på det varmeste. Er veldig fornøyd med inngreppet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 12. mars 2008 #3779 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Håper noen kan hjelpe meg.. Jeg skal få meg en operasjonsdato, men jeg står mellom to klinikker. Er det noen som har noen erfaringer eller tips om Nobel Clinic og Clinique Pilestredet Park?! Begge virker så greie. Pilestredet Park er jo litt billigere... Har oxo snakket litt med Fornebuklinikken... Håper på svar Hei. Jeg skal operere på Pilestredet på tirsdag. Jeg er veldig fornøyd så langt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizza Skrevet 12. mars 2008 #3780 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Jeg skal operere på Pilestredet på tirsdag. Jeg er veldig fornøyd så langt iallefall okey. Var du i kontakt med andre klinikker også, eller bare følte du deg trygg på de med en gang? Har du vært på konsultasjon hos de eller på tlf? Jeg må ta det på tlf til å begynne med da jeg bor lagt i fra.... Du må holde meg oppdatert på hvordan det gikk når du har vært der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå