Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

hei noen som veit om puppene virker mindre når man går med sportsbh og det ned trykk båndet synes nemlig de virker så små lurer på hva str eg får sportsbh er 34 b :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leah:

Hei, har du email adressen til dr. Kveim? Skulle gjerne ha spurt ham om råd, men vil ikke ringe...bedre å beskrive d på mail...

Shaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pie :)

Dr. Kveim har ingen direkte garanti tror jeg, men han sier at han lar ingen gå derfra missfornøyd, så oppstår det komplikasjoner etter opperasjonen tror jeg nok han retter opp i de. Jeg betalte rundt 30 000 første gangen tror jeg, gud det har jeg nesten glemt :ler: , begynner å bli en stund siden.

Både Dr. Kveim, mine nermeste venninner og samboeren min syntes alle det var unødvendig av meg å legge meg under kniven igjen, for som Dr. Kveim sa hadde det vært en vellykket operasjon 1. gangen og ingen andre enn jeg tenkte over at protesene gikk litt nedenfor arret når jeg lå nede. Men som sagt så ville JEG være helt fornøyd ;)

Derfor ble jeg og legen enige om at han skulle operere meg gratis mot at jeg betalte anestesilegen og sykepleierene hans, noe som var helt greit fom meg.

Grunnen til at han ikke la protesene under 1. gangen var nok fordi at jeg hadde nok brystvev fra før av, og fordi han ville "spare" lommene under muskelen til en evt. senere operasjon. Jeg var også livredd for å ha full narkose så hvis jeg la protesene over muskelen slapp jeg det :)

Gratulerer med bryllup da :love: så utrolig koselig!!!!!!!

Du rekker helt sikker å bli fin til den store dagen hvis det er 2,5 mnd til, du kommer nok til å stråle i brudekjolen :klemmer:

Men å jobbe etter 11 dager høres litt skumlere ut, men tror nok det skal gå bra så lenge du ikke klemmer og løfter på elevene dine, også kjempeviktig at du ikke får noen slag mot brystet. Skrive høyere enn hodehøyde på tavlen er nok heller ikke så lurt, for man skal helst vente 3 uker før man løfter armene over hodet, best å være på den sikre siden ;)

Med tanke på amming og barn så har jeg ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre, tenker jeg føler litt på det når tiden kommer, men jeg vet om flere jenter som har ammet uten problemer, så synes kanskje det høres koselig ut. Også mange som sier at huden strekke seg litt etter at de har ammet noe som får puppene til å se enda mer naturlige ut med litt heng, synes det høres fint ut :)

Det er bare å si fra hvs det er noe mer du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan :klemmer:

Leah

Endret av Leah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig Bianca, sitter jo bare her i sengen og venter på å bli bra jeg, så er kjempekoselig og ha noen å skrive litt med ;)

Jeg har litt problemer med kameraet mitt om dagen, men skal prøve å få tatt noen bilder fremover som du kan få se, er veldig spendt på hvordan de kommer til å utvikle seg.

Nå ser de faktisk mindre ut enn de gjorde forrige gang (da de var over muskelen), men det kan hende det er fordi muskelen fortsatt er i spenn sånn at den presser protesene litt flate. Har hørt det kan ta helt opp til 3mnd før de får den fasongen de skal ha......så jeg får smøre meg med tålvmodighet :)

Klem :klemmer:

Tusen takk Leah, så snill du er :) Jeg har en venninne som også opererte seg hos dr. Kveim og hun er også kjempe fornøyd! Jeg har aldri vurdert han jeg da, for jeg har hørt et sted at han bare legger protesen over muskel. Venninnen min hadde ikke brystvev for fem øre, og han la fremdeles over muskel. Men siden han har lagt det under muskel hos deg.. så ble jeg plutselig litt usikker her :gjeiper:

Etter det jeg har lest her på siden fra tidligere av, så tar det visst litt ekstra tid før protesene "legger seg mer til rette" og får den fasongen de skal ha når man tar under muskel. Blir i hvert fall spennende å se resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shaya :)

Jeg har dessverre ikke e-mailen til Dr. Kveim, men hvis du ringer til klinikken så får du snakke med en veldig koselig kontordame som helt sikkert kan gi deg den. Nummeret finner du på www.kveim.no, jeg tørr ikke legge det ut her tilfelle det ikke er lov ;)

Klem fra Leah :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Bianca :)

Ja det var rart med hun venninnen din da. Jeg vet at han helst legger protesene over muskelen hvis det lar seg gjøre, for da har man en sjangse til hvis man skulle være så uheldig å få noen kompliokasjoner. Men tror nok man får lagt de inn under muskelen også hvis det er det man vil ;)

Ja puppene mine ser ganske anderledes ut nå enn da jeg la de inn over muskelen. Ser nesten ut som at jeg har muskler istedenfor pupper for jeg er en god del mer hoven mellom puppene nå, også er jeg veldig hoven under armene, så jeg ser ut som den boleren her jeg går med armene rett ut..... :ler:

Ellers så føler jeg meg overaskende bra i dag, har klart meg uten smertestillende, noe jeg er veldig glad for fordi jeg har en liten pille motstander inni meg ;)

Leste at du syntes at puppene dine ser så små ut Pussen, la du protesene under eller over muskelen, beklager hvis jeg har spurt før, men går litt i surr her ;)

Man er uansett ganske så hoven den første uken, og da ser puppene mye mindre ut, også presser sports-bhen de ganske så flate som du sier også ...hihi...:ler:

Jeg fikk sjokk da jeg så meg i speilet første gangen etter at hevelsen hadde gått ned, puppene så myyyyye større ut, så ikke bekymr deg :klemmer:

Leah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bianca

Ja burde sikkert bare hoppe i det, men veldig usikker på om jeg kommer til å tørre det... På mange måter er det sikkert det mest fornuftige... Blir bare mer og mer nervøs for hver dag som går, og tenker stort sett på det i hvert ledige sekund...

Har også vært inne på tanken om å oppsøke en psykolog for å få bukt med de negative tankene, men må innrømme at jeg har svært liten eller ingen tro på den metoden... Får ikke akkurat større pupper av å prate. Kan hende det funker for noen, men tviler sterkt på at det kunne hjulpet meg noe særlig. Men man vet jo aldri...

Pie

Synes ikke du skal gjøre det hvis du ikke er helt sikker da.. Altså man vil jo alltid være litt usikker, men så lenge sikkerheten er mye større enn usikkerheten er det noe annet. Virker på deg som om usikkerheten er veldig sterk, kanskje du bør vente enda litt til? mye bedre det enn å angre etterpå tenker jeg..

Det med psykolog handler jo nettopp om å lære seg å godta kroppen som den er. Ha andre forventninger til pupper og lår og hva enn det skulle være og se seg selv fra et nytt (eller annet) perspektiv. Kan nok funke for veldig mange det! Men det er jo klart at det er en lang prosess. Selv føler jeg at jeg er reflektert nok til å vite at denne operasjonen er noe jeg gjør for meg selv nå og har ingen forventninger om at det skal hjelpe meg med noe annet enn å slutte å irritere meg over små pupper. Dersom man faktisk har en del ting man kunne tenke seg å snakke med noen om tror jeg at man gjør seg selv en stor tjeneste om man gjør det. Man ser plutselig litt annerledes på ting og for noen mennesker så kan det også gjøre at man finner ut at man ikke har så lyst på (eller behov for) en operasjon lenger. Men for andre (som meg) finner man ut at man fremdeles har lyst på en operasjon rett og slett av rene estetiske grunner.

Lykke til i hvert fall Pie :)

Sikkert smart å lufte usikkerhetene dine her forresten, for det er jo ingen her som vil prøve å få deg til å gjennomføre operasjonen for alt det er verdt. Sikkert fint å ha noen å drøfte det med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var rart med hun venninnen din da. Jeg vet at han helst legger protesene over muskelen hvis det lar seg gjøre, for da har man en sjangse til hvis man skulle være så uheldig å få noen kompliokasjoner. Men tror nok man får lagt de inn under muskelen også hvis det er det man vil ;)

Ja puppene mine ser ganske anderledes ut nå enn da jeg la de inn over muskelen. Ser nesten ut som at jeg har muskler istedenfor pupper for jeg er en god del mer hoven mellom puppene nå, også er jeg veldig hoven under armene, så jeg ser ut som den boleren her jeg går med armene rett ut..... :ler:

Ellers så føler jeg meg overaskende bra i dag, har klart meg uten smertestillende, noe jeg er veldig glad for fordi jeg har en liten pille motstander inni meg ;)

Hmm ja har faktisk aldri tenkt over det med at man "får en ny sjanse" hvis man legger dem over først. Har virkelig ikke lyst på over jeg da, så får bare krysse fingrene for at det ikke skjer noe komplikasjoner!

Hehe, skjønner du føler deg litt rar ja :) Får håpe det går over fort! Bra du klarte deg uten smertestillende idag da, må være deilig å slippe litt fra smertene. Hvilken dag er du på nå? 3. eller 4.?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen tidlig er det min tur! :D:D:D:D:D

Lykke til Inemine!! :klemmer:

Ohhh...kjenner jeg gleder meg masse på dine vegne! Bare 6 dager igjen til det er min tur også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som har vært på La Senza og shoppet? Hva ligger prisene på? Jeg har så utrolig lyst på de singlettene det står "Grumpy... but gorgeous" på. Tror aldri jeg har funnet noe som beskriver meg så godt som det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bittebær og Bare meg selv! :)

Har aldri handlet på La Senza, men blir nok en del shopping der nå fremover ;) de har utrolig mye fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shaya :)

Jeg har dessverre ikke e-mailen til Dr. Kveim, men hvis du ringer til klinikken så får du snakke med en veldig koselig kontordame som helt sikkert kan gi deg den. Nummeret finner du på www.kveim.no, jeg tørr ikke legge det ut her tilfelle det ikke er lov ;)

Klem fra Leah :klemmer:

Ok, takk!

klem shaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at du syntes at puppene dine ser så små ut Pussen, la du protesene under eller over muskelen, beklager hvis jeg har spurt før, men går litt i surr her ;)

la de over muskel 235 gr i hver pupp :gjeiper:

Man er uansett ganske så hoven den første uken, og da ser puppene mye mindre ut, også presser sports-bhen de ganske så flate som du sier også ...hihi...:ler:

Jeg fikk sjokk da jeg så meg i speilet første gangen etter at hevelsen hadde gått ned, puppene så myyyyye større ut, så ikke bekymr deg :klemmer:

Leah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good luck tomorrow inemine!!!!!!!! :babyjente:

Tomorrow also 10 days since i ve got my booobs hihi :)

I think i need to wash my sports bra, but how can i be without it while it s drying? :forvirret: ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siliconsally, was it easy to change the Tape for the first time? Have to do it in some days :forvirra:

How did the scars look like?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Angående det med å legge protesen over muskel ög kunne få en sjangse til.... Kan man ikke operere flere ganger om man legger de under muskelen?

Pie

Endret av pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...