Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Svarer deg jeg :) Jeg lå der etter operasjonen min før litt over 3 uker siden,og vi betalte 1250 kr. Det er vel egnetlig litt dyrere,men man får "fornebuklinikkrabatt" :ler: De har en avtale seg imellom. Da hadde vi forresten dobbeltrom.

Takk for svar siliconsally :)

Var det 1250 for én natt da eller? :)

(prøver å lage et lite budsjett over de samlede kostnadene her nå, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bianca :)

Bare koselig å stille opp, har jo vært gjennom det to ganger før så vet hva det dreier seg om ;)

Det var en god del vondere denne gange, sov nesten ikke i natt, og det hadde jeg ikke noe problem med første gangen. Var også mye vanskeligere å puste denne gangen, klarte liksom ikke å ta dype drag, men det har heldigvis gått over nå (2. dagen). Men det er så utrolig vert det, hadde tatt en operasjon årlig jeg om jeg hadde måttet (nå trenger man heldigvis ikke det), og jeg er ingen tøffing skal jeg si deg :ler: Det er heldigvis ikke så vondt når man bare ligger stille, men det er utrolig vanskelig og vondt å komme seg ut av sengen ihvertfall de første 4-5 dagene, er veldig viktig å få hjelp til det sånn at man ikke får indre blødninger som igjen kan føre til hard-kapsel....skrekk og gru....også veldig viktig å ikke røre på armene fra albuene og opp, så det å ta på jakke, genser, sokker osv kan også være veldig vanskelig.

Jeg tenkte også i mange, mange år før jeg endelig tok mot til meg, blir 25 i år jeg også, og er sjeleglad for at jeg endelig har fått gjort det. Jeg er egentlig ganske pinglete og redd av meg når det kommer til operasjoner og sånn, men ser jo nå at jeg skulle ha gjort det for mange år siden......ja, ja, bedre sent enn aldri ;)

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er fornøyd med avgjørelsen Leah! Finnes ikke noe bedre enn det :) Åååh kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig, vil gjøre det nååå :gjeiper:

Hvor tok du operasjonen? Og er du fornøyd med klinikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bare meg selv!

I had only a small Kompress around the scar, which was easily removed the day 6.

I arrived to the klinikk at 7:15 and was followed to the opperation room at around 9:30. The opperation itself took 1 hour :smile:

Good luck :klem1:

Tusen takk for svar :)

Jeg kommer jo til å være et nervevrak før jeg kommer til operasjonsbordet da, ettersom det tar så lang tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bianka :blomst:

The hotel next to the Fornebu klinikk was to expensive for me, since i was staying there for 6 days.

Thats why i have choosen CITY HOTEL, just next to the central train staition.

I have payed 450 kr per night, single room. The room was quite ok, anyway i needed only the bad and tv :mrgreen: It was without the bathroom, but the bathroom was just outside in the korridor, the sink was in the room. Thay have also rooms with bathrooms 570 kr per night, single, but there were no awailable at the moment.

The taxi from the clinik to the hotel was 250 kr... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer med nye pupper Leah :klemmer:

Tror nok det er greit å ha noen sammen med seg de første dagene ja, for som du sier så kan det være vanskelig å få løftet vannglasset :ler: Samboeren min har tatt seg fri i nesten tre uker for å være sammen med meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you Just like this, i will definately check it out! :klemmer:

Og masse lykke til Bare meg selv! Kjempe spennende det her.. kjenner jeg får nerver på dine vegne :gjeiper: Gleder meg til å høre hvordan det går med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leah.

Kan godt hende det bare jeg som husker dårlig og at det var 240 du la inn :jepp: .. Måtte du legge under for å få et bedre resultat?

Har operasjonstime neste onsdag, altså om en uke, men er fryktelig redd og usikker. Er 28 år, og har også tenkt på det lenge... Siden jeg var 15 år, men lar meg lett skremme av dystre historier og kapsel, blødninger, vonde bryster osv... Og ikke minst så hadde vi tenkt at jeg godt kunne bli gravid om et halvt års tid, og det er veldig varierende hva klinikkene anbefaler med tanke på dette. Fornebuklinikken der jeg har time mener det pleier å gå greit, men naturligvis at det er større sjangse for kapsel. Tenker at jeg kan slutte å amme tidlig, men vet ikke om dette vil hjelpe. Også redd for hvordan det vil være å ha silikon når man blir eldre, om resultatet vil se naturlig ut da også. Eller hvordan puppene vil se ut dersom man velger å fjerne de for godt. Leste akkurat ei som valgte å fjerne det etter at ho hadde fått barn, og de var ihvertfall veldig rare i starten. Så har litt å tenke på om dagen... ;-) Det som er så kjipt om jeg ikke opererer, er at da kommer dette bare til å fortsette å surre rundt i hodet mitt, og det går ganske mye tid med til å tenke på det. Fram og tilbake, sikker og usikker... Og ikke minst alle tankene om hvor mye jeg missliker mine små bryster...

I går lagde jeg og min kjære liste over alle fordelene med å operere nå og ikke vente til vi har fått de barna vi vil ha... Han skrev faktisk en lengre liste enn meg og mener jeg har en alt for negativ innstilling... Alt for flink til å tenke på ting som kan gå galt...

Pie

Endret av pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pie :blomst:

Well, i suppose you can handle 3 hours in the car, but not driving i guess...

I feel quite ok, still have some pains and iam walking slowly and carefully. But its so different from person to person, you know....

A friend of mine was driving her car on the day 5 :sjarmor: ....i wouldnt.....i guesss.... :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å kaste meg inn i samtalene her, så vil jeg bare si at jeg skjønner så godt hva du mener pie! har selv ventet i 6 år (men ikke så lenge som 13 år som deg, tålmodig menneske du :) ). Mye av grunnen til at jeg har ventet så lenge er jo nettopp spørsmålene om: tenk om jeg får hard kapsel? tenk om jeg får rippling? tenk om de ikke blir noe fine? tenk om de blir stygge etter barnefødsel? tenk om jeg må ta dem ut, da blir de jo enda styggere! tenk om alle kan se at jeg har silikon og jeg blir ukomfortabel.. tenk om, tenk om, tenk om...

Og det er jo sant, det er mye som kan skje. Men tankene vil fortsette å surre, det vet vel du som har ventet i 13 år :) De gir seg søren meg ikke, hehe. Hadde de bare gjort det så hadde det vært så mye enklere!

Tror du er smart som endelig gjør noe med det jeg. Skal gjøre det samme selv. Det er jo så slitsomt å gå og tenke på det hele tiden! Mine venninner som har gjort det sier de ikke har angret et sekund, og det sier jo så og si alle her også.

Når det er sagt så har jeg fra før av fått et råd om at jeg burde gå og snakke med en profesjonell som kan få meg til å bli glad i kroppen min akkurat sånn som den er. En som kan få meg til å se det hele i et perspektiv. Synes det er et godt råd men... vil vi egentlig bli snakket bort fra det? hehehe...

Så lykke til pie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :klemmer:

Bianca jeg opererte meg på Dr. kveims Klinikk på Smestad i Oslo og er utrolig fornøyd med både dr. kveim og hans medarbeidere. Han har over 20 års erfaring, så føler at jeg er i trygge hender :)

Kan tenke meg du gleder deg nå ja, husker selv jeg gikk og trippet i flere månder før operasjonsdagen, spennende tid ;) Det er bare å spørre hvis det er noe mer du skulle lure på, husker godt hvor mange rare tanker og spørsmål som dukket opp i hodet i tiden før.

Takk Bare meg selv, ja er veldig godt å være ferdig med operasjonen og de to første og vanskeligste dagene, nå blir det bare bedre og bedre for hver dag som går.....yohoooo ;) Tenk nå er det bare en uke til du skal til pers, så utrolig spennende :) Så nydelig kjæreste du har da som tar seg 3 uker fri for å ta seg av deg, hva mer kan man ønske seg :love: Da kommer det nok til å gå kjempebra! Må innrømme det er litt kos også å ligge her i sengen og bli vartet opp av min kjære, det gjør alt det så mye letter, og lindrer smertene litt også ;)

Hvor mye skal du legge inn? Over eller under?

Hei igjen Pie :klemmer:

Uff, forstår godt hvordan du har det! Tvilte selv i mange år , fra jeg var 16 til jeg var 23. Jeg er en ganske forsiktig person som kanskje tenker litt for mye til tider, og jeg var livredd for komplikasjoner jeg også. Jeg ønsker meg barn innen det nermeste året, så det gjorde det ikke så mye lettere det helle ;) Men jeg vil gjerne ha mange barn jeg da, så det blir uaktuellt å vente i 10 år til til jeg er ferdig med de barna jeg vil ha.

Jeg kom til slutt frem til at dette er noe jeg nesten bare måtte hoppe i, for det vil alltid være en liten risiko der som vil få meg til å tvile Jeg er f.eks. livredd for å fly, men jeg gjør det jo alikevell, man må jo ta noen sjangser ;)

Nå var jo jeg faktisk litt uheldig, og protesene mine festet seg et par cm nedenfor arret, noe som plaget meg veldig, selvom det var umulig å se når jeg hadde på meg bh, men jeg ville så gjerne være HELT fornøyd :sjenert: Så det var derfor jeg valgte å legge de inn på nytt, denne gangen under muskelen siden jeg har ganske mykt vev ifølge kirurgen min, vil muskelen hjelpe med å holde protesen oppe.

Det jeg egentlig vil frem til er vel det at hvis du skulle være så uheldig¨å få en komplikasjon, så er det alltid mulig å rette det opp igjen. Det kommer til å gå så bra!!!!!

Jeg er så stolt av meg selv (det bør vi alle være jenter :klemmer: ) for at jeg gjorde dette for MEG, sånn at jeg også kan få oppleve hvordan det er å føle seg som en fullkommen kvinne! Det fortjener vi flickor ;)

Hvor mye skal du forresten legge inn og skal du ha over eller under?

Sorry, dette ble et laaaaangt innlegg :sjenert:

Stor klem fra Leah :klemmer:

Endret av Leah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maser litt idag jeg gitt :)

Bare kom på en ting.. Leah: har du mulighet til å sende meg en PM med bilder?

Jeg skal nemlig ta under muskelen selv. Og jeg vet at de forandrer seg veldig fra rett etter operasjoen til noen måneder etter. Så hadde vært hyggelig om jeg kunne ha fått se forandringene hos noen, slik at jeg ikke får helt bakoversveis når jeg gjør dette selv :gjeiper:

Ikke noe stress om du ikke kan eller vil, tenkte jeg bare skulle spørre :)

Endret av Bianca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig Bianca, sitter jo bare her i sengen og venter på å bli bra jeg, så er kjempekoselig og ha noen å skrive litt med ;)

Jeg har litt problemer med kameraet mitt om dagen, men skal prøve å få tatt noen bilder fremover som du kan få se, er veldig spendt på hvordan de kommer til å utvikle seg.

Nå ser de faktisk mindre ut enn de gjorde forrige gang (da de var over muskelen), men det kan hende det er fordi muskelen fortsatt er i spenn sånn at den presser protesene litt flate. Har hørt det kan ta helt opp til 3mnd før de får den fasongen de skal ha......så jeg får smøre meg med tålvmodighet :)

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle velkomsthilsner, jeg gleder meg veldig, og tiden går litt vel for sakte synes jeg.... :filer: tenker jo ikke på annet om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Imsdal
Jeg prøver igjen jeg, så ikke ut som om noen så innlegget mitt....

Heisann, :hallo: nå har jeg bare noen få sider igjen av dagboka, ja, jeg har lest ALLE innleggene frem til side 133 så jeg føler liksom at jeg kjenner dere litt alle sammen, det har vært så utrolig lærerikt å lese om fra folk komme inn her og ikke er sikker på noen ting til de litt etter litt finner ut av det og opererer.

Jeg er ei jente på 18 år som har gått leenge og tenkt på operasjon, men først nå har tatt motet til meg å si dette til mamma (min kanskje nærmeste venninne :kose: ) og til kjæresten min. Begge var først veldig imot det, spesielt mamma :kjempesinna: , men nå er det liksom godtatt og hun sier hun forstår at jeg har tenkt mye på det, og at hun selvsagt støtter meg hvis jeg bestemmer meg for det. Hun hadde visst lest en del skrekkhistorier om gamle implantater, så jeg skjønte ikke bæret når hun la ut om alt som kom til å skje med meg. Men jeg har trålt nettet og det eneste negative jeg finner er at Aylar hadde lagt inn for mye, og "eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for lenge siden" så jeg er ikke direkte bekymret for nærvesykdommer og for å havne i rullestol av det.

Kjæresten min støttet meg veldig etter at han forstod at dette ikke var noe jeg ønsket å gjøre for noen andre enn meg selv. Han trodde nok jeg gjorde det for han, for han sa han likte meg veldig godt som jeg er. Men som sagt så støtter han meg fullt ut nå. Og er det noe deiligere enn at de du bryr deg mest om støtter deg?!

Jeg var på konsultasjon på fornebuklinikken 21. februar hos dr. Erik Dillerud, og har nå bestilt operasjonsdag 15. april.. hihi, gleder meg veldig :jepp:

Er ca 164 eller noe, og veier ca 56 kilo, har A- fra før og kirurgen sier han tror det er plass til ca 260 gr, og da blir det en full B-cup etterpå, jeg har veldig "unge bryster" derfor er det vanskelig å legge inn mer. Men han spurte om jeg ville at han skulle legge inn mer hvis det var plass, og da sa jeg at det ville jeg.

Ville bare si hei, og håper det er plass til meg i klubben :bukke:

Og forresten, er det noen som har bilder å sende, jeg er så spent på hvordan dere ble, noen her som er litt "lik" meg her?

Hei Bittebær!! Kjenner meg veldig igjen i det du sier, at de rundt meg støtter meg i dette betyr veldig mye! Jeg hadde selvfølgelig gjort det uansett, men det blir med en gang mindre bekymringsfylt om man han sine kjæres støtte! Tror ikke mamma'er tenker over at det er noen komplekser å finne hos sine egne døtre ;)

Vi er forresten omtrent like høye og tunge, og samme cup-størrelse :) Jeg finner en del bra bilder på Love Your Look, syns det er en del kropper der jeg kan "kjenne meg igjen" med :)

Jeg blir operert noen dager før deg på Fornebuklikken, gleder meg veldig!!! Blir veldigveldigveldigbra og møte sommeren med nye pupper :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leah.

Fikk du denne operasjonen gratis? Hvor mye koster en operasjon hos dr.Kveim da, og åssn er garantien der? Kunne han ikke se at du hadde mykt vev første gang du opererte der? Har vært inne på sidene hans, og virker som en bra klinikk :) .

Har du tenkt til å amme med innleggene, eller kommer du til å droppe dette? Jeg for min del ønsker bare et par unger, så ville ikke blitt 10 år å vente, men fort 5-6 år, og må si jeg synes det er lenge....

Skal gifte meg om 2.5 måned, og lurer også på om dette vil være for kort tid etter operasjonen med tanke på at de skal ha fått en fin form og ikke være så vonde lenger... Brudekjolen strammes jo ganske godt rundt brystet, og redd for at dette vil være veldig ubehagelig....

Og hva tror du om å jobbe med 1.klasse igjen etter 11 dager? Er helt avhengig av at det holder og at jeg kan være ganske aktiv igjen da. Vet jeg ikke skal løfte tungt og slik, og det skal jeg nok klare. Men det er en jobb der jeg går mye....

Mange spørsmål fra meg, lurer på ørten ting føler jeg.... Er vettaskremt i grunn, da det hele er en smule skummelt...

Pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bianca

Ja burde sikkert bare hoppe i det, men veldig usikker på om jeg kommer til å tørre det... På mange måter er det sikkert det mest fornuftige... Blir bare mer og mer nervøs for hver dag som går, og tenker stort sett på det i hvert ledige sekund...

Har også vært inne på tanken om å oppsøke en psykolog for å få bukt med de negative tankene, men må innrømme at jeg har svært liten eller ingen tro på den metoden... Får ikke akkurat større pupper av å prate. Kan hende det funker for noen, men tviler sterkt på at det kunne hjulpet meg noe særlig. Men man vet jo aldri...

Pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bittebær!! Kjenner meg veldig igjen i det du sier, at de rundt meg støtter meg i dette betyr veldig mye! Jeg hadde selvfølgelig gjort det uansett, men det blir med en gang mindre bekymringsfylt om man han sine kjæres støtte! Tror ikke mamma'er tenker over at det er noen komplekser å finne hos sine egne døtre ;)

Vi er forresten omtrent like høye og tunge, og samme cup-størrelse :) Jeg finner en del bra bilder på Love Your Look, syns det er en del kropper der jeg kan "kjenne meg igjen" med :)

Jeg blir operert noen dager før deg på Fornebuklikken, gleder meg veldig!!! Blir veldigveldigveldigbra og møte sommeren med nye pupper :sexy:

Vi får holde kontakten og klage i kor vi da, mens vi ligger i senga og venter på å bli bra igjen etter oprasjonen :fnise: , hvilken dato skulle du? hvor mye skulle du legge inn? og hvor gammel er du? Du har sikkert skrevet det her et sted, men jeg spør fordet jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...