siliconsally Skrevet 28. februar 2008 #3541 Del Skrevet 28. februar 2008 Siliconesally: det stemmer nok det som dr. dillerud har sagt.. jeg var i farta ganske tidlig, løftet og hadde armene over hodet. man må nok bare føle seg frem, lytte til kroppen hvis det ikke gjør vondt går det som regel bra. vondt i puppene hadde jeg rundt 2 uker, så ga det seg gradvis noen som vet når vi kan slutte å tape arrene? og når kan man trene styrke igjen?Okey,er nok bare meg som er bekymret.. Er redd alt ikke skal gro som det skal. Er veldig øm spesielt i ene brystet,og det kjennes også merkelig ut når jeg bøyer meg fremover Kjenner ut som det er løst inni der. Er det normalt? Ang teiping fikk jeg beskjed om å teipe de første 2 mnd. Er det lenge siden din operasjon? Styrke tror jeg man bør vente 6 uker med om jeg ikke husker helt feil. I alle fall ta det pent i starten og spesielt da brystmuskelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanana Skrevet 28. februar 2008 #3542 Del Skrevet 28. februar 2008 Okey,er nok bare meg som er bekymret.. Er redd alt ikke skal gro som det skal. Er veldig øm spesielt i ene brystet,og det kjennes også merkelig ut når jeg bøyer meg fremover Kjenner ut som det er løst inni der. Er det normalt? Ang teiping fikk jeg beskjed om å teipe de første 2 mnd. Er det lenge siden din operasjon? Styrke tror jeg man bør vente 6 uker med om jeg ikke husker helt feil. I alle fall ta det pent i starten og spesielt da brystmuskelen. hehe, ja jeg vet hvordan det er! i begynnelsen var jeg litt "paranoid" angående puppene.. tenkte nesten ikke på annet men jeg levde ganske normalt, passet bare på å ta det litt med ro. en periode var det ganske "løst" i det ene brystet, men det gikk over etter en uke. så det er helt normalt å føle det sånn! nå er det 7 uker siden jeg opererte.. skal jeg da teipe siste gang når det er gått 8 uker og gå med tapen i en uke til, tro? har egentlig lyst til å tape litt lenger, hvis det kan gi penere arr.. noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2008 #3543 Del Skrevet 28. februar 2008 Må man slutte på p-pillene før man skal ta operasjonen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 28. februar 2008 #3544 Del Skrevet 28. februar 2008 hehe, ja jeg vet hvordan det er! i begynnelsen var jeg litt "paranoid" angående puppene.. tenkte nesten ikke på annet men jeg levde ganske normalt, passet bare på å ta det litt med ro. en periode var det ganske "løst" i det ene brystet, men det gikk over etter en uke. så det er helt normalt å føle det sånn! nå er det 7 uker siden jeg opererte.. skal jeg da teipe siste gang når det er gått 8 uker og gå med tapen i en uke til, tro? har egentlig lyst til å tape litt lenger, hvis det kan gi penere arr.. noen som vet dette?Det sies at jo lenger man teiper jo finere arr får man, så det skader jo ikke! Så om du har lyst å teipe lenger så gjør det! Hvordan ser arrene dine ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanana Skrevet 28. februar 2008 #3545 Del Skrevet 28. februar 2008 Det sies at jo lenger man teiper jo finere arr får man, så det skader jo ikke! Så om du har lyst å teipe lenger så gjør det! Hvordan ser arrene dine ut nå? ok, da kommer jeg til å gjøre det synes nemlig at arrene mine er stygge ennå.. altså, kan ikke se at de gror noe særlig fra gang til gang (skifter tape en gang i uken).. de er fortsatt som to ganske lange, mørke streker. jeg tenkte at hvis jeg sluttet å tape etter 8 uker, ville sårene fått litt mer luft og gro lettere, men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 28. februar 2008 #3546 Del Skrevet 28. februar 2008 Da skal jeg opereres den 18 mars klokka 2. gleder meg masse. Skal legge in 300 under muskel. oops, mente over muskel :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppesara Skrevet 28. februar 2008 #3547 Del Skrevet 28. februar 2008 hehe, ja jeg vet hvordan det er! i begynnelsen var jeg litt "paranoid" angående puppene.. tenkte nesten ikke på annet men jeg levde ganske normalt, passet bare på å ta det litt med ro. en periode var det ganske "løst" i det ene brystet, men det gikk over etter en uke. så det er helt normalt å føle det sånn! nå er det 7 uker siden jeg opererte.. skal jeg da teipe siste gang når det er gått 8 uker og gå med tapen i en uke til, tro? har egentlig lyst til å tape litt lenger, hvis det kan gi penere arr.. noen som vet dette? Hei! Jeg kjenner meg igjen her. Jeg opererte for 3 1/2 uke siden. etter ca 2 uker hadde jeg en litt dårlig periode. Var veldig på leting etter alt som kunne gå galt. Syns de var vonde og bh strammet så jeg holdt på å bli gal.( tror jeg burde hatt en str større) Jeg fant også en kul under ene armen og dro til legen. Ble i rimelig dårlig humør det siste døgnet før jeg skulle til legen. Mange tanker. Han mente det var en kjertel som var hoven og at det kom av operasjonen. Det var overhodet ikke kreft sa han, så da ble humøret straks bedre. Jeg var til fastlegen. Prøvde å ringe klinikken først, men der var det ingen respons. De mente jeg burde gå til legen og at det ikke nødvendigvis behøvde å være noen sammenheng mellom opersajonen og hovne kjertler. Tror de prøver å unngå kontroller fordi de ikke gir dem penger. Det føles sånn siden det høres ut som om de er de eneste som ikke har oppfølging etter operasjonen. Klinikk stokkan i Trondheim. Men denne uka syns jeg alt er bedre. Bh er ikke dødsvond lenger og brystene er ikke så ømme. Har byttet tape for andre gang og det er stor forskjell fra første bytte til andre. Har gått inn under brystvortene. Nå ligger jeg også en god del på siden om natta. Så nå går det rette veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 28. februar 2008 #3548 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva slag inngrepp (bare silicon eller silicon + løft) har du "puppesara"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 28. februar 2008 #3549 Del Skrevet 28. februar 2008 Må man slutte på p-pillene før man skal ta operasjonen? :klø: HEI i min info brosjyre står det at man skal slutte med p-piller 4 uker før operasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2008 #3550 Del Skrevet 28. februar 2008 HEI i min info brosjyre står det at man skal slutte med p-piller 4 uker før operasjon... Hørte fra noen andre her at man ikke trenger å slutte med pillen dersom man ikke skal i narkose, og det skal jeg jo ikke. Men ringer dem i morgen og spør. Nå er det jo bare 13 dager til operasjonen, så å slutte på pillen 4 uker før er da litt seint nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppesara Skrevet 28. februar 2008 #3551 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva slag inngrepp (bare silicon eller silicon + løft) har du "puppesara"? Hei! Kun silicon. Her var det ingen til å løfte for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 28. februar 2008 #3552 Del Skrevet 28. februar 2008 ok, da kommer jeg til å gjøre det synes nemlig at arrene mine er stygge ennå.. altså, kan ikke se at de gror noe særlig fra gang til gang (skifter tape en gang i uken).. de er fortsatt som to ganske lange, mørke streker. jeg tenkte at hvis jeg sluttet å tape etter 8 uker, ville sårene fått litt mer luft og gro lettere, men hva vet vel jeg? Hmm,jeg aner ikke jeg altså. Men det sies at jo lenger man teiper jo finere arr,men så er det det du sier med luft da. Hmm. Godt sp.mål Alle sier BHen strammer sånn,min er ikke stram i det hele tatt den. Har fått str.75 men er 70 rundt. Har den på innerste,men fortsatt ikke stram. Burde jeg hatt en strammere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 28. februar 2008 #3553 Del Skrevet 28. februar 2008 Hallo jenter Har funnet en krem som er ny på markedet og som skal gjøre nye og gamle arr penere. Iflg apotekte anbefales kremen av kirurger. Kremen heter Kelo-cote og fåes på apoteket. Det er en liten tube; ganske dyr (kr 199), men hvis den virker er det jo verdt det. Man skal smøre på i et veldig tynt lag og la det sitte på i 24 timer før man "bytter" Jeg har brukt den bare i to dager så det er litt for tidlig å si om den virker, men jeg prøver nå jeg da. Kremen skal sikkert ikke tas på helt ferske sår som ikke har lukket seg enda, men så fort sårene er hele er det greit. Jeg hadde tenkt å bruke tape lenge, men måtte slutte etter 2 mnd fordi jeg ikke tålte den, derfor håper jeg denne kremen kan gjøre nytta istedenfor. Jeg tok løft med innlegg for 3 mnd siden og er fornøyd, men dene ene puppen må nok reopereres fordi jeg tror den har kapslet seg. Skal til kontroll om 14 dager så da får jeg vel beskjed. Greit med ny operasjon; det eneste som betyr noe er at resultatet blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 28. februar 2008 #3554 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle sammen som har fått og skal få seg pupper! Jeg har nå tenkt på å ta en operasjon i over 6 år, og etter masse frem og tilbake har jeg nå begynt å spare og planlegger en operasjon i august. Jeg har fulgt med på denne tråden siden høsten 2006, og hadde egentlig planlagt å ta en operasjon høsten 2007 men på grunn av uforutsette personlige hendelser ble jeg nødt til å utsette et år. Så er veeeeldig misunnelig på dere som nå endelig har gjort det! Gleder meg som en liten unge til jeg endelig har fått gjennomført det. MEN, som dere alle hadde tidligere, har jeg også en del spørsmål, så here goes. Håper noen av dere kan ta dere tid til å svare :-) 1. Jeg er opprinnelig fra Oslo-området men studerer i en annen by. Jeg blir derfor nødt til å ligge på hotell i en to-tre dagers tid etter operasjonen. Jeg regner med å ta implantatet under muskel (uten at jeg har snakket med noen enda). Tror dere jeg kommer til å klare meg alene på hotellet i ettertid? 2. Jeg tenker altså å fly tilbake til studiestedet etter noen dager (er ikke snakk om lange turen). Noen som synes dette er en veldig dårlig ide? Kommer til å ha med meg en lett og liten trillekoffert (og ta taxi så mye som mulig). Dette er nemlig litt av utgangspunktet for at jeg får gjort dette her.. Ingen der hjemme som ville ha støttet meg, så orker ikke å involvere dem. Føler at dette her er min greie og orker ikke å involvere unødvendig mange. Håper dere kan svare meg! Hilsen en som er misunnelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 29. februar 2008 #3555 Del Skrevet 29. februar 2008 Hallo jenter Jeg tok løft med innlegg for 3 mnd siden og er fornøyd, men dene ene puppen må nok reopereres fordi jeg tror den har kapslet seg. Skal til kontroll om 14 dager så da får jeg vel beskjed. Greit med ny operasjon; det eneste som betyr noe er at resultatet blir bra. Hvor har du operert deg? jeg skal også ha loft+innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 29. februar 2008 #3556 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som veit bra sider med før og etter bilder. Finner ikke igjen de linken som var skrivd her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GGG Skrevet 29. februar 2008 #3557 Del Skrevet 29. februar 2008 http://www.cummingsplastic.com/html/breast-lift.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 29. februar 2008 #3558 Del Skrevet 29. februar 2008 http://www.cummingsplastic.com/html/breast-lift.html Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 29. februar 2008 #3559 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen som veit bra sider med før og etter bilder. Finner ikke igjen de linken som var skrivd her På Love Your Look finnes også før- og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 29. februar 2008 #3560 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hørte fra noen andre her at man ikke trenger å slutte med pillen dersom man ikke skal i narkose, og det skal jeg jo ikke. Men ringer dem i morgen og spør. Nå er det jo bare 13 dager til operasjonen, så å slutte på pillen 4 uker før er da litt seint nå Dette lurer jeg også på, håper du vil skrive svaret du får her Endret 29. februar 2008 av Imsdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå