yasmin Skrevet 26. februar 2008 #3501 Del Skrevet 26. februar 2008 GGG: Jeg opererte meg på klinikk Stokkan, men vil ikke fraråde dere å operere der, de har flere gode leger og jeg var sikkert bare veldi uheldig.. Fikk 260cc på ene og 290cc på andre, over muskel.. Yasmin: Se over.. hvorfor har du operert 2 ganger? hvor lenge måtte du vente på neste operasjon? (hvis du måtte ha den rett etter)... skal oppdatere, håper å møte på noen med samme problem...har ikke lest så mye om erfaringer om problemet, bortsett fra et par eks fra usa.... shaya hei igjen . Jeg opererte igjen etter ca 6 år pga ønske om å forstørre de ytterligere. aner desverre ikke hvor lenge man må vente før man fikser på nytt..... Hva har du lært utifra de amerikanske damenes situasjon?? Lot det seg rette opp i relativt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 26. februar 2008 #3502 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg la silikon under muskelen for 8 dager siden... Lurer da på hvor mye hevelsen til dere andre som har lagt under, har gått ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 26. februar 2008 #3503 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg la silikon under muskelen for 8 dager siden... Lurer da på hvor mye hevelsen til dere andre som har lagt under, har gått ned? Kan jeg spørre deg om hvor vondt det har vært? Jeg skal legge under muskel neste fredag, lurer på hvor lenge jeg blir sengeliggende. hvor mye la du inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 26. februar 2008 #3504 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg la silikon under muskelen for 8 dager siden... Lurer da på hvor mye hevelsen til dere andre som har lagt under, har gått ned? Jeg la under muskel den 11,altså 15 dager siden. Jeg var veldig hoven mellom puppene. Og på sidene. Fikk ikke armene intil siden engang. Nå er all hevelsen både mellom og på sidene borte. Også noe av hevelsen i puppene. Nå ser de ikke sprengte ut,bare baturlige synes jeg. Selv synes jeg hevelsen er borte,selv om det helt sikkert sitter igjen noe. Vil du bytte bilder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 26. februar 2008 #3505 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan jeg spørre deg om hvor vondt det har vært? Jeg skal legge under muskel neste fredag, lurer på hvor lenge jeg blir sengeliggende. hvor mye la du inn? Tar meg den friheten å svare jeg! Jeg la også under for 15 dager siden. Jeg lå en liten uke. Tok det helt med ro. Beveget meg litt oppe da,men lå for det meste i ro til dag 5 i allefall. Ikke fordi jeg ikke klarte opp,men fordi det var deilig og betryggende å ligge i ro! Etter en uke synes jeg det meste var som normalt,bare at man nå ta det litt mer med ro og være litt mer forsiktig såklart. Etter dag 4 snudde alt,og alt ble mye mye bedre. Synes ikke under muskel er så ille som mange ksal ha det til. Hehe. Dette er jo selvfølgelig individuelt da. Lykke til! Hvor mye skal du legge inn,og hvor skal du operere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussen Skrevet 26. februar 2008 #3506 Del Skrevet 26. februar 2008 hei alle sammen bare 6 dager igjen til eg skal opereres grugleder meg skal opereres på fms av dr bugge får man på bandasje der eller bare sportsbh hvor lang tid etter kan eg dusje skal oppereres kl 14.30 noen som har erfaring med så seint på dag blir tøft og være uten mat og drikke heile dagen e er 163 /56 kg er i dag en liten a skal legge inn 235 gr over muskel noen som vet hvor stor eg vil bli i cup skal har dråpeforma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaya Skrevet 26. februar 2008 #3507 Del Skrevet 26. februar 2008 hei igjen . Jeg opererte igjen etter ca 6 år pga ønske om å forstørre de ytterligere. aner desverre ikke hvor lenge man må vente før man fikser på nytt..... Hva har du lært utifra de amerikanske damenes situasjon?? Lot det seg rette opp i relativt greit? Hun ene måtte operere tre ganger (til sammen) og de ble fine til slutt, men den siste gangen hadde hun byttet lege... det står at det er en av de mest kompliserte komplikasjonene å rette opp på..så jeg vil høre om hun har gjort d før og spør om hun føler hun er den rette til å gjøre det...orker ikke gjøre d mange ganger... shaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-K&G- Skrevet 27. februar 2008 #3508 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Tusen takk -K&G- :-D The days really go fast, but the days right before it are so strange I cant concentrate on studying and suddenly i can be very happy or very sad, i guess i think too much about it And 5 weeks its so little, remember i had to wait 4 weeks, now its only 4 days, aaaaa! det går utrulig fast :icon_smile: Good luck to you too :rosasmil: Lykke til "JUST LIKE THIS" det var jo onsdag 27. du skulle operers?? Hold oss opdatert da;) heldige deg,kan tenke meg du er spent.. *klemmer* Endret 27. februar 2008 av -K&G- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 27. februar 2008 #3509 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan jeg spørre deg om hvor vondt det har vært? Jeg skal legge under muskel neste fredag, lurer på hvor lenge jeg blir sengeliggende. hvor mye la du inn? hei hei.. jeg kjente så og si ingenting første dagen..dag 2 var der litt værre, men det var ikke sånn som jeg ville tro det skulle være..kjente meg litt mørbanka men ingen skikkelig smerte.. jeg lå på soffa`n med dyner og puter stablet opp bak meg i 3 dager..skulle ønske jeg kunne nytt det litt mer..hehe tok ut drena dag 5, det hjalp veldig på siden der de var inne,..for der kjente jeg meg veldig støl.. Nå 9 dager etter kjenner jeg ingenting..så og si tilbake til det normale....alt uten om størrelsen da.. jeg la inn 355ml i hver... hvor mye skal du legge inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 27. februar 2008 #3510 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg la under muskel den 11,altså 15 dager siden. Jeg var veldig hoven mellom puppene. Og på sidene. Fikk ikke armene intil siden engang. Nå er all hevelsen både mellom og på sidene borte. Også noe av hevelsen i puppene. Nå ser de ikke sprengte ut,bare baturlige synes jeg. Selv synes jeg hevelsen er borte,selv om det helt sikkert sitter igjen noe. Vil du bytte bilder kanskje? ikke så lett å vite det akkurat..har jo ingenting å sammenligne med når man titter ned å prøver å finne det ut.. syns litt av hovenheten har forsvunnet her...ikke så sprengte lenger... jeg krysser fingra for at ikke alt for mye forsvinner vekk..syns det er ganske fint sånn som det er nå.. har ingen bilder jeg da..venter litt med det..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 27. februar 2008 #3511 Del Skrevet 27. februar 2008 Lurer på noe jeg.. Hvor lang tid tok det hos dere før det ikke var vondt å ta på dem lenger? De er sinnsykt ømme og det er ikke noe godt når samboer eller jeg kjenner på dem. Kjenner ikke selve innlegget,men kjenner at det er noe inni der. Ikke den som kjenner på,men jeg kjenner det. Gleder meg til de blir mykere og kjennes ut som mine. Hvir lenge ca vil dette ta? Vet det er individuelt men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 27. februar 2008 #3512 Del Skrevet 27. februar 2008 LYKKE TIL I DAG JUST LIKE THIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 27. februar 2008 #3513 Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker "Just like this" lykke til i dag!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. februar 2008 #3514 Del Skrevet 27. februar 2008 Lykke til Just like this! I dag er der 2 uker til jeg skal opereres! Dagene går så saaaakte fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 27. februar 2008 #3515 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) hei alle sammen bare 6 dager igjen til eg skal opereres grugleder meg skal opereres på fms av dr bugge får man på bandasje der eller bare sportsbh hvor lang tid etter kan eg dusje skal oppereres kl 14.30 noen som har erfaring med så seint på dag blir tøft og være uten mat og drikke heile dagen e er 163 /56 kg er i dag en liten a skal legge inn 235 gr over muskel noen som vet hvor stor eg vil bli i cup skal har dråpeforma Hei Vanskelig å si hvir stor du vil bli i cup.. Jeg er 174/61. Var en liten 70B før operasjonen. La inn 235/255 dråpeformet under muskel. Nå er det fire mnd siden operasjonen. Er blitt en liten 70D. Veldig fornøyd Jeg ble også påerert av Bugge. Jeg vet ikke hvordan det blir med sports-bh og bandasje siden du operere inn over muskel. Jeg fikk et "bånd"/støttebandasje over brystene som skulle presse protesene nedover. Måtte bruke det i tillegg til sportsbh'en i ca 8 uker. Fikk litt ulike beskjeder om når jeg kunne dusje. En av sykepleierne sa helst vente to uker, så det gjorde jeg. Da jeg kom på kontroll etter to uker fikk jeg vite at jeg kunne ha dusjet etter ca to dager... Jeg ble operert i 12-tiden. Gikk veldig greit for meg, for det var ikke akkurat mat jeg tenkte på.. Men du skal jo vente enda lengre. Husker ikke helt hvor lang tid på forhånd en kunne drikke vann, men kanskje det kan hjelpe å drikke en del så lenge du kan..? pleier å stoppe litt av verste sult-følelsen. Ellers så vil jeg si at du er i de beste hender!!! Håper du og blir fornøyd med resultatet. Lykke til!! Perle Endret 27. februar 2008 av Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2008 #3516 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå er vel operasjonen vel overstått, just like this. Håper du føler deg så bra en kan etter en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pie Skrevet 27. februar 2008 #3517 Del Skrevet 27. februar 2008 Fikk du svar på PM "bare meg selv"? Begynner å bli forkjøla jeg, rimelig vondt i halsen. Så nesten litt bekymra her for at jeg ikke kan opereres... Synes tida går for fort jeg.. Er nok fordi jeg synes det er en smule skummelt.. Men overlever vel jeg også... Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. februar 2008 #3518 Del Skrevet 27. februar 2008 Fikk du svar på PM "bare meg selv"? Begynner å bli forkjøla jeg, rimelig vondt i halsen. Så nesten litt bekymra her for at jeg ikke kan opereres... Synes tida går for fort jeg.. Er nok fordi jeg synes det er en smule skummelt.. Men overlever vel jeg også... Pie Jepp, fikk svar og har lagt deg til på msn Jeg begynner å bli forkjølet igjen jeg også....og jeg kjenner at jeg er litt småredd for at jeg ikke får operert til rett tid. Men på den andre siden så er det greit å få det nå, to uker før, for da gir det seg nok sikkert til vi skal opereres Jeg har begynt å fått nerver nå i de siste dagene jeg. Trodde ikke at jeg kom til å få det i det hele tatt. Men det er nok helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. februar 2008 #3519 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg hadde glemt en bokstav på mailadressen din, så da er det ikke så rart at du ikke har sett at jeg har "lagt deg til". Beklager!!! Men nå skal det være riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 27. februar 2008 #3520 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei jenter. Når kirurgene bestemmer at de vill legge protesene under muskelen er det for de det ikke er plass over eller for det det blir veldig unaturlig og ha de over muskelen? Kirurgen har sagt at han vil legge under på meg, men jeg vil helst ha over fordi jeg synes det ser finest ut. og jeg synes ikke det gjør noe at det ser litt silikon aktig ut.. Noen som veit? klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå