Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2721 Del Skrevet 9. januar 2008 denne dagboken er helt genial ja! Det var Ayman Zakaria jeg gikk til... Et lite tips er å skrive ned de tingene du lurer på, han var veldig travel, følte kanskje ikke han tok så god tid... Måtte vente 45 min for å komme inn Han gav liksom ikke så mye info nei, men kan være han har bedre tid når du skal Ja skal gjøre det, har allerede begynt på en liste imens jeg har sittet her og lest var det også han som sa du burde vente 6 mnd etter amming? Nå skal jeg ikke mase mer, er bare så mange spørsmål som surrer rundt i hodet når en planlegger slikt. Håper jeg kan gå med rak rygg iført bikini i sommer :banantroll: Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 9. januar 2008 #2722 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja skal gjøre det, har allerede begynt på en liste imens jeg har sittet her og lest var det også han som sa du burde vente 6 mnd etter amming? Nå skal jeg ikke mase mer, er bare så mange spørsmål som surrer rundt i hodet når en planlegger slikt. Håper jeg kan gå med rak rygg iført bikini i sommer :banantroll: Tusen takk for alle svar! Dette er IKKE mas - bare kos Det var han som sa jeg måtte vente minst 6 mnd etter amming... lenge siden du sluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2723 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette er IKKE mas - bare kos Det var han som sa jeg måtte vente minst 6 mnd etter amming... lenge siden du sluttet? Sluttet å amme da hun var 6 mnd, altså rundt september. Ammet egentlig ikke, pumpet meg hver fjerde time i et halvt år -og hadde enorme mengder melk! Så vokste fra A til C-cup..og vil ha samme str som jeg hadde da jeg hadde melk Får gå på konsultasjon og evt avtale operasjon når det har gått noen mndr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2724 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette er IKKE mas - bare kos Det var han som sa jeg måtte vente minst 6 mnd etter amming... lenge siden du sluttet? Men jeg hadde mer melk i høyre pupp, så den var litt større, og henger mer enn den andre nå. Håper de kan gjøre noe med det, kanskje fylle mer i det ene brystet..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 9. januar 2008 #2725 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg hadde mer melk i høyre pupp, så den var litt større, og henger mer enn den andre nå. Håper de kan gjøre noe med det, kanskje fylle mer i det ene brystet..? Jeg hadde og mye mer melk i høyre, men etterhvert som de krympet, ble de like store... Du må nesten se når all melk er ute, og det er lenge siden du hadde melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2726 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde og mye mer melk i høyre, men etterhvert som de krympet, ble de like store... Du må nesten se når all melk er ute, og det er lenge siden du hadde melk Hmpf, kjedelig å måtte vente på operasjon. Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg gav henne morsmelk det første halvåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 9. januar 2008 #2727 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmpf, kjedelig å måtte vente på operasjon. Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg gav henne morsmelk det første halvåret Men hvis du sluttet i september kan du jo ta operasjonen i februar? stemmer ikke det? Det er jo i neste mnd... Jeg gikk også fra A-C når jeg ammet, jeg merket at jeg trivdes med det, hehe... Morsmelk er viktig, syns det var utrolig koselig - kanskje derfor jeg ammet over et år hehe Si til han Zakaria at du vil ha full C, så kan han foreslå... SPENNENDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2728 Del Skrevet 9. januar 2008 Men hvis du sluttet i september kan du jo ta operasjonen i februar? stemmer ikke det? Det er jo i neste mnd... Jeg gikk også fra A-C når jeg ammet, jeg merket at jeg trivdes med det, hehe... Morsmelk er viktig, syns det var utrolig koselig - kanskje derfor jeg ammet over et år hehe Si til han Zakaria at du vil ha full C, så kan han foreslå... SPENNENDE Ja var det jeg også trodde, men nå sier de at en bør vente ET HELT ÅR, og det synes jo selvsagt jeg at er altfor lenge..derfor skal jeg diskutere litt med kirurgen :slåss: Selv om jeg gav datteren min melk på flaske, syntes jeg det var godt å vite at det var min melk hun fikk men det var et pes å måtte være hjemme hver 4 time for å pumpe meg, tok jo en stund hver gang da jeg hadde så mye melk hadde kjempefine pupper da jeg hadde melk, så ble jo litt av en nedtur da jeg så hva jeg fikk etter å ha sluttet Ja tenkte faktisk å be om full C, vil ikke angre etterpå pga jeg synes jeg har fått for små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 9. januar 2008 #2729 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg gikk fra75 B til 75 F da jeg ammet, så da kan du tenke hvordan de så ut når jeg var ferdig med det... Jeg måtte legge inn 400ml for at det skulle fylle opp brystene, og nå er de ca halv str av hva de var når jeg ammet. Men jeg hadde nok ekstremt med melk (fikk ut 6 l ekstra melk på 2 uker) Er nå en 65 F (tisvarende en 75 D) Oppererte meg for 1 år og 3 mnd siden, og har ikke vært annet enn fornøyd, eneste negative er at det er vanskelig å finne bher (men de har begynt å få bedre utvalg, selv i norge) og at en del menn stirrer litt for mye (de er ikke veldig store, men ser større ut hvis jeg vil;) og det er jo ganger det er gøy å ha litt større pupper, men er overrasket over reaksjonene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly lolly Skrevet 9. januar 2008 #2730 Del Skrevet 9. januar 2008 Oppererte meg for 1 år og 3 mnd siden, og har ikke vært annet enn fornøyd Du må jo bare være utrolig tynn, 65F? Visste ikke det fantes engang misunn misunn... Hadde du mye vondt etterpå? Jeg tok operasjonen for 6 dager siden, og har første jobbedag i dag. Er bare så vond, au au au... Og ryggen er helt gåen siden jeg har vært så anspent hele tiden og bare kan ligge på ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. januar 2008 #2731 Del Skrevet 9. januar 2008 65F er faktisk ikke monstersvært da. Det er bare det at rundt 80% av alle norske kvinner bruker feil størrelse i BH og de fleste har for stor omkrets og for liten cup. En 70c f.eks. er like stor i selve skålen som en 75B eller en 80A. Det er bare omkretsen som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanana Skrevet 9. januar 2008 #2732 Del Skrevet 9. januar 2008 nå er det endelig gjort og det gikk så utrolig fint kom hjem rundt kl 13-14 i dag og føler meg helt fin ennå.. har tatt et par smertestillende og ligget en del i sengen selv om jeg synes det er kjempekjedelig. er redd for at jeg kommer til å bli aktiv for tidlig, jeg er litt utålmodig av meg. til dere som skal opereres, vil jeg bare få anbefale fornebuklinikken på det varmeste! de er for det første utrolig flinke, og veldig hjelpsomme og søte jeg fikk lagt inn 320 ml i det ene brystet (det som var minst fra naturens side), og 290 ml i det andre.. synes ikke de ser så veldig store ut, jeg?? huff, formen og alt ble kjempefin, men jeg hadde trodd at de skulle bli større. hva når hevelsen går ned, da blir de jo enda mindre?? (noen som vet hvor lang tid det tar ca?) jeg gikk fra b-cup ca til 75 d.. synes ikke det ser ut som d-cup pupper, men kanskje det har noe med sportsbh'en å gjøre? noen som vet dette? hadde blitt veldig takknemlig for svar. quoter meg selv her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 9. januar 2008 #2733 Del Skrevet 9. januar 2008 er nok desverre ikke supertynn.. og har ikke veldig store pupper (tilsvarende 75 D som sagt) jeg er gansek høy (179) så derfor ser de ikke så store ut. Jeg hadde endel smerter, la under muskelen så det var vel litt derfor. I følge fysioterapauter og kiropraktorer jeg går til så har jeg en veldig høy smerte terskel (bekkenløsning som gjorde meg sengeliggende, med smerter som kommer tilbake innimellom) men jeg syntes alikevel det var veldig vondt, men smerte forskjellig steder i kroppen vil jo gi forskjellikge utslag. nå var datteren min 3 da jeg gjorde det så det var ikke noe problem med bæring, og da hun var liten fikk jeg ikke bært da heller (kunne ikke gå før hun var 6 mnd), men ville nok syntes at det var et problem hvis det var noe jeg var vant til og så ikke fikk gjort det på 6 uker... men litt kan du jo bære, bare du ikke løfter opp selv, kan jo være at mannen din (samboeren) kan løfte opp for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2734 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe, ja jeg tror ikke min kjære er klar over mye ekstra det blir på ham når jeg er satt ut av spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppesara Skrevet 9. januar 2008 #2735 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg er ny her og planlegger operasjon snart. Har bestilt time til konsultsjon neste torsdag. Men jeg kurer på hvor lenge jeg blir borte fra jobben og tok dere ferie eller fikk dere sykemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 9. januar 2008 #2736 Del Skrevet 9. januar 2008 Man skal ta ut ferie, for man får ikke (egentlig) sykemelding, så lenge det er frivelig kirurgi. Jeg ble opperert en tirsdag, og var tilbake på jobb over helgen. uten at det var noe problem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppesara Skrevet 9. januar 2008 #2737 Del Skrevet 9. januar 2008 Man skal ta ut ferie, for man får ikke (egentlig) sykemelding, så lenge det er frivelig kirurgi. Jeg ble opperert en tirsdag, og var tilbake på jobb over helgen. uten at det var noe problem da. Jeg jobber i butikk og må nok passe meg en stund. Mye varer som skal pakkes oppol. Vurderer å ta vel en uke og se hvordan det går. Har mullighet til å styre dagene litt, og ta litt kontorarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. januar 2008 #2738 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Slettet Endret 10. januar 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. januar 2008 #2739 Del Skrevet 9. januar 2008 Å så kom jeg til å tenke på en annen ting: hva skjer med puppene når man blir gravid, når man har silikon? Vil de bli større? Hvordan kommer formen på puppene til å bli etter at man har ammet ferdig??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #2740 Del Skrevet 9. januar 2008 Man skal ta ut ferie, for man får ikke (egentlig) sykemelding, så lenge det er frivelig kirurgi. Jeg ble opperert en tirsdag, og var tilbake på jobb over helgen. uten at det var noe problem da. Har du en tung jobb? huff, er mye å tenke på rundt en slik operasjon har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå