Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Du er nok mye bedre 3-4 dager etter operasjoen. Men det er normalt å føle seg redusert en stund. Må bare ta tiden til hjelp. Ser du la inn under muskel, tar litt ekstra tid da før man kvikner til. Et godt råd angående kvalme er vel å gjerne spise litt salt kjeks f.eks ritz, regelmessig, slik at du ikke er helt tom i magen. Du bør jo også slappe mest mulig av. Litt coca cola kan også være godt mot kvalme.

Fortsatt god bedring :)

Takk for det :)

Har prøvd coca cola men måtte slutte brakk meg så fryktelig av det..så nå går d i litt rødbrus og mest is vann.. ritz kjesa var hele ikke så godt.. men salt speke mat som Stranda mår var utrolig godt mot kvalme..

Fått kvalme settende av kirurgen. pluss at jeg måtte slutte på de sterke tabelettene siden det er de jeg blir så dårlige av.

Så må klare meg meg Panodil i stede..Vo ndt ja.he he, håper jeg er bedre mye bedre til i morgen.

Er jo julaften da..

Sendte mld til min svigermor i dag å fortalte om operasjonen så de ikke sku få sjokk når de kommer senere i dag.. lurer på hva de sier fornoe til det..

Nei krysser fingre for å bli bedre altså...

Akkurat nå angrer jeg hele puppedriten.. er jo så forbanna vondt jo..he he..

Si at det blir bedree........ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ratatouli
Takk for det :)

Har prøvd coca cola men måtte slutte brakk meg så fryktelig av det..så nå går d i litt rødbrus og mest is vann.. ritz kjesa var hele ikke så godt.. men salt speke mat som Stranda mår var utrolig godt mot kvalme..

Fått kvalme settende av kirurgen. pluss at jeg måtte slutte på de sterke tabelettene siden det er de jeg blir så dårlige av.

Så må klare meg meg Panodil i stede..Vo ndt ja.he he, håper jeg er bedre mye bedre til i morgen.

Er jo julaften da..

Sendte mld til min svigermor i dag å fortalte om operasjonen så de ikke sku få sjokk når de kommer senere i dag.. lurer på hva de sier fornoe til det..

Nei krysser fingre for å bli bedre altså...

Akkurat nå angrer jeg hele puppedriten.. er jo så forbanna vondt jo..he he..

Si at det blir bedree........ :)

Det blir mye bedre!! Nå er det 12 dager siden jeg tok min opperasjon. Kjenner ingenting! Glemmer at jeg nettopp har opperert meg, og av og til må jeg ta meg i å gjøre ting som kanskje ikke er så lurt. Som f.eks vaske gulv. Løfte litt tunge ting o.l. Men nå har jeg tatt over muskelen da. Men for 7 år siden tok jeg under muskelen, og jeg kan ikke huske at det gjorde vondere... Var selvføgelig litt vondt de første dagene, og å reise deg etter en natts søvn. Etter en uke gjorde ikke det heller vondt lenger. Men ikke noe mer enn det. Jeg har heldigvis ikke vært kvalm.

uff føler med deg, men hold ut i morgen eller i overimorgen er det straks mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mye bedre!! Nå er det 12 dager siden jeg tok min opperasjon. Kjenner ingenting! Glemmer at jeg nettopp har opperert meg, og av og til må jeg ta meg i å gjøre ting som kanskje ikke er så lurt. Som f.eks vaske gulv. Løfte litt tunge ting o.l. Men nå har jeg tatt over muskelen da. Men for 7 år siden tok jeg under muskelen, og jeg kan ikke huske at det gjorde vondere... Var selvføgelig litt vondt de første dagene, og å reise deg etter en natts søvn. Etter en uke gjorde ikke det heller vondt lenger. Men ikke noe mer enn det. Jeg har heldigvis ikke vært kvalm.

uff føler med deg, men hold ut i morgen eller i overimorgen er det straks mye bedre.

Hei!

HAr liggi langstrak å kasta opp å vært mega uggen siden jeg kom hjem.

Men vet dere i dag så er jeg mye bedre..klarte tilogmed åå spise litt julesylte i lefse..ikke verst..å ingen kvalme..

Tror det er fordi jeg droppa smerte stillende nå. Tålte ikke de så holder jeg bedre ut med smerter enn med kvalme og brekninger..det tåler jeg ikke..he he

Håper bare jeg er ennå bedre til i morgen.Skal jo ha juleselskap her å greier..

Godt å høre at det er lys i tunnelen:)!!!!!

GOD JUL TIL DERE ALLE!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

HAr liggi langstrak å kasta opp å vært mega uggen siden jeg kom hjem.

Men vet dere i dag så er jeg mye bedre..klarte tilogmed åå spise litt julesylte i lefse..ikke verst..å ingen kvalme..

Tror det er fordi jeg droppa smerte stillende nå. Tålte ikke de så holder jeg bedre ut med smerter enn med kvalme og brekninger..det tåler jeg ikke..he he

Håper bare jeg er ennå bedre til i morgen.Skal jo ha juleselskap her å greier..

Godt å høre at det er lys i tunnelen:)!!!!!

GOD JUL TIL DERE ALLE!!! :klemmer:

Glemte spørre.. hvor lenge må man ligge på rygg? er det mulig å ligge på siden snart.. får sånn ligge sår og innmari vondt i ryggen.. Tenke holde ut til Torsdag når jeg skal på kontorll å høre med han da.. Men ville bare sjekke ut her ført..

Hadde dere d slitsomt ved natta og de første dagene?

Unnskyld skriveleif.. men er litt vanskelig å skrive i dag ..he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte spørre.. hvor lenge må man ligge på rygg? er det mulig å ligge på siden snart.. får sånn ligge sår og innmari vondt i ryggen.. Tenke holde ut til Torsdag når jeg skal på kontorll å høre med han da.. Men ville bare sjekke ut her ført..

Hadde dere d slitsomt ved natta og de første dagene?

Unnskyld skriveleif.. men er litt vanskelig å skrive i dag ..he he..

Du er nok mye bedre på dag 4 etter operasjonen! :) Det var iallefall jeg... Når smertene går over, og du begynner å føle deg i mere normal form blir du bare glad og superfornøyd med det du har gjort... :):):)

Angående soving på siden, kan jeg ikke svare deg. Har ikke gjort det selv enda etter operasjonen. Jeg har prioritert å sove på ryggen for å være sikker på at jeg ikke "ødelegger" noe.... :) Men tror egentlig man kan sove på siden ganske tidlig etter operasjonen, kommer vel an på hvor godt støtte BHén støtter de nye puppene... :) De 3 første nettene etter operasjonen våknet jeg ofte med smerter, men så ga det seg ca. ved natt 4... :)

Angående mer/mindre smerter med innlegg over eller under muskel, vet jeg at de første 3-4 dagene har de som har plassert innlegget under muskel endel større smerter. Det er jo et større inngrep enn over muskel.

Ønsker deg en god jul, og håper du er oppegående.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok mye bedre på dag 4 etter operasjonen! :) Det var iallefall jeg... Når smertene går over, og du begynner å føle deg i mere normal form blir du bare glad og superfornøyd med det du har gjort... :):):)

Angående soving på siden, kan jeg ikke svare deg. Har ikke gjort det selv enda etter operasjonen. Jeg har prioritert å sove på ryggen for å være sikker på at jeg ikke "ødelegger" noe.... :) Men tror egentlig man kan sove på siden ganske tidlig etter operasjonen, kommer vel an på hvor godt støtte BHén støtter de nye puppene... :) De 3 første nettene etter operasjonen våknet jeg ofte med smerter, men så ga det seg ca. ved natt 4... :)

Angående mer/mindre smerter med innlegg over eller under muskel, vet jeg at de første 3-4 dagene har de som har plassert innlegget under muskel endel større smerter. Det er jo et større inngrep enn over muskel.

Ønsker deg en god jul, og håper du er oppegående.... :)

Tusen takk for svar:)

Er oppegående nå.. ble kvitt kvalmen i går kveld..så nå er jula reddet sånn sett:)

Såpiser igen form for smerte stillende nå så det gjør jo vondt må jeg inndrømme. slutta m det på lørdag var det vel om jeg husker rett. Tålte de rett å slett ikke..

Så da får man klare seg uten!

I dag er det JUL!!!!!!!

Tusen takk for svar alle sammen og ønsker dere en kjeeeempe fin jul og godt nytt år som vi ikke snakkes før!!!!!

GOD JUL OG GOFT NYTT ÅR!! :spise:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det med deg nå tingeling? :)

Nå er det snart to uker siden.. :)

Gleder meg enda mer etter å ha sett bildene dine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobel Clinic er kjempebra. Kjempefine resultater... :) De er veldig dyktige i det de gjør.

Lykke til! :)

Ok :) har hørt mye positivt om de, derfor jeg valgte de.

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stille og rolig i puppeverdenen om dagen. :fnise:

Jeg går og venter på den store dagen jeg da. Litt over en mnd igjen. Gleder meg,men gruer meg samtidig. Gleder meg aller mest seff. Synes puppene minker for hver dag. fnis.

Hvordan går det med dere alle?

GODT NYTTÅR!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: GODT NYTTÅR TIL ALLE :duskedame:

Gratulerer til dere med nye pupper og lykke til til de som venter :jepp:

Nå er det 2 mnd siden mine nye pupper så dagens lys og jeg angrer ikke et sekund.

Jeg fryder meg hver gang jeg ser meg i speilet og jeg går med utringede topper; noe jeg aldri gjorde før. Jeg elsker størrelsen og formen, ja hele pakka :juhu:

Jeg har ikke vondt lenger i det hele tatt og jeg tenker egentlig ikke over at jeg har plastikk innvendig; de har blitt en del av meg på en måte. Arrene mine begynner å bli pene (tok brystløft samtidig så det er en del arr) rundt brystvortene kan man ikke en gang se at at det har vært skåret.

Det eneste jeg ikke liker helt er at det venstre brystet mitt fremdeles er litt høyt og har en litt for unaturlig rund fasong. Høyre bryst har satt seg veldig pent og synket ned dit den skal være. (ser veldig naturlig ut) Men jeg prøver å smøre meg med tålmodighet siden kirurgen sier at det er naturlig at brystene ser litt forskjellige ut og at det hos noen tar lengre tid før ting setter seg på plass.

Skal til 3 mnd kontroll neste måned så da får de vurdere det der.

Så summa summarum; jeg er kjempefornøyd og hadde gjort det igjen. Operasjonen og tiden etterpå har gått så fint uten for store smerter og ubehag.

Så til dere som bare venter på den store dagen; gled dere; det er verdt hvert sekund!

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei alle sammen, og godt nyttår! :hjertesmil:

trengte en liten pause, jeg, men jeg har tenkt på dere, og fulgt med så ofte jeg orket. gratulerer så mye til alle dere med nye puppelurer, og lykke til, alle dere som venter i spenning!

jeg vil kjempegjerne ha bilder, jeg òg! kjempenysgjerrig! så skal jeg så klart sende selv, hvis noen ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

jeg har time hos dr. schistad på fornebuklinikken førstkommende tirsdag, og gleder meg masse! jeg har fulgt med på dagboken og har allerede fått svar på masse av det jeg lurer på :)

har allikevel noen spørsmål å komme med, som jeg ikke "tør" å spørre noen andre om :sukk: here it goes..

1. jeg vet at man ikke kan trene/drive fysisk aktivitet på litt over en mnd.. men hvor lang tid tar det egentlig før man kan ha sex igjen? :sjenert:

2. hvor lenge må man sove på ryggen?

3. hvor mange dager går det før jeg kan dusje?

4. hvor mange dager går det før jeg kan se på puppene uten bh?

ser at dere er så søte og hjelpsomme, og jeg hadde blitt kjempeglad for svar!

skal forresten legge runde proteser over muskel.. jeg har fått presset meg opp til 300 ml, dette var det meste schistad ville legge inn (hvis ikke måtte jeg "gå et annet sted", som han sa).. han sa jeg ville ende opp med en stor c-middels d. jeg gleder meg uansett kjempemye! jeg vet at innleggene ikke vil forandre utgangspunktet mitt, at det jeg har fra før av bare vil bli forstørret, på en måte.. det ene brystet har en "spissere" form enn det andre, pga kjertlene.. noen som har erfaring med dette? ble de tilnærmet like i formen etter inngrepet?

puh, dette ble mye på en gang. håper noen tar seg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg, nanana :)

skal prøve å svare så godt jeg kan.

1. man kan ha sex når man føler at det går bra, men ikke noe vekt på brystet, så klart, og ikke noe humping. du merker det lett selv. er det ubehagelig, så er det for tidlig... men sånn helt rolig sex, uten noe særlig bevegelse, går nok helt fint.

2. dette er også noe du lett merker selv. for meg var det vondt å sove på noen annen måte enn på ryggen ihvertfall den første måneden. deretter kunne jeg sove på siden, men ble veldig øm av det. etter fire måneder sov jeg akkurat hvordan jeg ville.

3. jeg fikk beskjed om å bare vaske meg med klut den første uken, og så kunne jeg dusje med dusj-bandasje uke nr to. etter to uker dusjet jeg som før.

4. jeg så på puppene dag nr to. men auch! føltes som om de skulle falle av, så jeg holdt godt fast!

lykke til, da! når man endelig har bestemt seg, så er det så deilig å få det gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen jenter! :goodbye: Og godt nytt år!

Bare et spørsmål angående BH etter de 6 ukene med støtte BH etter operasjonen.

Man kan jo ikke bruke push up og BH med spile de første 6 månedene etter operasjonen... Har noen anbefalinger på fine/sexy BH'er UTEN push up og spile?

Det er jo nesten bare push up BH'er og spile BH'er i butikkene.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på www.figleaves.com der har de mye fint undertøy. Ellers kan jeg anbefale deg å gå innom en ordentlig undertøysbutikk og få deg målt en måned og to etter operasjonen, for å finne riktig størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Dagen(e) etter operasjonen, er det mulig å klare seg helt alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har også et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Dagen(e) etter operasjonen, er det mulig å klare seg helt alene?

det er så individuelt... jeg kunne aaaldri ha klart meg selv, og hadde sinnsyke smerter. andre kjører bil samme dag de har blitt operert.

smerter, eller ikke, så skal ikke armene løftes mer enn 45 grader, så noen praktiske problemer vil man nok få alene... synes ikke det høres ut som noe å satse på, iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! En kjempefin side, har lært utrolig mye av å sitte og lese dette :)

Dere som foretok brystforstørrelse etter å ha fått barn, hvor lang tid etter avsluttet amming måtte dere vente?

Der jeg skal operere meg, stod det 3 mnd på nettsiden. Da jeg ringte, sa de 6 mnd. Og nå sier de at jeg må vente et helt år etter avsluttet amming! :gråte:

Jeg skal gifte meg denne sommeren, og hadde håpet at puppene skulle være fine til da..

De sier at brystene skal normaliseres etter ammingen. Men så snart melken forsvant, så puppene mine ut som noe stygt punktert noe, og de har ikke forandret seg noe etter det..

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Hei igjen jenter! :goodbye: Og godt nytt år!

Bare et spørsmål angående BH etter de 6 ukene med støtte BH etter operasjonen.

Man kan jo ikke bruke push up og BH med spile de første 6 månedene etter operasjonen... Har noen anbefalinger på fine/sexy BH'er UTEN push up og spile?

Det er jo nesten bare push up BH'er og spile BH'er i butikkene.....................

De første 6 månedene? Fikk du beskjed om å vente så lenge med å bruke bh med spile? Jeg begynte å bruke det littegrann etter 2 måneder, så lenge arrene er grodd skal det ikke være noe problem (var det jeg fikk beskjed om). Jeg har brukt det omtrent hver dag fra det var 4-5 måneder siden operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...