Panterine Skrevet 5. desember 2007 #2641 Del Skrevet 5. desember 2007 Hallo jenter Nå er det 4 uker siden operasjonen (240 ml over muskel) og det er fremdeles forskjell på høyre og venstre side. Dvs høyre pupp har sunket ned og har fått en mykere og mer naturlig fasong enn venstresiden. På venstre kjenner jeg liksom implantatet og jeg har mer kant over og på siden av puppen. Synes ikke utseende på venstre har endret seg vesentlig i løpet av tiden heller. Begynner å bli litt bekymret og lurer på om kirurgen kanskje ikke lagde lommen stor nok til inlegget på venstre pupp og at jeg må reopereres?? Burde jeg ringt sykehuset eller er jeg bare hysterisk? Er det noen av dere som har hatt det slik og hvor lenge var det forskjell på pupppene? Klem fra litt redd og hysterisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 11. desember 2007 #2642 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Her er det ikke mye aktivitet gitt.. Dere er opptatte med juleforberedelser og slikt kanksje? Lurte på om det er noen der som har før og etter bilder jeg kunne fått sett? Ønsker dere alle en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 11. desember 2007 #2643 Del Skrevet 11. desember 2007 Hallo jenter Nå er det 4 uker siden operasjonen (240 ml over muskel) og det er fremdeles forskjell på høyre og venstre side. Dvs høyre pupp har sunket ned og har fått en mykere og mer naturlig fasong enn venstresiden. På venstre kjenner jeg liksom implantatet og jeg har mer kant over og på siden av puppen. Synes ikke utseende på venstre har endret seg vesentlig i løpet av tiden heller. Begynner å bli litt bekymret og lurer på om kirurgen kanskje ikke lagde lommen stor nok til inlegget på venstre pupp og at jeg må reopereres?? Burde jeg ringt sykehuset eller er jeg bare hysterisk? Er det noen av dere som har hatt det slik og hvor lenge var det forskjell på pupppene? Klem fra litt redd og hysterisk Det er snart et halvt år siden min operasjon, og det er fortsatt litt forskjell på puppene mine. Den venstre føles helt som min egen før operasjonen, men den høyre er veldig følsom på den underste delen og føles fortsatt tung på en måte. Jeg kan kjenne implantatet nederst. Fikk beskjed om at det kunne ta opptil et år før puppene ble "normale" igjen, når det gjelder både følelse og form. Så du trenger nok helt sikkert ikke å bekymre deg Panterine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratatouli Skrevet 11. desember 2007 #2644 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei Jeg har tatt silikon i dag, og kunne blandt annet ikke røyke 6 timer før opperasjonen. Hvor lenge etter opperasjonen kan jeg røyke igjen?? Har så lyst på bare en eneste denne dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 11. desember 2007 #2645 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei Jeg har tatt silikon i dag, og kunne blandt annet ikke røyke 6 timer før opperasjonen. Hvor lenge etter opperasjonen kan jeg røyke igjen?? Har så lyst på bare en eneste denne dagen... Hei! Jeg spurte kirurgen om dette, å han sa at de ikke kunne nekte meg å røyke , men de så helst at jeg ikke røyket 2-3 uker etter pga av arrene. Man kan jo risikere å få tyggere arr og betendelser å sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratatouli Skrevet 11. desember 2007 #2646 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Jeg spurte kirurgen om dette, å han sa at de ikke kunne nekte meg å røyke , men de så helst at jeg ikke røyket 2-3 uker etter pga av arrene. Man kan jo risikere å få tyggere arr og betendelser å sånn. Da får jeg fint holde meg unna, men fy søren så vanskelig. Opperasjonen gikk veldig bra, og jeg føler meg utrolig pigg til å være opperert i dag. Kjenner litt trykk på en måte på brystene men det er alt+ litt vond å reise seg opp fra liggende/sittende stilling. Lykke til til alle dere andre som skal ta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 11. desember 2007 #2647 Del Skrevet 11. desember 2007 Da får jeg fint holde meg unna, men fy søren så vanskelig. Opperasjonen gikk veldig bra, og jeg føler meg utrolig pigg til å være opperert i dag. Kjenner litt trykk på en måte på brystene men det er alt+ litt vond å reise seg opp fra liggende/sittende stilling. Lykke til til alle dere andre som skal ta!! Sikkert lurt å vente ja:) Tusen takk. Skal opereres Torsdag om en uke jeg:) gleder og gruer meg. Går fort nå. Kan du fortelle litt om operasjonen din? Hvor mye du la inn, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratatouli Skrevet 12. desember 2007 #2648 Del Skrevet 12. desember 2007 Sikkert lurt å vente ja:) Tusen takk. Skal opereres Torsdag om en uke jeg:) gleder og gruer meg. Går fort nå. Kan du fortelle litt om operasjonen din? Hvor mye du la inn, osv.. Jeg tok først ut noen gamle implantater på 150 som låg bak muskelen. så la jeg inn 225 på fremsiden av muskelen. Opperasjonen gikk veldig fint, i dag har jeg ikke tatt noe smertestillende. Har funnet ut at jeg faktisk har mest vondt der han satt lokalbedøvelsen, ikke i selve opperasjonssåret. Vanskelig i sove i natt, jeg er vant med å sove på magen, så jeg var litt urolig i natt. Etter det jeg husker var jeg mer "fjern" etter den første gangen jeg tok silikon. Nå har jeg lyst å rydde, handle til jul osv (sitter jo bare her likevel). men må stoppe meg selv, må ta det med ro en stund til. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 13. desember 2007 #2649 Del Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer med nye fordeler ratat..... Ønsker deg tingeling masse lykke til,blir spennende!! Selv skal jeg på konsultasjon i morgen,og gleder meeeeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 15. desember 2007 #2650 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har jeg vært til konsultasjon! De tok KJEMPEGODT i mot meg på fornebuklinikken. Hyggelig kontorsøster som vi snakket med lenge,og velig hyggelig og duktig kirirg virket det som. Fortale om komplikasjoner og gav meg veldig mye info. Jeg får ca 290cc med silikon under muskel. Han mente da jeg ville få en pen C cup som passet til kroppen min. Op dagen min er 11 februar,gleder meg KJEMPEMYE!!!!!! Er det noen som har ligger på sas radisson hotell like ved klinikken eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 15. desember 2007 #2651 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har jeg vært til konsultasjon! De tok KJEMPEGODT i mot meg på fornebuklinikken. Hyggelig kontorsøster som vi snakket med lenge,og velig hyggelig og duktig kirirg virket det som. Fortale om komplikasjoner og gav meg veldig mye info. Jeg får ca 290cc med silikon under muskel. Han mente da jeg ville få en pen C cup som passet til kroppen min. Op dagen min er 11 februar,gleder meg KJEMPEMYE!!!!!! Er det noen som har ligger på sas radisson hotell like ved klinikken eller???? Så bra at konsultasjonen var vellykket Går fort til 11. februar! Jeg lå på sas radisson hotellet den første natten etter operasjonen. Det var veldig deilig å slippe å sitte lenge i bil rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratatouli Skrevet 16. desember 2007 #2652 Del Skrevet 16. desember 2007 Oppererte på tirsdag som var, og jeg er allerede dritt lei av å ligge på ryggen om natten. Jeg pleier å sove på magen, men det er uaktuelt ennå. Men tror dere det er noe fare med å ligge på siden nå? Har ingen smerter eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 16. desember 2007 #2653 Del Skrevet 16. desember 2007 Så bra at konsultasjonen var vellykket Går fort til 11. februar! Jeg lå på sas radisson hotellet den første natten etter operasjonen. Det var veldig deilig å slippe å sitte lenge i bil rett etterpå. Husker du hvor mye du betalte med den rabatten man får (i samarbeid med klinikken)? Og ligger det langt unna slik at jeg er avhengig av bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 16. desember 2007 #2654 Del Skrevet 16. desember 2007 Husker du hvor mye du betalte med den rabatten man får (i samarbeid med klinikken)? Og ligger det langt unna slik at jeg er avhengig av bil? Vi betalte 1160,- for to personer én natt. Det lå bare noen få minutter unna klinikken med bil, men det er for langt å gå rett etter operasjonen. Så du er avhengig av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 16. desember 2007 #2655 Del Skrevet 16. desember 2007 Oppererte på tirsdag som var, og jeg er allerede dritt lei av å ligge på ryggen om natten. Jeg pleier å sove på magen, men det er uaktuelt ennå. Men tror dere det er noe fare med å ligge på siden nå? Har ingen smerter eller noe. Jeg klarte ikke å ligge på siden etter så kort tid, men dette er veldig individuelt. Så lenge du "hører" på kroppen din, så går det nok greit. Men jeg fikk forresten beskjed om å ligge høyt med ryggen hver natt den første uka, så jeg ville iallefall ventet med å prøve på siden til det har gått en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. desember 2007 #2656 Del Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer ratatouli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 17. desember 2007 #2657 Del Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer ratatouli! Hvordan går det med puppeplanene dine saeria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 18. desember 2007 #2658 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei! Ja nå nærmer det seg min tur... Bare morgendagen igjen på jobb. Så er jeg der.. Torsdag kl 12 skal det skje.. ikke helt skjønt det ennå tror jeg.. Går bare å venter på at det skjer ett eller annet som gjør at det ikke blir noe av.. he he... Både gleder og gruer meg.. Går fort fram til da.. Har nesten gjort alt klart til jul nå. Julevasken er snart ferdig og gaver er unna gjort. HYYYLLL!!! Jeg gleeeeder meg...... Kribler i magan... Julehilsen fra snart Puppeguri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 18. desember 2007 #2659 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Jeg har lenge tenkt på å legge inn silikon/saltvann, men frykter konsultasjonstimen av alle ting! Jeg har virkelig komplekser kroppen min, og tanken på å føle meg mentalt og fysisk naken og bli "bedømt" skremmer livet av meg. Jeg prøver å tenke at det er ET ubehagelig øyeblikk i mitt liv som jeg må gå gjennom for å ordne på kroppen min, slik at jeg får en bedre kroppsholdning.. men det hjelper ikke. Jeg er redd. Det er ubehagelig, og jeg blir kvalm bare ved tanken. Men hvordan fungerer? Hvor lang tid tar det å få en konsultasjonstime? Hva skjer der? Og hvor lang tid tar det mellom konsultasjon og faktisk operasjon? Jeg jobber en dag i uken og studerer resten, hvordan vil en operasjon påvirke dette? hvor lang tid tar det før jeg kan leve som normalt? Det er mye tungt løft i jobben min, er redd dette kan skade operasjonen min. Jeg har bestemt meg for å legge det under muskelen etter som noe annet ville blitt forferdelig stygt på meg.. Hva skal til for at det blir statlig dekket? Må jeg snakke med fastlege? Det orker jeg ikke. Jeg vil bare for det overstått. Hva koster det circa? Off, jeg har tenkt på dette i så mange år, og brenner inne med så mange spørsmål. Vet ikke om jeg tørr å gjennomføre engang, men det er en stor drøm. Lykke til med operasjoner dere som skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 18. desember 2007 #2660 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Jeg har lenge tenkt på å legge inn silikon/saltvann, men frykter konsultasjonstimen av alle ting! Jeg har virkelig komplekser kroppen min, og tanken på å føle meg mentalt og fysisk naken og bli "bedømt" skremmer livet av meg. Jeg prøver å tenke at det er ET ubehagelig øyeblikk i mitt liv som jeg må gå gjennom for å ordne på kroppen min, slik at jeg får en bedre kroppsholdning.. men det hjelper ikke. Jeg er redd. Det er ubehagelig, og jeg blir kvalm bare ved tanken. Men hvordan fungerer? Hvor lang tid tar det å få en konsultasjonstime? Hva skjer der? Og hvor lang tid tar det mellom konsultasjon og faktisk operasjon? Jeg jobber en dag i uken og studerer resten, hvordan vil en operasjon påvirke dette? hvor lang tid tar det før jeg kan leve som normalt? Det er mye tungt løft i jobben min, er redd dette kan skade operasjonen min. Jeg har bestemt meg for å legge det under muskelen etter som noe annet ville blitt forferdelig stygt på meg.. Hva skal til for at det blir statlig dekket? Må jeg snakke med fastlege? Det orker jeg ikke. Jeg vil bare for det overstått. Hva koster det circa? Off, jeg har tenkt på dette i så mange år, og brenner inne med så mange spørsmål. Vet ikke om jeg tørr å gjennomføre engang, men det er en stor drøm. Lykke til med operasjoner dere som skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå