Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest puselabb
Har du sovet uten bh enda da?

Nei det har jeg ikke. Jeg synes det er mest behagelig å ha den på. Den støtter veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, hei, puselabb! høres ut som om det går bra med deg og puppeluppene :sexy: godt å høre (vel... lese).

min tilstandsrapport kommer her:

idag er det nøyaktig seks uker siden jeg ble operert, så hurra, og jippiyaa, til meg! er nemlig idag jeg for første gang kunne gå med vanlig bh. kjempekjempekjempegøy! fikk ikke øye-kontakt med damer engang. det var rett på puppene. uvant, men helt greit idag. håper det ikke blir en vane det der, though...

fasongen er fin, str er lik på begge, og arrene er nesten borte. det høyre arret er fremdeles litt synlig, men det kan jeg leve med. er jo så kort tid siden.

litt "støl" om morgenen, jeg òg... tør ikke å sove uten sports-bh på en god stund, tror jeg... synes fremdeles det er litt uvant, dette her. men veeeldig koselig. elsker puppisene mine, jeg :hjertesmil:

kjæresten òg. han lurte på om det var lov å si at de var enda finere nå enn før, og det er jo selvfølgelig lov.

feiret med å kjøpe fire nye bh`er (og matchende underdel) på la senza idag, og deretter dro jeg og kjæresten på kina-restaurant. koooschli!

men... er det ingen som vil svare på dèt jeg lurte på angående str på silikon-pupper vs naturlige? lurer veldig, nemlig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forresten noen som kan forklare den "naturlige bryster ser mye større ut,enn tilsvarende str med silikon"?

jeg er så enig, så enig, men klarer ikke helt å begripe hvorfor... jeg bruker str e. hvorfor er puppene mine mye mindre enn puppene til en jente med str e, uten silikon? jeg mener... bh`ene er jo like store på begge to. hvordan kan mine være så mye mindre, når vi har helt lik bh-str??

det er jo sånn, men jeg blir helt tullete i hodet. det er jo ikke logisk :klø: :vetikke:

Har ikke peiling egentlig,men kanskje fordi naturlige pupper henger mere??

Hvilke omkrets er du foresten?

Jeg er selv 85 E

Er dine blitt myke nå?

Endret av amn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt bytte bilder, jeg skal bare få lagt de inn på dataen og slikt. Nysgjerrig jeg og :sjenert:

Si i fra da..så skal jeg få mannen min til å ta bilde av mine også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb

Sånn, da har jeg fiksa alt. Men skal vi sende det som pm da? Har ikke gjort det før, men jeg klarer vel å knote meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fiksa alt. Men skal vi sende det som pm da? Har ikke gjort det før, men jeg klarer vel å knote meg til det.

Kan vi ikke bare sende det på e-mail da?

Sendt deg pm med adressa mi nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hvor lang tid tar det etter en brystforstørrelses operasjon at man er i "normal" form og greier å leve "normalt"?...:-)

Har man mye smerter lenge etter operasjonen?

Har det noen sammenheng med hvor mye silikon man legger inn i brystet? Jeg har blitt anbefalt 400cc, men er usikker på om det er for mye... Vil jo ha best mulig resultat, men vil ikke at det skal se for kunstig ut.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, amn! takk for svar, men jeg tror ikke det er dèt, nemlig... dårlig eksempel, men jessica simpson har (visstnok) str dd. jeg er en 70 e, men hun har jo myyye større pupper enn meg. derfor tror jeg ikke det spiller noen rolle om de henger, eller ikke. de bare er større. det er dèt jeg ikke forstår... :forvirret:

og til spørsmålet ditt (som jeg forøvrig svarte på noen linjer over), så er jeg 70 e. dvs str dd i puppe-str, men litt smal rundt.

85 e høres jamen mye ut! de er sikkert kjempefine :Nikke:

er du fornøyd, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, amn! takk for svar, men jeg tror ikke det er dèt, nemlig... dårlig eksempel, men jessica simpson har (visstnok) str dd. jeg er en 70 e, men hun har jo myyye større pupper enn meg. derfor tror jeg ikke det spiller noen rolle om de henger, eller ikke. de bare er større. det er dèt jeg ikke forstår... :forvirret:

og til spørsmålet ditt (som jeg forøvrig svarte på noen linjer over), så er jeg 70 e. dvs str dd i puppe-str, men litt smal rundt.

85 e høres jamen mye ut! de er sikkert kjempefine :Nikke:

er du fornøyd, eller?

Kanskje det har noe med målet rundt da?

Er fornøyd jeg ;)

Dem ser ikke falske ut,dem henger som en normal pupp ville gjort omtrent.

Synes ikke selv dem ser så store ut på meg egentlig,er jo ikke akkurat ei lita jente.

176 cm og sånn ca 80 kg,kunne nok sikkert slanket meg litt ja :sjenert:

Endret av amn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du høres helt flott ut, jeg, amn. damer skal se ut som damer! ikke som tenårings-gutter...

håper alle sammen får en strålende dag :sol:

her hvor jeg bor, er det nok en overskyet og grå dag, men utrustet med paraply, legger jeg tappert ut på min ferd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!:-)

På hvilken klinikk ble du operert amn?

Jeg ble operert på fornebu klinikken jeg :)

Dem har foresten fått en helt ny garantiordning gjeldene fra 1.7.07 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail med bilde nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Hei igjen!

Hvor lang tid tar det etter en brystforstørrelses operasjon at man er i "normal" form og greier å leve "normalt"?...:-)

Har man mye smerter lenge etter operasjonen?

Har det noen sammenheng med hvor mye silikon man legger inn i brystet? Jeg har blitt anbefalt 400cc, men er usikker på om det er for mye... Vil jo ha best mulig resultat, men vil ikke at det skal se for kunstig ut.... ;)

Det er individuelt tror jeg, men jeg kan jo svare for meg. Den første uka var jeg ikke i særlig form, men etter det gikk det raskt oppover. Jeg var ute tredje dagen, men orket ikke gå rundt lenge, ble fort sliten. Etter 9 dager klarte jeg å kjøre bil, og da gikk det meste greit. Følte at det var da jeg kunne leve normalt igjen.

Jeg hadde ikke veldig mye smerter etter operasjonen. Det føltes som det trykte veldig på brystet, og jeg følte meg kjempestøl rundt puppene. Og arrene sved veldig. Det var det verste tror jeg. Men absolutt levelig. Mye mindre vondt enn jeg trodde.

Smerten kan ha noe med størrelsen på brystinnleggene å gjøre. Men dette kommer an på puppene fra før. Har man lite vev og legger inn veldig store innlegg, vil man ha mer smerte enn om man har mye vev fra før og legger inn like store. Legger man inn det som passer for kroppen, vil det nok være ganske "gjennomsnittlig" smerte.

Velg det du føler er best for deg, men husk også at kirurgens mening er viktig å ta i betraktning, han har en masse erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det 2 uker igjen til operasjon og jeg har begynt å tenke litt..

jeg prøvde nettopp "proteser" laget av ris i kjøkkenposer 300 ml (3dl) som er det jeg har avtalt med kirurgen.

Prøvde dem i bh under plagg og det så rett og slett enormt ut!

Fra før er jeg en liten 70a så det skal vel ikke så mye til før jeg synes ting ser stort ut på meg.. men dette så veldig merkelig ut..

jeg blir litt håpløs her nå for jeg lurer på om jeg kansje skulle endre valgt protese (over muskel, ru, 300ml , høy profil)

til noe mindre evt.

Det var denne protesen jeg prøvde inni bh hos kirurgen (bortsett fra at han ikke hadde noen høy profil testutgaver på lager, så jeg prøvde lav profil) og da så det veldig naturlig og fint ut, det var jo naturlig som var stikkordet i mitt tilfelle og det virket det som om kirurgen var helt med på.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Om to uker er det for sent å endre mening!! :S

-Winona-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er høyden og vekten din, da? jeg la inn 380 ml over muskel, og det er stort, men det ser naturlig ut. jeg er 175 cm høy, og veier vanligvis mellom 57-60 kg.

hvis du synes det ser for stort ut, så bør du selvfølgelig velge noe mindre. min erfaring er at man venner seg utrolig fort til disse nye puppene sine, og mange ønsker i ettertid at de tok mer.

jeg syntes først mine var altfor store, så altfor små, så helt perfekte! jeg elsker dem akkurat som de er nå (kunne godt hengt liiitt mer), og jeg innser nå at større ville blitt helt uproposjonelt...

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 2 uker igjen til operasjon og jeg har begynt å tenke litt..

jeg prøvde nettopp "proteser" laget av ris i kjøkkenposer 300 ml (3dl) som er det jeg har avtalt med kirurgen.

Prøvde dem i bh under plagg og det så rett og slett enormt ut!

Fra før er jeg en liten 70a så det skal vel ikke så mye til før jeg synes ting ser stort ut på meg.. men dette så veldig merkelig ut..

jeg blir litt håpløs her nå for jeg lurer på om jeg kansje skulle endre valgt protese (over muskel, ru, 300ml , høy profil)

til noe mindre evt.

Det var denne protesen jeg prøvde inni bh hos kirurgen (bortsett fra at han ikke hadde noen høy profil testutgaver på lager, så jeg prøvde lav profil) og da så det veldig naturlig og fint ut, det var jo naturlig som var stikkordet i mitt tilfelle og det virket det som om kirurgen var helt med på.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Om to uker er det for sent å endre mening!! :S

-Winona-

Heisan. Her måtte jeg bare skrive litt for jeg ser du har det samme dilemmaet som jeg hadde :sol:

Det er nå ca fire mnd siden jeg opererte. Før jeg skulle inn tok jeg og ris testen. La inn 300ml og følte med som Dolly Parton...

Fikk litt angst kan du si. Da jeg prøvde proteser hos kirurgen ble vi enige om 290 runde over muskel og de er helt perfekte ;)

Så for meg var ristesten misvisende...

Jeg er ca 162 og 53kg.

Masse lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er høyden og vekten din, da? jeg la inn 380 ml over muskel, og det er stort, men det ser naturlig ut. jeg er 175 cm høy, og veier vanligvis mellom 57-60 kg.

hvis du synes det ser for stort ut, så bør du selvfølgelig velge noe mindre. min erfaring er at man venner seg utrolig fort til disse nye puppene sine, og mange ønsker i ettertid at de tok mer.

jeg syntes først mine var altfor store, så altfor små, så helt perfekte! jeg elsker dem akkurat som de er nå (kunne godt hengt liiitt mer), og jeg innser nå at større ville blitt helt uproposjonelt...

:sol:

Hei! :)

Hvor ble du operert milla-mor? Jeg skal selv legge inn silikon, men er litt usikker på valg av størrelse på proteser. Har tidligere blitt anbefalt 400 ml. Hvor var du før operasjonen? BH størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...