Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Ok.

Synes alt mine har seget ganske mye alt jeg.

Håper virkelig ikke dem siger så veldig mye mere,synes dem er blitt fine sånn som dem er nå.

Men dem er rimelige harde enda.

Hvor lang tid tar det før dem mykner?

Når sluttet dine å sige og forandre seg?

Det er nå snart 3 år siden jeg opererte så det husker jeg rett og slett ikke... Hehe! Men vil si at de har vært uforandret i allefall to år nå. Jeg ble kjempeglad for at de seg ned litt for da så det så mye mer naturlig ut. Mine henger ikke i det hele tatt. Komplett umulig å få en blyant til å henge under de, men implantatet ligger mer naturlig i brystet og det synes jeg ser utrolig bra ut :) Jeg har hørt at mine er mykere enn naturlige bryster, men nå har jeg vanlige silikon implantater og ikke cogels da. Cogels er litt fastere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg håper ikke mine krymper noe,dem har ikke krympa noe særlig etter operasjonen.

Bare blitt mykere og seget litt liksom.

I dag klarte jeg ikke å dy meg heller,bare måtte kjøpe en bh.

Størelsen min er 85 E :overrasket:

Veldig fornøyd med denne størelsen,så derfor håper jeg ikke dem vil krympe noe.

Det nermer seg 3 uker siden operasjonen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Hei.

Jeg håper ikke mine krymper noe,dem har ikke krympa noe særlig etter operasjonen.

Bare blitt mykere og seget litt liksom.

I dag klarte jeg ikke å dy meg heller,bare måtte kjøpe en bh.

Størelsen min er 85 E :overrasket:

Veldig fornøyd med denne størelsen,så derfor håper jeg ikke dem vil krympe noe.

Det nermer seg 3 uker siden operasjonen nå.

Mine har krympet litt siden operasjonen, men det er nok bare fordi de ikke er hovne lenger. Nå begynner de å få en veldig fin form, de ser allerede mye mer naturlige ut. Jeg er fortsatt en 80d. Høyre puppen er fortsatt litt mer hoven enn den venstre, og brystvorta er ikke så følsom som normalt. Men dette regner jeg med går seg til etterhvert. Heles dine likt amn? Hvordan er arrene dine? Og følsomheten?

Og hvordan går det med deg Vienna?

Endret av puselabb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har krympet litt siden operasjonen, men det er nok bare fordi de ikke er hovne lenger. Nå begynner de å få en veldig fin form, de ser allerede mye mer naturlige ut. Jeg er fortsatt en 80d. Høyre puppen er fortsatt litt mer hoven enn den venstre, og brystvorta er ikke så følsom som normalt. Men dette regner jeg med går seg til etterhvert. Heles dine likt amn? Hvordan er arrene dine? Og følsomheten?

Og hvordan går det med deg Vienna?

Jeg har det sånn at min høyre pupp sitte bittelitt høyere en den vesntre.

Og denne er også bittelitt hardere en venstre enda.

Regner med dette går seg til,da dem sa på klinikken at di ikke heles likt.

Følelse har jeg i begge brystvortene,dog litt overfølsomme enda.

Arret så fint ut da jeg tok å byttet teip første gangen.

Men puppene er ikke supermyke akkurat.

Regner med dette også kommer etterhvert.

Jeg bare håper at dem ikke vil krympe noe særlig.

Er så fornøyd med støreslen sånn den er nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har opplevd å få kapsel foresten?

Jeg mener å huske at det bare er en på dette forumet som har hatt hard kapsel. Alle får vanlig kapsel. Alle fremmedlegemer man putter inn i kroppen dannes det kapsel rundt. Men det er forskjellige grader av kapsel. Mener jeg har lagt en link til komplikasjoner på hovedsiden. Du kan også se bilder av hard kapsel og resultater av eksplantering (uttagning av implantat) på www.qvinna.info - För och efter bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, hei alle sammen! har hengt litt på silikon-forumet på sol.no, men der er det bare dritt-slenging og tull. huff, orker det ikke mer. bør ikke ta det innover meg, men man blir jo litt sånn "hmm... kanskje jeg er en dårlig mor? kanskje jeg er egoistisk og dum?" nei, pøh! ikke fordi jeg har tatt silikon, nei. vettuhva... så, da ble jeg så utrolig glad over å finne denne fantastiske dagboken her! hvor alle jentene virker så supersøte og snille!

jeg er en jente på 23 år, som har en liten tullemor på snart tre. tok silikon for snart fem uker siden. sååå glad! masse deprimert etter endt amming, hvor to faste bryster tok farvel, og to tomme sokker dukket opp... har ikke noen spørsmål akkurat nå, ville bare si hei, og takke masse for at det finnes sånne som dere òg. (og ikke bare sånne folk som ikke interesserer seg for silikon i det hele tatt, men som llikevel dukker opp i hver eneste debatt for å slenge litt med leppa...)

så... hei :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Amn

Skal næsten lige høre hvordan det går.. Hårdt at komme i jobb igen? Har du et fysisk hårdt jobb eller?

Hvor hurtigt vil du sige man kan starte på jobben efter ??

:-)

Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Amn

Skal næsten lige høre hvordan det går.. Hårdt at komme i jobb igen? Har du et fysisk hårdt jobb eller?

Hvor hurtigt vil du sige man kan starte på jobben efter ??

:-)

Maria

Hei :)

Med meg går det stadig bedre og bedre.

Styrer jeg for mye kjenner jeg det fortsatt i puppene,da blir dem såre og ømme.

Om morgenen er jeg veldig støl enda.

Jobber på bensinstasjon jeg,men jobber stort sett natt så da er det veldig mye vasking jeg skal gjøre.

Fått beskjed om å ta det veldig pent den første måneden.

Jeg var på jobb igjen etter 9 dager.

Dette fordi turnusen min falt seg sånn,så jeg slapp og ta meg noe ferie.

Tror nok det er veldig viktig å kjenne sin begrensninger og styre litt etter hva som ikke gjør vondt.

Pluss at man ikke skal løfte,strekke armene for høyt over hodet og få støt på puppene den første tiden.

Tror det lureste er å følge kirurgen sine råd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, for en fantastisk tråd! :klappe: Selvom silikon ikke er aktuelt for meg før om en god del år (jeg er bare 17 år, så puppene vokser vel noen år til), så er det masse nyttig informasjon her! Og så bra det finnes et sted man kan lese om andres erfaringer osv.. Er helt ny her så vet ikke om man kan legge til noen favoritt-tråder ellernoe slikt, men om jeg finner ut det skal jeg helt klart gjøre det! :tommel:

Leste de 25 første sidene, før jeg fant ut at det var 108 sider, og siden det ikke er aktuelt for meg (enda), så får det vente litt. Men ååå så mye dere vet og er hjelpelige.. Virkelig bra. Føler nesten at jeg har blitt litt "kjent" med dere gjennom å bare snike rundt, thiih.

Ha en fin sommer alle sammen, og vær stolte av puppene deres! :sol:

:velkommen: til oss Browniiez :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei alle sammen! har hengt litt på silikon-forumet på sol.no, men der er det bare dritt-slenging og tull. huff, orker det ikke mer. bør ikke ta det innover meg, men man blir jo litt sånn "hmm... kanskje jeg er en dårlig mor? kanskje jeg er egoistisk og dum?" nei, pøh! ikke fordi jeg har tatt silikon, nei. vettuhva... så, da ble jeg så utrolig glad over å finne denne fantastiske dagboken her! hvor alle jentene virker så supersøte og snille!

jeg er en jente på 23 år, som har en liten tullemor på snart tre. tok silikon for snart fem uker siden. sååå glad! masse deprimert etter endt amming, hvor to faste bryster tok farvel, og to tomme sokker dukket opp... har ikke noen spørsmål akkurat nå, ville bare si hei, og takke masse for at det finnes sånne som dere òg. (og ikke bare sånne folk som ikke interesserer seg for silikon i det hele tatt, men som llikevel dukker opp i hver eneste debatt for å slenge litt med leppa...)

så... hei :hallo:

:velkommen: til oss milla-mor' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen begge to. Denne boka er kjempefin for alle som vurderer, skal ta eller har tatt brystforstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb

Velkommen Browniiez og milla-mor :smile: Ja dette er et veldig flott forum, med mye nyttig førstehånds-erfaringer. Det har hjulpet meg veldig i tiden før (og også etter) jeg haddde min operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browniiez

Takk! :klem:

Nå har det seg sånn at min bestemor har en slags arrsykdom, er ikke sikker på hva den heter, men den er arvelig, og det kan resultere i at man får tjukke og skikkelig stygge arr! :overrasket: Åh, jeg som drømmer om å ta silikon en gang i fremtiden... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for alle velkomst-hilsener, og jeg håper alle dere puppe-gurier (med og uten silikon) har hatt en fantastisk helg! :sexy:

nå er det snart fem uker siden jeg opererte, og imorgen får jeg besøk av kjære... har ikke sett ham på tre uker, og har så fryktelig lyst til å gå med vanlig bh når han er her. sports-bh`ene blir bare mer og mer lugubre for hver dag. nå har den ene fått hårfarge-flekker på òg, etter en pynte-seg-for-typen-med-ny-hårfarge-seanse igår... så spørsmålet er da så klart hvor lurt dette er? tok snittet på brystvorten, så da vil i det minste ikke en spile-bh irritere arret.

det er så dumt å være utålmodig, i know, men... ja. det er jeg, altså. føler ikke at sports-bh`ene gir så utrolig bra støtte uansett, for de er litt små, og klemmer og sklir opp.

klarte alle dere å holde dere, eller? det er jo så utrolig fristende å bruke lekre blonde-greier, istedenfor triumph tri-active... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

Selv om det er veldig fristende burde du nok holde ut litt lenger. Tenk på resultatet i det lange løp. Men du kan jo kanskje pynte deg med et sexy undertøysett akkurat før dere legger dere eller noe sånt? Da skal du jo sikkert ikke ha det lenge på ;)

Hvor mye har du lagt inn? Og hva er din bh-str. før og nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke dèt jeg ville høre (lese), da... ahhh. neida, jeg vet jo at du har rett. legen sa seks uker, og det har bare gått fem. men, ville det virkelig spille noen stor rolle, tror du? jeg skulle jo så klart sovet med sports-bh. (innbiller meg av en eller annen merkelig grunn at det er viktigst å følge reglene om natten, men det burde jo være viktigere med sports-bh når man er ute og rusler avsted på dagtid...).

jeg la inn 380 ml, og gikk fra 70c til 70e. men, bare så det er sagt, så ser de virkelig ikke ut som noen e-pupper! venninnene mine tippet at jeg var en c, selv om de visste at jeg hadde tatt silikon, og burde regnet med at jeg gjorde det for å gå opp litt... hehe! snåle greier. men så er jo forsåvidt 70e i puppe-str det samme som 75dd, så jeg er ikke egentlig en e heller. bare litt smal rundt overkroppen.

skal prøve å holde meg til den kjipe sports-saken, jeg :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen!

Nå er det en stund siden jeg skrev her sist... og en del har skjedd.. eller.. altså.. er fortsatt en hel del foran meg da.

Uansett.. Etter konsultasjonen jeg hadde for et par mnd siden har jeg tenkt mye og min gode venninne (som også skal/vil ta silikon) fikk også kommet seg til konsultasjon innen jeg bestilte time.

Vi har greid å få til opereres rett etter hverandre på samme dag ! :D Det er en måned til nå og jeg kan ikke vente med å få ny, flott kropp! Har en del klær liggende jeg vet jeg vil se smashing ut i med "riktige" bryster til min kropp.. klart jeg gruer meg masse også.. en slik operasjon er jo skummel å tenke på men jeg fokuserer på at nå blir det endelig gjort og selvtilitten min blir reparert ;)

Grugleder meg masse og kommer til å holde dere oppdatert! :)

-Winona-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...