Gjest puselabb Skrevet 18. juni 2007 #2101 Del Skrevet 18. juni 2007 Hej Ann og Puselabb... Ville ønske jer pøj pøj i morgen. Og glæder mig meget til at få en ordentlig referat. For påtænker selv fornebu klinikken..Skal bare lige have taget mig sammen til at slutte rygning og tage et heletejk..DA burde jeg være klar..Jeg har en meget lille a cup idag..Så skulle gerne bare have en cup større :-) Lykke til i morgen.. Maria :-) :-) Tusen takk! Kjenner at jeg er litt nervøs nå, men gleder meg aller mest Jeg skal skrive referat med det samme jeg er i form til det. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 18. juni 2007 #2102 Del Skrevet 18. juni 2007 Hej Ann og Puselabb... Ville ønske jer pøj pøj i morgen. Og glæder mig meget til at få en ordentlig referat. For påtænker selv fornebu klinikken..Skal bare lige have taget mig sammen til at slutte rygning og tage et heletejk..DA burde jeg være klar..Jeg har en meget lille a cup idag..Så skulle gerne bare have en cup større :-) Lykke til i morgen.. Maria :-) :-) Tusen takk for det. Gleder meg noe helt ufattelig,samtidig som jeg gruer meg. Skal bli deilig å få det gjort nå. Jeg og skal skrive referat så fort formen er ok til det Lykke til Puselabb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dwood333 Skrevet 18. juni 2007 #2103 Del Skrevet 18. juni 2007 er det noen her som har fettsugd lårene innside og ytre???, eller noen som har peiling på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 19. juni 2007 #2104 Del Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk for det. Gleder meg noe helt ufattelig,samtidig som jeg gruer meg. Skal bli deilig å få det gjort nå. Jeg og skal skrive referat så fort formen er ok til det Lykke til Puselabb! Lykke til amn Nå drar jeg snart! Neste gang jeg skriver har jeg nye pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienna Skrevet 19. juni 2007 #2105 Del Skrevet 19. juni 2007 Spennende med dere to som blir operert i dag! Dere moeter vel paa hverandre ogsaa, siden dere skal samme sted:) Beklager at jeg ikke fikk svart paa spoersmaal ang paakledning foer det naa strengt tatt er for sent...men ang det andre spoersmaalet, saa ligger jeg fremdeles paa ryggen (etter nesten fire uker), kan vel muligens ligge paa siden en liten stund, men faar veldig vondt dersom puppen er "ute av posisjon" mer enn kun kort tid. Har ogsaa ganske vondt om morgenen naar jeg staar opp, saa det gaar litt smaatt med rekonvalesensen her, synes jeg. Men pytt! Jeg er saa happy at jeg merker det nesten ikke en gang:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 19. juni 2007 #2106 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei hei. Da er jeg ferdig operert. Ligger på hotel til i morgen,har med den bærbare,derfor har jeg mulighet til å skrive her nå Formen er nå stigende. Var rimelig dårlig etterpå,slet med kvalme og oppkast. Har egentlig ikke mye smerter,men kjenner jo så klart at det har skjedd noe der ja. Fikk lagt inn ganske mye,425 cc i høyre og 485 cc i venstre. Har på meg støttebh i D størelse nå,så regner med at det er det jeg nå har fått. Det var det jeg ønsket. Føler meg som samanta fox for øyeblikket. Men regner med dem vil minke bittelitt i alle fall Kommer tilbake med mere utfyllende rapport når formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2007 #2107 Del Skrevet 19. juni 2007 Grattis med nye pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 21. juni 2007 #2108 Del Skrevet 21. juni 2007 Da har jeg nye pupper, tusen takk for gratulasjoner Alt gikk kjempefint, det er mye mindre vondt enn jeg trodde. Føler meg bare veldig stram, og det er litt vondt å reise seg fra senga. Jeg la inn 330 cc, og har på meg bh i 75d. Tenk at JEG har d-cup! Jeg skal skrive et mer utfyllende referat senere. Gratulerer amn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 21. juni 2007 #2109 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei. Sitter her og lurer på hvilke teip man skulle bruke igjen? Endret 21. juni 2007 av amn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 22. juni 2007 #2110 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Endret 22. juni 2007 av Opa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 22. juni 2007 #2111 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei. Sitter her og lurer på hvilke teip man skulle bruke igjen? Den heter Micropore. Fås kjøpt på alle apotek, helt vanlig hvit teip (med blå "beholder"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 22. juni 2007 #2112 Del Skrevet 22. juni 2007 Den heter Micropore. Fås kjøpt på alle apotek, helt vanlig hvit teip (med blå "beholder"). Takk for hjelpen. Hvoprdan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 22. juni 2007 #2113 Del Skrevet 22. juni 2007 Da er jeg såpass i form at jeg orker å sitte foran dataen og taste en del. Tenkte jeg skulle skrive en rapport fra operasjonsdagen og den første tiden etter. Jeg kom til klinikken rett før 10.00 med masse nerver. Jeg var utrolig nervøs, og hadde bare mest lyst til å løpe vekk. Jeg rakk ikke grue meg så lenge heldigvis. En sykepleier hentet meg i ventehallen og jeg sa et nervøst hade til samboeren. Vi gikk inn på et rom der hun sa hva som kom til å skje og prøvde å berolige meg. Jeg fikk to smertestillende og en blå skjorte som jeg skiftet til. Så ble jeg vist inn i et rom med små avlukker med en seng i hver. Jeg satt meg i senga, og kirurgen kom nesten med en gang og hentet meg. Vi gikk inn i rommet jeg var i tidligere, og han tegnet på meg. Han sa han kom til å legge inn 330 i hver, og da ble jeg kjempeglad, for det var litt mer enn vi ble enige om på konsultasjonen. Da han var ferdig med å tegne og berolige meg litt mer (han var kjempeflink), gikk jeg inn i senga og slappet av i noen minutter før anestesilegen kom inn. Hun viste meg inn i operasjonsrommet, jeg tok av skjorta og la meg på operasjonsbenken. Det var ganske kaldt, men jeg fikk teppe over meg. Så satte legen nål i hånda mi. Det hadde jeg grua meg veldig til, men det var jo ingenting! Bare et bittelite stikk. Først ble jeg litt svimmel og jeg sa: "Jeg er litt svimmel nå, men det er kanskje meninga?" Da sa hun at det var det medisinen gjorde (selvfølgelig ), så skulle hun sette inn enda litt mer medisin. Det brant litt i huden, så husker jeg ikke mer. Jeg våkna i senga og følte ikke noe ubehag. Jeg var ikke omtåket i det hele tatt, bare helt våken og skjønte at jeg var ferdig. Sykepleieren kom og ga meg vann og spurte hvordan jeg hadde det. Jeg lå og slappet av litt, så fikk jeg rundstykke med ost. Det smakte kjempegodt. Hun spurte om jeg ville at hun skulle ringe til den som skulle hente meg, det ville jeg gjerne! Hun hentet bagen min, jeg klarte fint å kle på meg selv. På vei til hotellet ble jeg veldig svimmel, så vi måtte stoppe bilen. Det gikk heldigvis fort over bare jeg fikk litt luft. På hotellet fikk vi med oss masse puter og sambo stablet meg et puteslott i senga. Jeg følte meg i bra form, bare veldig stram. Jeg sov godt den natta, var våken to ganger, men sovnet fort igjen. Det var ganske vondt å reise seg fra senga på morgenen, men det gikk bra med litt hjelp. Jeg dro på etterkontrollen kl. 12.15, og alt så bra ut. Sykepleieren tok av bhen og jeg fikk se mitt nye par. De var spisse og sprengte, men helt perfekt størrelse! De så enda større ut uten bhen, de kommer til å bli så fine når de får formen sin! Og kirurgen sa han synes det ble enda bedre enn han trodde Igår var den verste dagen, det svidde veldig i arrene og jeg sov ikke godt inatt. Men jeg er litt bedre nå. Jeg er ikke så veldig hoven og har ikke noe spreng i selve brystene, det er arrene/sårene som er vonde. Jeg har normal følelse i den venstre brystvorten, men kjenner ikke noe på den høyre. Det er rart, de er like ellers. Alt i alt har det vært en mye bedre opplevelse enn jeg hadde forestilt meg, jeg trodde jeg skulle føle meg i mye dårligere form. Så jeg er positivt overrasket, og hadde gjort akkurat det samme igjen for dette resultatet Hvordan er formen din amn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 22. juni 2007 #2114 Del Skrevet 22. juni 2007 Da er jeg såpass i form at jeg orker å sitte foran dataen og taste en del. Tenkte jeg skulle skrive en rapport fra operasjonsdagen og den første tiden etter. Jeg kom til klinikken rett før 10.00 med masse nerver. Jeg var utrolig nervøs, og hadde bare mest lyst til å løpe vekk. Jeg rakk ikke grue meg så lenge heldigvis. En sykepleier hentet meg i ventehallen og jeg sa et nervøst hade til samboeren. Vi gikk inn på et rom der hun sa hva som kom til å skje og prøvde å berolige meg. Jeg fikk to smertestillende og en blå skjorte som jeg skiftet til. Så ble jeg vist inn i et rom med små avlukker med en seng i hver. Jeg satt meg i senga, og kirurgen kom nesten med en gang og hentet meg. Vi gikk inn i rommet jeg var i tidligere, og han tegnet på meg. Han sa han kom til å legge inn 330 i hver, og da ble jeg kjempeglad, for det var litt mer enn vi ble enige om på konsultasjonen. Da han var ferdig med å tegne og berolige meg litt mer (han var kjempeflink), gikk jeg inn i senga og slappet av i noen minutter før anestesilegen kom inn. Hun viste meg inn i operasjonsrommet, jeg tok av skjorta og la meg på operasjonsbenken. Det var ganske kaldt, men jeg fikk teppe over meg. Så satte legen nål i hånda mi. Det hadde jeg grua meg veldig til, men det var jo ingenting! Bare et bittelite stikk. Først ble jeg litt svimmel og jeg sa: "Jeg er litt svimmel nå, men det er kanskje meninga?" Da sa hun at det var det medisinen gjorde (selvfølgelig ), så skulle hun sette inn enda litt mer medisin. Det brant litt i huden, så husker jeg ikke mer. Jeg våkna i senga og følte ikke noe ubehag. Jeg var ikke omtåket i det hele tatt, bare helt våken og skjønte at jeg var ferdig. Sykepleieren kom og ga meg vann og spurte hvordan jeg hadde det. Jeg lå og slappet av litt, så fikk jeg rundstykke med ost. Det smakte kjempegodt. Hun spurte om jeg ville at hun skulle ringe til den som skulle hente meg, det ville jeg gjerne! Hun hentet bagen min, jeg klarte fint å kle på meg selv. På vei til hotellet ble jeg veldig svimmel, så vi måtte stoppe bilen. Det gikk heldigvis fort over bare jeg fikk litt luft. På hotellet fikk vi med oss masse puter og sambo stablet meg et puteslott i senga. Jeg følte meg i bra form, bare veldig stram. Jeg sov godt den natta, var våken to ganger, men sovnet fort igjen. Det var ganske vondt å reise seg fra senga på morgenen, men det gikk bra med litt hjelp. Jeg dro på etterkontrollen kl. 12.15, og alt så bra ut. Sykepleieren tok av bhen og jeg fikk se mitt nye par. De var spisse og sprengte, men helt perfekt størrelse! De så enda større ut uten bhen, de kommer til å bli så fine når de får formen sin! Og kirurgen sa han synes det ble enda bedre enn han trodde Igår var den verste dagen, det svidde veldig i arrene og jeg sov ikke godt inatt. Men jeg er litt bedre nå. Jeg er ikke så veldig hoven og har ikke noe spreng i selve brystene, det er arrene/sårene som er vonde. Jeg har normal følelse i den venstre brystvorten, men kjenner ikke noe på den høyre. Det er rart, de er like ellers. Alt i alt har det vært en mye bedre opplevelse enn jeg hadde forestilt meg, jeg trodde jeg skulle føle meg i mye dårligere form. Så jeg er positivt overrasket, og hadde gjort akkurat det samme igjen for dette resultatet Hvordan er formen din amn? Så bra og høre at alt har gått så bra da Joda formen min er ikke så aller verst. Men fryktelig sår under der sårene er,bhn gnager nok litt der ja. Tror nok jeg må bytte til en annen som ikke gnager sånn der. Bare i dag har jeg fått mye mindre vondt. Så det tyder jo bra. Men dem er jo så harde enda,er dine det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 22. juni 2007 #2115 Del Skrevet 22. juni 2007 Så bra og høre at alt har gått så bra da Joda formen min er ikke så aller verst. Men fryktelig sår under der sårene er,bhn gnager nok litt der ja. Tror nok jeg må bytte til en annen som ikke gnager sånn der. Bare i dag har jeg fått mye mindre vondt. Så det tyder jo bra. Men dem er jo så harde enda,er dine det? Ja, bhen gjør det nok verre. Løfter litt på den noen ganger akkurat over sårene, det hjelper. Vi kan jo bytte til en annen når det har gått en uke, føles ut som denne er litt for stram for meg (men en skal jo være stram også da så). Ja de føles veldig harde og stramme, spesielt oppå. Vet ikke hvor lang tid det tar før de blir myke, det er sikkert litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 22. juni 2007 #2116 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, bhen gjør det nok verre. Løfter litt på den noen ganger akkurat over sårene, det hjelper. Vi kan jo bytte til en annen når det har gått en uke, føles ut som denne er litt for stram for meg (men en skal jo være stram også da så). Ja de føles veldig harde og stramme, spesielt oppå. Vet ikke hvor lang tid det tar før de blir myke, det er sikkert litt forskjellig. Jeg måtte bare ta på en annen sportsbh bittelittegranne i dag,det letta veldig. I morgen kan jeg ta av plasteret som er over teipen og dusje. Gleder meg utrolig mye til det. Puppene ser bare kjempeflotte ut. Men gleder meg jo til dem blir litt mykere og siger litt ned. Uvant å se seg i speilet å ha så flotte pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 22. juni 2007 #2117 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg måtte bare ta på en annen sportsbh bittelittegranne i dag,det letta veldig. I morgen kan jeg ta av plasteret som er over teipen og dusje. Gleder meg utrolig mye til det. Puppene ser bare kjempeflotte ut. Men gleder meg jo til dem blir litt mykere og siger litt ned. Uvant å se seg i speilet å ha så flotte pupper Jeg har ikke turt å ta den av selv enda, er så redd jeg ikke skal få den på riktig igjen eller noe sånt. Jeg blir alltid så overbekymra. Hvordan form har puppene dine nå? Mine er liksom litt spisse og står rett ut. Jeg vet at de siger litt og blir rundere, men jeg er så utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 22. juni 2007 #2118 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ikke turt å ta den av selv enda, er så redd jeg ikke skal få den på riktig igjen eller noe sånt. Jeg blir alltid så overbekymra. Hvordan form har puppene dine nå? Mine er liksom litt spisse og står rett ut. Jeg vet at de siger litt og blir rundere, men jeg er så utålmodig Mine er litt spisse enda dem og ja,men dem har forandret litt form siden dagen etter operasjonen da jeg fikk se dem for første gang. For å si det sånn,jeg klarer ikke blyant testen nå Ikke sjans for at noe som helst hadde klart å bli hengene mellom puppen og huden. Men fy så blåsvart jeg er i mellom puppene og på siden,ser ut som legen har banka meg opp Men jeg må si at jeg er veldig fornøyd,og tror at jeg kommer til å bli enda mere fornøyd når puppene faller mere på plass og blir mykere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 23. juni 2007 #2119 Del Skrevet 23. juni 2007 Mine er litt spisse enda dem og ja,men dem har forandret litt form siden dagen etter operasjonen da jeg fikk se dem for første gang. For å si det sånn,jeg klarer ikke blyant testen nå Ikke sjans for at noe som helst hadde klart å bli hengene mellom puppen og huden. Men fy så blåsvart jeg er i mellom puppene og på siden,ser ut som legen har banka meg opp Men jeg må si at jeg er veldig fornøyd,og tror at jeg kommer til å bli enda mere fornøyd når puppene faller mere på plass og blir mykere Så bra at du er fornøyd, jeg er sikker på at du ser kjempebra ut Idag tok jeg av sports-bhen og kikket ordentlig på puppene. De er så store! Men ikke for store, bare ganske så perfekte Og ikke fullt så spisse som dagen etter operasjonen, så jeg ser fremgang. Og jeg merker fremgang også, er mye mindre sår og stram. Idag var jeg for første gang ute av leiligheten, jeg var med sambo og handlet. Jeg var litt bekymret for at noen skulle dulte borti meg, men det gikk veldig fint. Da jeg kom hjem var jeg sliten da (selv om jeg ikke hadde gjort noe krevende akkurat), sov i to timer etterpå, så jeg er nok litt redusert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 24. juni 2007 #2120 Del Skrevet 24. juni 2007 Så bra at du er fornøyd, jeg er sikker på at du ser kjempebra ut Idag tok jeg av sports-bhen og kikket ordentlig på puppene. De er så store! Men ikke for store, bare ganske så perfekte Og ikke fullt så spisse som dagen etter operasjonen, så jeg ser fremgang. Og jeg merker fremgang også, er mye mindre sår og stram. Idag var jeg for første gang ute av leiligheten, jeg var med sambo og handlet. Jeg var litt bekymret for at noen skulle dulte borti meg, men det gikk veldig fint. Da jeg kom hjem var jeg sliten da (selv om jeg ikke hadde gjort noe krevende akkurat), sov i to timer etterpå, så jeg er nok litt redusert Jeg var ute og gikk allerede dagen etter operasjonene jeg. Har så klart tatt det helt med ro da,ikke gjort noe anstrengende. Merker at jeg begynner å bli rastløs ja,har ikke så veldig vondt lenger. Men fra og med tirsdag kan vi jo begynne å leve som vanlig nesten. Bare ikke vaske gulv og støvsuge da. Og ikke trene enda,merker jeg har lyst til det snart. Har fått litt dilla av at jeg har gått opp litt siden operasjonen,men så har jeg ikke spist så sundt heller da Vi må bytte bilder av puppene en dag,nysgjerrig på og se hvordan dine ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå