Melinda Skrevet 20. januar 2007 #1481 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg sparte penger til operasjonen, og det var veldig deilig å dra kortet før operasjonen og være ferdig med det. jeg var borte fra jobb i 2,5 uker, men jeg bruker kroppen og armene veldig mye, er frisør. kirurgen anbefalte 1 uke. selv hadde jeg aldri klart å jobbe etter en uke i min jobb. å sitte p åforelesning går nok greit. men det skal sies at jeg hadde lite smerter. var med på en undersøkelse, og skulle registrere smerter; på en skala fra 1-10 var jeg på det meste oppe i 6... og jeg har LAV smerteterskel! men ta smertestillende jevnlig, det er ikke vits i å ha det vondt. man behøver ikke å straffe seg selv med å ha vondt fordi man tar en "unødvendig"/ikke livsnødvendig operasjon! nå har jeg hatt mine pupper i snart 4 år, og jeg anger ikke ett sekund!! jeg kan gå i bikini, stroppeløse kjoler og singleter, alt er bare herlig! :-D bikiner var et stort problem for meg før; med trekantbh/-bikinioverdel hadde jeg ikke pupper i det hele tatt, og vanlig overdel med bøyler og/eller push up skled av meg da jeg badet... min eks og jeg var i syden, og plutselig skled toppen ned over puppen ( hadde jo ikke noe som holdt den oppe), og han spurte forsiktig om jeg ikke skulle kjøpt en mindre overdel? den fantes ikke mindre som passet... så nå koser jeg med med bikini, ha akkurat kjøpt meg 3 nye, alle uten padding og trekant! :-D ← Åh, så deilig det høres ut! Jeg har det akkurat som deg nå - bikini er et pes og jeg gleder meg vanligvis ikke veldig til sommeren... Jeg gleder meg veldig til min operasjon! Ikke noen store pupper på gang, men bare det å ha noe å fylle kjolen og bikinien med blir veldig deilig! Hvor mye har du lagt inn? Hvor store pupper hadde du og hvor store er de nå? Fortelle gjerne litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. januar 2007 #1482 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg var VELDIG redd for å få for store, brukte 75a fra før, men hadde ikke noe som holdt den igjen... dvs; løfta jeg armene over hodet fulgte bhen etter fordi det ikke var noe som stoppet den. var på 2 konsultasjoner, på den første ble vi enige om 275, på den andre 300. da jeg våknet etter operasjonen og så i papirene mine hadde jeg visst fått 350... det er ikke mange som vet om puppene mine, har kun fortalt det til et par venner. en venninne av sambo så det og spurte ham -hun har ikke sagt noe til meg- men familie vet ikke og har ikke spurt. merker at mamma har sett litt på meg, men har ikke sagt noe (vi prater ikke om sånt, og tror heller ikke hun tror jeg er "typen" til det). jeg har også lagt på meg endel etter operasjonen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 20. januar 2007 #1483 Del Skrevet 20. januar 2007 Fruktfat: Tok du over eller under muskelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 21. januar 2007 #1484 Del Skrevet 21. januar 2007 Kristina: Flotte pupper du har fått deg Jeg er helt puppegal jeg, tenker på det nesten heletiden :grine2: Det er det første jeg tenker på når jeg legger meg og det første jeg tenker på når jeg våkner. Samme om jeg våkner om naten og Jeg har mange tanker om foran vs bak muskel. I utg.pkt vil jeg tro de fleste anbefaler meg foran, da jeg ikke er spesielt tynn. Men fikk vite da jeg ringte FMS at de først og fremst ligger bak muskel, da kapseldannelse reduseres kraftig. Dette tenker jeg mye på men vil jo høre hva de sier både der og andre steder da. Han jeg snakket med der så hvertfall det var 10% sjanse for kapsel over muskel, men det er jo ikke sikkert det er snakk om alvorlig grad :klø: Jeg vil helst ha foran da det er mindre smerte etterpå, har jo tross alt bare en liten baby som jeg vil ta meg av. Vil jo uansett måtte ha hjelp til løft første uken da. Så er det ogsa det at over muskel ser fortere pent ut, men det er ikke avgjørende. Jammen mye å gruble på dette. Blir forhåpentligvis klokere etter konsultasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 21. januar 2007 #1485 Del Skrevet 21. januar 2007 jeg var VELDIG redd for å få for store, brukte 75a fra før, men hadde ikke noe som holdt den igjen... dvs; løfta jeg armene over hodet fulgte bhen etter fordi det ikke var noe som stoppet den. var på 2 konsultasjoner, på den første ble vi enige om 275, på den andre 300. da jeg våknet etter operasjonen og så i papirene mine hadde jeg visst fått 350... det er ikke mange som vet om puppene mine, har kun fortalt det til et par venner. en venninne av sambo så det og spurte ham -hun har ikke sagt noe til meg- men familie vet ikke og har ikke spurt. merker at mamma har sett litt på meg, men har ikke sagt noe (vi prater ikke om sånt, og tror heller ikke hun tror jeg er "typen" til det). jeg har også lagt på meg endel etter operasjonen da... ← Åh, hva syntes du om at de hadde lagt inn så mye mer...?? Hadde dere avtalt det på forhånd at de kunne prøve seg frem? Så merkelig at nesten ingen har kommentert dine nye pupper... Jag har jo overhodet ingen pupper nå så jeg regner med at folk kommer til å reagere uansett hvor lite jeg legger inn (går da fra 75A til B cup - regner jeg med..). Men, jeg blir jo veldig glad om det blir så pent gjort at de fleste ikke tenker over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme Skrevet 21. januar 2007 #1486 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei igjen! Takk for mange svar! Jeg er 74 cm rundt brystet ser jeg, og ikke mange flere cm rundt dagens boobs;) Han trodde det ville se naturlig ut med 290 i hver da. Det legen min var opptatt av var at hoftene mine er litt bredere enn "alt annent" på meg, dermed kunne jeg ta litt ekstra for å veie opp mot dette, litt bredere innlegg. "Den perfekte kropp" har visst en helt rett linje fra hoften og opp til ytterst på brystene...hehe, hva disse legene ikke har for seg! Økonomi ja! Selv er jeg bare 22 år, og har jeg spart opp penger til dette lenge. Var vel på ungdomsskolen jeg så at ting stoppet opp, og for 4 år siden bestemte jeg meg for at dette ville jeg gjøre noe med i fremtiden. Jeg har aldri fortalt det til noen (før nå), men bare spart opp penger på si! Noen sier jo du bør vente til etter du har fått barn, men pga studier o.l. blir det nok ingen småtroll på meg før om ihvertfall 6 år. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg bestemte meg for å gjennomføre operasjonen nå da... Jeg tror det kan ha noe med at nå har jeg faktisk slått meg til ro med meg selv. Det er endelig slutt på den tiden hvor jeg var helt totalt stresset/fortvilet over puppene mine. Jeg velger nok å utføre operasjonen på andre premisser nå enn hvis jeg var enda yngre (ville aldri gjort det i så ung alder uansett). Nå gleder jeg meg bare til å endelig kunne gå med kjoler som ikke faller av, ta på en partytopp uten BH og ikke mist rusle rundt på stranden hele sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 21. januar 2007 #1487 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Melinda: Hvis du bare skal gå opp en str tror jeg ikke noen vil se det hvis du har brukt BHer med innlegg i I dag går jeg rundt med gelepupper Må finne ut hvilken str jeg vil ha. Kjøte en BH i 80 C, har pr i dag 80 A. Har nå 360 ml i hver pupp, tok en ammeBH over så jeg slipper se innleggene min. Tror nok jeg må ha såpass, selv om det er uvant å se ned på pupper som stikker frem, og ikke bare en mage som stikker frem Gele kan jeg tenke meg ligner mer på silikon, ris var jo bare hardt og ekkelt å gå med Endret 21. januar 2007 av Løvinne70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2007 #1488 Del Skrevet 21. januar 2007 Fruktfat: Tok du over eller under muskelen? ← jeg tok over! neste gang tror jeg jeg velger under, og anatomiske (jeg synes du hadde så fine pupper! ) jeg synes nemlig selv at det er litt brå overgang når jeg ser meg selv fra siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2007 #1489 Del Skrevet 21. januar 2007 Åh, hva syntes du om at de hadde lagt inn så mye mer...?? Hadde dere avtalt det på forhånd at de kunne prøve seg frem? Så merkelig at nesten ingen har kommentert dine nye pupper... Jag har jo overhodet ingen pupper nå så jeg regner med at folk kommer til å reagere uansett hvor lite jeg legger inn (går da fra 75A til B cup - regner jeg med..). Men, jeg blir jo veldig glad om det blir så pent gjort at de fleste ikke tenker over det.. ← jeg ble jo litt overrasket da jeg leste papirene etterpå, hvor det stod at vi ble enige om 300 og det ble lagt inn 350. men jeg stoler på at han mente dette ble penere! jeg hadde heller ikke noe særlig til pupper, noen la inn et før-bilde for en side eller to siden her; sånne hadde jeg. du vet, sånne som jenter på rundt tolv har det synes ikke så godt nemlig, man går med sportsbh de første ukene (tror jeg brukte det i 3 mnd), og da klemmes de ganske flate. men jeg fikk litt kommentarer på jobb "har du gjort det?, jo, det har du, jeg ser at de er større", og jeg; "neida, det er bh med oljeinnlegg! kjøpt på kappahl, den er dritbra! ". så ingen trodde at jeg hadde gjort det og trikset er altså bh med masssse innlegg i mnd før. og utringning har jeg aldri gått med, og ingen kjente har sett meg i bikini. hadde de gjort det hadde de selvfølgelig sett det! men er du redd for at noen skal se er det ikke noe stort problem å skjule det. og mine pupper er faktisk ikke så store! har du sett fergie sine, ser mine ca halvparten så store ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2007 #1490 Del Skrevet 21. januar 2007 Noen sier jo du bør vente til etter du har fått barn, men pga studier o.l. blir det nok ingen småtroll på meg før om ihvertfall 6 år. ← og jeg sier "ikke vent til etter at du har fått barn" jeg var 21 da jeg opererte, hadde vært sammen med kjæresten i halvannet år. tenkte som så at vi sikkert ikke skal ha barn på et par år enda, og nå vil jeg gjøre det. så da gjorde jeg det, det er snart 4,5 år siden, og vi har fortsatt ikke barn eller umiddelbare planer om det. så om man ikke planlegger barn, så er det bare tull å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. januar 2007 #1491 Del Skrevet 21. januar 2007 Fruktfat: Tusen takk! Jeg bare tenker på det du sa om at puppene mine såg hovne ut ennå. Legen sa nemlig at de ikke var særlig hovne lengre, og det var en mnd siden jeg var hos han nå. Men siden du tok over muskelen, så er det nok litt anderledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2007 #1492 Del Skrevet 21. januar 2007 sikkert derfor ja. det så litt sånn ut på bildene fra siden; på oversiden av puppen. er vel muskelen det, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. januar 2007 #1493 Del Skrevet 21. januar 2007 Kristina79: Du har fått kjempe flåtte pupper!! De passer supert til kroppen din!!! Gratulerer!!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. januar 2007 #1494 Del Skrevet 21. januar 2007 Fruktfat: Ja, jeg tror det.. det kjennes sånn ut.. Har du noen bilder forresten? Hadde vært kjekt å se dine bilder også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. januar 2007 #1495 Del Skrevet 21. januar 2007 Fruktfat: Hva slags proteser har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 21. januar 2007 #1496 Del Skrevet 21. januar 2007 jeg tok over! neste gang tror jeg jeg velger under, og anatomiske (jeg synes du hadde så fine pupper! ) jeg synes nemlig selv at det er litt brå overgang når jeg ser meg selv fra siden ← Hei Fruktfat! Mener du at det vanligvis er veldig stor forskjell på å ta over eller under muskeln? Jeg blev anbefalt å ta over muskeln og da hadde jeg vist og forklart at jeg IKKE ønsket noen brå overgang i det hele tatt, men heller litt "heng" på puppene... Jeg har veldig små pupper nå men har jo ammet to barn. Kanskje det har noe å si..??? Hva er ellers forskjellen på over eller under muskel? Ja, under muskeln gjør vanligvis mer vont, det vet jeg. Men - er det også så at det endelige resultatet tar lenger til hvis man har under muskeln...?? Forklar gjerne for meg, den som vet mer om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 21. januar 2007 #1497 Del Skrevet 21. januar 2007 Fruktfat: Ja, jeg tror det.. det kjennes sånn ut.. Har du noen bilder forresten? Hadde vært kjekt å se dine bilder også.. ← Fruktfat: Jeg vil veldig gjerne også ha bilder - hvis du har... Fergie: Dine har jeg jo sett, og igjen: De er nydelige! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. januar 2007 #1498 Del Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 21. januar 2007 #1499 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hej dere! Nå har jeg valgt ut to bilder som jeg ska ha med til klinikken på operasjonsdagen. Legen syntes at det var veldig fint at jeg ville ha med bilder og de ville han da se på når jeg blev operert, slik at han husket hvordan jeg ønsket å se ut (sånn sirka i hvert fall). Disse bildene skal jeg ha med, se vedlegg! Jeg går da fra en liiiiiiten A til en normal B. Det skal bli veldig interessant å se om resultatet mitt kommer til å ligne i det hele tatt... Jeg håper jo det... Endret 17. februar 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. januar 2007 #1500 Del Skrevet 21. januar 2007 Det der var jo en riktig flott pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå