Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Spørsmål til alle: Jeg skjønner ikke helt dette med profil på innlegget. Jeg har sett at det f.eks. finnes "lav" og "bred" profil... Finnes det andre og hva er forskjellen på de? Jeg regner med (og håper) at dette er noe legen kan anbefale basert på det resultat jeg ønsker å få (tenkte ta med noen puppebilder imorgen), men jeg vil gjerne vite mest mulig før jeg drar dit.

Håper noen kan hjelpe meg med dette... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare hørt om vanlig og høy profil. Forskjellen er at de med høy profil er mindre i omkrets og høyere enn de vanlige med samme mengde innhold i. Høyprofil kan vel være greit om man er veldig smal over brystet og ikke har plass til normal profil.

Om høy profil gir enkelte mer silikonlook, tør jeg ikke svare på.

I tillegg har man jo anatomiske også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt om vanlig og høy profil. Forskjellen er at de med høy profil er mindre i omkrets og høyere enn de vanlige med samme mengde innhold i. Høyprofil kan vel være greit om man er veldig smal over brystet og ikke har plass til normal profil.

Om høy profil gir enkelte mer silikonlook, tør jeg ikke svare på.

I tillegg har man jo anatomiske også da.

Takk for svar! Det høres da ikke ut som om jeg skal ha høy profil. Jeg ar ikke veldig smal over brystet og vil gjerne ha bryster med litt "heng" i, hvis du skjønner...? Jeg må nok få legen til å fortelle meg mest mulig om mine muligheter imorgen..

Rosa Mirabella: Nå gleder jeg meg veldig til å få se dine bilder!! :klappe: Jeg har sendt min mail i pm til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Puppeguri: Har fått bildene dine, men klarer ikke å åpne den hersens filen  :sur:

prøver og prøver, men får det ikke til :grine:  Er så utolig uteknisk av meg  :klaske:

Hvis du legger meg til msn om du har det så kan jeg sende de der:)

Samme adresse som jeg sendte mailen med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppeguri: Jeg er fryktelig nysgjerrig på resultatet ditt. Kunne du ha sendt bilder til meg også??? :sjenert: Jeg har sendt min mailadresse i pm til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa tror du jeg kan få se før og etter bildene dine?

Lurer selv på om jeg skal velge 240 eller 260 så det hadde vært gøy å sett hvordan 240 ble på deg :)

Du skal selvfølgelig få se mine også når den tid kommer ;)

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppeguri jeg har dessverre ikke msn, men klarer du å legge bildene som vanlig vedlegg istedenfor, sånn at de kommer opp når jeg åpner mailen?

Nå blir jeg spurt av data'n om hvilket program jeg vil åpne filen i, prøver alt fra adobe til windows og ingen funker....... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Leah og Melinda, nå har jeg sendt dere bilder.

ved en feiltakelse fikk en av dere mailen 2 ganger, beklager det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Først må jeg si lykke til imorgen, Melinda :smilyblomst:

Jeg har kjørt bil for første gang etter op for 6 dager siden! Gikk helt fint :reise:

Er generelt i finfin form, og gjør det meste som før bortsett fra å løfte tungt. Digg følelse å kunne bare nyte de nye puppene :)

Blir litt spennende med kontroll imorgen :hoppe:

Rosa Mirabella: Hva skjedde på kontrollen, og omtrent hvor lang tid tok det?

Ang sovemedisin vs narkose, så kan jeg bare snakke ut fra egenerfaring. Jeg fikk sovemedisin og lokalbedøvelse og syns det var kjempebra. Syns det hørtes så kjipt ut med kvalme etter narkose, så er glad for at jeg fikk det. Fornebuklinikken var dette da. Vanlig prosedyre der på brystforstørring. Husker jeg fikk nåla i armen og at de sa at "nå får du sovemedisin", så var jeg heeelt borte :sove: Våknet 2,5 timer senere, helt fin og våken. Men vet ikke hvor mye tullball jeg pratet rett etter op på vei til senga da :ler2:

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med sovemedisin.

Har protesene over muskelen jeg. Har anatomiske (295ml). Happy med det, kirurgen mente det ble penest på meg - og jammen fikk han rett :) Ikke spesielt "henge-pupper" som jeg trodde det skulle bli. Flere som har anatomiske? Vet at de aller fleste har runde proteser.

Da vil jeg bare si grattis med 1-ukes dagen imorgen til dem det gjelder :gratulerer:

Og igjen, lykke til Melinda! Blir spennende å høre hvordan konsultasjonen går!

Klem til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppeguri jeg har dessverre ikke msn, men klarer du å legge bildene som vanlig vedlegg istedenfor, sånn at de kommer opp når jeg åpner mailen?

Nå blir jeg spurt av data'n om hvilket program jeg vil åpne filen i, prøver alt fra adobe til windows og ingen funker....... :sur:

hmm, det er en powerpoint presentasjon skjønner du..

Jeg kan jo sende de vanlig. men da må du kanskje vente litt. må bytte pc og sånn se..

Skal se om jeg får ordnet det i løpet av dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkønskninger, dere! Dere må tro jeg gleder meg!! :hoppe:

Idag har jeg følt med som en skikkelig tulling..! Jeg har prøvd "rispupper" i en av mine tidligere amme bh'er, som nå er altfor stor! Jeg prøvde med 220 i den ene posen og 250 i den andre. Jøss så store de blev!! Jeg hadde de i ca en halvtime og prøvde forskjellige topper og gensere. Det føltes veldig rart, men også veldig deilig! Syns det var veldig pent, faktisk... :sjenert: Jeg vet jo egentlig at de ikke var spesielt "store", men for meg var de det. Gleder meg til å vise for mannen min når han kommer hjem fra jobb. Spørs hva han syns...?! :wow:

Jeg har nå skrevet en lang liste med spørsmål til legen. Alt fra størrelse, til type og plassering. Håper jeg får svar på alt jeg lurer på. Er det noe dere ikke spurte om på deres konsultasjon som dere gjerne hadde spurt hvis dere skulle ta operasjonen igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Leah og Melinda, nå har jeg sendt dere bilder.

ved en feiltakelse fikk en av dere mailen 2 ganger, beklager det.. :sjenert:

Gleder meg!! Mailen har fortsatt ikke kommet, men det tar sikkert litt tid...

Du får tilbakemelding så snart jeg har fått bildene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Mirabella og Puppeguri: Tusen takk for bilder! Jeg blev veldig imponert må jeg si. Dere har fått veldig flotte pupper begge to! Passe store og helt nydelige. Jeg håper virkelig at jeg kan få noe lignende! Det er også godt å se at det er så fine så tidlig, at man ikke må vente i flere måneder før man ser hvordan resultatet blir. Dere er heldige! :sexy::sexy:

Nå skal jeg printe ut mine puppebilder fra nettet og legge dem i vesken min. De får bli med til legen imorgen sammen med en hel haug med spørsmål.

Ha en riktig fin kvel! Jeg lover å skrive en liten rapport imorgen om hvordan det gikk på konsultasjonen.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

det er tre forskjellige proteser; høy-, mellom- og lavprofil.

med lavprofil får man bredere bryster. jeg kunne ta mellom- eller lavprofil 250, men med høyprofil ville det som sagt sett ut som tennisballer (eller var det 225? samma det). jeg endte opp med 350 høy.

neste gang tror jeg jeg vil ha anatomiske, vil ha jevnere overgang mellom brystkasse og bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
det er tre forskjellige proteser; høy-, mellom- og lavprofil.

med lavprofil får man bredere bryster. jeg kunne ta mellom- eller lavprofil 250, men med høyprofil ville det som sagt sett ut som tennisballer (eller var det 225? samma det). jeg endte opp med 350 høy.

neste gang tror jeg jeg vil ha anatomiske, vil ha jevnere overgang mellom brystkasse og bryst.

Hei Fruktfat.. Nå skjønte jeg ikke helt.. Du skrev at med høyprofil ville det sett ut som tennisballer på deg, men likevel valgte du 350 høy..?? :forvirra:

Jeg har ganske bred brystkasse jeg og og vil gjerne ha bryster med litt heng på. Kanskje burde spørre om anatomiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Hei Fruktfat.. Nå skjønte jeg ikke helt.. Du skrev at med høyprofil ville det sett ut som tennisballer på deg, men likevel valgte du 350 høy..??  :forvirra:

Jeg har ganske bred brystkasse jeg og og vil gjerne ha bryster med litt heng på. Kanskje burde spørre om anatomiske...

ja, med så lite som 225/250, så :)

de blir jo bredere jo større de er. en 225 protese har ikke samme diameter som en på 350 ;) Mens 350 lavprofil hadde jeg ikke hatt plass til.

Lykke til på konsutasjon! spør og grav om alt, prøv proteser i bhen og vis bilder av hvordan du vil se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...