Melinda Skrevet 14. januar 2007 #1321 Del Skrevet 14. januar 2007 Nei, jeg har ikke gele. Men, det kan jeg jo ordne imorgen! Takk for tips! Jeg skal absolutt være kritisk til hva legen sier og hvordan jeg føler det på tirsdag. Hvis jeg ikke er fornøyd eller føler meg trygg så går jeg til en annen. Jeg har for sikkerhets skyld satt meg opp på tid på Colosseumklinikken på torsdag, så det blir nok til at jeg går dig også. Bare for å være sikker. Det er tross alt en stor operasjon og jeg vil ikke ta en jeg ikke føler 100% for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1322 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er helt enig med deg. Man må være 100% sikker på den kirurgen man velger å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 14. januar 2007 #1323 Del Skrevet 14. januar 2007 Takk skal du ha, Leah! Idag skal jeg lete fram en bh og prøve meg litt med en plastikkpose og riskorn for å få en følelse av hvor mye jeg har lyst å legge inn! Har du vært på konsultasjon enda? ← Ja, jeg gikk rundt med "rispupper" flere dager her forrige uke må innrømme at jeg følte meg litt tulling der jeg sprada rundt, men har heller aldri følt meg mer kvinnelig..... hihi.... Er fort gjort å bli avhengig av de "rispuppene", så vær forsiktig Jeg prøvde med 2,5 dl ris og da jeg var på konsultasjon på Fornebu på tirsdag foreslo legen 260 under muskelen, så det passet meg egentlig perfekt Har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal operere meg enda, har vært på konsultasjon på Kveim klinikken og fikk et utrolig godt inntrykk av legen og stedet, men er litt dyrere der da... Så tenker så det knaker om dagen :klø: Blir det din 1. konsultasjon på tir., eller har du snakket med flere leger tidligere? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 14. januar 2007 #1324 Del Skrevet 14. januar 2007 Takk for beroligende tilbakemeldinger :bukke: Leah, bra du sjekker ut flere! Man skal jo føle at man tar et riktig valg, ikke bare ta et liksom. Lurer på hvor aktive dere nyopererte er? Føler jeg er litt vel lat, Holdt meg inne siden operasjonen på tirsdag, men vært oppe og gått mye, og 2 turer på butikken rett over veien. Småryddet litt, satt i oppvaskmaskinen og laget en enkel middag er det eneste jeg kan skryte på meg..hihi Nå fikk jeg hjem minsten igår på 2 år, så sliter ikke sofa'n akkurat idag.. Føler meg jo i bra form, ikke vondt, men den hersens kjipe sovestillingen tar litt knekken på ryggen og nakken ← I natt kunne jeg ligge litt på siden og det var superherlig! er så vanskelig å sove når man sover på ryggen, jeg synes det har vært som å ligge i en kiste jeg har ikke vært noe særlig aktiv denne uken, dvs jeg har iallfall holdt meg unna bilkjøring, komplisert matlaging, løfting av tunge ting, armene over hodet og det meste av husarbeid.. men har gått en del i byen, glad i å komme meg ut, og elsker å shoppe det er ikke noe særlig vondt lenger og formen er kjempebra. tenk på tirsdag har jeg hatt silikon i en uke klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 14. januar 2007 #1325 Del Skrevet 14. januar 2007 Så godt å høre at alt er bra med deg Rosa Wow....du har ikke hatt innleggene dine i en uke en gang også klarer du å ligge på siden allerede...ikke dårlig Høres ut som du har vært ganske heldig med tanke på smerter og sånn. Jeg er helt avhengig av å ligge på siden, så håper det kommer til å gå like bra med meg...hihi! Kan tenke meg det er gøy å sprade rundt i byen med nye fordeler....ååhhhh...som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 14. januar 2007 #1326 Del Skrevet 14. januar 2007 Leah: lykke til med valg av klinikk! Jeg har ikke vært i kontakt med Kveim enda, burde kanskje det..?! Rispupper ja, det skal bli morsomt å se hvor mye jeg har lyst på. Må rydde ferdig her og som "belønning" skal jeg prøve meg frem til nye pupper... Fergie: Japp! Jeg skal være helt sikker før jeg velger klinikk. Ikke så lurt å haste her... Dere andre: Ha en fantastisk søndag og kryss fingrene for meg på tirsdag. Håper jeg får et godt intrykk av Fornebuklinikken. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 14. januar 2007 #1327 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Melinda: Lykke til på tirsdag (og torsdag) Gleder meg til å lese hvordan det gikk Har dere valgt en klinikk som opererer med narkose eller lokalbedøvelse? Fordeler/ulemper med begge om dere vet :klø: Hvordan er formen dagene etterpå på dere som har tatt under muskel kontra dere som tar over? Endret 14. januar 2007 av Løvinne70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 14. januar 2007 #1328 Del Skrevet 14. januar 2007 Løvinne70: Takk! Jeg gleder meg veldig! Godt spørsmål, det med over vs. under muskeln. Det lurer jeg også på... :klø: Jeg regner egentlig med at jeg bør ta under muskeln siden jeg har mikropupper nå, men det er likevel fint å høre fra andre med erfaring. Jeg håper egentlig at legen sier at det blir bra over muskeln på meg, fordi det gjør vel litt mindre vont etterpå..?? Men, hvis jeg blir anbefalt å ta under muskeln skal jeg absolutt gjøre det. Må tenke litt langsiktig her... Ha en fin kveld, alla sammen! Jeg skal selvfølgelig se på "Ghoswhisperer" kl. 20:10 ikveld. Puppene til den dama kunne jeg absolutt tenkt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 14. januar 2007 #1329 Del Skrevet 14. januar 2007 Tror jeg må legge under muskelen, har så forferdelig lite underhudsfett på brystkassen at legen frykter at jeg vil se super-fake ut hvis jeg legger implantatene over muskelen Hadde egentlig håpet jeg kunne legge inn over, for å slippe den værste smerten, men, men....som du sier Melinda, det viktigste er jo at man blir fornøyd i lengden og at det blir seenes saturlig ut. Og som Fergie nevnte her tidligere, smertene avtar betraktlig etter 4 dager, så det må vi jo klare Er nok helt klart vært det Det er også godt å ha i bakhodet at risikoen for å få hard-kapsel nesten er 50% redusert hvis man legger inn under muskelen isteden for over. Men heldigvis er sjangsen liten uansett da Noen sier at det er lurt å ha full narkose hvis man legger inn under og at man klarer seg med lokalbedøvelse hvis man legger inn over, men da jeg snakket med legen sa han at jeg kunne velge. Men kan tenke meg at det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Håper jeg kan få lokal, høres ikke så deilig ut med den oppkasten man ofte får etter full narkose. Noen som bare hadde lokalbedøvelse under operasjonen her? Isåfall, var dere våkene under operasjonen eller sovnet dere inn uten oksygen maske?? Klem fra Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1330 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Leah! Jeg hadde full narkose, eller de kalte det for en mild narkose. Men jeg kastet ikke opp. Jeg var bare litt kvalm, men det fikk jeg kvalmestillende for. Så da gikk alt kjempe fint! Jeg har lest her på kvinneguide(Husker ikke hvem som fortalte det) at en veninde av en her inne hadde tatt lokalbedøvelse. Og hun våknet.. Uff, uff... Men når du ta narkose er det plutselig over. Og når jeg opererte meg, husker jeg at jeg såg ned og tenket: Skal de ikke operere snart!! Jeg gruet meg også noe fryktelig til narkosen, det var helt forferdelig. Og noen dager før operasjonen fikk jeg ett sammenbrudd. Jeg grein og grein, og grein. Men etter den episoden var alt kjempe fint igjen. Og narkosen gikk kjempe fint, jeg hadde absolutt valgt det igjen! Så hvis du har muligheten for det, ta narkose(hvis du ikke reagerer på det da). Tenk å ligge der våken og kjenne at de herjer på med de. Og ligge sånn i hvert fall en time! Men tenk nøye over hva du vil, jeg var dritnervøs for narkosen, menjeg hadde gjort det igjen idag! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 14. januar 2007 #1331 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei Fergie Jeg ligger enda med bhen, skulle ligge med den natt (og dag) 4-6 uker, og bruke den på dagene ytteligere noen uker. Komme til å ligge ut 6 uker regner jeg med, hvis jeg ikke dropper den i uke 5 eller noe. Begynner å bli litt lei den, men er enda ikke "klar" til å ligge uten Jeg fikk også beskjed av legen å gjøre alt som normalt, bare kjenne etter hva som gjorde vondt etc. Så jeg har også levd helt normalt fra ganske tidlig egentlig, men tatt det piano i svingene selfølgelig. Må ringe dem imårra å høre om denne sviinga i høyremuskelen, om mine antagelser er rett eller om det er noe annet. Hmm. Ha en fin søndag videre! PS! Til dere andre som har tatt bilder, vil gjerne se, de som ikke har sendt meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1332 Del Skrevet 14. januar 2007 Melinda: Lykke til på tirsdag!! Angående formen etter under og over muskelen.. Jeg tror nok at det er VELDIG individuelt. Og jeg har mye undrehudsfett, og jeg fikk under fordi. Så jeg vet ikke helt hva de går ut ifra for å finne ut hva som er best.. hmmm... Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1333 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei ElCaramba! Det er forferdelig deilig å ligge uten bh en på natten. Nå når jeg legger meg ned med den på, og blir liggende en liten stund. Så trykker det veldig.. veldig ubehagelig. Jeg hadde den bare på i 3 uker om natten. Jeg kan sende til deg også når jeg får mailen min opp og gå her hjemme! Kan jeg få av deg også da? Endret 14. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1334 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg fått mail.. Kunne du ha sendt bilder til meg ElCaramba? Jeg kan sende mailen min til meld dine hvis du vil sende bilder til meg.. Hvis det er noen andre som også vil sende, bare gi beskjed, så skal dere få mailen min. Jeg skal også sende til de som vil ha når jeg får lagt inn bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 14. januar 2007 #1335 Del Skrevet 14. januar 2007 Fergie Ja såklart, kan sende deg bilder, send gjerne tilbake av deg når du får tatt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1336 Del Skrevet 14. januar 2007 Elcaramba: Du skal få bilder når jeg får lagt dem inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 14. januar 2007 #1337 Del Skrevet 14. januar 2007 Den mailen som jeg hadde virket kke.. Så jeg har opprettet en ny.. Skal sende deg den nå! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. januar 2007 #1338 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Løvinne70: Takk! Jeg gleder meg veldig! Godt spørsmål, det med over vs. under muskeln. Det lurer jeg også på... :klø: Jeg regner egentlig med at jeg bør ta under muskeln siden jeg har mikropupper nå, men det er likevel fint å høre fra andre med erfaring. Jeg håper egentlig at legen sier at det blir bra over muskeln på meg, fordi det gjør vel litt mindre vont etterpå..?? Men, hvis jeg blir anbefalt å ta under muskeln skal jeg absolutt gjøre det. Må tenke litt langsiktig her... Ha en fin kveld, alla sammen! Jeg skal selvfølgelig se på "Ghoswhisperer" kl. 20:10 ikveld. Puppene til den dama kunne jeg absolutt tenkt meg! ← Jeg tok over muskelen, og jeg hadde også minipupper! Men hvis du skal ha stor protese er det kanskje best å ta under. Jeg kunne maksimalt ha 240 ml, for at ikke silikonprotesen skulle vise og være større i bredde enn det "brysket" jeg hadde fra før. Men jeg er superfornøyd med 240 ml da, var perfekt til meg Lykke til med valget, er klart fordeler og ulemper med begge deler Endret 15. januar 2007 av Rosa Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 15. januar 2007 #1339 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg tok over muskelen, og jeg hadde også minipupper! Men hvis du skal ha stor protese er det kanskje best å ta under. Jeg kunne maksimalt ha 240 ml, for at ikke silikonprotesen skulle vise og være større i bredde enn det "brysket" jeg hadde fra før. Men jeg er superfornøyd med 240 ml da, var perfekt til meg Lykke til med valget, er klart fordeler og ulemper med begge deler ← Takk for svar, Rosa Mirabella! Det er jo veldig individuelt det der hva man mener med små pupper. Men, når jeg sier små pupper så mener jeg virkelig småååå pupper...! Dette er et beskrivende bilde av meg før operasjon og hvordan jeg gjerne vil at resultatet skal bli: http://www.sandiego-breast-augmentation.co...=221&StartRow=1 Dvs, jeg har ikke planer om noen store pupper i det hele tatt. Men, for meg som aldri har hatt mer enn en brystvorte (nesten) så gleder jeg meg veldig til en "normal B cup". Jeg tror derfor at jeg bør legge inn mellom 200-250 ml, ikke mer. Så, det spørs hva legen sier om bak eller forran muskeln. Imorgen får jeg vite mer... Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. januar 2007 #1340 Del Skrevet 15. januar 2007 Takk for svar, Rosa Mirabella! Det er jo veldig individuelt det der hva man mener med små pupper. Men, når jeg sier små pupper så mener jeg virkelig småååå pupper...! Dette er et beskrivende bilde av meg før operasjon og hvordan jeg gjerne vil at resultatet skal bli: http://www.sandiego-breast-augmentation.co...=221&StartRow=1 Dvs, jeg har ikke planer om noen store pupper i det hele tatt. Men, for meg som aldri har hatt mer enn en brystvorte (nesten) så gleder jeg meg veldig til en "normal B cup". Jeg tror derfor at jeg bør legge inn mellom 200-250 ml, ikke mer. Så, det spørs hva legen sier om bak eller forran muskeln. Imorgen får jeg vite mer... Gleder meg!! ← Så på linken! jeg tror iallfall ikke at jeg hadde større før, enn det hun på bildet hadde! hvis du sender meg en pm med din mail-adresse, kan jeg sende deg før- og etterbilder av brystene mine. jeg tok altså 240 ml over muskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå