Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Puppeguri : kom på msn da vel, så kan vi chatte litt :P om du vil selvfølgelig ..hehe

jeg så visst meldingen din litt sent, men om du er oppe ennå så er det bare nudge meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så sitter jeg her, har akkurat tatt siste dusjen med hibscrub eller hva nå det het :erter:

har virkelig ikke sovet godt i natt, litt skummelt dette! heh..skal ta bussen ned om en god time, så skal sambo hente meg når jeg er ferdig. tenk, om 2 timer legges jeg under kniven..

vet ikke helt hva jeg skal ta meg til mens jeg venter på å dra ned.. kan jo ikke drikke eller spise, er veldig tørst :forvirret:

men tenker jeg skal holde ut :-D alt for skjønnheten :blunke:

ikke så veldig innholdsrikt dette her, men sitter her og er nervøs, det var godt å ha noe å gjøre :sjenert:

håper dere alle får en god dag! klem fra meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Mirabella: Tenk nå er du klar for operasjon :). Så spennende da. Det går nok bra, håper på oppdatering så fort du orker :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Rosa nå :kose: Håper det går bra med deg !

Jeg har dristet meg på jobb idag 6 dager etter operasjonen. Søren, tenkte at jeg skulle ta lengre sykefravær, men fikk så dårlig samvittighet :forvirret: Det var nok ikke så lurt likevel, selv om det har gått bra mens jeg var der. Er helt utslitt nå og kjenner at det verker i puppene.

Men det får jo være straffen min det, når jeg er så dum :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer sånn på hvordan det går med Rosa Mirabella.. Håper du her det bra.. :klem: Skriv så fort du er i form..

:klem: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo alle sammen :-D

da er puppene på plass ja!! føles helt uvirkelig at jeg faktisk sitter her og har silikon!!! for godt til å være sant liksom, alt skjedde så fort...

formen har vært overraskende bra etter operasjoenen, men det er kanskje bare de som tar under muskelen som får de største smertene? iallfall, har jeg det bra :) det vanskeligste er egentlig å puste dypt nok, enten er det lungene mine som har krympet, eller så er det bandasjen som klemmer :Hehe:

Jeg ankom venterommet på klinikken ca en halvtime for tidlig.. tenkte at jeg likså godt kunne sitte der og være nervøs!! ;)

En sykepleier tittet inn til meg og spurte hvordan formen var, og om jeg hadde fått sove.

Klokken elleve kom legen og hentet meg. Jeg gikk inn på et rom, kledde av meg ovenpå og han tegnet på overkroppen min med tusj. Så fikk jeg et teppe rundt overkroppen og gikk inn på operasjonsrommet.

Der hilste jeg på den koselige narkoselegen og en sykepleier til. heh..men kan neimen ikke ta igjen hva de heter... :sjenert:

Jeg la meg på en fancy operasjonsseng, med armene strekt ut som på en engel. så spurte narkoselegen hvor mye jeg veide, jeg svarte, og så fikke jeg noe smertestillende gjennom en sprøyte i armen. De spurte om jeg kjente virkningen?.. nei det gjorde jeg ikke. men få sekunder senere kjente jeg det, det ble varmt i øynene, og jeg ble så¨avslappet! så husker jeg at de at at jeg skule få narkose og så skulle de vaske brystet mitt...

...så våknet jeg.. husker litt i tåke, men tror jeg sa en del veldig dumt... men de er vel vant til dopa pasienter som preiker tull ;)

Så løftet de meg over i en annen seng og trillet meg inn på et annet rom. der snakket jeg litt med den første sykepleieren og så fikk jeg en pille. så sovnet jeg..

så våknet jeg, og damen snakket litt til (aner ikke hva vi snakket om!!), og hun tok ut nålene fra armen min, og teipen. Så hørte jeg min forlovedes stemme i rommet ved siden av, og de sa at han fikk komme inn!!! det var herlig å se han igjen!! :-D

.. så ba sykepleieren meg om å prøve å reise meg, og det gikk kjempefint.. så satt jeg meg ned på en stol ved siden av min kjære og legen kom inn og ga oss litt praktisk informasjon.. og ja, jeg glemte å fortelle at jeg fikk tilbud om drikke rett etter at jeg våknet!! det var digg ;)

synes alt i alt at det gikk overraskende bra, og at personalet på klinikken var kjempehyggelige!! har prøvd å få med de fleste detaljene her, om noen skule være interessert :smile:

klem fra nyoperert :vinke:

Endret av Rosa Mirabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har ikke skrevet så mange innlegge her, men har lest mange.

Jeg hadde operasjon på fornebuklinikken idag,så tenkte å fortelle litt om hvordan det gikk:)

Jeg hadde time 0730,så var oppe ganske tidlig. Dusjet og skrubbet meg med hibiscrub og kravlet meg trøtt,sulten(og overaskende lite) nervøs til bussen.

Tenkte ikke så mye da jeg satt på bussen. Tror egentlig jeg ikke torde tenke på hva jeg skulle. Gledet meg faktisk litt..hmm ;)

Da jeg kom frem ble jeg tatt godt i mot av en anestesisykepleier. Aller først skulle jeg betale, også ble jeg vist rundt og spurt om jeg hadde noen spørsmål. Til slutt ble jeg tilbudt beroligende piller, men takket nei til det(var jo ikke nervøs!?) Så fikk jeg to paracet som skulle gjøre at oppvåkningen skulle føles bedre.

Så var det inn til kirurgen. Han tegnet noen merkelige streker og skrev på puppen hvor mange ml jeg skulle ha i hver. Ble 280 i venstre og 300 i høyre. Syntes det hørtes perfekt ut jeg. Ble under muskelen og da. Mente det ble penest.

10 min senere blir jeg hentet og ført inn på et litt skummelt operasjonsrom. Har aldri operert før,så kjente hjertet slo litt ekstra hardt da jeg bare lå der i trusa mens sykepleierne pakket meg inn i grønt klede.

Jeg får en kanyle i armen mens sykepleieren spør litt om hva jeg driver med til vanlig og diverse småsnakk, sikkert for å få meg til å tenke på noe annet :ler:

Jeg kjenner det stikker, så sprenger det litt og etter det blir alt mørkt.

Våkner sånn halvveis når de skal føre meg til hvilesengene. Da husker jeg at jeg sier helt sløvt: "Dette er skikkelig ekkelt, det gikk jo så fort"!

Etter å ha sovet en time ca ,kommer det inn en hyggelig sykepleier og spør hvordan det går. Jeg sier det går overaskende bra og jeg har ikke særlig vondt. jeg får drikke og varmt rundtstykke, noe som smakte helt himmelsk. Hadde jo ikke spist på et døgn. Hadde klart 10 rundstykker til, men torde ikke spørre om jeg fikk mer heller. :sur:

Jeg leser i blader og slapper av og er glad det hele gikk så fint. Mønsterpasient sa sykepleieren :sjarmor:

Kirurgen stikker og inom og spør hvordan det går og stryker meg over kinnet. Synes det var veldig bra, så han ikke bare operer og forsvinner uten å bry seg om pasientene sine. Syntes i grunn alle var kjempehyggelige og er glad jeg valgte Fornebuklinikken.

Det som var litt morsomt med å ligge der var at jeg lå på rom med mange andre, men det var på en måte atskilte rom, så bare hørte dem. Det var mange rare uttalelser fra de nyoperte da de halvveis i "koma" ble slept inn i avlukkene sine. Hehe :ler:

Formen nå er ganske bra og jeg har ikke tatt noe som helst smertestillende. Fikk med meg ibux og pinex forte. Det eneste som gjør vondt er når jeg gjør noe som strammer brystmuskelen, og jeg er litt stiv, slik at jeg blir litt krum i ryggen. Mulig det blir verre imorgen, men det får tiden vise. Det som er mest ekkelt er at det hender det kiler inne i puppen og det går jo ikke an å klø der :legrine:

ellers vil jeg ønske lykke til til dere som skal operere og også til dere puppedamer som har operert med tiden fremover. Gleder meg til sommeren jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer rosa og molly! så gøy å høre historiene deres!

det er bra at dere ikke har så mye smerte ennå, men vær forbredt på at det kan bli verre de neste dagene, men krysser fingrene for at det ikke skjer dere!

lykke til i de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer rosa og molly! så gøy å høre historiene deres!

det er bra at dere ikke har så mye smerte ennå, men vær forbredt på at det kan bli verre de neste dagene, men krysser fingrene for at det ikke skjer dere!

lykke til i de neste dagene!

har du operert? Ble det mye vondere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audrey:

Da har jeg sendt deg bilder  :sexy:

De så helt perfekte ut for deg! Det blir sikkert spennende å se hvordan de utvikler seg videre! Håper du blir fornøyd med str når hevelsen går ned, og gratulerer masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen senoritas :)

må få klage litt nå, les et den som vil:erter:

har bare sovet opptil 2 timer om gangen i natt, og er så evig lei av å ligge på ryggen! gjør d aldri til vanlig.. og så har jeg fått et brett med 10 pinex forte, og skulle ta en om gangen når det gjør vondt. problemet er at jeg ikke synes de hjelper noe særlig! ..er det ikke meningen at man skal ta to om gangen?.. har ikke turt å gjøre det enda, og da blir det dessuten ikke noen igjen til i morgen :riste:

har noen pargin forte fra før, er det farlig å kombinere dem med pinex forte-...? tør ikke prøve.. og så har jeg imovane sovepiller.. kan de kombineres med pinex forte? hadde vært himmelsk :sove::sexy:

noen som er våkne? nattahilsen fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa og Molly: Gratulerer så mye med nye pupper :danse: Veldig kjekt å lese rapporten deres. Prøver forberede meg mest mulig til hva jeg har i vente ;)

Caramba: Nydelige pupper du har da, store og flotte. Du blir jammen hot i sommer :smilorange:

Åh jeg gleder meg sånn til jeg og skal i ilden, men vet enda ikke om jeg får det til før rett før påske som jeg håper på. Trenger jo en sambo som kan være hjemme de 3 yrkedagene så han kan løfte minstejenten for meg :sjenert: Har fått vite at jeg hvertfall må ha hjelp første uken til løft og ikke bør løfte hun selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratilasjoner!! :)

Løvinne, kanskje du har en god venninne eller en tidligere brukt barnepike du kan invitere disse dagene, for å gjøre det litt lettere?

evt en mor eller søster/svigerinne? håper det ordner seg for deg iallfall!!!! Beste ønsker fra meg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til en ny jente her...? Ja, jente er kanskje litt drøyt. Jeg er jo snart 32 år... Men, jeg er nå av av de som skal få bryster. Efter forferdelig mange år uten pupper (ja, jeg er en av de som nesten kun har brystvorter..) har jeg endelig bestemt meg! Jeg har vært sikker siden i sommer men først nå skal jeg få det gjort. Jeg har lest det meste som går å lese på nettet så jeg føler at jeg vet godt hva det er jeg skal gjøre. Jeg gleder og gruer meg samtidig. Mest gruer jeg meg til hvordan tiden etter operasjonen blir... Jeg har to barn (en på 3 år og en på 10 måneder) og tenker mye på hvordan det blir å leke, kose, bære osv på dem med nye pupper... Men, det lar seg sikkert ordne! Jeg har heldigvis en helt herlig mann som jeg vet kommer til å hjelpe meg.

Men, nå til dagens spørsmål: Jeg bor i Oslo og vil gjerne høre fra dere om hvilken/hvilke klinikker som er best?? Det gjelder da alt fra kundepleie til operasjonen til oppfølging. Pris er viktig, men ikke det som styr min beslutning. Fint også hvis de har korte ventetider, for nå som jeg vel har bestemt meg vil jeg ha det gjort fortest mulig. Gleder meg!!

Håper dere "puppedamer" her inne kan hjelpe meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Caramba: Nydelige pupper du har da, store og flotte. Du blir jammen hot i sommer  :smilorange:

Tusen takk!! :klem:

Det er så godt å høre slikt, det er vel ikke bare meg her inne som ikke er helt vant til slike kommentarer fra tidligere. :ler:

Det er enda litt uvirkelig, jeg har pupper!! Som er fine!Og store!

Nå er det 4 uker siden og jeg lever helt som normalt, er litt forsiktig på nettene enda, snur meg supervarsomt og sover dårlig pga dette. Men ellers er alt helt ok :)

Gled deg Løvinne70!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...