Rosa Mirabella Skrevet 7. januar 2007 #1141 Del Skrevet 7. januar 2007 ElCaramba, jeg har sendt deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 7. januar 2007 #1142 Del Skrevet 7. januar 2007 Og tirsdag er altså den store dagen for meg!!!! kl 11 har jeg time og da skal det legges 240 ml silikon utenpå muskel. Gleeder meg, men er selvfølgelig litt spent og nervøs også. bare 2 dager til!!! tenkt, dette har jeg villet så lenge jeg kan huske, og nå skal det skje og operasjonen er til og med betalt!!! ← Oi, nå er dagen din snart her Gled deg, dette kommer til å bli kjempebra! Husker hvor spent jeg var før operasjonen med masse rare tanker i hodet... Er kjempefornøyd nå Lykke til på tirsdag Rosa Mirabella. Jeg kommer til å tenke på deg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 7. januar 2007 #1143 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei Rosa Mirabella! Lykke til på tirsdag. Det kommer til å gå kjempe fint, du har mye å glede deg til! Jeg skal også tenke på deg! Fergie! Endret 7. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2007 #1144 Del Skrevet 7. januar 2007 Lykke til Rosa Mirabella! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 7. januar 2007 #1145 Del Skrevet 7. januar 2007 MASSE LYKKE TIL PÅ TIRSDAG ROSA MIRABELLA, det kommer til å gå såååå bra Så utrolig spennende ElCaramba: Tusen takk for bildene, du ser helt smashing ut girl Blir strålend fornøyd hvis jeg blir så fin som deg, perfekt størrelse!!! Puppeguri: Har sendt deg en pm, koselig om du sender over noen bilder Ha en herlig søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 7. januar 2007 #1146 Del Skrevet 7. januar 2007 ElCaramba: Tusen takk for bildene, du ser helt smashing ut girl Blir strålend fornøyd hvis jeg blir så fin som deg, perfekt størrelse!!! ← Tusen takk!!! Ja er superfornøyd Str er helt perfekt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 7. januar 2007 #1147 Del Skrevet 7. januar 2007 Lykke til Rosa Mirabella! Har fått adr di,sender deg bilder! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2007 #1148 Del Skrevet 7. januar 2007 Nå ble jaggu jeg og nyfiken på hvordan jentene deres ser ut. Jeg har da ikke noe å bytte med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 7. januar 2007 #1149 Del Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk for flotte bilder Puppeguri. Du har fått skikkelig flotte fordeler!! Gleder meg til å avduke mine idag, he he. ← Takk for det. og håper du er fornøyd da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 7. januar 2007 #1150 Del Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk for alle lykke til-ønskener!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 7. januar 2007 #1151 Del Skrevet 7. januar 2007 Crianza Har du fått sett verdens to nye underverker enda? Er så spent på dine vegne! Håper du er fornøyd med dem! Stor klem fra meg! Rosa M Har vært borte i hele dag, men bilder er på vei nå snart, skal bare opp å starte opp voldsverket av en pc,hehe! Skal legge over bildene til hans bærbare så de er lettere tilgjengelig, har litt ( eller store problemer viste det seg...) problemer med min egen pc for tida... Tenk at det er bare to dager til! Tipper du er spent Kjempespennende!! LostSOul Gratulerer med ny pc!!!! Tror du jeg er misunnelig eller? Vær nå grei, send den til meg i smartpost da, trenger den sårt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 7. januar 2007 #1152 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen Audrey: Jeg anbefaler deg å stole på kirurgene, de har jo veldig lang erfaring i hva som blir best for den enkelte. Men vær tydelig på hvilken størrelse du ønsker å oppnå etter operasjonen, så de vet hva du forventer Jeg har forstått at lange kvinner trenger større proteser for å oppnå samme effekt som kortere kvinner. Jeg er 172cm og la inn 300cc under muskel for bare 4 dager siden, og mine bryster er ikke blitt stooore. De er helt passelige, antakelig en C etter at hevelsene går ned. (Gruer allerede for at de blir kun en B) Nå veier jeg litt mer enn deg, og det kan jo kanskje ha noe å si, men jeg er veldig tynn i overkroppen og brukte 75A fra H&M og 70A hos litt dyrere og finere merker før operasjonen. Uansett så tenk deg godt om. Det er kjedelig å innse etter en operasjon at man har lagt i litt for lite til å oppnå det volumet man ønsker Når man legger under muskel vil også noe av volumet "forsvinne". Jeg ønsker deg lykke til, og anbefaler deg å ta kontakt med en 3. kirurg og høre hans mening. Er jo litt godt å få flere meninger og anbefalinger - valget blir gjerne litt enklere og tryggere da ← Hei, Gratulerer med nye pupper, håper du ble fornøyd! Det må være nervepirrende å ta av bandasjen... Du har helt rett i at man må stole på kirurgen når det gjelder størrelse på protesene. Skal ta et par konsultasjoner hos noen andre kirurger bare for å være på den sikre siden, men regner med 200 cc blir best for meg. Jeg er spinkel og har lite underhudsfett, i tillegg til smal brystkasse som er litt "innhulet" i midten hvis du forstår hva jeg mener. Så det sier seg vel selv at jeg ikke kan velge og vrake i ulike str... Jeg kan i flg kirurgen ikke regne med å få noe kløft mellom brystene etter operasjonen, det spiller for såvidt ikke noen stor rolle for meg. Men å fylle ut en B-cup eller liten C-cup ville ha vært fantastisk. Jeg savner de gamle puppene mine fra før jeg fikk barn, snufs Kirurgen lurte meg da jeg prøvde protesene v første konsultasjon, han viste meg 175 cc og sa det var 195 cc for han tok hensyn til at jeg må ha dem under muskelen og at de vil "krympe". Allikevel så str bra ut da jeg prøvde dem m sportsbh under konsultasjonen. Prøvde også 230 cc og følte jeg så ut som Pamela, så det hadde nok blitt litt for drøyt. Er tross alt høy og tynn og har ammet 2 barn, og vil ikke at det skal lyse silikon lang vei, bare se mer proporsjonert ut. Må nesten bare ta sjansen på at kirurgen har mer peiling enn meg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 7. januar 2007 #1153 Del Skrevet 7. januar 2007 Saeria, jeg har sendt deg en PM ang EuroCosmetic. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 7. januar 2007 #1154 Del Skrevet 7. januar 2007 Saeria, jeg har sendt deg en PM ang EuroCosmetic. ← Kan jeg og få en slik PM hos deg? Jeg håper på operasjon rett før påske om det ordner seg med hjelp til minstejenten min Blir Bergen på meg og så jeg kan bo hos mamma Jeg og har en spes. følelsee ang Eurocosmetic da de er så veldig mye billegere enn de andre. Spør meg selv hvorfor... Følger spent med på dere jenter selv om jeg skriver lite her, vet jo ikke helt sikkert når jeg får gjort dette, men gleder meg enormt. Noen som kunne tenkt å sende meg bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2007 #1155 Del Skrevet 7. januar 2007 Saeria, jeg har sendt deg en PM ang EuroCosmetic. ← Takk. Skal lese den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 7. januar 2007 #1156 Del Skrevet 7. januar 2007 RosaMirabella, nå er bildene sendt til deg på mail:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 7. januar 2007 #1157 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan jeg og få en slik PM hos deg? Jeg håper på operasjon rett før påske om det ordner seg med hjelp til minstejenten min Blir Bergen på meg og så jeg kan bo hos mamma Jeg og har en spes. følelsee ang Eurocosmetic da de er så veldig mye billegere enn de andre. Spør meg selv hvorfor... Følger spent med på dere jenter selv om jeg skriver lite her, vet jo ikke helt sikkert når jeg får gjort dette, men gleder meg enormt. Noen som kunne tenkt å sende meg bilder? ← Jeg har sendt deg en PM EuroCosmetic er forresten ikke noe særlig billigere enn Fornebuklinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 7. januar 2007 #1158 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg opererte meg på Volvat. Og de var helt fantastiske der. Legen er UTROLIG dyktig. Jeg kan anbefale det på det VARMESTE!!! De var helt utrolig koselig med meg både før operasjonen, etter og nå når jeg har lurt på ting i ettertid. Har de vært utrolig hjelpsomme! Du burde absolutt ta deg en konsultasjonstime der!!! ← Husker du hva kirurgen som opererte deg heter? Skal bestille konsultasjonstime der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 7. januar 2007 #1159 Del Skrevet 7. januar 2007 Vil du fortelle hvorfor Euro Cosmetic er uaktuelt? Jeg er litt nysgjerrig. ← skriv det gjerne her også, dette er MINST like viktig som å vite som gode erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 7. januar 2007 #1160 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg ble også litt nyskjerrig Er enig med Fruktfat, dette er kanskje det riktige forumet å nevne evnt erfaringer? Det er nok mange som vil vite...... Del med de andre da vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå