Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

LostSOul, når skal du ta av plasterene dine? Hvordan går det med boobiene dine nå? Gjør de fortsatt veldig vondt? Klarte du å sove i sengen inatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LostSOul, når skal du ta av plasterene dine? Hvordan går det med boobiene dine nå? Gjør de fortsatt veldig vondt? Klarte du å sove i sengen inatt?

Hei Fergie!! plasterene mine skal av når de faller av selv, eller maks 4 uker... :)

Boobiene er mye bedre... bare tatt en pinex i dag fordi jeg ble så sliten av alt julemaset så det kjenner jeg litt i puppa.. ellers så tror jeg at jeg er ganske så ferdig med pinexen.. har ikke sovet i sengen nei.. la meg ned i stad, men synes ikke det var noe godt å ligge helt nede :ler: men skal legge en pute til i senga så prøve med det...tror jeg skal klare å komme meg ut av den, for jeg kom meg opp av madrassen på gulvet(typen sover på madrass så jeg slipper å ligge alene i stua).. tok bare litt tid :D

ser at puppene får mer form nå, og det er morro :D

Følelsene begynner å komme tilbake så huden er skikkelig rar og sår...

hvordan går det med dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fergie!! plasterene mine skal av når de faller av selv, eller maks 4 uker... :)

Boobiene er mye bedre... bare tatt en pinex i dag fordi jeg ble så sliten av alt julemaset så det kjenner jeg litt i puppa.. ellers så tror jeg at jeg er ganske så ferdig med pinexen.. har ikke sovet i sengen nei.. la meg ned i stad, men synes ikke det var noe godt å ligge helt nede  :ler:  men skal legge en pute til i senga så prøve med det...tror jeg skal klare å komme meg ut av den, for jeg kom meg opp av madrassen på gulvet(typen sover på madrass så jeg slipper å ligge alene i stua).. tok bare litt tid :D

ser at puppene får mer form nå, og det er morro :D

Følelsene begynner å komme tilbake så huden er skikkelig rar og sår...

hvordan går det med dine?

Så skjønt at han sover med deg på stuen! :klem:

Med mine går det fint nå, de blir fort sliten, og da begynner de å gjøre litt vondt. Som å kjøre bil, i begynnelsen går det fint, men når jeg har kjørt en stund så begynner det å gjøre litt vondt i de.

Jeg mangler fremdeles litt av følelsen i de helt under. Men de har blitt ganske så myke nå, så det er jo bra. Man blir litt mer bevegelig da, det føles ikke like mye som to ballonger som er stappet under genseren! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønt at han sover med deg på stuen!  :klem:

Med mine går det fint nå, de blir fort sliten, og da begynner de å gjøre litt vondt. Som å kjøre bil, i begynnelsen går det fint, men når jeg har kjørt en stund så begynner det å gjøre litt vondt i de.

Jeg mangler fremdeles litt av følelsen i de helt under. Men de har blitt ganske så myke nå, så det er jo bra. Man blir litt mer bevegelig da, det føles ikke like mye som to ballonger som er stappet under genseren!  :legrine:

Hehehe, ballonger ja.. mine føles sånn noen ganger, men føler meg mer bevegelig nå! det er deilig!

Etterpå skal jeg ta meg en god dusj og glane litt på dem i speilet igjen :D

å få igjen følelsene under tar vel litt tid tenker jeg, ettersom det er der dem har kuttet og stått i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig, jeg mistet ikke følelsen noe sted jeg, bare fikk ekstra følsomme brystvorter, men bare på en positiv måte :) har aldri vært veldig sensitiv rundt brystene i det hele tatt, så det var jo en positiv bivirkning, men om det holder seg, det vet man jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig, jeg mistet ikke følelsen noe sted jeg, bare fikk ekstra følsomme brystvorter, men bare på en positiv måte :) har aldri vært veldig sensitiv rundt brystene i det hele tatt, så det var jo en positiv bivirkning, men om det holder seg, det vet man jo aldri...

Jeg har følelse i den ene puppen, hehe, og den andre begynner å få igjen følelsen, men er veldig sår i huden på en måte.. litt rart, sånn som når du tar bedøvlse hos tannlegen eller noe, så er huden rundt munnen veldig rar når bedøvelsen begynner å gå ut.. kjennes litt sånn ut..

Brystvortene er ikke så mye følelse, men når jeg tar på den så kjenner jeg det gjør vondt i puppen, så kanskje det begynner å bli ganske følsom!

Godt at du hadde følelser da ;) er jo bare bra med følsomme brystvorter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skjønte hva jeg mente... leste det en gang til og det hørtes rart ut med bh som er bare en str. men det jeg mener er at jeg løfter litt opp og drar, sånn at litt av det stoffet som er bak flyttes frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skjønte hva jeg mente... leste det en gang til og det hørtes rart ut med bh som er bare en str. men det jeg mener er at jeg løfter litt opp og drar, sånn at litt av det stoffet som er bak flyttes frem...

Det hjelper ikke. Jeg tror bh:en er litt liten egentlig.. Jeg har målt meg inne på en eller annen side jeg fant, faktisk to, og begge sto det at jeg hadde 80D. Og denne sportsbh:en er 80C... Vet ikke hvor mye rolle det spiller i sports bh.. Har aldri brukt det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de sportsbh'ene er ganske små i omkrets faktisk, eller min var det... den var 80B og passet, mens da jeg var å kjøpte nytt undertøy i forigårs (jippi :)) hadde jeg 65 F, noe som jo er en smule annen størelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de sportsbh'ene er ganske små i omkrets faktisk, eller min var det... den var 80B og passet, mens da jeg var å kjøpte nytt undertøy i forigårs (jippi :)) hadde jeg 65 F, noe som jo er en smule annen størelse...

Ja, det er en noe annen størrelse. Men jeg skjønner ikke helt de 65 størrelsene. Det var noen her på kvinneguiden som sa at 65 var lik 80 eller noe.. hmmm... vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Hva gjør dere når det gjør vondt i sårene? Føles som om bh:en presser..

Jeg måtte dra å kjøpe en til sportsbh, men større omkrets str, 80 cm istedet for 75, holdt på å bli gal av den konstante gnaginga i såret. Ble litt bedre.

Har du prøvd en annen bh? Annet merke,mener jeg?

Jeg har begge i Triumfh Tri Action, vurderer et annet merke. Noen som vet om alternativ? Synes denne triumfen irriterer for tida.

Kjenner også at julestri og nye boobs ikke er noen bra combo,hehe, LITT sår nå etter handlerunden! :sjenert:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Jeg har følelse i den ene puppen, hehe, og den andre begynner å få igjen følelsen, men er veldig sår i huden på en måte.. litt rart, sånn som når du tar bedøvlse hos tannlegen eller noe, så er huden rundt munnen veldig rar når bedøvelsen begynner å gå ut.. kjennes litt sånn ut..

Brystvortene er ikke så mye følelse, men når jeg tar på den så kjenner jeg det gjør vondt i puppen, så kanskje det begynner å bli ganske følsom!

Godt at du hadde følelser da ;) er jo bare bra med følsomme brystvorter

Hehe, bra forklart! Mine kjennes også ut som de har vært hos tannlegen, men bare på undersiden. Som å ta på en annens hud.

Jeg er ekstremt følsom i brystvortene nå! :overrasket:

Hvis jeg stryker over genseren, står de i full knopp. Det er nesten litt plagsomt, og de knopper seg ikke i takt heller. Tar jeg på den ene, spretter den til, mens den andre er normal.

Tenk, nå er det 1 uke siden allerede!!! Weee!

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er så spennende å lese om deres erfaringer her på forumet.

Er det noen av dere som har protesen under muskelen? Er veldig spent på hvordan tiden etter en slik operasjon blir, og hvor lenge dere anbefaler at man er hjemme fra jobb etterpå.

:icon_razz: :icon_razz: :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sportsbh er 70 b.. det er den størrelsen jeg hadde før inngrepet... hmm.. tviler på at disse melonene passer i de gamle bh'ene.... håper for guds skyld at de blir mye mer enn en b-cup... jeg vil ha stooore...

tror egentlig jeg skal bruke 65 og ikke 70, siden jeg er ganske tynn, men det finner jeg ut når den store bh shoppingen er igang!!

I knooow!! Juleshopping og nye pupper passer ikke sammen.. er skikkelig sååår...

nå skal jeg ta av meg bh'en og la puppene puste litt... uggh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Jeg er ekstremt følsom i brystvortene nå!  :overrasket:

Hvis jeg stryker over genseren, står de i full knopp. Det er nesten litt plagsomt, og de knopper seg ikke i takt heller. Tenk, nå er det 1 uke siden allerede!!! Weee!

jepp... jeg er frisør, og det var ikke alltid like morsomt å stå med kunder når de stive brystvortene syntes gjennom toppen... det eneste jeg så i speilet var mine egne brystvorter, fikk kommentarer fra kollegaer òg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... jeg er frisør, og det var ikke alltid like morsomt å stå med kunder når de stive brystvortene syntes gjennom toppen... det eneste jeg så i speilet var mine egne brystvorter, fikk kommentarer fra kollegaer òg  :rodme:

:legrine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...