Tellaa Skrevet 8. september 2020 #42961 Del Skrevet 8. september 2020 3 minutter siden, nope. said: Jeg fikk ikke nedpressbånd Okei, måtte Google litt og det er visst bare i noen få tilfeller de gir pasienter det, noe med om hvor stram huden var eller noe sånt 😅 3 minutter siden, unforgetteble said: Noen som har noe tips til gode kompresjonsbh man kan bruke. Den jeg fikk fra klinikken har så mange sømmer og puppene er superfølsomme. Har trimph triaction nå. Og tør nesten ikke skifte bh men orker ikke denne i 4 uker til. Noen tips til noen gode bh med god kompresjon? Kqn man bare bytte? Prøv Mirabelle fra apotek1, mener det er akkurat lik den jeg bruker 😊 ikke prøvd noe annet før da, så ingenting å sammenligne med, men jeg er hvertfall fornøyd med den! Jeg fikk størrelse small av klinikken. Jeg er relativt slank, men den har flere hakk på stroppene og 2 hakk på festet foran, jeg bruker hakk nr 2 på stroppene og hakk nr 1/det ytterste, foran 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 8. september 2020 #42962 Del Skrevet 8. september 2020 13 minutter siden, Tellaa skrev: Okei, måtte Google litt og det er visst bare i noen få tilfeller de gir pasienter det, noe med om hvor stram huden var eller noe sånt 😅 Prøv Mirabelle fra apotek1, mener det er akkurat lik den jeg bruker 😊 ikke prøvd noe annet før da, så ingenting å sammenligne med, men jeg er hvertfall fornøyd med den! Jeg fikk størrelse small av klinikken. Jeg er relativt slank, men den har flere hakk på stroppene og 2 hakk på festet foran, jeg bruker hakk nr 2 på stroppene og hakk nr 1/det ytterste, foran 😊 Takk! Er det mye sømmer på denne inni? Jeg får jo ikke handlet den så må evt bestille. Hvordan finner man str? Nå er jrg 85 c i str ifølge den bhen jeg fikk fra klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 8. september 2020 #42963 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) 9 minutter siden, unforgetteble said: Takk! Er det mye sømmer på denne inni? Jeg får jo ikke handlet den så må evt bestille. Hvordan finner man str? Nå er jrg 85 c i str ifølge den bhen jeg fikk fra klinikken. Står på siden til apotek1 at den er sømløs 😊 eneste er en slags "kant" langs det nederste båndet på ryggen bare, som gjør at jeg klør litt. Men ikke så ille synes jeg 😊 Kan legge ved link, står nederst "Velg rett størrelse ved hjelp av størrelsesguiden og måltabellen. Bhen skal sitte stramt uten å føles ubehagelig. Kompresjonsgrad kan reguleres ved å velge større/mindre størrelse. Størrelse M er egnet ved omkrets/cup: 70cm/cup D-F, 75cm/cup C-F, 80cm/cup A-D, 85cm A-C" https://www.apotek1.no/produkter/mirabelle-kompresjon-bh-sort-str-m-1stk-894143p?gclid=CjwKCAjw19z6BRAYEiwAmo64LWhdtSa5M3WsTu5ve1OX_S-7irDLYrzDxbUSscrrPOkfYU-KIL8wJhoCr_oQAvD_BwE Endret 8. september 2020 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 9. september 2020 #42964 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg har også Mirabelle - 2 stk i strl. medium:) Der bruker jeg fjerde hakk på stroppene og hakk 3 (det innerste) foran. Hvis du bytter til Mirabelle ville jeg ringt klinikken først og hørt hvilke hakk du skal "stille inn" bh'en på for å få riktig kompresjon. Jeg kjenner at hakk 3 foran er ganske stramt, og ville nok ikke valgt det selv. Men den skal jo være stram for å forhindre mer hevelse og holde ting på plass. Så om du setter den for slakk mister den jo litt av effekten. Du hadde vel en blødning også som kan spille en rolle inn i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 9. september 2020 #42965 Del Skrevet 9. september 2020 M 22 minutter siden, nope. skrev: Jeg har også Mirabelle - 2 stk i strl. medium:) Der bruker jeg fjerde hakk på stroppene og hakk 3 (det innerste) foran. Hvis du bytter til Mirabelle ville jeg ringt klinikken først og hørt hvilke hakk du skal "stille inn" bh'en på for å få riktig kompresjon. Jeg kjenner at hakk 3 foran er ganske stramt, og ville nok ikke valgt det selv. Men den skal jo være stram for å forhindre mer hevelse og holde ting på plass. Så om du setter den for slakk mister den jo litt av effekten. Du hadde vel en blødning også som kan spille en rolle inn i dette Jeg skal inn i morgen. Så skal høre med de. Ja jeg føler denne bhen keg har er for stor. Den gir ingen kompresjon på natten eller i koppen. Sist uke stilte kirurgen den inn på det strammeste på alt. Så jeg regner jo med han mente jeg kunne gå med den. Men den er helt forferdelig. Skikkelog bestemorbh 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 9. september 2020 #42966 Del Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, unforgetteble skrev: M Jeg skal inn i morgen. Så skal høre med de. Ja jeg føler denne bhen keg har er for stor. Den gir ingen kompresjon på natten eller i koppen. Sist uke stilte kirurgen den inn på det strammeste på alt. Så jeg regner jo med han mente jeg kunne gå med den. Men den er helt forferdelig. Skikkelog bestemorbh 😆 Mirabelle sin er heller ikke noe å skryte av utseendemessig. Stroppene er ganske tydelige, ikke normale bh-stropper. Skjønner ikke at jeg skal holde ut fire uker til med den haha Noen som får på seg t-skjorter nå? Gått to uker, og jeg får ikke på annet enn store strikkegensere, hettegensere og singletter. Savner å ta på en tskjorte, men gjør så vondt i armene å ta på. Bruker jeg feil teknikk montro? Gjelder selvfølgelig vanlig genser også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 9. september 2020 #42967 Del Skrevet 9. september 2020 35 minutter siden, nope. said: Mirabelle sin er heller ikke noe å skryte av utseendemessig. Stroppene er ganske tydelige, ikke normale bh-stropper. Skjønner ikke at jeg skal holde ut fire uker til med den haha Noen som får på seg t-skjorter nå? Gått to uker, og jeg får ikke på annet enn store strikkegensere, hettegensere og singletter. Savner å ta på en tskjorte, men gjør så vondt i armene å ta på. Bruker jeg feil teknikk montro? Gjelder selvfølgelig vanlig genser også. Nei den er vel ikke direkte fin den heller, haha! Jeg har fått beskjed om å bare bruke den dag og natt i 4 uker, så ferdig.. 🤔 Er på dag 9 nå så litt over 2 uker igjen isåfall 🙈 rart hvordan man får så forskjellige instrukser på forskjellige klinikker 😅 men kan ikke bruke spilebh eller push up på 6 mnd, så kommer sikkert ikke til å slutte helt med støttebhen etter 4 uker.. Idag er faktisk første dagen jeg har tatt på meg "vanlig" genser, en litt løs en da. Bare gått med hettegensere med glidelås eller bare morgenkåpe 😂 Det gikk helt fint, tok på ermene først og bøyde hodet godt fremover for ikke å løfte armene for mye for å få den over hodet. Usikker på hvordan det blir med litt strammere klær 🤔 Håper det går greit å kle på seg normalt etter 2 uker, da skal jeg på jobb igjen. Men blir vel litt løsere plagg i starten tenker jeg 😬 litt spent på hvordan det blir å jobbe igjen og, er jo frisør og armene er mye oppe.. Klarer meg for det meste selv nå, vasket håret mitt helt selv første gang i går og det gikk ganske fint, så regner med å se en del forbedring frem til neste uke 👍🏼 men prøver å ikke gjøre for mye selv enda, greit å hvile seg så lenge man kan 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 9. september 2020 #42968 Del Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, nope. skrev: Mirabelle sin er heller ikke noe å skryte av utseendemessig. Stroppene er ganske tydelige, ikke normale bh-stropper. Skjønner ikke at jeg skal holde ut fire uker til med den haha Noen som får på seg t-skjorter nå? Gått to uker, og jeg får ikke på annet enn store strikkegensere, hettegensere og singletter. Savner å ta på en tskjorte, men gjør så vondt i armene å ta på. Bruker jeg feil teknikk montro? Gjelder selvfølgelig vanlig genser også. Andre med erfaring på tskjorter her? 3 uker til min op, og skal ha 2 uker vekk fra jobb. Problemet er at vi bruker typ stram tskjorte som uniform, spent på hvordan det kommer til å gå😅 Jeg skal gå inn via armhulen også, så det vil vel bare gjøre ting enda vanskeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 10. september 2020 #42969 Del Skrevet 10. september 2020 10 hours ago, Stemorsblomst said: Andre med erfaring på tskjorter her? 3 uker til min op, og skal ha 2 uker vekk fra jobb. Problemet er at vi bruker typ stram tskjorte som uniform, spent på hvordan det kommer til å gå😅 Jeg skal gå inn via armhulen også, så det vil vel bare gjøre ting enda vanskeligere? Prøvde en stram tskjorte istad bare for å teste. Hadde sikkert klart å få den på, hvis jeg hadde tatt meg god tid holdtjegpåsi, men kjente det blei litt for stramt og var redd jeg ikke ville få den av igjen.. Så jeg ga opp 😂 hvis du skal ha via armhulen kan jeg kanskje se for meg at såret blir litt strekt hvis du løfter armene? Jeg aner ikke altså, men kan hende det ikke akkurat gjør det noe lettere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 10. september 2020 #42970 Del Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, Tellaa skrev: Prøvde en stram tskjorte istad bare for å teste. Hadde sikkert klart å få den på, hvis jeg hadde tatt meg god tid holdtjegpåsi, men kjente det blei litt for stramt og var redd jeg ikke ville få den av igjen.. Så jeg ga opp 😂 hvis du skal ha via armhulen kan jeg kanskje se for meg at såret blir litt strekt hvis du løfter armene? Jeg aner ikke altså, men kan hende det ikke akkurat gjør det noe lettere 😅 Hm ja, er redd for det! Sjefen min vet at jeg skal operere men ikke hva, men kan vurdere å be om en litt større tskjorte kanskje.. Vil helst ikke at noen på jobb skal merke noe😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 10. september 2020 #42971 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) 22 minutter siden, Stemorsblomst said: Hm ja, er redd for det! Sjefen min vet at jeg skal operere men ikke hva, men kan vurdere å be om en litt større tskjorte kanskje.. Vil helst ikke at noen på jobb skal merke noe😅 Ja, hjelper kanskje å ta en større størrelse til å begynne med 😊 bare "lytte til kroppen" og se an hva du får til 👍🏼 Tenkte jeg ville høre litt her om en annen ting, la merke til her om dagen at jeg har delvis mistet følelse i fremsiden av høyre skulder.. Er ikke helt dødt, men litt.. Usikker på om det har vært sånn siden starten, men la hvertfall merke til det for litt siden 🤔 og idag har jeg hatt prikkinger nedover ene siden av den armen og helt ut til fingrene, men kun lillefingeren og ringefingeren 😬 som om armen er i ferd med å sovne.. Noen andre her som har opplevd det? Litt spesielt at det er i armen, men ligger vel noen nerver i brystområdet som "hører til" armene også.. 🙈 Har forresten mistet mer følelse i høyre bryst også enn venstre, kan jo ha en sammenheng kanskje 🤔 Endret 10. september 2020 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 10. september 2020 #42972 Del Skrevet 10. september 2020 19 timer siden, Tellaa skrev: Nei den er vel ikke direkte fin den heller, haha! Jeg har fått beskjed om å bare bruke den dag og natt i 4 uker, så ferdig.. 🤔 Er på dag 9 nå så litt over 2 uker igjen isåfall 🙈 rart hvordan man får så forskjellige instrukser på forskjellige klinikker 😅 men kan ikke bruke spilebh eller push up på 6 mnd, så kommer sikkert ikke til å slutte helt med støttebhen etter 4 uker.. Idag er faktisk første dagen jeg har tatt på meg "vanlig" genser, en litt løs en da. Bare gått med hettegensere med glidelås eller bare morgenkåpe 😂 Det gikk helt fint, tok på ermene først og bøyde hodet godt fremover for ikke å løfte armene for mye for å få den over hodet. Usikker på hvordan det blir med litt strammere klær 🤔 Håper det går greit å kle på seg normalt etter 2 uker, da skal jeg på jobb igjen. Men blir vel litt løsere plagg i starten tenker jeg 😬 litt spent på hvordan det blir å jobbe igjen og, er jo frisør og armene er mye oppe.. Klarer meg for det meste selv nå, vasket håret mitt helt selv første gang i går og det gikk ganske fint, så regner med å se en del forbedring frem til neste uke 👍🏼 men prøver å ikke gjøre for mye selv enda, greit å hvile seg så lenge man kan 😅 Jeg får det virkelig ikke til 😅Litt krise da jeg ikke orker å gå i store hettegensere og strikkegensere i mange uker. Tror kanskje den økte smerten for min del kan komme av fettsugingen som ble gjort. Kjenner det strekker SKIKKELIG i det området når jeg prøver å heve armene. Har fortsatt blåmerker der og er super øm😟 Har også litt problemer med enkelte jeans som er stramme rundt livet. Å ta igjen knappen foran går, men det er ikke bare-bare! Nå har jeg lært at man bruker mye brystmusklatur i denne prosessen😂 Har forøvrig ikke opplevd å miste følelse i høyre skulder, og har ikke kjent på noe stråling ut i armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 10. september 2020 #42973 Del Skrevet 10. september 2020 1 minutt siden, nope. said: Jeg får det virkelig ikke til 😅Litt krise da jeg ikke orker å gå i store hettegensere og strikkegensere i mange uker. Tror kanskje den økte smerten for min del kan komme av fettsugingen som ble gjort. Kjenner det strekker SKIKKELIG i det området når jeg prøver å heve armene. Har fortsatt blåmerker der og er super øm😟 Har også litt problemer med enkelte jeans som er stramme rundt livet. Å ta igjen knappen foran går, men det er ikke bare-bare! Nå har jeg lært at man bruker mye brystmusklatur i denne prosessen😂 Har forøvrig ikke opplevd å miste følelse i høyre skulder, og har ikke kjent på noe stråling ut i armer. Nei, jeg merka da jeg prøvde idag at det var ikke bare bare... 🙈 Det er helt sikkert pga fettsuginga ja, for jeg har også hatt ganske vondt i låra etter det selv 😅 har faktisk ingen blåmerker etter det, selvom de kjennes akkurat ut som de er et eneste stort blåmerke 😬 ganske vondt! Og ja, det er helt sjukt hvor mye man faktisk bruker brystmusklene uten å tenke over det! 😂 Prøvde å løsne ett hakk på bh stroppene for å se om det hjalp på armen.. De har vært litt vonde over skulderne, også har jeg prøvd å sitte litt "sidelengs" i sofaen over på motsatt side, og ikke bare rett på ryggen. Da blei den prikkinga borte, men fortsatt litt nummen i skulderen.. Merkelig 🤔 får håpe det er midlertidig, har hvertfall skjønt det sånn at mesteparten av følelsen kommer tilbake over tid 😊 I morgen tenkte jeg å bytte teip for første gang også, kunne det etter 10-12 dager. Er dag 11 i morgen, og de har begynt å løsne litt i kantene 😅 kjenner jeg er litt smånervøs for det faktisk 😂 redd for å rive og røske i såret.. Er vel best å ta av før dusj og så bare dusje vanlig? Eller løsner det bedre hvis de er våte? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 10. september 2020 #42974 Del Skrevet 10. september 2020 27 minutter siden, Tellaa skrev: Nei, jeg merka da jeg prøvde idag at det var ikke bare bare... 🙈 Det er helt sikkert pga fettsuginga ja, for jeg har også hatt ganske vondt i låra etter det selv 😅 har faktisk ingen blåmerker etter det, selvom de kjennes akkurat ut som de er et eneste stort blåmerke 😬 ganske vondt! Og ja, det er helt sjukt hvor mye man faktisk bruker brystmusklene uten å tenke over det! 😂 Prøvde å løsne ett hakk på bh stroppene for å se om det hjalp på armen.. De har vært litt vonde over skulderne, også har jeg prøvd å sitte litt "sidelengs" i sofaen over på motsatt side, og ikke bare rett på ryggen. Da blei den prikkinga borte, men fortsatt litt nummen i skulderen.. Merkelig 🤔 får håpe det er midlertidig, har hvertfall skjønt det sånn at mesteparten av følelsen kommer tilbake over tid 😊 I morgen tenkte jeg å bytte teip for første gang også, kunne det etter 10-12 dager. Er dag 11 i morgen, og de har begynt å løsne litt i kantene 😅 kjenner jeg er litt smånervøs for det faktisk 😂 redd for å rive og røske i såret.. Er vel best å ta av før dusj og så bare dusje vanlig? Eller løsner det bedre hvis de er våte? 😅 De løsner bedre når de er våte 😊Jeg var forberedt på at det skulle være smertefullt, hadde til og med kjøpt plasterfjerner. Dette trengstes overhodet ikke! Var ikke verre enn et helt vanlig plaster. Noe størknet blod hang på teipen da jeg tok av, og noe blod satt igjen på arrene (akkurat som i alle andre typer sår). Jeg bare teipet over igjen uten å pille eller vaske på arrene. Resten av blodet vil falle av naturlig, og jeg vil ikke pirke for mye borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 10. september 2020 #42975 Del Skrevet 10. september 2020 noen som har tips til noe jeg burde få unnagjort før OP? nå nærmer det seg med stormskritt.. er til neste tirsdag skal vaske bilen i helga hvertfall, så den er ren å pen, å få unnagjort en god husvask siden d er kjæresten som må stå for det 2uker fram i tid nå ser noen snakker om en stor t-skjorte, kanskje ikke så dumt, for de vi går med på jobb er kjempe stramme, så ser ikke for meg at det blir behagelig. Skal også få ordnet noe paracet, men er det noe dere skulle ønske dere hadde gjort før OP som ikke ble gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 10. september 2020 #42976 Del Skrevet 10. september 2020 5 minutter siden, silkal skrev: noen som har tips til noe jeg burde få unnagjort før OP? nå nærmer det seg med stormskritt.. er til neste tirsdag skal vaske bilen i helga hvertfall, så den er ren å pen, å få unnagjort en god husvask siden d er kjæresten som må stå for det 2uker fram i tid nå ser noen snakker om en stor t-skjorte, kanskje ikke så dumt, for de vi går med på jobb er kjempe stramme, så ser ikke for meg at det blir behagelig. Skal også få ordnet noe paracet, men er det noe dere skulle ønske dere hadde gjort før OP som ikke ble gjort? Kjøpt inn middag? Kjøpt flere gensere med glidlås. Greier enda ikke kle meg i stramme klær. Er på uke 2 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 10. september 2020 #42977 Del Skrevet 10. september 2020 18 timer siden, Stemorsblomst skrev: Andre med erfaring på tskjorter her? 3 uker til min op, og skal ha 2 uker vekk fra jobb. Problemet er at vi bruker typ stram tskjorte som uniform, spent på hvordan det kommer til å gå😅 Jeg skal gå inn via armhulen også, så det vil vel bare gjøre ting enda vanskeligere? Hadde aldri fått på meg en t -shirt nå 🤣2 uker etterpå. Første dagen jeg har greid å kle på meg klær i det hele tatt 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 10. september 2020 #42978 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) 54 minutter siden, nope. said: De løsner bedre når de er våte 😊Jeg var forberedt på at det skulle være smertefullt, hadde til og med kjøpt plasterfjerner. Dette trengstes overhodet ikke! Var ikke verre enn et helt vanlig plaster. Noe størknet blod hang på teipen da jeg tok av, og noe blod satt igjen på arrene (akkurat som i alle andre typer sår). Jeg bare teipet over igjen uten å pille eller vaske på arrene. Resten av blodet vil falle av naturlig, og jeg vil ikke pirke for mye borti. Okei, godt å høre 😂 nei er vel lurt å ikke ta noe på arret og bare la det være i fred. Har litt tusj rester der enda og, men tror ikke jeg skal gnikke for mye på det heller 😬 25 minutter siden, silkal said: noen som har tips til noe jeg burde få unnagjort før OP? nå nærmer det seg med stormskritt.. er til neste tirsdag skal vaske bilen i helga hvertfall, så den er ren å pen, å få unnagjort en god husvask siden d er kjæresten som må stå for det 2uker fram i tid nå ser noen snakker om en stor t-skjorte, kanskje ikke så dumt, for de vi går med på jobb er kjempe stramme, så ser ikke for meg at det blir behagelig. Skal også få ordnet noe paracet, men er det noe dere skulle ønske dere hadde gjort før OP som ikke ble gjort? Uuuh, så spennende 😁 jeg kjøpte meg en nakkepute, sånn du reiser med liksom, trodde jeg kom til å trenge den i og med man skal sove litt ish "sittende", men har egentlig bare brukt den når jeg har sitti i sofaen og sett på tv.. Men kan være greit å ha 😅 og sugerør er et godt tips, blir vanskelig i starten å holde glass hvis man skal helle i seg siste skvett, da slipper du opp med armene 😊 Jeg sleit litt med forstoppelse den første uka, da hadde det vært kjekt med noe som hjalp mot det. Vanlig å få det av narkose/medisiner, lavt aktivitetsnivå osv. For min del hjalp det til slutt med Biola 😅 Jeg kjøpte meg også en god morgenkåpe å gå med de første dagene, den har jo åpning foran og min er ganske lang så jeg tenkte hvertfall at da trengte jeg ikke ha på bukse 😂 sånn at det skulle bli lettere å gå på do. Men så måtte jeg likevel bruke en stram kompresjonstights pga fettransplantasjon, så da måtte jeg ha hjelp den første uka til å kle av og på meg for å gå på do likevel.. 😂 Sånn ellers kjøpte jeg vel litt sånn lettvint mat jeg kunne klare å ordne selv når samboer var på jobb. Rett i koppen, frukt, yoghurt og sånne ting 😊 På op.dagen brukte jeg forresten bare en løs joggebukse og hettegenser med glidelås foran, uten noe som helst under. Minst mulig å kle på seg igjen etterpå, og noe som man ikke må løfte armene for å ta på seg 😊 sykepleieren sa hvertfall at jeg var veldig smart som kledde meg sånn 😂 Endret 10. september 2020 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesilie_ Skrevet 10. september 2020 #42979 Del Skrevet 10. september 2020 Hei! Har time til operasjon på fornebuklinikken hos Marius Barstad på mandag! Holder på å bli gal over valg av størrelse 😭 Skal ha motiva ergonomix og står mellom 300cc demi (moderat) profil og 245cc mini (lav) profil og jeg aaaner ikke hva jeg skal velge 😧 er så redd for å gå for stort, men ønsker jo litt endring når jeg først skal gjøre dette. Har hørt at mange sier at hvis man vipper mellom to størrelser så burde man gå for den største, men min frykt er egentlig å ende opp med veldig store pupper. Er høy (172cm) og forholdsvis slank (63kg). Da jeg prøvde innleggene i bh syns jeg begge størrelsene var fine, men når jeg ser bilder av andre syns jeg det ser så stort ut. På 3d bildet jeg fikk syns jeg det ser bra ut begge deler, så er egentlig bare før/etter bilder av andre som setter meg ut. Noen som har tips og råd når det kommer til valg av størrelse?? Hjeeelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. september 2020 #42980 Del Skrevet 10. september 2020 6 minutter siden, Cesilie_ skrev: Hei! Har time til operasjon på fornebuklinikken hos Marius Barstad på mandag! Holder på å bli gal over valg av størrelse 😭 Skal ha motiva ergonomix og står mellom 300cc demi (moderat) profil og 245cc mini (lav) profil og jeg aaaner ikke hva jeg skal velge 😧 er så redd for å gå for stort, men ønsker jo litt endring når jeg først skal gjøre dette. Har hørt at mange sier at hvis man vipper mellom to størrelser så burde man gå for den største, men min frykt er egentlig å ende opp med veldig store pupper. Er høy (172cm) og forholdsvis slank (63kg). Da jeg prøvde innleggene i bh syns jeg begge størrelsene var fine, men når jeg ser bilder av andre syns jeg det ser så stort ut. På 3d bildet jeg fikk syns jeg det ser bra ut begge deler, så er egentlig bare før/etter bilder av andre som setter meg ut. Noen som har tips og råd når det kommer til valg av størrelse?? Hjeeelp.. La kirurgen avgjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå