Tellaa Skrevet 31. august 2020 #42881 Del Skrevet 31. august 2020 38 minutter siden, nope. said: Veldig fint beskrevet, og noe jeg absolutt kan stille meg bak! 😊Når man kommer på operasjonen går ting ganske fort syntes jeg, og man får ikke så god tid til å tenke og spekulere når man først er igang. Det hjelper på nervene! Lykke til videre ❤️ Det er sant, og det merket jeg jo og 😊 Tusen takk for det! Er vel ikke så lenge siden du opererte heller? 😊 Hvordan var de første dagene for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 31. august 2020 #42882 Del Skrevet 31. august 2020 3 hours ago, Tellaa said: Da er jeg ferdig operert og vel hjemme fra klinikken 😁 kan jo fortelle om min opplevelse: Var utrolig nervøs og gruet meg på vei til klinikken, begynte å gråte litt og alt mulig.. Haha! Ankom fornebuklinikken ca 8:45, skulle egentlig være der 8:30 men grunnet mye trafikk (bor 1 time unna) ble jeg litt forsinket 😅 det gikk fint da jeg likevel måtte vente en liten stund på krirugen som var i en annen operasjon før meg. Ble forresten operert av Marius Barstad, kan absolutt anbefale både han og klinikken! Ved ankomst ble jeg tatt godt imot av et hyggelig personell som fulgte meg bort til sengen jeg skulle våkne i etter operasjonen hvor jeg fikk møte verdens søteste sykepleier som skulle passe på meg til jeg skulle hjem. Der skulle jeg skifte til en skjorte, morgenkåpe, tøfler og en nyydelig truse.. Haha 😂 var faktisk ikke like nervøs lenger da jeg kom dit, fokuserte veldig på å gjøre alt de ba meg om osv. Satt som sagt og ventet en stund i sengen til Dr. Barstad kom og hentet meg for å tegne litt på meg, gikk igjennom alt vi snakket om på konsultasjonen og var fortsatt enige om 245cc med 10-15ml fettransplantasjon til nedre del av brystet. Så ble jeg ført tilbake til sengen hvor jeg etter kort tid fikk snakke med en anestesilege, forklarte litt rundt narkosen osv. Plutselig var det på tide å gå til operasjonsrommet. Da kjente jeg nervene kicket litt inn igjen, men det gikk fint. Ble "vasket" over hele kroppen med en veldig kald sprit (siden jeg skulle transplantere fett fra lårene måtte jeg ta hele kroppen.. Var visst ikke vanlig prosedyre ved kun innleggelse av proteser). Så var det opp på operasjonsbenken og fikk en liten nål i armen, der man pleier å ta blodprøve. Var forberedt på å få det ved håndleddet, så det var litt ålreit. Ikke redd for nåler så det gikk veldig fint 😊 han ga meg raskt et sterkt smertestillende middel gjennom den nålen, og da ble jeg umiddelbart veldig svimmel og slapp, noe som egentlig bare var deilig! Og før jeg visste ordet av det fikk jeg narkosemiddel og sovnet uten å merke det. Sov så utrolig godt 😁 så det var ingenting å være redd for, for dere som er nervøse for det. Plutselig ble jeg vekt av sykepleier i 12 tiden og kjente at jeg var litt "full" og veldig skravlete med en gang, så følte jeg meg straks veldig pigg. Var redd for å bli kvalm etterpå, men de gir deg kvalmestillende under narkosen så det blei jeg ikke i det hele tatt! Så og si ingen smerter ved oppvåkning heller, bare litt støl på en måte. Klarte ikke la være å kjenne litt på de nye puppene, på den øverste delen bare 😂 de er ganske faste enda, men det regnet jeg med. Størrelsen ser ut til å bli helt perfekt! Var en 75A fra før, usikker på hva jeg vil bli nå, men håper på en C 😊 Fikk litt mat og drikke da jeg våknet, knekkebrød med syltetøy og litt eplejuice 😊 det var veldig godt med noe å drikke, blei utrolig tørr i munnen da jeg våknet. Så ble jeg hentet etter en times tid, siden formen var så fin 😊 herregud, å tenke at jeg grua meg så mye.. Var ingenting å grue seg til 😂 har absolutt ikke noe vondt enda, bare når jeg reiser og setter meg ned, men det er absolutt overkommelig. Regner med det blir noe mer smerter når bedøvelsen går ut, men forhåpentligvis er de smertestillende effektive hvis det blir veldig vondt.. Dette ble veldig langt ser jeg, men vet at jeg satt pris på de lange historiene før jeg selv skulle operere, så var jeg litt mer forberedt på hva jeg kunne forvente meg 😊 så utrolig glad for å være ferdig akkurat nå 😁😁😁 dette er en drøm jeg har hatt lenge som endelig har gått i oppfyllelse ❤️ Så kjekt å høre at du hadde en så fin opplevelse 🤗 det hjelper på nervene å lese det du skriver. Jeg skal ikke operere før i oktober, men tenker på det daglig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 31. august 2020 #42883 Del Skrevet 31. august 2020 1 hour ago, Tinemor1 said: Så kjekt å høre at du hadde en så fin opplevelse 🤗 det hjelper på nervene å lese det du skriver. Jeg skal ikke operere før i oktober, men tenker på det daglig 😅 Jeg synes også det hjalp å lese om andres erfaringer, spesielt hvis de hadde en bra opplevelse 😅 kjente det knøyt seg litt mer i magen når jeg leste "skrekkhistoriene" til de som har hatt det veldig vondt 😬 jeg forberedte meg på det aller verste, jeg har veldig lav smerteterskel så er egentlig veldig overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt 😊 synes det var vondere å ta visdomstenna 😂 men hørt det er verst dag 2, så får se hvordan jeg føler meg da. Men hittil, ca 8 timer etter er jeg i veldig bra form, bare litt vondt når jeg setter meg opp og ned. Kjenner meg igjen når det gjelder å tenke på det hver dag, jeg er glad jeg fikk operasjon såpass fort som jeg gjorde! Skulle bestille time torsdag forrige uke etter å ha vært på konsultasjon på mandagen, og de hadde ledig allerede idag! Så trengte bare å grue meg 5 dager 😅 neste ledige var 22.sep, så glad jeg ikke sitter her idag og tenker på det og er nervøs.. Så dette kommer nok til å gå over all forventning for din del og skal du se, etter hva jeg har lest så opplever de fleste at det ikke var så ille som de trodde! Hvor skal du operere da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 31. august 2020 #42884 Del Skrevet 31. august 2020 1 hour ago, Tellaa said: Jeg synes også det hjalp å lese om andres erfaringer, spesielt hvis de hadde en bra opplevelse 😅 kjente det knøyt seg litt mer i magen når jeg leste "skrekkhistoriene" til de som har hatt det veldig vondt 😬 jeg forberedte meg på det aller verste, jeg har veldig lav smerteterskel så er egentlig veldig overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt 😊 synes det var vondere å ta visdomstenna 😂 men hørt det er verst dag 2, så får se hvordan jeg føler meg da. Men hittil, ca 8 timer etter er jeg i veldig bra form, bare litt vondt når jeg setter meg opp og ned. Kjenner meg igjen når det gjelder å tenke på det hver dag, jeg er glad jeg fikk operasjon såpass fort som jeg gjorde! Skulle bestille time torsdag forrige uke etter å ha vært på konsultasjon på mandagen, og de hadde ledig allerede idag! Så trengte bare å grue meg 5 dager 😅 neste ledige var 22.sep, så glad jeg ikke sitter her idag og tenker på det og er nervøs.. Så dette kommer nok til å gå over all forventning for din del og skal du se, etter hva jeg har lest så opplever de fleste at det ikke var så ille som de trodde! Hvor skal du operere da? 😊 Glad for å høre at det ikke var så vondt som forventet, det er jo veldig positivt 🤗 Gi gjerne en oppdatering på dag 2 også 😅 heldig som bare trengte å grue deg så få dager, det hjelper nok veldig. Tok du over eller under muskel forresten? Jeg skal opereres på samme sted og samme kirurg som deg faktisk 🤗 jeg har vært på utallige konsultasjoner opp gjennom årene og brukt laaang tid på å bestemme meg, men det var ikke før konsultasjon med Barstad at jeg følte meg trygg. Så det er godt å høre at du er fornøyd som har blitt operert av han også 😊 Hvor lang tid skal du ha fri fra jobb nå etter inngrepet? Interessant å høre litt hva som er realistisk å forvente 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 31. august 2020 #42885 Del Skrevet 31. august 2020 6 timer siden, nope. skrev: Jeg synes det er litt vanskelig å si enda fordi de vil endre seg så over tid. Akkurat nå er de harde og ganske pyramideformet på et vis! Tar jo flere uker før muskelen slipper og man opplever "drop and fluff". Er definitivt ikke ufornøyd, men vil vente med å konkludere før det har gått noen mnd☺️Og så skal jeg muligens endre videre på dem fordi de er tubulære, og et implantat alene kanskje ikke gjør susen. Får se! Jaa det skjønner jeg! Masse lykke til hvertfall heldig som er ferdig. Den ene dagen er jeg spent og den andre dagen er jeg nervøs, føler jeg går rundt i en boble disse ukene før op 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 31. august 2020 #42886 Del Skrevet 31. august 2020 10 minutter siden, Tinemor1 said: Glad for å høre at det ikke var så vondt som forventet, det er jo veldig positivt 🤗 Gi gjerne en oppdatering på dag 2 også 😅 heldig som bare trengte å grue deg så få dager, det hjelper nok veldig. Tok du over eller under muskel forresten? Jeg skal opereres på samme sted og samme kirurg som deg faktisk 🤗 jeg har vært på utallige konsultasjoner opp gjennom årene og brukt laaang tid på å bestemme meg, men det var ikke før konsultasjon med Barstad at jeg følte meg trygg. Så det er godt å høre at du er fornøyd som har blitt operert av han også 😊 Hvor lang tid skal du ha fri fra jobb nå etter inngrepet? Interessant å høre litt hva som er realistisk å forvente 😅 Ja, glad jeg fikk mulighet til å ta det så fort! Kan oppdatere dere på formen i morgen også ja 👍🏼 Glemte kanskje å skrive det ja, tok under muskelen, som visst nok er vondere enn over 😅 følte meg også veldig trygg med Barstad, nå var jeg bare ett annet sted på konsultasjon i mars, på Aleris i Drammen. Der fikk man ikke se 3d bilde, bare prøve i en bh. Hun foreslo 275cc (har 245 nå) og rund med moderat profil. (Nå kom jeg faktisk på at jeg spurte aldri om profil på det jeg fikk nå.. Han nevnte ikke det heller, haha! Så liksom så bra ut på 3d bilde så tenkte at det var det samme 🙈) men hun på Aleris kunne ikke garantere at den litt tubulære formen jeg hadde ikke ville være til stede i ettertid, så jeg blei veldig skeptisk etter å ha vært der. Er jo det som var hovedgrunnen til at jeg ville gjøre dette i utgangspunktet 🤔 Men Barstad foreslo fettransplantasjon i tillegg, for å runde av fasongen i nedre del, og også senke brystfolden litt, da jeg hadde så kort avstand fra brystvortene og ned til folden 🙈 så da var jeg liksom litt solgt 😂 Jeg jobber som frisør og bruker armene mye på jobb, ikke tunge løft osv da, men de er mye opp i lufta holdtjegpåsi 😅 ble anbefalt 10 dager fri, men jeg hadde mer ferie igjen å bruke i år så skal være borte i 14 dager. Så håper det holder 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 1. september 2020 #42887 Del Skrevet 1. september 2020 @Tellaa Så fint å høre, lykke til i tiden som kommer og håper du er raskt "på beina" igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 1. september 2020 #42888 Del Skrevet 1. september 2020 11 timer siden, Tellaa skrev: Ja, glad jeg fikk mulighet til å ta det så fort! Kan oppdatere dere på formen i morgen også ja 👍🏼 Glemte kanskje å skrive det ja, tok under muskelen, som visst nok er vondere enn over 😅 følte meg også veldig trygg med Barstad, nå var jeg bare ett annet sted på konsultasjon i mars, på Aleris i Drammen. Der fikk man ikke se 3d bilde, bare prøve i en bh. Hun foreslo 275cc (har 245 nå) og rund med moderat profil. (Nå kom jeg faktisk på at jeg spurte aldri om profil på det jeg fikk nå.. Han nevnte ikke det heller, haha! Så liksom så bra ut på 3d bilde så tenkte at det var det samme 🙈) men hun på Aleris kunne ikke garantere at den litt tubulære formen jeg hadde ikke ville være til stede i ettertid, så jeg blei veldig skeptisk etter å ha vært der. Er jo det som var hovedgrunnen til at jeg ville gjøre dette i utgangspunktet 🤔 Men Barstad foreslo fettransplantasjon i tillegg, for å runde av fasongen i nedre del, og også senke brystfolden litt, da jeg hadde så kort avstand fra brystvortene og ned til folden 🙈 så da var jeg liksom litt solgt 😂 Jeg jobber som frisør og bruker armene mye på jobb, ikke tunge løft osv da, men de er mye opp i lufta holdtjegpåsi 😅 ble anbefalt 10 dager fri, men jeg hadde mer ferie igjen å bruke i år så skal være borte i 14 dager. Så håper det holder 🤞🏼 Vi har ca. samme situasjon både mtp på brystfasong (litt tubulære) og hvilket implantat som ble lagt inn (245cc, ergonomix), så blir spennende å høre fra deg fremover! Hos meg ble det tatt fett fra armhuler, men tror ikke det ble brukt i brystene - var kun for å gi en bedre fasong på overkroppen fikk jeg inntrykk av. Noen som kan si noe om når brystimplantatene slutter å føles så innmari tunge ut? Særlig om morgningen når jeg skal reise meg fra sengen føles de ut som to mursteiner😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 1. september 2020 #42889 Del Skrevet 1. september 2020 15 minutter siden, nope. said: Vi har ca. samme situasjon både mtp på brystfasong (litt tubulære) og hvilket implantat som ble lagt inn (245cc, ergonomix), så blir spennende å høre fra deg fremover! Hos meg ble det tatt fett fra armhuler, men tror ikke det ble brukt i brystene - var kun for å gi en bedre fasong på overkroppen fikk jeg inntrykk av. Noen som kan si noe om når brystimplantatene slutter å føles så innmari tunge ut? Særlig om morgningen når jeg skal reise meg fra sengen føles de ut som to mursteiner😅 Ja, akkurat samme implantater 😊 har motiva ergonomix jeg også! Tror ikke jeg helt skjønte at "morning boob" faktisk er en ting før jeg stod opp idag, herr-e-gud å harde og vonde de var idet jeg stod opp 😬 mye vondere enn igår, men ikke helt uutholdelig vondt. Tatt to paracet, en arcoxia og en annen tablett jeg fikk med fra klinikken, nå føles det mye bedre. Gikk en liten runde rundt i huset også, kjente jeg var rimelig lei av å ligge i samme stilling hele natta! Gleder meg til å kunne sove mer som normalt, for sleit allerede nå første natta med ryggen og sov veldig dårlig. Pleier ikke å ligge godt med mindre jeg ligger på magen og holder rundt puta, med ene beinet rett ut og andre bøyd opp, haha! Nå må man jo ligge rett ut på ryggen med kroppen hevet.. Litt rart at ryggen er vondere enn der de nettopp har skjært meg opp og trøkt inn en klump på 245 gram inn under brystmuskelen 😂 kjenner jeg savner narkosen allerede, da merka jeg jo ingenting 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 1. september 2020 #42890 Del Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Tellaa skrev: Ja, akkurat samme implantater 😊 har motiva ergonomix jeg også! Tror ikke jeg helt skjønte at "morning boob" faktisk er en ting før jeg stod opp idag, herr-e-gud å harde og vonde de var idet jeg stod opp 😬 mye vondere enn igår, men ikke helt uutholdelig vondt. Tatt to paracet, en arcoxia og en annen tablett jeg fikk med fra klinikken, nå føles det mye bedre. Gikk en liten runde rundt i huset også, kjente jeg var rimelig lei av å ligge i samme stilling hele natta! Gleder meg til å kunne sove mer som normalt, for sleit allerede nå første natta med ryggen og sov veldig dårlig. Pleier ikke å ligge godt med mindre jeg ligger på magen og holder rundt puta, med ene beinet rett ut og andre bøyd opp, haha! Nå må man jo ligge rett ut på ryggen med kroppen hevet.. Litt rart at ryggen er vondere enn der de nettopp har skjært meg opp og trøkt inn en klump på 245 gram inn under brystmuskelen 😂 kjenner jeg savner narkosen allerede, da merka jeg jo ingenting 😂 Jeg er så glad for at jeg slipper å sove høyt nå! Du får bare ha nedtelling til du kan ligge på rygg igjen😊For meg hjalp det å ta oxynorm de to første dagene rett før leggetid for jeg ble ganske døsig av de. Jeg er helt enig med deg når det kommer til ryggsmerter - det har definitivt vært verre enn først antatt. Både mtp sovestilling og vekten av implantatene. Jeg kjenner på litt smerter i armene fordi det ble fettsugd der i mitt tilfelle, og litt i arrene av og til. Særlig når jeg reiser meg fra liggende stilling og implantatene presser nedover mot arrene. Mitt største problem nå er ubehaget og presset fra implantatene. Det kommer jo til å ta uker/måneder før de føles naturlige ut, og inntil da må jeg bare leve med den rare følelsen av å ha noe limt på meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 1. september 2020 #42891 Del Skrevet 1. september 2020 39 minutter siden, nope. said: Jeg er så glad for at jeg slipper å sove høyt nå! Du får bare ha nedtelling til du kan ligge på rygg igjen😊For meg hjalp det å ta oxynorm de to første dagene rett før leggetid for jeg ble ganske døsig av de. Jeg er helt enig med deg når det kommer til ryggsmerter - det har definitivt vært verre enn først antatt. Både mtp sovestilling og vekten av implantatene. Jeg kjenner på litt smerter i armene fordi det ble fettsugd der i mitt tilfelle, og litt i arrene av og til. Særlig når jeg reiser meg fra liggende stilling og implantatene presser nedover mot arrene. Mitt største problem nå er ubehaget og presset fra implantatene. Det kommer jo til å ta uker/måneder før de føles naturlige ut, og inntil da må jeg bare leve med den rare følelsen av å ha noe limt på meg 😅 Så deilig da! Hvor lenge siden er det du opererte nå? Gleder meg veldig til å kunne ligge litt mer normalt 😂 Føler egentlig ikke at mine er så tunge, kjenner bare et press og litt stølhet 🤔 ikke tatt av bh'en enda og sett, men akkurat nå ser det ikke ut som de har blitt så voldsomt mye større enn de var, men er jo tilsammen nesten en halvkilo tyngre 😅 var ikke ute etter så mye større heller, var mest for å få en rundere fasong, spesielt i nedre del. Ikke merket noe til arrene på puppene enda, men det klør veldig i lårene der han har gått inn for å hente fett. Føler meg også litt støl i lårene 😅 og når det gjelder smerte kjenner jeg det er litt verre på venstre lår og venstre bryst. Spent på hvordan de neste dagene blir 😊 hvor fort tok du av bhen etter operasjonen? Skal fjerne den hvite bandasjelappen i morgen, så må jo ta den av da. Så bytte teip etter 10-12 dager og skifte en gang i uka 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 1. september 2020 #42892 Del Skrevet 1. september 2020 Dere som har tatt brysrløft/silikon/areolareduksjon. Hvordan er symptomene på evt nekrose på brystvorten? Man kan jo ikke se igjennom teipen. Og dumme meg leser for mye. Har også de siste dagene fått økt mengde med blåmerker rundt på puppene . Er dette normalt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 1. september 2020 #42893 Del Skrevet 1. september 2020 3 timer siden, Tellaa skrev: Så deilig da! Hvor lenge siden er det du opererte nå? Gleder meg veldig til å kunne ligge litt mer normalt 😂 Føler egentlig ikke at mine er så tunge, kjenner bare et press og litt stølhet 🤔 ikke tatt av bh'en enda og sett, men akkurat nå ser det ikke ut som de har blitt så voldsomt mye større enn de var, men er jo tilsammen nesten en halvkilo tyngre 😅 var ikke ute etter så mye større heller, var mest for å få en rundere fasong, spesielt i nedre del. Ikke merket noe til arrene på puppene enda, men det klør veldig i lårene der han har gått inn for å hente fett. Føler meg også litt støl i lårene 😅 og når det gjelder smerte kjenner jeg det er litt verre på venstre lår og venstre bryst. Spent på hvordan de neste dagene blir 😊 hvor fort tok du av bhen etter operasjonen? Skal fjerne den hvite bandasjelappen i morgen, så må jo ta den av da. Så bytte teip etter 10-12 dager og skifte en gang i uka 😅 Det er 6 dager siden😊 Jeg tok den av dag 4 for å dusje. Trengte ikke å ta den av dag 2 da bandasjelappene var litt på vei ut og bare kunne dras ut av bhen uten å ta den av. Prøver å holde den på så mye som mulig, og som nevnt syntes jeg det var litt guffent å ta den av for jeg følte jeg mistet all støtten😅er bare psykologisk (går jo fra null og niks til et halvt kilo mer jeg også, og trenger tid til å venne meg til det), men det gjør at jeg ikke har noe trang til å ta den av hele tiden. I dag har jeg dog kjent at bakdelen av bhen gnager veldig på huden, så skal se om jeg må teipe med noe sportstape for å ikke på gangsår av bhkanten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 1. september 2020 #42894 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) 11 minutter siden, nope. said: Det er 6 dager siden😊 Jeg tok den av dag 4 for å dusje. Trengte ikke å ta den av dag 2 da bandasjelappene var litt på vei ut og bare kunne dras ut av bhen uten å ta den av. Prøver å holde den på så mye som mulig, og som nevnt syntes jeg det var litt guffent å ta den av for jeg følte jeg mistet all støtten😅er bare psykologisk (går jo fra null og niks til et halvt kilo mer jeg også, og trenger tid til å venne meg til det), men det gjør at jeg ikke har noe trang til å ta den av hele tiden. I dag har jeg dog kjent at bakdelen av bhen gnager veldig på huden, så skal se om jeg må teipe med noe sportstape for å ikke på gangsår av bhkanten der. Ahaa, kanskje jeg også får til å dra de av fra under bh'en 😅 Hvis ikke jeg bare åpner litt foran, ser bhen min sitter litt skeivt faktisk så kanskje jeg bør rette litt på den 🤔 kjenner faktisk jeg smågruer meg til å ta den av også, litt redd for å kjenne på at de skal "falle ut". Og at jeg får litt sjokk over hvordan de ser ut, veit de kan se ganske rare ut nå i starten 🙈 Gnaging er ikke noe ålreit nei 😩 hjelper sikkert med litt teip ja 😊 mye som skal teipes 😅 må visst teipe både brystene og låra jeg 🙈 Endret 1. september 2020 av Tellaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 1. september 2020 #42895 Del Skrevet 1. september 2020 5 timer siden, Tellaa skrev: Ahaa, kanskje jeg også får til å dra de av fra under bh'en 😅 Hvis ikke jeg bare åpner litt foran, ser bhen min sitter litt skeivt faktisk så kanskje jeg bør rette litt på den 🤔 kjenner faktisk jeg smågruer meg til å ta den av også, litt redd for å kjenne på at de skal "falle ut". Og at jeg får litt sjokk over hvordan de ser ut, veit de kan se ganske rare ut nå i starten 🙈 Gnaging er ikke noe ålreit nei 😩 hjelper sikkert med litt teip ja 😊 mye som skal teipes 😅 må visst teipe både brystene og låra jeg 🙈 Du får oppdatere! Tok en dusj i dag og, denne gangen uten hjelp. Er fortsatt veldig knotete hahah😂 Men denne gangen var det absolutt ikke så ille å ta av kompresjons bh'en 😍En glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 1. september 2020 #42896 Del Skrevet 1. september 2020 Må inn i morgen tidlig da jeg fikk smerte under venstre bryst ognkjenner en stor pølse/implantatet? Noen som vet hva dette kan være ? Måtte møte fastende og ble så veldig redd nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 2. september 2020 #42897 Del Skrevet 2. september 2020 11 timer siden, unforgetteble skrev: Må inn i morgen tidlig da jeg fikk smerte under venstre bryst ognkjenner en stor pølse/implantatet? Noen som vet hva dette kan være ? Måtte møte fastende og ble så veldig redd nå Lykke til! Krysser fingrer for at det ikke er alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 2. september 2020 #42898 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) 13 hours ago, unforgetteble said: Må inn i morgen tidlig da jeg fikk smerte under venstre bryst ognkjenner en stor pølse/implantatet? Noen som vet hva dette kan være ? Måtte møte fastende og ble så veldig redd nå Uff, lykke til idag ❤️ gi oss gjerne en oppdatering på hvordan det gikk! Er skremmende når sånt skjer 😬 Tenkte å komme med en oppdatering selv, er på dag 3 nå og formen er grei 😊 var mer smerter i går på dag 2 enn dag 1 (operasjonsdagen) men det var jeg forberedt på. Føler det er samme smertenivå idag, men det går veldig fint bare jeg ligger i ro! Sov også mer i natt, enn natt til i går, så føler meg mer opplagt! Har tatt av den ytterste bandasjen idag, så da tok jeg av meg bhen for første gang og fikk se de ordentlig. Grua meg litt til det, men det gikk veldig fint! De ser ganske fine ut allerede, hvertfall finere fasong enn jeg hadde fra før 😅 men de er såklart litt høyt oppe og står rett ut enda, haha! Men jeg la merke til at det venstre brystet var synlig større enn det høyre, og hadde også blødd litt fra såret her. Den siden har også vært litt mer smertefull enn høyre, men alt dette er vel normalt? 😬😬 Synes også de så litt større ut enn jeg hadde sett for meg, så nå er jeg litt redd jeg syns de blir for store.. Men opererte jo bare nå på mandag, så mye vil vel skje med størrelse og fasong fremover 😅 er vel også litt uvant når man aldri har hatt sånn størrelse på puppene før. Håper bare ikke det er noe galt med det venstre brystet, kunne ikke se at det var rødt eller varmere der, så er vel bare litt forskjell på hevelsen på hver side 🙈 kan høre med klinikken for sikkerhets skyld 🤞🏼 Endret 2. september 2020 av Tellaa Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
unforgetteble Skrevet 2. september 2020 #42899 Del Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Tellaa skrev: Uff, lykke til idag ❤️ gi oss gjerne en oppdatering på hvordan det gikk! Er skremmende når sånt skjer 😬 Tenkte å komme med en oppdatering selv, er på dag 3 nå og formen er grei 😊 var mer smerter i går på dag 2 enn dag 1 (operasjonsdagen) men det var jeg forberedt på. Føler det er samme smertenivå idag, men det går veldig fint bare jeg ligger i ro! Sov også mer i natt, enn natt til i går, så føler meg mer opplagt! Har tatt av den ytterste bandasjen idag, så da tok jeg av meg bhen for første gang og fikk se de ordentlig. Grua meg litt til det, men det gikk veldig fint! De ser ganske fine ut allerede, hvertfall finere fasong enn jeg hadde fra før 😅 men de er såklart litt høyt oppe og står rett ut enda, haha! Men jeg la merke til at det venstre brystet var synlig større enn det høyre, og hadde også blødd litt fra såret her. Den siden har også vært litt mer smertefull enn høyre, men alt dette er vel normalt? 😬😬 Synes også de så litt større ut enn jeg hadde sett for meg, så nå er jeg litt redd jeg syns de blir for store.. Men opererte jo bare nå på mandag, så mye vil vel skje med størrelse og fasong fremover 😅 er vel også litt uvant når man aldri har hatt sånn størrelse på puppene før. Håper bare ikke det er noe galt med det venstre brystet, kunne ikke se at det var rødt eller varmere der, så er vel bare litt forskjell på hevelsen på hver side 🙈 kan høre med klinikken for sikkerhets skyld 🤞🏼 Hei. Hos meg var det blødning. Slapp heldigvis ny operajson men måtte bli sengeliggende en uke ekstra. Uten å gjøre noe! Streng beskjed om det. At du har et større bryst på den ene siden kan bety blødning. Spesielt hvis brystet er hardt. Det sa kirurgen min i dag. Ville kontaktet kirurgen så fort du får mulighet. Jeg er på dag 7 nå. Blitt mer vant til størrelsen nå en jeg hadde dag 2-3. Da vsr jeg redd de var for store. Nå er jeg veldig fornøyd. Skrev samme innlegg om størrelse her på dag 3 selv 🤣De er ikke like harde og spente. Fikk også sett brystvortene mine i dag. Fine og små (mine var enorme ) siden han hadde areolareduksjon også. Håper du slipper kompikasjoner men kontakt klinikken !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 2. september 2020 #42900 Del Skrevet 2. september 2020 16 minutter siden, unforgetteble said: Hei. Hos meg var det blødning. Slapp heldigvis ny operajson men måtte bli sengeliggende en uke ekstra. Uten å gjøre noe! Streng beskjed om det. At du har et større bryst på den ene siden kan bety blødning. Spesielt hvis brystet er hardt. Det sa kirurgen min i dag. Ville kontaktet kirurgen så fort du får mulighet. Jeg er på dag 7 nå. Blitt mer vant til størrelsen nå en jeg hadde dag 2-3. Da vsr jeg redd de var for store. Nå er jeg veldig fornøyd. Skrev samme innlegg om størrelse her på dag 3 selv 🤣De er ikke like harde og spente. Fikk også sett brystvortene mine i dag. Fine og små (mine var enorme ) siden han hadde areolareduksjon også. Håper du slipper kompikasjoner men kontakt klinikken !! Uff, bra du slapp ny operasjonen i det minste! Skumle greier 😬 jeg ringte klinikken og beskrev hvordan de så ut, men sykepleieren mente at det var helt normalt at det er ulikheter mellom hvert bryst i starten, både i hevelse og smerter. Og sa at ved blødning kan det fort bli nesten dobbelt så stort, og er absolutt ikke så stor forskjell på mine nå 🙈 skulle ta kontakt hvis forskjellen ble enda større 😊 Godt å høre at du blei fornøyd med størrelsen etterhvert 👍🏼 man får vel litt "sjokk" med en gang man ser sine nye fordeler for første gang, etter å ha hatt de samme hele livet og vært vant til de 😂 blir helt sikkert fornøyd jeg og, litt tidlig å gjøre en vurdering av resultatet allerede dag 3 😂😂 tar vel 6-12mnd før de får sitt endelige utseende 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå