Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Broren min kommer hjem i helga og skal være her hele juleferien, og jeg har ikke så veldig lyst til at han skal vite at jeg skal fikse på puppene. Jeg har operasjon mens han er hjemme.. Hvordan kan jeg skjule det? Noen unnskyldninger på hvorfor jeg må ligge i senga mest mulig og ikke kan gjøre noen ting?

Omgangssyken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg har egentlig ingen unnskyldning, men tror jeg be mamma skrive melding om at jeg er syk. :fnise:

Skal operere kl:11.00, når skal du? :)

Hahaah jaa :fnise: Jeg har 7:15.. hahah :blomst:

Skrevet

Dere som er ferdig operert, hvor lang tid tok det etter op. før dere dro på BH-shopping? :)

Skrevet

Hahaah jaa :fnise: Jeg har 7:15.. hahah :blomst:

Ikke så lenge til vår tur! Hvor mye skal du ta?

Skrevet

Ja, kan si at jeg er syk :fnise:

Hahah ja gjør det!

Ikke så lenge til vår tur! Hvor mye skal du ta?

Nei ikke så lenge til nå! Jeg vetke, kirurgen anbefalte 240. Skal til konsultasjon et annet sted og høre imorgen! Også skal jeg innom der jeg har operasjonsdato på mandag så vi skal snakke mer om protese str. og lignende. Jeg ville jo ha 300, men han mente at dersom jeg gikk til 300 så ville jeg få side boob :S pga protesen bare ville øke i bredden.. skjønte ikke helt, men kanskje 270? :)

Hva med deg da? Hva str. ønsker du deg?

Skrevet

Hei sveis! Jeg ønsker dere lykke til med brystoperasjonen, og det er veldig spennende å følge med i tråden. Jeg var bittelitt aktiv i denne tråden i september/oktober (tror jeg?) fordi jeg hadde planlagt å få utført en brystforstørrelse for halvannen måned siden. Selvsagt ble et obligatorisk kurs flyttet til operasjonsdatoen, og jeg måtte utsette operasjonen til fordel for kurset. Så oppdaget jeg en s@7%#!! vond kul i puppen, som kanskje må fjernes. Først må den utredes ferdig, da, og det er ikke sikkert den må fjernes heller. Det ble derfor aldri noen operasjon på meg, for kulen kom i veien (no stress, det er 99,9% sjanse for at det ikke er noe farlige greier) og jeg har egentlig bare droppet planene om å ta silikon. De er jo egentlig ålreite pupper - bare i en miniatyrutgave. Hvis puppene mine er intelligente enheter, tror jeg de prøver å formidle at de ikke har lyst til å dele plass med brystprotesene, gjennom å skape kvalm. Men jeg ønsker likevel resten av dere lykke til videre med operasjonene, legingen og resultatet :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Dere som er ferdig operert, hvor lang tid tok det etter op. før dere dro på BH-shopping? :)

Hei. Dro på BH- shopping i dag :) det er snart 3 uker siden.

Skrevet

Ja, kan si at jeg er syk :fnise:

kommer ikke broren din til å legge merke til det da? gjør det noe om han får vite det?Jeg fortalte det til min bror og han tok det helt kult og støttet meg veldig.

Skrevet (endret)

Hei sveis! Jeg ønsker dere lykke til med brystoperasjonen, og det er veldig spennende å følge med i tråden. Jeg var bittelitt aktiv i denne tråden i september/oktober (tror jeg?) fordi jeg hadde planlagt å få utført en brystforstørrelse for halvannen måned siden. Selvsagt ble et obligatorisk kurs flyttet til operasjonsdatoen, og jeg måtte utsette operasjonen til fordel for kurset. Så oppdaget jeg en s@7%#!! vond kul i puppen, som kanskje må fjernes. Først må den utredes ferdig, da, og det er ikke sikkert den må fjernes heller. Det ble derfor aldri noen operasjon på meg, for kulen kom i veien (no stress, det er 99,9% sjanse for at det ikke er noe farlige greier) og jeg har egentlig bare droppet planene om å ta silikon. De er jo egentlig ålreite pupper - bare i en miniatyrutgave. Hvis puppene mine er intelligente enheter, tror jeg de prøver å formidle at de ikke har lyst til å dele plass med brystprotesene, gjennom å skape kvalm. Men jeg ønsker likevel resten av dere lykke til videre med operasjonene, legingen og resultatet :blomst:

kjedelig å høre. Men som du sier kanskje det var en mening med det, er ikke alle det passer å ta silikon for. lykke til videre for deg også.

Endret av sticalo
Skrevet

Hahah ja gjør det!

Nei ikke så lenge til nå! Jeg vetke, kirurgen anbefalte 240. Skal til konsultasjon et annet sted og høre imorgen! Også skal jeg innom der jeg har operasjonsdato på mandag så vi skal snakke mer om protese str. og lignende. Jeg ville jo ha 300, men han mente at dersom jeg gikk til 300 så ville jeg få side boob :S pga protesen bare ville øke i bredden.. skjønte ikke helt, men kanskje 270? :)

Hva med deg da? Hva str. ønsker du deg?

Jeg regner med at det blir bra, kirurgen vet jo best hva som passer til kroppen, men er jo greit å ha flere meninger. Hvem skal du til i morgen? Jeg skal ha 185, anatomiske, og de tilsvarer 300 på runde, var noe med at anatomiske stikker mer ut i forhold til runde. Jeg vil ikke ha altfor store da, siden jeg er veldig liten :fnise:
Skrevet

Vil være en fordel å skrive det ned! Hvor er det du skal på konsultasjon? :laugh:

Husk å gå med en stram topp eller singlet, da ser du mye lettere hvordan det blir i forhold til kroppen når du prøver protesene! Jeg glemte dette på konsultasjonen min, noe som gjorde meg usikker på hvilken str. jeg ville ha! Fikk låne en sports bh da, men det var litt innlegg i så var ikke helt 100% riktig tenker jeg.

Hvis du har sett litt på bilder av opererte bryster, (locateadoc.com) er en god side, så print det ut og ta det med så kirurgen forstår hva du forventer!

Då var konsultasjonen over :) Jeg var hos bugge på fana medisinske.

var på en konsultasjon for t år siden og då ble vi eni om 295cc dråpeformet, men no ble vi eni om 255cc. så er veldig usikker på om eg kommer til å angre på det, og synsdet blir for lite :/

Har fått op dato den 2 feb :)

Skrevet

Hei er det noen som har anatomiske proteser med 255cc undermuskel?
Ble eni om to str enten 295cceller255.valgte den minte 255cc. menno er er så redd for at eg kommer til å angre :sjokkert:

Skrevet

kommer ikke broren din til å legge merke til det da? gjør det noe om han får vite det?Jeg fortalte det til min bror og han tok det helt kult og støttet meg veldig.

Jeg mener det er et personlig valg, og han har derfor ingenting med det å gjøre. Jeg orker ikke at han skal dømme meg på grunn av det, og hvis han f.eks. hadde tatt en penisforstørrelse, så vil han nok heller ikke fortalt meg det. Og jeg kommer til å ha på en stor genser, så tviler på at han kommer til å legge merke til det.
Skrevet

På lørdag er jeg bedt på fest som jeg svært gjerne vil delta på. Det blir da ca 11 dager etter operasjon. Jeg har svært lyst å ha på meg en kjole som har en liten utrigning så å ha sportsbhen på seg blir vanskelig. Ville dere hatt på dere en spileløs bh denne kvelden, eller er det enda for tidlig? Vil veldig gjerne høre litt meninger her! :)

Skrevet

Då var konsultasjonen over :) Jeg var hos bugge på fana medisinske.

var på en konsultasjon for t år siden og då ble vi eni om 295cc dråpeformet, men no ble vi eni om 255cc. så er veldig usikker på om eg kommer til å angre på det, og synsdet blir for lite :/

Har fått op dato den 2 feb :)

Åh! Jeg skal til bugge imorgen! Jeg fikk anbefalt 240 hos teres, føler selv det er ganske lite, men får høre hva bugge sier! Dersom du er redd for å angre, ville jeg valgt å bare ta 295, som bare er 40 cc mer.

Så gøy du har fått op dato! Hva er det bugge tar for brystforstørring nå?

Skrevet

Jeg regner med at det blir bra, kirurgen vet jo best hva som passer til kroppen, men er jo greit å ha flere meninger. Hvem skal du til i morgen? Jeg skal ha 185, anatomiske, og de tilsvarer 300 på runde, var noe med at anatomiske stikker mer ut i forhold til runde. Jeg vil ikke ha altfor store da, siden jeg er veldig liten :fnise:

Ja det er sant det :laugh: Åja! hmm det er rart! Hvorfor valgte du anatomiske framfor runde? :biggrin:

Hvor høy er du? :bolledeig: Jeg skal på Fana Medisinske hos Dr. Bugge :rolleyes:

Skrevet

Jeg mener det er et personlig valg, og han har derfor ingenting med det å gjøre. Jeg orker ikke at han skal dømme meg på grunn av det, og hvis han f.eks. hadde tatt en penisforstørrelse, så vil han nok heller ikke fortalt meg det. Og jeg kommer til å ha på en stor genser, så tviler på at han kommer til å legge merke til det.

jo helt klart han har jo ikke noe med det, du velger jo helt selv hvem som skal få vite om det. Du får bare si du er syk da og må holde deg i ro mens han er hjemme. lykke til.

Skrevet

Ja det er sant det :laugh: Åja! hmm det er rart! Hvorfor valgte du anatomiske framfor runde? :biggrin:

Hvor høy er du? :bolledeig: Jeg skal på Fana Medisinske hos Dr. Bugge :rolleyes:

Han sa at anatomiske så mer naturlig ut, og med runde så blir det veldig rund på toppen, så det kan se litt falsk ut. Og siden jeg har ganske lite brystvev, bruker 65a, så vil protesene synes bedre på meg, så anatomiske ville gi meg mest naturlig resultat. Jeg er bare 150 høy, knøttliten :fnise:
Skrevet

På lørdag er jeg bedt på fest som jeg svært gjerne vil delta på. Det blir da ca 11 dager etter operasjon. Jeg har svært lyst å ha på meg en kjole som har en liten utrigning så å ha sportsbhen på seg blir vanskelig. Ville dere hatt på dere en spileløs bh denne kvelden, eller er det enda for tidlig? Vil veldig gjerne høre litt meninger her! :)

jeg hadde gjort det, tror ikke det har noe spesilt å si. Bare pass på at de ikke endrer stilling altså type push up.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...