Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har over muskel, men hadde litt pupp å hud fra før så jeg var nødt til de.. Tok 350 over muskel..

Hadde ikkje noe smerte kun litt gongsperre. Men hadde paralgin forte jeg tok med jamne mellomrom..

Hvor myke skal du ta da ?

Så godt å høre. Jeg skal ta silikon. Jeg var på konsultasjon her om dagen, men nå er jeg litt usikker på størrelse. Jeg er veldig tynn, så jeg er litt redd for at det skal bli riplinger. Men jeg skal ikke ha altfor store, så håper det går bra. Hva gjorde du hos henne? Jeg tenkte jeg skulle legge de over muskelen, siden det er minst vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter :)

I dag er det tre dager siden operasjon, og formen er kjempebra.

Det ble brystløft med 300ml (natrelle) moderat pluss. Det ser veldig, veldig bra ut.

Ble operert av Pål Schistad ved Fornebuklinikken. Kjempeflink og seriøs mann. Følte meg godt tatt vare på av de herlige sykepleierne der inne.

Jeg dro hjem en time etter jeg våknet. Ingen sterke smerter, men hadde behov for litt sterkere smertestillende det første døgnet, litt pga. den lange bilturen som ventet meg dagen etter. (4 t!)

Akkuratt nå er jeg smertefri.. Kun litt stikking og kløe! Bandasjen er fjernet og jeg gleder meg til å dusje i morgen!!!!!

Gratulerer lemon-aid. Jeg har også naturelle moderat pluss, med løft! 255 så litt mindre enn deg. Tok du under eller over? Det var Dr Barstad på Fornebu som opererte meg. Arrene etter 1 mnd ser veldig bra ut, en utrolig forskjell fra første gangen jeg tok av tapen. Og det er til tross for at jeg ikke har kunnet bruke tape siden dag 12 pga allergi. Så ikke få sjokk når du tar en titt første gangen:o)
Skrevet

Nårtid begynte dere å bruke BH etter operasjon? I mine papirer står det 1 til 2 mnd så kan jeg bruke BH

Jeg har fått beskjed om å bruke støttebh dag og natt i 4uker, og så BH så ofte som mulig. Og så skal jeg vente 6 mnd med å bruke spile-bh:)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer lemon-aid. Jeg har også naturelle moderat pluss, med løft! 255 så litt mindre enn deg. Tok du under eller over? Det var Dr Barstad på Fornebu som opererte meg. Arrene etter 1 mnd ser veldig bra ut, en utrolig forskjell fra første gangen jeg tok av tapen. Og det er til tross for at jeg ikke har kunnet bruke tape siden dag 12 pga allergi. Så ikke få sjokk når du tar en titt første gangen:o)

Takk!! Godt å høre det gikk bra med deg også. Er jo ofte litt større greie med løft, mtp helingsprosessen, så nå håper jeg også arrene mine ser bra ut. Jeg vet ikke om det ble over eller under muskel, har ikke peiling igrunnen. Kan være kirurgen nevnte det til meg, men jeg var helt sopp etter narkosen, så jeg husker lite. Ææh, spent på å se på det med tapen. Syns der var ekkelt nok med bandasjen. Hehe!

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å bruke støttebh dag og natt i 4uker, og så BH så ofte som mulig. Og så skal jeg vente 6 mnd med å bruke spile-bh:)

Skrevet

Ikke bruk av spilebh pga arrene? :)

Skrevet

formen er fin, bare støl.Overrasket at formen er så bra, men hisides trøtt..men får ikke til å sove.Jeg hadde nok fettvev til å ta over, og det var det jeg håpet på.Men blir spennende imåren og se om det viser noe kant ol..De står gansge på spreng jaffall.Håper du får sovet:))

Søkte på meditasjon på spotify - mye sånn relaxing spa musikk.... Og endelig, nå har jeg sovet i 1 1/2 time. Anbefales :-)

Skrevet

Søkte på meditasjon på spotify - mye sånn relaxing spa musikk.... Og endelig, nå har jeg sovet i 1 1/2 time. Anbefales :-)

så bra at du fikk sovet:)Jeg har ikke sovet..bare duppet litt av og på gjennom dagen:)Håper du får en bra natt.

Skrevet

Nå har jeg endelig fått bestilt en konsultasjonstime, skal ha hos vanja på kolibri. Jeg hadde egentlig betemt meg for fornebu litt pga deres garantier, erfaringer og det gode ryktet. Tror ennå jeg kommer til å velge fornbu, men ønsker å finne ut om jeg burde ha over eller under muskel og hvor mye jeg kan ha. Dette varierer vel og en del alt etter hvor jeg går :) Noen som har noen tisp til konsultasjon, hva skal man spør om eller se etter? :)

Skrevet

Nå har jeg endelig fått bestilt en konsultasjonstime, skal ha hos vanja på kolibri. Jeg hadde egentlig betemt meg for fornebu litt pga deres garantier, erfaringer og det gode ryktet. Tror ennå jeg kommer til å velge fornbu, men ønsker å finne ut om jeg burde ha over eller under muskel og hvor mye jeg kan ha. Dette varierer vel og en del alt etter hvor jeg går :) Noen som har noen tisp til konsultasjon, hva skal man spør om eller se etter? :)

Hei hei :-)

Bare les i denne tråden du, så er jeg sikker på at du finner masse informasjon:-)

Ville bare si at jeg er veldig fornøyd med Vanja og Kolibri. Utrolig hyggelig personell og en behagelig plass å være:-)

Ikke reis til Oslo om du bor her.... Det er så mye mer stress med reise, hotell etc....

Lykke til og bare spør om du lurer på noe :-)

Jeg tok runde under muskel, 325 cc er 57 kg og 1,70 høy.

Skrevet

Jeg har et spørsmål: jeg bruket vippe extensions og skal fornye dem dagen før operasjon. Men jeg har hørt at de taper øynene under narkose, vil dette ødelegge vippene på noen måte? For isåfall bør jeg kanskje vente litt med å fornye dem så ikke de pengene går rett i do!

Skrevet

Hei hei :-)

Bare les i denne tråden du, så er jeg sikker på at du finner masse informasjon:-)

Ville bare si at jeg er veldig fornøyd med Vanja og Kolibri. Utrolig hyggelig personell og en behagelig plass å være:-)

Ikke reis til Oslo om du bor her.... Det er så mye mer stress med reise, hotell etc....

Lykke til og bare spør om du lurer på noe :-)

Jeg tok runde under muskel, 325 cc er 57 kg og 1,70 høy.

ja har hørt mye bra om han :) Vet du om de har noen garanti viss man skulle vær uheldig å få kapsling eller noe? Fikk du prøve med ulike proteser på konsultasjonen, og har de sånn 3D visning av de "nye" puppene? :biggrin:

Skrevet

ja har hørt mye bra om han :) Vet du om de har noen garanti viss man skulle vær uheldig å få kapsling eller noe? Fikk du prøve med ulike proteser på konsultasjonen, og har de sånn 3D visning av de "nye" puppene? :biggrin:

jeg tok og silikon hos vanja på torsdag, går veldig fint:)Vet ikke om de har noe garanti m tanke på kapsling ol..Men du får prøve ulike proteser på konsultasjonen, og har 3D.

Skrevet

Noen som vet sånn ca .når den endelige størrelsen på puppene blir, hvor mange dager det tar:)Må jo si at jeg er spent, men og redd de skal krympe myye ...

Skrevet

Takk for det!

Jeg skal operere 30. april.Ikke så lenge til!

Hvor var det du opererte :)?

Opererte ved teresklinikken :)

Skrevet

Hei!

Skal operere ved Teres Colosseum i Oslo i starten av mai, var på konsultasjon for litt siden og ble enig med PK at vi skulle legge inn 390cc under muskel. Jeg er veldig flat fra før av, men har en kropp med former ellers.
Er bare litt usikker på størrelsen av og til, vil at det skal se så naturlig ut som mulig.. Er det noen som har en viss anelse på hvilken cup-størrelse jeg kommer til å ende opp med? Vil ha ganske store men ikke større enn D, kanskje en full C.
Ser for meg at det kan bli slit med altfor store da jeg trener en del og ikke vil at puppene skal komme i veien for ting i hverdagen.

Noen som har vært i mine sko, hatt ingenting fra før av og lagt inn sånn ca like mye?
Hvis det er noen som har erfaring med klinikken setter jeg pris på om dere kunne sagt noen ord om deres opplevelse med den også :)

Skrevet

Jeg har et spørsmål: jeg bruket vippe extensions og skal fornye dem dagen før operasjon. Men jeg har hørt at de taper øynene under narkose, vil dette ødelegge vippene på noen måte? For isåfall bør jeg kanskje vente litt med å fornye dem så ikke de pengene går rett i do!

Har vært i narkose mye og aldri hørt om dette... Jeg har vippe extensions og de var like fine etter op som før ;) hadde ikke bekymret meg for det. Men du kan alltids ringe de og dobbelt sjekke

Skrevet

Oh yes.. da har jeg dato for operasjon! 29.april..! Hjeeelp det er jo snart...!! Skrekkblandet fryd. :)

Skrevet

Oh yes.. da har jeg dato for operasjon! 29.april..! Hjeeelp det er jo snart...!! Skrekkblandet fryd. :)

Spennende!! jeg skal ta uken etter :) hvor mye skal du ha? og hvor høy er du og vekt? :)

Skrevet

Spennende!! jeg skal ta uken etter :) hvor mye skal du ha? og hvor høy er du og vekt? :)

Oi! Skal du? :)

Jeg vet ikke hvor mye det blir enda.. Skal ha konsultasjon rett før operasjonen..! (Eeek) Men skal gå for en naturlig og middels/middels+ størrelse tenkte jeg. Er 171cm og 56kg. Hva med deg? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...