AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Som ung hadde jeg heftige orgasmer så jeg bare lå å skalv etterpå. Så sykt deilig. Har i mange år hatt minimalt med sex, og ikke klart noe for egen hånd heller. Får nå ofte orgasme ved bruk av sexleketøy, men de er så utrolig svake :/ Selv om jeg bruker lang tid både på å tenne meg selv så jeg blir spreng kåt og jeg avbryter orgasmen flere runder før jeg lar meg selv komme. Hva annet kan jeg gjøre for å komme hardere? Er det sannsynlig at dette retter seg av seg selv med tiden/øvelse? Type at det må trenes opp igjen etter lang tørke?? Anonymkode: 6e2cb...48f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Du har brukt de opp. Du har brukt opp orgasmene dine. Anonymkode: d6a66...88a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Hvis du bruker kraftig vibrator kan det gjøre orgasmene svakere. Anonymkode: 2f013...eb6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bruker kraftig vibrator kan det gjøre orgasmene svakere. Anonymkode: 2f013...eb6 Jeg gjør ikke det. Det er som regel womanizer jeg bruker. Anonymkode: 6e2cb...48f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Skrevet 27. november 2017 Prøv å trene underlivet med knipeøvelser og onaner mer regelmessig. Hvis du ikke har hatt noe særlig sex eller fått orgasmer på så lenge så kan det gjøre utslag. Anonymkode: e75fc...d20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå