Gå til innhold

Funnet tilbake til hverandre etter samlivsbrudd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne trenge noen positive historier fra dere som har funnet tilbake til den dere har kjær etter en seperasjon, skilsmisse eller et langvarig brudd, og hvor det har vært barn inni bildet. Historier om noen dere vet om som har funnet tilbake til hverandre mottas også med takk.

Anonymkode: 6bd94...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sammen i en mnd, så gjorde han det slutt. To uker, gikk det. Fant tilbake til hverandre på tinder(!) hvor vi fikk match (skulle bare se om han hadde trykka på meg) og han skrev til meg at han elsker meg og vil tilbake om jeg ville. Siden da har vi vært sammen. 

Anonymkode: ea091...f0e

Skrevet

Jeg har ingen historie jeg ønsker å dele, men et par gode råd (kanskje?). :)

Vær ærlige i alt dere foretar dere. Begge nå være åpne for å stille og svare på alle uavklarte spørsmål. Forsøk å forstå og sette deg inn i den andres situasjon og ikke forvent at all tillit gjenoppbygges over natten.

Ting tar tid, men med tålmodighet og toleranse for hverandres ulikheter, burde det gå an å finne tilbake til hverandre om det er dette man ønsker.

Lykke til videre. :klem1:

• Liker 1
Skrevet

Min søster og mannnen separerte seg. Hadde da en sønn på 7år. Var vel fra hverandre et år, hvor jeg vet begge to datet litt. 

Fant tilbake til hverandre for vel 14 år siden, fikk en sønn til og har vært sammen siden.

Anonymkode: 81268...eb6

Skrevet

Har en venninne som klarte det. De var vel fra hverandre nesten 2 år tror jeg, begge datet andre i den perioden. De hadde to barn sammen.

Jeg og x-mannen prøvde å finne tilbake etter å ha vært separert i 3/4 år. brukte nesten et år med hjelp av samlivsterapeut, men klarte ikke å finne tilbake. For at det skal lykkes må begge virkelig være interessert i å jobbe med problemene, og innse at det ikke er bare den ene parten som gjør feil...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som gikk tilbake til pappaen til barn nr en, etter at hun hadde fått barn nr to med en annen. 

De klarer seg helt fint :) 

av og til trenger noen en pause, for å forstå hva de faktisk er i ferd med å miste.

Anonymkode: b687d...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...