Gå til innhold

Norwegian Outlet etter Black Friday

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, 

Jeg vurderer å ta turen til vestby i morgen for å se etter gode vinterjakker og sko fra norwegian outlet. Men er det lurt å ta turen uka etter black friday? Er det slik at de ofte går tomt for varer og størrelser? Eller er det hele tiden påfyll? er prisene virkelig gode? 

Anonymkode: b6133...44b

Skrevet

Har vært det en gang, aldri mer. Strl som jeg prøvde som er min strl, var noe i nærheten av knøttliten. De plaggene jeg kunne tenke meg å kjøpe hadde ikke min strl i hele tatt. 

Skrevet

Syns ikke de har noe interessant der og prisene er ikke slående gode. Er litt som er "restlager" bare plassert i hver sine "butikker" og har aldri kjøpt noe der de 3 gangene jeg har vært der fordi vi har vært i nærheten. Typen kjøpte seg en skjorte der en gang, men ikke fordi den var så slående fin og billig, mer bare for å kjøpe noe siden vi først var der. 
Kan se for meg at de har enda mindre varer der nå rett etter black Friday og ville venta en uke eller to i såfall så de hadde fått inn noe mer og ikke bare hadde restene av restene.. 

Anonymkode: 6b140...f1f

Skrevet

Ikke videre billig der, ikke noe outlet i ordets rette forstand. Det meste koster det samme eller noen få prosent under prisene ellers. Du får bare dårligere utvalg av farger og størrelser. 

Anonymkode: 675ee...a16

Skrevet

På sportstøy kan man gjøre kjempekupp. Og jeg vet om folk som gjorde kupp med over 70 % avslag på plagg lørdagen etter Black Friday. 

Men er man en Small eller medium så kan det være vanskelig å få tak i ok tøy. XS er det mye av. 

Anonymkode: 8b23e...b5b

Skrevet

Jeg har gjort kjempekupp på Norrøna der.

Det var helt utenfor Black Friday sesongen, og var en utgående kolleksjon. 

Anonymkode: 2ded2...345

Skrevet

Synes ikke det er noe kupp på Vestby.  Dr selger fjorårets varer cs 40% rimeligere.  Mange av varene har jeg sett solgt med 70% rabatt i andre butikker tidligere, så det er altså ikke en "outlet" i vanlig forstand. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...