AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Folk har til alle tider klagd over hvor ille, dårlig og forferdelig KG er. Har KG alltid vært et dårlig forum? Eller var det bra... en gang før 2003? Anonymkode: e2c8e...9cd
Lammelåret Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 KG er bra. Mange skriver, leser og deltar. Hva mer kan man ønske seg? 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, Lammelåret skrev: KG er bra. Mange skriver, leser og deltar. Hva mer kan man ønske seg? Enig med deg i det. Folk velger selv hvilke tråder de vil gå inn i og hva de vil lese og hva de vil la seg opprøres av. Anonymkode: e2c8e...9cd 1
WubWub Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 (endret) KG er livet, KG er elsk. Finnes ikke noe bedre Endret 26. november 2017 av WubWub
Gjest DuVetHvem Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 (endret) Det er vel et dårlig forum fordi man leser ting man ikke liker. Når man ikke får gode følelser av noe er det dårlig. Når da menn åpenlyst kritiserer kvinner her på forumet, så er den naturlige konsekvensen at kvinner syns KG er et dårlig forum. Hvor kan vi ikke ha det koselig her liksom? Endret 26. november 2017 av DuVetHvem
Gjest NotNaomi Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Det sitter jo en masse mennesker her,og det er jo de som er saklige og oppfører seg. Så er det de som trollet og bare skriver mer eller mindre forstyrrelse innlegg om samme tema hele tiden. Det er opp til hver enkelt hva en skal gidde å bry seg med. Det handler ikke minst om øynene som ser. Det sier jo litt om mennesker hva de legger mest merke til og engasjerer seg i. En er jo ikke her fordi en må. En er her fordi en har lyst av en eller annen grunn ser og da. Så istedenfor å klage på at det er et dårlig forum : bidra heller til at det blir bedre. Velg selv hvilke tråder du vil lese og delta i.
Gjest NotNaomi Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Det sitter jo en masse mennesker her,og det er jo de som er saklige og oppfører seg. Så er det de som trollet og bare skriver mer eller mindre forstyrrelse innlegg om samme tema hele tiden. Det er opp til hver enkelt hva en skal gidde å bry seg med. Det handler ikke minst om øynene som ser. Det sier jo litt om mennesker hva de legger mest merke til og engasjerer seg i. En er jo ikke her fordi en må. En er her fordi en har lyst av en eller annen grunn ser og da. Så istedenfor å klage på at det er et dårlig forum : bidra heller til at det blir bedre. Velg selv hvilke tråder du vil lese og delta i. Beklager skrivefeil! Jeg er sliten i dag og bruker telefonen :-)
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Forumet er ikke dårlig. Da hadde jeg ikke orket å være her. Det vil alltid være noen som klager.
Duckie Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Jeg har vært her siden jeg var ganske ung (husker fortsatt spaghetti-hår dama fra da jeg først kom hit!), og synes det har gått begge veier, mye har blitt dårligere, mye har blitt bedre. Grunnen til det er vel at forumet har blitt mye større, og derfor har vi fått inn brukere fra flere sider av spekteret, ergo mer krangling, trolling, provosering og uenigheter. Men også mer spenn i temaene man kan diskutere, selv om jeg gjerne skulle sett mer aktivitet i andre fora enn de som er de mest aktive nå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 25 minutter siden, WubWub skrev: KG er livet, KG er elsk. Finnes ikke noe bedre Jeg håper virkelig folk har noe annet enn kg som liv. Anonymkode: 8b160...960 2
Gjest C.Tramell Skrevet 26. november 2017 #11 Skrevet 26. november 2017 Jeg går alltid inn via siste innlegg, og da er det ikke uvanlig at jeg ser nedover siden og teller 2, 3, 4 overskrifter om hvor fæle kvinner er. Hvis jeg er sliten og uopplagt hender at jeg snur og går ut igjen. Det er dette underforumet her som er verst. Går det an å skjule et helt underforum? I så fall kan jo det være en løsning. Resten av KG er stort sett bra.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #12 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig folk har noe annet enn kg som liv. Anonymkode: 8b160...960 Anonymkode: e2c8e...9cd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #13 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e2c8e...9cd Anonymkode: 8b160...960
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #14 Skrevet 26. november 2017 27 minutter siden, DuVetHvem said: Det er vel et dårlig forum fordi man leser ting man ikke liker. Når man ikke får gode følelser av noe er det dårlig. Når da menn åpenlyst kritiserer kvinner her på forumet, så er den naturlige konsekvensen at kvinner syns KG er et dårlig forum. Hvor kan vi ikke ha det koselig her liksom? Nei, det er dårlig fordi folk er ræva på å diskutere Anonymkode: 35cbe...81c
Gjest DuVetHvem Skrevet 26. november 2017 #15 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, det er dårlig fordi folk er ræva på å diskutere Anonymkode: 35cbe...81c Ja, faen heller. Hvorfor skjønner ikke folk at jeg har rett og de tar feil? Dårlige de er til å diskutere!
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #16 Skrevet 26. november 2017 Hva gjør de her menneskene som klager for å gjøre forumet bra?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #17 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, DuVetHvem said: Ja, faen heller. Hvorfor skjønner ikke folk at jeg har rett og de tar feil? Dårlige de er til å diskutere! Handler ikke om at folk har rett eller feil. Man kan ha rett i en diskusjon selv om man har dårlige argumenter. Om du synes KG er et sted der mennesker har reflekterte og gjennomtenkte meninger, så tenker jeg du er en av massene som er imponert over slagord på fb eller som siterer einstein ut av kontekst. En av grunnene til at jeg er på kg er at jeg kan være full når jeg poster og fortsatt diskutere på nivå med edrue medlemmer Anonymkode: 35cbe...81c
Gjest C.Tramell Skrevet 26. november 2017 #18 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, O.G. said: Hva gjør de her menneskene som klager for å gjøre forumet bra? Vet ikke hva de andre gjør, men jeg har i alle fall prøvd å bidra med en god dose tålmodighet og noenlunde saklige svar(med enkelte unntak...) på temmelig provoserende innlegg. Jeg prøver i alle fall å møte provokasjoner med saklighet, men jeg tror egentlig ikke det spiller noen rolle hvor mye jeg legger i svarene jeg skriver. Ikke for trådstarterne i alle fall, men kanskje for andre som leser dem. Ellers prøver jeg å bidra med det jeg kan. Burde jeg gjort mer?
Gjest DuVetHvem Skrevet 26. november 2017 #19 Skrevet 26. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker said: Handler ikke om at folk har rett eller feil. Man kan ha rett i en diskusjon selv om man har dårlige argumenter. Om du synes KG er et sted der mennesker har reflekterte og gjennomtenkte meninger, så tenker jeg du er en av massene som er imponert over slagord på fb eller som siterer einstein ut av kontekst. En av grunnene til at jeg er på kg er at jeg kan være full når jeg poster og fortsatt diskutere på nivå med edrue medlemmer Anonymkode: 35cbe...81c Okay ubermensch I get it
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #20 Skrevet 26. november 2017 5 minutter siden, C.Tramell skrev: Vet ikke hva de andre gjør, men jeg har i alle fall prøvd å bidra med en god dose tålmodighet og noenlunde saklige svar(med enkelte unntak...) på temmelig provoserende innlegg. Jeg prøver i alle fall å møte provokasjoner med saklighet, men jeg tror egentlig ikke det spiller noen rolle hvor mye jeg legger i svarene jeg skriver. Ikke for trådstarterne i alle fall, men kanskje for andre som leser dem. Ellers prøver jeg å bidra med det jeg kan. Burde jeg gjort mer? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå