Gå til innhold

Strikket to høyretomler -_-

Mangoo

Anbefalte innlegg

Er nå ferdig med et par votter. Men, har klart å strikke to stk høyretomler. Kan jeg fikse dette eller må jeg trekke opp alt sammen igjen?

Hilsen neebie.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville strikket to venstrevotter, slik at du da har to par votter, dersom høyrevottene er like og slik som de skal være:tekola:

Anonymkode: 75e18...930

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du heller vil rekke opp, må du jo rekke opp til der du startet med tommelen, dersom høyre og venstre vott skal være likt strikket helt til der tommelen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Litt nybegynner på dette, og det og rekke opp er litt skummelt. Ser for meg å miste mange masker. Så det får nok bli til å strikke et par nye med venstretomler! Får bli en julegave :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mangoo skrev:

Takk for svar. Litt nybegynner på dette, og det og rekke opp er litt skummelt. Ser for meg å miste mange masker. Så det får nok bli til å strikke et par nye med venstretomler! Får bli en julegave :)

Så fint at det blir julegave :hjerte: Det er fint å få hjemmestrikkede gaver :ninuskapus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mangoo skrev:

Er nå ferdig med et par votter. Men, har klart å strikke to stk høyretomler. Kan jeg fikse dette eller må jeg trekke opp alt sammen igjen?

Hilsen neebie.

Du har glemt å speilvende oppskriften ved en av vottene og det kan du ikke fikse uten å rekke opp votten ned til tommelen. 

Alternativt strikke to venstrevotter. 

Anonymkode: 09aab...bf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut å strikke to venstrevotter å gi det ene paret i gave ☺️ Sånne gaver er så fine. Men husk å speilvend oppskriften 😉

Anonymkode: fac0c...f7c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare snu votten 180 grader? Den vil da passe venstrehånden perfekt.

Anonymkode: 720c2...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bare snu votten 180 grader? Den vil da passe venstrehånden perfekt.

Nei... Har du noen sinne sett en vott? Tommelen er ikke bare på siden av votten, den er litt inn mot håndflaten. 

Anonymkode: 0a99b...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Har du noen sinne sett en vott? Tommelen er ikke bare på siden av votten, den er litt inn mot håndflaten. 

Anonymkode: 0a99b...ac4

Ssss....minor details:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...