Gjest bare nysgjerrig Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Åssen merker DU at du får mensen?? Noen spesielle hint kroppen din kommer med når det nærmer seg?? Her er mine: - ømme pupper i en uke før - menssmerter i et par dager før - PMS et par uker før - ingenting å tørke etter å ha vært på do i et par dager før (det var litt flaut :oops: ) - godtesyk en ukes tid før utrolig at jeg holder dette ut egentlig....
Arkana Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Jeg merker ingenting før jeg begynner å blø, men pga p-piller vet jeg nøyaktig når mensen kommer så jeg er på en måte forberedt da. Har svært sjelden menssmerter, aldri humørsyk, godtesyk eller noe annet.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Har litt vondt i magen og korsryggen. Og humøret går som en yo-yo!
Dru Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har småblødninger (spotting) i to dager før, og så er det det vanlige pms-helvetet. Stort sett to uker med råttent humør, svingninger og sjokoladedilla.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Har smerter i magen og korsryggen den dagen jeg får mensen.
Gjest Jente, 32 Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Åssen merker DU at du får mensen?? Noen spesielle hint kroppen din kommer med når det nærmer seg?? Her er mine: - ømme pupper i en uke før - menssmerter i et par dager før - PMS et par uker før - ingenting å tørke etter å ha vært på do i et par dager før (det var litt flaut :oops: ) - godtesyk en ukes tid før utrolig at jeg holder dette ut egentlig.... Akkurat det samme som deg! Dessverre... :-x Det er det samme hver måned: ømme og vonde små pupper, oppblåst mage og kropp (masse luft i magen så det bråker, hodepine, PMS: reagerer på ting jeg ellers ikk eville ha brydd meg veldig mye om og over-sensitiv, osv... Samme maset hver gang.
Gjest GreenSky Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Vondt nederst i magen. Av og til merker jeg eggløsningen også.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #9 Skrevet 30. januar 2005 *blir dritsur for hver minste ting/overeagerer *snopesyk *vondt i mage korsrygg og lår *ømme pupper *kviser
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #10 Skrevet 30. januar 2005 blir veldig sulten på mat og sjokolade, er sur noen dager før, eller aggressiv da, jeg får ikke ordnet håret, håret er vanskelig å få til, masse kviser,.
Gjest miau Skrevet 30. januar 2005 #11 Skrevet 30. januar 2005 - kort lunte/aggresiv/overreagerer en uke før - oppblåst noen dager før - vondt i korsryggen - spotting ett døgn før Slapp unna det verste før, da jeg gikk på p-piller...
*Lene* Skrevet 31. januar 2005 #12 Skrevet 31. januar 2005 - PMS Symptomer :oops: - Ømme pupper - Sammentrekninger nederst i underlivet
Xiomy Skrevet 31. januar 2005 #13 Skrevet 31. januar 2005 En utrolig PMS, de typiske små magesmertene nederst i magen, og at underlivet føles som en blanding av mørbanka og totalt lamma.
Litz Skrevet 31. januar 2005 #14 Skrevet 31. januar 2005 Den kommer med nøyaktig 3 ukers mellomrom så det er bare å se på kalenderen. Jeg kan av og til få litt ømme pupper, men det varer stort sett bare en dag. Humøret blir bedre når jeg har mensen, har aldri vært grinete eller humørsyk men jeg blir derimot veldig kosete og selskapssjuk. (som om jeg ikke er det til vanlig ) Blir heller ikke godtesjuk. Menssmertene forsvant etter at jeg fikk datteren min, men en sjelden gang kan jeg være litt øm i korsryggen. (svært sjelden)
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #15 Skrevet 31. januar 2005 Jeg ser på p-pillebrettet og vet hvilken dag den kommer. Ellers er jeg litt saltsyk (ikke så sjokoladesyk, heller potetgull) de siste dagene før, og overreagerer lett. Men jeg har lurt på å droppe pillene, for de er litt FOR effektive. (jada, fint at de skal hindre at jeg får barn, men de hindrer jo at jeg har sex også, lysta helt borte jo) Og da kan det bli spennende... jeg var ikke sååå regelmessig før jeg begynte med pillene så vidt jeg husker...
*M* Skrevet 31. januar 2005 #17 Skrevet 31. januar 2005 VEELDIG vondt i magen og får en stor kvise under huden.
CheapChampagne Skrevet 31. januar 2005 #18 Skrevet 31. januar 2005 Skikkelig godtesyk, smådårlig i magen (kan være pga alt godteriet ) pluss at jeg av og til får småblødninger på forhånd.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #19 Skrevet 31. januar 2005 Dagen før spiser jeg masse og blir aldri mett og har lyst på alt. Neste dag blir jeg grinete uten grunn, i cirka en time, og da vet jeg at mensen kommer i løpet av ca 60 minutter...
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2005 #20 Skrevet 31. januar 2005 Kan kjenne der og da at noe "slipper" og at det begynner å renne. Da bør jeg komme meg på badet innen ca. 10 minutter... I forkant litt øm i ryggen og i eggstokkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå