AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Noen som har prøvd brun mascara? Hva slags "effekt" gir det? Er det fint? Er det noen som bruker det? Noen som har noen bilder av det? .... prøvde å søke litt på nett, men fant ikke now særlig bilder av det Anonymkode: 4b7b8...e81
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Jeg bruker bare brun mascara, svart blir for «hardt» for meg. Men det er nesten håpløst å finne. Anonymkode: f0fd3...ada 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker bare brun mascara, svart blir for «hardt» for meg. Men det er nesten håpløst å finne. Anonymkode: f0fd3...ada Jeg har litt lyst å prøve det. Men har ingen anelse om hvordan det vil se ut? Ser det liksom mer "naturlig" ut? Eller har det ikke noe med det å gjøre? ..... får man ikke kjøpt det på vita eller H&M osv? 😊 Kan jeg spørre hvor gammeø du er? Eller bruker folk i "alle aldere" brun mascara? Veldig rart spørsmål men 😅 Jeg er 21 -TS Anonymkode: 4b7b8...e81
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt lyst å prøve det. Men har ingen anelse om hvordan det vil se ut? Ser det liksom mer "naturlig" ut? Eller har det ikke noe med det å gjøre? ..... får man ikke kjøpt det på vita eller H&M osv? 😊 Kan jeg spørre hvor gammeø du er? Eller bruker folk i "alle aldere" brun mascara? Veldig rart spørsmål men 😅 Jeg er 21 -TS Anonymkode: 4b7b8...e81 Jeg fant på Sparkjøp. Synes det ser mer naturlig ut, og hun som sminket meg til bryllupet mitt anbefalte det. Er 46, og har «alltid» brukt brun mascara (bortsett fra på 80-tallet, men de fargene jeg brukte da nekter jeg å snakke om...). Anonymkode: f0fd3...ada 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Jeg er helt lys, men bruker svart mascara for det. Brun synes jeg blir, rart. Litt for rødt egentlig. Brun-svart går, men det er vanskelig å finne. Mascara synes at man bruker uansett, er ikke mitt poeng at det skal se ut som om jeg ikke bruker noe. Anonymkode: 6d156...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Jeg bruker en brun fra La Roche Posay som heter respectissime volum maskara. Det var en øyelege som anbefalte den da jeg er plaget med hissige øyebetennelser. Veldig fornøyd og kommer til å holde meg til denne. Synes brun maskara gir et «mykere» og mer naturlig inntrykk, særlig for meg som er litt eldre. Selv om jeg er brunette synes jeg likevel brun passer meg best. Anonymkode: a2a94...3ea
Perelandra Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Jeg bruker brun eller plommefarget mascara, aldri sort. Er rødhåret med lyse, nærmes hvite vipper, så sort blir for hardt og kunstig for meg. Til daglig bruker jeg mest den brunsvarte Max Factor Masterpiece, men jeg synes egentlig den er i mørkeste laget for meg. Grunnen til at jeg bruker den mest, er at den er billig, lett å få tak i, sitter godt og er vannfast. For tida har jeg også en plommefarget fra Christian Dior og en fra Yves Saint Laurent. Jeg liker godt fargen på dem, men de sitter ikke like bra som den fra Max Factor. Jeg har også vurdert å prøve mascara for rødhårede.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 På 26.11.2017 den 19.27, AnonymBruker skrev: Jeg bruker en brun fra La Roche Posay som heter respectissime volum maskara. Det var en øyelege som anbefalte den da jeg er plaget med hissige øyebetennelser. Veldig fornøyd og kommer til å holde meg til denne. Synes brun maskara gir et «mykere» og mer naturlig inntrykk, særlig for meg som er litt eldre. Selv om jeg er brunette synes jeg likevel brun passer meg best. Anonymkode: a2a94...3ea Jeg bruker også denne. Den er veldig bra. Og passer perfekt til meg som er veldig lys blond og har sensitive øyne. Den ser veldig naturlig ut. (Men noen dager dropper jeg mascaraen helt og flasher de hvite øyenvippene mine. Synes hvite øyenvipper er litt kult også ) Anonymkode: 23ae6...d34 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Jeg er 27, har brukt brun maskara de siste fem årene. Kjøper på taxfree. Syns det ser mer naturlig ut. Anonymkode: c2039...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå