Gå til innhold

Hyundai Terracan


Gjest Fleiben

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en bil nr. 2 som kan brukes når jeg skal opp på fjellet, med god oversikt og som trekker på alle fire samt kan trekke tunge hengere. Har også tre bikkjer så må være god plass i den. Noen som har erfaring med Hyundai Terracan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en grei bil. Men ville vel heller vurdert en Land Cruiser 90, MEN den har kunstig høy pris i forhold til andre biler. Jeg innrømmer det gjerne, selv om jeg har kjørt 90 i mange år. Min 2001 mod land Cruiser 90 har nå 450.000km og den skal få gå mange hundre tusen km til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Einus skrev:

Sikkert en grei bil. Men ville vel heller vurdert en Land Cruiser 90, MEN den har kunstig høy pris i forhold til andre biler. Jeg innrømmer det gjerne, selv om jeg har kjørt 90 i mange år. Min 2001 mod land Cruiser 90 har nå 450.000km og den skal få gå mange hundre tusen km til

Glemte å sitere deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 450.000km på min bil og den har vært en trofast sliter i mange år.

Den har vært bare helt fantastisk. Men som tidligere skrevet, den har en del høyere pris. Men jeg tror vel at en Mitsubishi Pajero også er en bra bil, kan ikke tenke meg annet, MEN vær klar over at Mitsubishi har veldig høye delepriser, Mercedes er bare barnematen i forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp derfor jeg tenker at Terracan kan være en fornuftig bil til en rimelig pris :) Den er bygget på karosseriet til Pajero, trekker som en hest og ikke dyre deler.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nabo hadde en Terracan. Jeg vet ikke om det var uflaks, men han lå under bilen hele tiden. Er vel i utgangspunktet fra den tiden Hyundai og Kia prøvde å få det til, men ikke var kommet helt i mål ennå. I dag har jo Kia noen av de beste nybilene som finnes i vårt marked - var annerledes da. Jeg er i utgangspunktet mer skeptisk til Mitsubishi og Nissan enn de andre japanske produsentene, men jeg har forstått at både Pajero og Patrol har et godt rykte. Dessuten er deleprisene til Hyundai greie - hvis de er å oppdrive.

Anmeldelsene av bruktbilen ser generelt ganske gode ut. Sikkert tips for hva du må se etter også:

https://www.whatcar.com/hyundai/terracan/4x4/owner-reviews/

http://www.carsurvey.org/reviews/hyundai/terracan/single-page/

Ellers er jeg en stor fan av denne her, som du kan få ny for 60000kr. Men ikke i Norge, selvsagt. Aldri i Norge. 🤕

Anonymkode: 61ad4...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...