AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #1 Skrevet 26. november 2017 Har fått en skikkelig forkjølelse kastet over meg. Er sengeliggende, urven i kroppen, feber, vondt over alt, rennende/tett nese, osv. Kjempe hyggelig å tilbringe helgen alene på soverommet. Hva med dere? Anonymkode: 5edb0...0e1
Tina_O Skrevet 26. november 2017 #2 Skrevet 26. november 2017 Jeg er akkurat blitt frisk av en 2 ukers influensa - og er over termin... Følte meg litt snytt for den permisjonen, gitt...😂😂 Har jo alldeles brakkesjuke etter først 2 uker på sofaen pga influensa, og så over en uke på overtid på sofaen etterpå.... Rakk heldigvis å bli frisk da, før fødsel😁👌
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Potta tett! Anonymkode: 795ac...a13
våren14 Skrevet 26. november 2017 #4 Skrevet 26. november 2017 Huff ja... to uker siden det hele brøt ut, var en uke «sengeliggende» (prøv det med ei på 21 mnd fra før...), men enda veldig forkjøla. Håpløst. Så ble vesla syk så jeg ble sykepleier også selvsagt. Null hvile, null søvn, null frisk, men «bare forkjøla» så jobben den kaller selvsagt... mest slitsomme jeg har vært med på tror jeg. 24 uker på vei.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 To uker med influensa og forkjølelse her...og har en liten en på 15 mnd som hadde spysyka innimellom der. Så lite avslapping. Skjønner ikke at jeg henger sammen, men alt går heldigvis! Nå er jeg lettet at migrenen har gitt seg og går å gleder meg til å kunne puste igjen. Da spesielt med nesa! Det skal bliven fin dag <3 Anonymkode: 66d24...ff6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #6 Skrevet 26. november 2017 Har dere som ble syke tatt influensavaksinen? Jeg har tatt den,men nå er mannen blitt syk og jeg er redd han kommer til å smitte meg.. Anonymkode: f3d44...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå