Gå til innhold

Morsom og høyst aktuell debatt


Lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ja, man kan vel ikke forvente en mer høyintelektuelldebatt når den er startet av taxisjåfører? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' man kan vel ikke forvente en mer høyintelektuelldebatt når den er startet av taxisjåfører?[/quote']

Det var godt du sa det selv! Er du også drosjesjåfør kanskje, siden du starter en så lavintellektuell debatt på KG? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var litt stille her inne, så jeg tenke det var en ide å se om dere hadde refleksene iorden. :wink:

Men, taxisjåfører er vel ikke samfunnets høy intellektuelle gruppe og debattene reflektere vel deres hverdag. :wink: Men for all del- de må jo også ha noe å snakke om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men' date=' taxisjåfører er vel ikke samfunnets høy intellektuelle gruppe og debattene reflektere vel deres hverdag. :wink: Men for all del- de må jo også ha noe å snakke om. :)[/quote']

Si at du ikke mener dette alvorlig! For hvis du gjør har du en holdning overfor andre mennesker som du burde skamme deg dypt over!

Kan du forresten definere en "høy intellektuell gruppe" - er det en gruppe høye mennesker som er intellektuelle?

Eller mener du en gruppe høyintellektuelle, som altså skrives i et ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somaliske Hersi Mohamed sier at en rettroende muslim ikke har lov til å sitte på do slik som nordmenn gjør.

Det er nå jaggu meg ALT Koranen-forfatteren skal legge seg oppi....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå jaggu meg ALT Koranen-forfatteren skal legge seg oppi....... :wink:

skjønner ikke hvor i koraenen det står at man ikke kan sitte på do. man hadde vel ikke toaletter da koranen ble skrevet heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Eller mener du en gruppe høyintellektuelle, som altså skrives i et ord...

Ett ord. Tenkte jeg skulle pirke litt jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord. Tenkte jeg skulle pirke litt jeg også.

Pirk i vei. Rett skal være rett og ett skal være ett... :tunge1:

Men bidraget ditt til debatten var ikke stort å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Men bidraget ditt til debatten var ikke stort å skryte av...

Tja, hvis du vil vite om jeg generaliserer taxi-sjåfører og synes de er dumme, så er svaret ja. Ihvertfall de som har åpnet kjeften til meg, men de som holder kjeft er sikkert de som er smarte. Sikkert de som har skjønt at jeg driter i hvem som skal spille på landslaget :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er virkelig søtt å se hvordan brukere på kg forsvarer taxisjåfører, de representere jo tross alt menneskeheten. :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig irrelevant hvorvidt det er piss eller søle på setet man skal sitte på...

Selv foretrekker jeg søle, det er litt mindre guffent å måtte tørke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer har også ofte vannflaske med seg fordi de skal vaske stumpen og ikke bare tørke seg etter dobesøk.

Vil bare påpeke at dette har lite med islam å gjøre, det har med kultur å gjøre. At man bruker vann er vanlig i ganske mange land. Indiere flest gjør det også slik, det samme med peruianere på landsbygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...