Gå til innhold

Kjedelig sexliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i snart 5 år og har barn sammen. Vi har et veldig fint forhold bortsett fra at sexen er uutholdelig kjedelig. Det ble værre etter at vi fikk barn, men det har aldri vært spennende eller pirrende.

Greia er for min del at han aldri vil snakke om, eller vise meg hva han liker. Det må jeg finne ut selv. Han ber aldri om oralsex eller velger stilling. Jeg må ta inaktiv selv. Det er så kjedelig. Når vi har sex og er ferdige,  er han opptatt av at må jeg skynde meg på badet for å unngå at det kommer sperm i senga. Får dermed aldri muligheten til å kose eller nyte en orgasme.. 

I løpet av alle disse årene har jeg også blitt mer innadvendt og flau når det kommer til sex og mister interessen mer og mer.

Savner ex’en. Han var en idiot, men han knullet meg til himmels. Kom med sexy undertøy, leketøy, u name it og han viste så tydelig at han ble kåt og satte pris på det jeg  gjorde og sperm var helt greit og sengetøy vaskbart.

Min nåværende kjæreste enser ikke forsøkene jeg gjør og liker ikke leketøy.. Har en stimulator nå og han misliker at jeg bruker den. 

Jeg kjeder meg så sinnsykt!!

Anonymkode: a42d7...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg skaffet meg rett og slett en elsker. Jada, det er moralsk forkastelig og jeg kommer sikkert til å brenne i helvete. Men her på jorden holder jeg familien samlet, og får meg et fantastisk knull innimellom. 

Anonymkode: d6036...163

• Liker 1
Skrevet

Det skjønner jeg godt! Gå på sexkurs! Selv kunne jeg aldri ha vært i et langvarig forhold der sexen var slik du beskriver. Vi lever bare en gang og skal leve til det fulleste :) Google Avansert Seksualitet og gå på kurs! :)

Anonymkode: 56e68...2f8

• Liker 1
Skrevet

Samme opplevde jeg i mitt forrige forhold. 

Vi var ikke kompatible. Jeg ble veldig usikker av at han ikke var åpen, hadde ingen ønsker og viste lite at han tente på meg. Han var også litt "redd" for sæd. På grunn av det ble jeg egentlig litt prippen fordi jeg fikk hemninger på grunn av at jeg ble så usikker. 

Opplevde det helt annerledes med en annen eks. Da var sex gøy og vi hadde et lekent og åpent sexliv. Tror det er veldig viktig for meg. 

Uansett, vi hadde ikke barn, og det var også andre områder denne lukketheten påvirket + andre ting igjen som ikke fungerte så det ble slutt. Jeg det å være kompatible er veldig viktig. 

Jeg vet derfor ikke om det er mulig å gjøre noe med det, men vil tro at det kan hjelpe om dere får til å kommunisere rundt det eller kanskje går til en sexolog? 

Anonymkode: 641d3...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...