Olava Skrevet 25. november 2017 #21 Skrevet 25. november 2017 Vi har da omplasseringsorganisasjoner i Norge også, med norske hunder. Jeg og moren min hadde faktisk tenkt til å adoptere en hund fra FOD-gården (finner dem på facebook), men så hadde vi ikke lov til å ha dyr i leiligheten. De har masse fine dyr som sårt trenger et kjærlig og varig hjem. 3
Gjest yeans Skrevet 25. november 2017 #22 Skrevet 25. november 2017 Tåpelig å importere kjæledyr fra andre land når vi allerede har problemer med å sørge for at kjæledyr som allerede befinner seg i Norge skal ha det bra. Jeg ville aldri gjort det. Får virkelig være grenser.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #23 Skrevet 25. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker said: Siden du adopterte en hund som tidligere har hatt et hjem, hvorfor ikke adoptere her i Norge? Noe galt med hundene her? Ikke nok status å adoptere fra norge? "Se på meg jeg reddet en hund i Tyrkia" *applaus* Anonymkode: d1e71...b7c Herregud for et usaklig innlegg. Jeg adopterte fra Ungarn, ikke Tyrkia, og tror du virkelig jeg gidder å si det til folk når du vet om debatten som er rundt det? Grunnen var at jeg lette høyt og lavt, på finn, FOD og andre omplasseringer her i Norge men fant ikke noen hund, og det som hele tiden dukket opp når jeg søkte på "hund omplassering" var FAPF sine sider og FAPF sine hunder, så jeg klikket meg inn på fb-siden deres og der lå det flere hunder som jeg kunne tenke meg. Så sånn var den historien, ligner ikke mye på din. Anonymkode: 1a916...bc3 1
MissPierce Skrevet 25. november 2017 #24 Skrevet 25. november 2017 Nei det ville jeg absolutt ikke ha gjort. Kjenner ei som bor i Spania, og hun redder hunder og katter fra gata. Hun vil ikke adopterte de bort til Norge nettopp pga risiko for smitte av sykdommer vi ikke har her. Hun adopterer bort de som er adopter bare til andre i Spania, resten bor på hennes gård. Hun tar gjerne i mot donasjoner og hjelp i stede. Akkurat nå har hun vel rundt 20 katter og 10 hunder boende. Det er mange hunder her som trenger ett nytt og godt hjem. Hvorfor ikke hjelpe en av disse? 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #25 Skrevet 25. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud for et usaklig innlegg. Jeg adopterte fra Ungarn, ikke Tyrkia, og tror du virkelig jeg gidder å si det til folk når du vet om debatten som er rundt det? Grunnen var at jeg lette høyt og lavt, på finn, FOD og andre omplasseringer her i Norge men fant ikke noen hund, og det som hele tiden dukket opp når jeg søkte på "hund omplassering" var FAPF sine sider og FAPF sine hunder, så jeg klikket meg inn på fb-siden deres og der lå det flere hunder som jeg kunne tenke meg. Så sånn var den historien, ligner ikke mye på din. Anonymkode: 1a916...bc3 Så du syns faktisk det er greit å utsette norske dyr for sykdom. Deg om det. Anonymkode: d1e71...b7c 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #26 Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du syns faktisk det er greit å utsette norske dyr for sykdom. Deg om det. Anonymkode: d1e71...b7c Hvorfor leser du ikke innlegget mitt? Hunder i Ungarn har da ikke mere sykdom enn norske hunder. Anonymkode: 1a916...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #27 Skrevet 25. november 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva?!? Er noen så kyniske selv at de tror andre adoptere og REDDER liv gjør det for glory? SKJERP DEG!!!!!!! Anonymkode: 67d6a...43b Har et par venner på fb som har adoptert hunder fra utlandet og jeg kan garantere deg at vi som foretrekker å kjøpe renraset får høre det. Vi skylder dem visstnok å adoptere hjemløse hunder Anonymkode: 8af01...ea7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå