Gå til innhold

Salg av brukte truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente fra Oslo som har lyst til å vite litt mer om salg av brukte truser. Har sett at det er mye om det her, men om noen kunne gi noen tips om hvordan jeg kommer igang, og om det er noe viktig jeg bør vite hadde det vært supert! Hvor finner jeg kjøpere? Hvordan foregår dette? 

 

Takk :)

Anonymkode: 5fa90...870

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du vet mange tråder om det, lite svar :)

Hva med å forsøke å spørre på brittiske eller amerikanske sider?

 

Anonymkode: 108dd...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenprat. Kjøp og slagsforumet der kryr av folk. Se hvordan andre gjør det, lag profilen din, post bilder, bruk gjerne webcamchatten for reklame. 

Lykke til. Husk, når du møter folk personlig så vil de som regel mye mer enn å ta av deg trusa. Vær forberedt på merkelige forespørsler. 

Anonymkode: 1f90c...0cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente fra Oslo som har lyst til å vite litt mer om salg av brukte truser. Har sett at det er mye om det her, men om noen kunne gi noen tips om hvordan jeg kommer igang, og om det er noe viktig jeg bør vite hadde det vært supert! Hvor finner jeg kjøpere? Hvordan foregår dette? 

 

Takk :)

Anonymkode: 5fa90...870

Om du vil selge brukte truser til menn på forumet her nytter det i alle fall ikke å skrive som anonym bruker. Skriv med navn, så kan kjøpere ta kontakt med deg over mail, der dere kan diskutere pris, osv.

Anonymkode: ba60a...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være litt forsiktig med det. Mange av kjøperne forventer å få ta av deg trusa eller at du onanerer litt for dem før du gir dem den, så vær klar på hvor dine grenser går først!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke noe marked for brukte truser. Undertøy er jo ikke dyrt i seg selv, bedre å kjøpe nytt. 

Men om du absolutt skal selge undertøyet ditt så kan du lage en annonse på finn.no. Tviler på at det er noe stor etterspørsel etter dette men

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent som solgte sine på Nakenprat. Hun la ut en annonse med nakenbilder av seg selv (uten ansikt). Ikke sikkert akkurat dét er nødvendig, men sikkert mer effektivt.... Aner ikke hvor mye hun solgte, men hun er veldig fin og holdt på en liten stund, så

Anonymkode: 208d0...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, WubWub skrev:

Er vel ikke noe marked for brukte truser. Undertøy er jo ikke dyrt i seg selv, bedre å kjøpe nytt. 

Men om du absolutt skal selge undertøyet ditt så kan du lage en annonse på finn.no. Tviler på at det er noe stor etterspørsel etter dette men

😂

Anonymkode: 6bb35...8d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil selge brukte truser til menn på forumet her nytter det i alle fall ikke å skrive som anonym bruker. Skriv med navn, så kan kjøpere ta kontakt med deg over mail, der dere kan diskutere pris, osv.

Anonymkode: ba60a...b24

Tusen takk! Da prøver jeg noe sånt

Anonymkode: 5fa90...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Da prøver jeg noe sånt

Anonymkode: 5fa90...870

Finn kommer til å rapportere deg og stenge kontoen din.

Anonymkode: 2440b...1b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Da prøver jeg noe sånt

Anonymkode: 5fa90...870

Vanlig pris er 500,- for et døgns bruk. Tisser du i de, onanerer du i de eller trener og svetter i de er det ofte en hundrings ekstra. Du bør også sende et bilde ved der du bruker dem, så du som selger får en viss troverdighet. Å det MÅ lukte f...e. Du må også sende de på en diskré måte, og forsegle konvolutten skikkelig. Du må også lage en hjemmeside med bilder av produktet "deg" om du skjønner. Det er ikke bare bare dette her, men det er nok litt penger å hente. Å det er også ganske uskyldig også, å fullt lovlig. Men vær forsiktig... ikke lever de personlig. Bruk paypal eller lignende.

Anonymkode: ba60a...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig pris er 500,- for et døgns bruk. Tisser du i de, onanerer du i de eller trener og svetter i de er det ofte en hundrings ekstra. Du bør også sende et bilde ved der du bruker dem, så du som selger får en viss troverdighet. Å det MÅ lukte f...e. Du må også sende de på en diskré måte, og forsegle konvolutten skikkelig. Du må også lage en hjemmeside med bilder av produktet "deg" om du skjønner. Det er ikke bare bare dette her, men det er nok litt penger å hente. Å det er også ganske uskyldig også, å fullt lovlig. Men vær forsiktig... ikke lever de personlig. Bruk paypal eller lignende.

Anonymkode: ba60a...b24

Dette hjalp veldig!! Tusen takk!

Anonymkode: 5fa90...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hjalp veldig!! Tusen takk!

Anonymkode: 5fa90...870

Helt i orden. Lykke til😘

Anonymkode: ba60a...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig pris er 500,- for et døgns bruk. Tisser du i de, onanerer du i de eller trener og svetter i de er det ofte en hundrings ekstra. Du bør også sende et bilde ved der du bruker dem, så du som selger får en viss troverdighet. Å det MÅ lukte f...e. Du må også sende de på en diskré måte, og forsegle konvolutten skikkelig. Du må også lage en hjemmeside med bilder av produktet "deg" om du skjønner. Det er ikke bare bare dette her, men det er nok litt penger å hente. Å det er også ganske uskyldig også, å fullt lovlig. Men vær forsiktig... ikke lever de personlig. Bruk paypal eller lignende.

Anonymkode: ba60a...b24

Må man skatte av de pengene om man får de inn på konto? Eller er det vanligst å få de i kontant ? 

Anonymkode: d1ece...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en falsk epostadresse som du bruker til dette. Her kommuniserer du gjerne med kunder, bruk gjerne blogg.no og lag en side, bruk nakenprat og liknende. les deg opp på priser, det varierer veldig. 500 kr for en normal dag får du ikke.

Mange henvendelser er totalt useriøse, så regn med å bruke mye tid på tull. Mange som bare vil ha runkemateriell

Bruk den falske epostadresen til å opprette paypal-konto. Du kan fra den falske paypal-kontoen overføre penger til den ekte kontoen din, slik at du får brukt pengene eller overført til bankkontoen din.

Det du kan gjøre for å verifisere deg overfør kunden, er å ta en lapp eller noe med dato og/eller nicket ditt som du da sender til kunden.

Anonymkode: 4ce6a...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk den falske epostadresen til å opprette paypal-konto. Du kan fra den falske paypal-kontoen overføre penger til den ekte kontoen din, slik at du får brukt pengene eller overført til bankkontoen din.

Anonymkode: 4ce6a...a92


Selv om man har falsk epost adresse på paypal, så vil kunden se mottakers navn (samme som står på bankkortet/kontoinnehaver på den kontoen man får pengene inn på ) og adresse ved neste steg og når betalingen en fullført. Adresse er også mulig å skrive fake, men ikke navn, det vil vises samme som står på kortet/kontoen som man har som mottakerkonto. 

Anonymkode: d1ece...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man skatte av de pengene om man får de inn på konto? Eller er det vanligst å få de i kontant ? 

Anonymkode: d1ece...6bd

Du behøver ikke skatte av det så lenge det ikke er firma. Er som å selge en gitar.

Anonymkode: ba60a...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...