Gå til innhold

Vedvarende Ureinveisinfeksjon!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har mått gå på antibiotika i mer enn 3-4 dager før det går over. Jeg har fortsatt store smerter i underlivet og det svir. Gått på penomax siden tirsdags kveld, men har enda store smerter.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle hatt et annet preparat. Feks bactrim. Ring legevakt så får du ordnet deg nye tabletter mens apoteket er oppe.

Anonymkode: 4d4a8...83c

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skulle hatt et annet preparat. Feks bactrim. Ring legevakt så får du ordnet deg nye tabletter mens apoteket er oppe.

Anonymkode: 4d4a8...83c

Ja, mye mulig. I går ville de absolutt ha meg inn, men håper bare de kna kjøre ut en ny resept. Ingen vits å ta meg inn med urinprøve når jeg allerede går på antibiotika. I følge fastlegen min er den da ugyldig.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, CrazyChick90 skrev:

Hei!

Noen her som har mått gå på antibiotika i mer enn 3-4 dager før det går over. Jeg har fortsatt store smerter i underlivet og det svir. Gått på penomax siden tirsdags kveld, men har enda store smerter.

Erfaringer?

Du kan ha bakterier som er resistente mot den typen antibiotika du har fått. Da må du tilbake til lege og få en annen type antibiotika for å få tatt knekken på uvien. 

Anonymkode: fbac2...57f

• Liker 2
Skrevet

Kontakt legevakten. Kan hende det er feil type antibiotika :) 

Skrevet

I følge legen er det ingen UVI lenger, men smerter enda og nå er jeg helt nummen i baken:((

Skrevet

Hva slags smerter er det? Jeg slet ekstremt med uvi i flere år sammenhengende før vi fikk bukt med det, en gang opplevde jeg at smertene ble verre mens legen sa uvi er borte, viste seg at det var antibiotikaen jeg ikke tålte, og det svei så jævlig når jeg tissa den ut, mye verre enn selve uvi...

Anonymkode: d4339...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...