AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg bruker vanligvis ukeslinser som jeg sover med en uke. Neste uke reiser jeg til Syden. Er det noen forholdsregler jeg bør ta? Er det bedre å heller bruke dagslinser på tur? Tenker da spesielt på bading og dusjing. Bør heller ukeslinser rengjøres hver kveld slik at jeg sover uten? Første gang jeg reiser etter å ha startet med linser. Trenger alle tipsene jeg kan få. Anonymkode: 0afb8...cef
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 God hygiene og håndsprit før du fikler med øyne og linser. Anonymkode: f23f7...9a8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Ja, selvfølgelig. Men jeg fikler ikke med linser og øyne med mindre jeg tar linser av og på. Som jeg da ikke gjør med en ukes mellomrom. Anonymkode: 0afb8...cef
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Nei, jeg har egentlig ikke tatt noen spesielle hensyn. Men flyr som oftest med briller, blir så innmari tørr i øynene av flyluften. Har badet mye med linser, bare mistet en linse en gang. Så om de er veldig dyre eller det er krise om du mister en, kanskje lurt med dagslinser? Og ta alltid med deg et ekstra par! Anonymkode: 6fb6a...86d
vanskapning Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Jeg brukte dagslinser sist, men måtte gå uten linser på dagen fordi det var så ubehagelig med solkrem og saltvann inn på øynene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå