Gå til innhold

Vippeserum inneholder abortmiddel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helsekontrollen på TV3 har testet vippeserum. Resultatet er skremmende, flere av vippeserumene inneholder abortmiddel som brukes på dyr. 

http://www.tv2.no/nyheter/9507834/  Hvilken innvirkning dagligtilførsel har på kroppen kan ingen svare på, men produktet er forbudt å bruke i kosmetikk. 

Tenker unge mennesker på at vippeserum kan føre til problemer med å få barn i fremiden? 

Anonymkode: 94e57...8e1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helsekontrollen på TV3 har testet vippeserum. Resultatet er skremmende, flere av vippeserumene inneholder abortmiddel som brukes på dyr. 

http://www.tv2.no/nyheter/9507834/  Hvilken innvirkning dagligtilførsel har på kroppen kan ingen svare på, men produktet er forbudt å bruke i kosmetikk. 

Tenker unge mennesker på at vippeserum kan føre til problemer med å få barn i fremiden? 

De sa at konsentrasjonen var lav. Veldig lav.

Og vi fikk ikke vite hvor store doser forskjellige dyr får av dette middelet for å abortere.

Det blir som aspartam. Du må drikke 40.000 liter lettbrus om dagen for å nå et skadelig nivå. (Kilde; "Abels Tårn" på NRK. Tror jeg det var).

Er det slik at du må drikke flere liter vippeserum om dagen for å nå et skadelig nivå, mener jeg at det er helt innafor.

Anonymkode: f0da5...4b3

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi fikk ikke vite hvor store doser forskjellige dyr får av dette middelet for å abortere.

Det blir som aspartam. Du må drikke 40.000 liter lettbrus om dagen for å nå et skadelig nivå. (Kilde; "Abels Tårn" på NRK. Tror jeg det var).

Er det slik at du må drikke flere liter vippeserum om dagen for å nå et skadelig nivå, mener jeg at det er helt innafor.

Les artikkelen, før du svarer. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk rødt utslett på øyelokkene etter 4 dagers bruk av vippeserum. Da føk den i søpla.

Anonymkode: fd49d...09f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er skummelt. Tenker det er et  tegn på hvor lite kontrollert den bransjen må være. Hvem vet hva annet som kan tilføres uten at det oppdages?

Anonymkode: 4cba2...379

Skrevet

Iglow selv forsvarer seg med at det er 1000 ganger mer i det de gav til dyr for å aborterte enn det som ble funnet i serumet og at det kun ble funnet spor av stoffet, ikke at det var en ingrediens.

Skrevet
1 time siden, GT-R skrev:

Iglow selv forsvarer seg med at det er 1000 ganger mer i det de gav til dyr for å aborterte enn det som ble funnet i serumet og at det kun ble funnet spor av stoffet, ikke at det var en ingrediens.

Har du lest linken? 

I all medsisn så er det en vesentlig forskjell på om man gir ett middel en gang, eller om man tilfører en jevn lav dose. Når man ikke kjenner til at middelet er i produktet og så tilfører kroppen små doser daglig, så får man ikke undersøkt hvor mye av det fo4budte stoffet som er i kroppen, man kan dermed heller ikke vite eller undersøke noe med henblikk på stoffet. 

Ser en til kg så er der mange som spontanaborterer. Om noen eller alle disse har brukt eller bruker vippeserumet, det vet vi ikke. Men det er lov å tenke og å her tenke litt høyt. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal aldri mere bruke slike serumer, jeg fikk fullt av sprengte blodkar på begge øya. 

Anonymkode: d3dc1...927

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal aldri mere bruke slike serumer, jeg fikk fullt av sprengte blodkar på begge øya. 

Anonymkode: d3dc1...927

Det er jo opplagt at du ikke skal det når du er allergisk. Det er jo ikke serumets feil. Blir som å skylde på kua fordi du er laktose intolerant.

Anonymkode: 039ef...b61

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lest linken? 

I all medsisn så er det en vesentlig forskjell på om man gir ett middel en gang, eller om man tilfører en jevn lav dose. Når man ikke kjenner til at middelet er i produktet og så tilfører kroppen små doser daglig, så får man ikke undersøkt hvor mye av det fo4budte stoffet som er i kroppen, man kan dermed heller ikke vite eller undersøke noe med henblikk på stoffet. 

Ser en til kg så er der mange som spontanaborterer. Om noen eller alle disse har brukt eller bruker vippeserumet, det vet vi ikke. Men det er lov å tenke og å her tenke litt høyt. 

TS

Spontanaborter er kjempevanlig og har ingenting med hva du tar på vippekanten din et par ganger i uka.

Anonymkode: 039ef...b61

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke 40.000, menn400 liter. Kilde: Programket til Jin Almaas som intervjuet ekspert på området..

Anonymkode: 80a5b...ce9

Skrevet

Jeg tror det heller burde bekymre folk at en mulig bivirkning av noen av disse vippeserumene er at øyefargen, dersom en har blå eler grønne øyne, kan endre seg til å bli permanent brun. 

Anonymkode: f1c5f...3f5

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest linken? 

TS

Ja, jeg leste den før du la den ut. Iglow sier at dette ikke er en ingrediens og prøver å finne ut hvordan dette kan ha havnet i serumet. 

Når det er sagt kommer jeg til å følge med fremover for å se hvordan saken utvikler seg før jeg bruker mer serum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...