Lii Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii
Katten.2.0 Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Føltes det som om du hadde hatt sex?
Lii Skrevet 24. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii
Katten.2.0 Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Ta kontakt med krisesenter asap. Selv om det er for sent å få sikret fysiske bevis, har de mye erfaring med dette og kan tilby veldig god oppfølging til deg. *klem* 4
Lii Skrevet 24. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii
Lii Skrevet 24. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii 1
Katten.2.0 Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå er ikke det viktigste om han husker eller løy om det. Det viktigste er at du sliter med dette, og burde ha noen til å både prate med og støtte deg. Tenk på deg selv og hvordan du skal få det best mulig 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Vet ikke hva man skal si, enten så husker han ikke, eller så sa han det bare for å berolige deg. Er selv mann på 29, var i ett bryllup i september, jeg er rimelig sikker på at noen hadde gitt meg noe i tillegg til alkoholen, dette pga, jeg ble ekstremt agressiv (er til vanlig ikke det når jeg drikker) samt at jeg ikke husker noe som helst på 3 dager. Anonymkode: 84aec...f4e
Lii Skrevet 25. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2017 (endret) Takk for tilbakemeldinger:) Endret 25. november 2017 av Lii 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 Om han sier han ikke husker noe må du nesten bare akseptere det. Mest sannsynlig føles ikke opplevelsen så bra ut for han heller. Anonymkode: de486...162
Lii Skrevet 25. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #12 Skrevet 25. november 2017 Tenker du at du ble dopet ned? For meg hørtes det slik ut, hvertfall siden du ikke drakk uvanlig mye. Anonymkode: 5a2c1...10d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 On 24.11.2017 at 10:52 PM, Katten.2.0 said: Ta kontakt med krisesenter asap. Selv om det er for sent å få sikret fysiske bevis, har de mye erfaring med dette og kan tilby veldig god oppfølging til deg. *klem* Krisesenter er for kvinner som er utsatt for vold, fysisk eller psykisk. Ikke for kvinner som ikke kan huske noe fra kvelden før. Anonymkode: 7dfa4...983
Katten.2.0 Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker said: Krisesenter er for kvinner som er utsatt for vold, fysisk eller psykisk. Ikke for kvinner som ikke kan huske noe fra kvelden før. Anonymkode: 7dfa4...983 Krisesenter er absolutt for kvinner som tror de har blitt dopet ned og voldtatt. De vil også kunne hjelpe å komme fram til om dette faktisk skjedde eller ei. 4
Lii Skrevet 26. november 2017 Forfatter #15 Skrevet 26. november 2017 (endret) . Endret 26. november 2017 av Lii
Lii Skrevet 26. november 2017 Forfatter #16 Skrevet 26. november 2017 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Krisesenter er absolutt for kvinner som tror de har blitt dopet ned og voldtatt. De vil også kunne hjelpe å komme fram til om dette faktisk skjedde eller ei. Takk for at du har vært så snill
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #17 Skrevet 26. november 2017 Det kan godt tenkes at medisinene dine påvirket denne blackouten. Jeg går på trekantmerkede medisiner selv og tror ofte at jeg ikke merker noe til det når jeg drikker, men så er det kvelder hvor jeg får blackout etter 2 og en halv øl plutselig og når jeg spør venner hva som skjedde kvelden før så tror de at jeg tuller fordi jeg oppførte meg ikke blackout full og drakk jo ikke mengder. Er vanskelig å avgjøre om dette har vært voldtekt eller ikke.... fordi man mister jo bedømmingskraften av alkohol så selv om du ikke husker noe så kan det godt hende du har vært våken i formen og med på dette. Hva sier vennindene dine som var sammen med deg den kvelden? Opplevde de deg rusa, sløv og drita full? Hvis ja så har han jo utnyttet deg når du var i bevisstløs tilstand, hvis nei så er det nok noe med kombinasjonen av alkoholen og medisinene dine som har påvirket deg til å oppføre deg som du ikke pleier og gi deg blackout men som ikke nødvendigvis andre forstår at du er så påvirket av. Skjønner uansett at dette ikke var en hyggelig opplevelse for deg! Snakk om det med venninder og evn psykolog. Jeg sluttet selv å drikke etter en lignende episode og har ikke rørt en dråpe alkohol siden da fordi det er så forferdelig å ha blackout, noe som mine medisiner kan øke sjansen for. Anonymkode: 53945...ba2 1
Lii Skrevet 26. november 2017 Forfatter #18 Skrevet 26. november 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt tenkes at medisinene dine påvirket denne blackouten. Jeg går på trekantmerkede medisiner selv og tror ofte at jeg ikke merker noe til det når jeg drikker, men så er det kvelder hvor jeg får blackout etter 2 og en halv øl plutselig og når jeg spør venner hva som skjedde kvelden før så tror de at jeg tuller fordi jeg oppførte meg ikke blackout full og drakk jo ikke mengder. Er vanskelig å avgjøre om dette har vært voldtekt eller ikke.... fordi man mister jo bedømmingskraften av alkohol så selv om du ikke husker noe så kan det godt hende du har vært våken i formen og med på dette. Hva sier vennindene dine som var sammen med deg den kvelden? Opplevde de deg rusa, sløv og drita full? Hvis ja så har han jo utnyttet deg når du var i bevisstløs tilstand, hvis nei så er det nok noe med kombinasjonen av alkoholen og medisinene dine som har påvirket deg til å oppføre deg som du ikke pleier og gi deg blackout men som ikke nødvendigvis andre forstår at du er så påvirket av. Skjønner uansett at dette ikke var en hyggelig opplevelse for deg! Snakk om det med venninder og evn psykolog. Jeg sluttet selv å drikke etter en lignende episode og har ikke rørt en dråpe alkohol siden da fordi det er så forferdelig å ha blackout, noe som mine medisiner kan øke sjansen for Endret 26. november 2017 av Lii
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #19 Skrevet 26. november 2017 Men hvis denne mannen er normal ville han ha skjønt forskjellen på vanlig gira og blackoutgira. Alle vanlige menn får med seg det, men non velger å gi faen. Prøv å glemme det, TS. Men hold deg langt borte fra fyren dra nå av. Anonymkode: 9bf21...563 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #20 Skrevet 26. november 2017 51 minutter siden, Lii skrev: Jeg har ikke spurt hun jeg var hos den kvelden om hvordan jeg var i formen når jeg gikk, fordi jeg er redd hun skal spørre hvorfor jeg spørr. Men kan manne meg opp til det. Vil ikke kalle dette voldtekt, fordi som du sier, for alt jeg vet kan jeg faktisk ha vært gira på det, selvom det virker sykt merkelig med tanke på hva jeg føler for denne personen. Men men Hvis hun lurer på hvorfor du spør så bare si at "nei jeg har starta på noen nye medisiner og husker ikke så mye selv", er ikke noe farlig å si det Du trenger ikke si noe om hvor du våknet, men om han fyren også var på samme fest så ville jeg ha spurt om hvordan han var mot deg i andres øyne. Anonymkode: 53945...ba2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå