Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1601 Del Skrevet 24. april 2018 54 minutter siden, Agitha skrev: Herremin så godt å høre. Fantastiske nyheter altså. Enn det, den ene gangen dere hadde sex. Er jo helt utrolig. 😍 Fortsetter å krysse fingre og tær for deg og spiren din. En skikkelig fighter det der må være, så håper virkelig den sitter i 9 måneder. Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1602 Del Skrevet 24. april 2018 49 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Litt stikking i sidene og sånn brusing i magen, halsbrann og kvalm men alt er velkommen så lenge det sitter :-) du da ? Jeg har en del stikking, vonde bryster, luft i magen. Men ikke kvalm og trøtt enda🤞🏼Litt forsterket luktesans, men plager meg ikke helt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1603 Del Skrevet 24. april 2018 33 minutter siden, Wiley skrev: Gratulerer! Så utrolig herlige nyheter midt oppi alt annet! Krysser fingrene for at alt går akkurat som det skal videre! Takk:) hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1604 Del Skrevet 24. april 2018 22 minutter siden, Butter skrev: Gratulerer så masse. ❤️😄 Takk❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1605 Del Skrevet 24. april 2018 20 minutter siden, ...sunny... skrev: Gratulerer SÅ mye, det var kjekt å lese 😀 Har lest innleggene dine og vært så nervøs på dine vegne, så dette var fantastiske nyheter 😊 Takk❤️ Så hyggelig å høre at så mange her virkelig bryr seg og har gitt meg så mye kjærlighet❤️ Krysser alt jeg har for flere av dere følger etter🤞🏼🤞🏼 Vi trenger litt solskinnshistorie her🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1606 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) 16 minutter siden, Butter skrev: Jeg skulle/skal forhåpentligvis ha fryseforsøk nå, men ser ut til at, jeg som fryktet ikke får eggløsning og at forsøket da må avlyses. Jeg har ikke eggløsning av meg selv og skulle ta letrozol for likevel å få eggløsning og sette inn i naturlig syklus. Var litt smånervøs til kontroll forrige tirsdag og hadde da en folikkel på 10 mm. Jeg fikk beskjed om å begynne med EL-tester på lørdag. Jeg har sånn clear blue fertilitetsmonitor som først viser høy for så å vise Max. Men den viser fremdeles bare lav, selvom den nå i det minste burde vise høy. Så ting tyder på at kroppen min ikke produserer nok hormoner til å «fullføre» eggløsning. Skal for sikkerhets skyld på ny ul i morgen, men har vel gitt opp håper for denne gang. Jeg blir så trist og lei og trøtt av denne evige kampen og alle nedturene. Jeg var jo skeptisk til drt med letrozol i utgp, ettersom jeg har hatt varierende hell med det tidlige mtp eggløsning, men fikk så godt håp forrige tirsdag. Jeg vil bare komme i gang igjen etter SAen! Utrolig kjipt å høre😔Fikk du ikke eggløsningsprøyte? Endret 24. april 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 24. april 2018 #1607 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) @Hollymolly Gratulerer!!! Jeg viste at dette kommer til å gå bra!!!!!!!!! Endret 24. april 2018 av Aaa08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 24. april 2018 #1608 Del Skrevet 24. april 2018 6 minutter siden, Hollymolly skrev: Utrolig kjipt å høre😔Fikk du ikke eggløsningsprøyte? Nei, fordi vet jo ikke mer enn at folikkelen var 10 mm forrige tirsdag, så kan jo ha stoppet opp utviklingen rett etter det og at ingenting annet er klart for innsett 😢, slik jeg forstår det. Håper imidlertid på gode nyheter i morgen. Om egger har utviklet seg endel mer kan det kanskje nytte med en eggløsningssprøyte. Håper håper...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1609 Del Skrevet 24. april 2018 26 minutter siden, Aaa08 skrev: @Hollymolly Gratulerer!!! Jeg viste at dette kommer til å gå bra!!!!!!!!! Hehe, du hadde helt rett❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. april 2018 #1610 Del Skrevet 24. april 2018 26 minutter siden, Butter skrev: Nei, fordi vet jo ikke mer enn at folikkelen var 10 mm forrige tirsdag, så kan jo ha stoppet opp utviklingen rett etter det og at ingenting annet er klart for innsett 😢, slik jeg forstår det. Håper imidlertid på gode nyheter i morgen. Om egger har utviklet seg endel mer kan det kanskje nytte med en eggløsningssprøyte. Håper håper...... Så mye å tenke på når det gjelder denne IVF. Aldri noe som går helt av seg selv, mye man skal gjennom. Håper du får gode nyheter i morgen🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 24. april 2018 #1611 Del Skrevet 24. april 2018 1 hour ago, Hollymolly said: Takk:) hvordan går det med deg? Jeg hare venter og venter. Fikk mensen igjen etter SA men får ikke fryseforsøk før i juni. Egentlig greit for hodet og kroppen med en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. april 2018 #1612 Del Skrevet 25. april 2018 Gratulerer @Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 25. april 2018 #1613 Del Skrevet 25. april 2018 Dere som har gått på lang protokoll, hvor mange dager har dere tatt sprøyte? Jeg starter på Puregon 125ie sist onsdag, og økte til 200ie i går. Skal tilbake på kontroll på fredag, er så spent på hvilken dag det blir uttak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 25. april 2018 #1614 Del Skrevet 25. april 2018 Her var det mye positive nyheter om dagen. Får håpe vi er inne i en god steam.😊 jeg skal operere 18 mai og ha innsett i uke 25. Så nå må mensen bare komme til rett tid for at alt skal klaffe. Følger med dere andre så lenge og håper på positive resultater😊😊😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 25. april 2018 #1615 Del Skrevet 25. april 2018 26 minutter siden, Juni15 said: Dere som har gått på lang protokoll, hvor mange dager har dere tatt sprøyte? Jeg starter på Puregon 125ie sist onsdag, og økte til 200ie i går. Skal tilbake på kontroll på fredag, er så spent på hvilken dag det blir uttak Jeg begynte også på en onsdag, tok min siste sprøyte på søndagen en uke etter, ovitrelle på mandagen og uttak på onsdagen akkurat to uker etter sprøyte start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 25. april 2018 #1616 Del Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, Juni15 skrev: Dere som har gått på lang protokoll, hvor mange dager har dere tatt sprøyte? Jeg starter på Puregon 125ie sist onsdag, og økte til 200ie i går. Skal tilbake på kontroll på fredag, er så spent på hvilken dag det blir uttak Begynte med sprøyter 3.01, uttak 19.01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. april 2018 #1617 Del Skrevet 25. april 2018 Gratulerer til dere som har blitt gravide! Dere som har hatt uttak: hvordan fungerer dette? Jeg har uttak i sluten av mai/begynnelsen av juni. Hva skjer så etter uttaket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 25. april 2018 #1618 Del Skrevet 25. april 2018 19 timer siden, Sisti skrev: Men du har ferskforsøk? Jeg har fryseforsøk, vet ikke hvor mye det er mulig å styre da? Kunne bare ringt de og spurt, men tenkte at jeg får vente til jeg faktisk får mensen. Uten den får jeg uansett ikke gjort noe. Det kommer nok an på om du skal ha innsett i styrt eller naturlig syklus! Er det naturlig er du prisgitt, eh, naturen, men om det er styrt kan det jenkes til litt hvor lenge du går på bare østrogen før du begynner på progesteron i tillegg (da starter «nedtellingen» og innsett skjer etter så mange dager som egget ditt var gammelt før det ble fryst). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 25. april 2018 #1619 Del Skrevet 25. april 2018 55 minutter siden, miore said: Det kommer nok an på om du skal ha innsett i styrt eller naturlig syklus! Er det naturlig er du prisgitt, eh, naturen, men om det er styrt kan det jenkes til litt hvor lenge du går på bare østrogen før du begynner på progesteron i tillegg (da starter «nedtellingen» og innsett skjer etter så mange dager som egget ditt var gammelt før det ble fryst). Jeg skal ha styrt syklus, med Letrozol og så ovitrelle. Så det er vanlig med progesteron etter EL altså? Jeg vet jo ingenting. Mensen viste seg i går, men er borte igjen i dag. Forrige syklus blødde jeg annenhver dag i to uker, så jeg er redd det er det samme som skjer nå. Håper ikke det skaper kluss for forsøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 25. april 2018 #1620 Del Skrevet 25. april 2018 Hcg var på 112 den ble tatt i går. Ny prøve i morgen får håpe den da har dobbelt seg :-) legen mente 112 var bra så stoler på han🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå