Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Hollymolly skrev:

Hei dere. Historien min fortsetter. Var på ultralyd, forberedt på det verste selvsagt. Som sykepleien sa i går. Og det første legen sa var er at jeg har hatt en fin kurve når det gjelder stigning av blodprøvene🤔 og nå var det bare ultralyd som kunne forklare hvordan denne embryoen har utviklet seg. Og at hvor lang jeg var på vei. 

En ting var hun helt sikker på, og at det ikke var fryseforsøk. Vi hadde klart å bli gravid av oss selv. Den ene gangen vi hadde sex etter fryseforsøket🙄 

ultralyden viste en slående hjerte og at jeg var 6 uker på vei. Den var helt perfekt, akkurat sånn det skulle være i uke 6❤️ 

Tenk dere, JEG er gravid😭😱😍 

Såååppå Morro da er det bare en uke mellom meg og deg da ❤❤❤ gratulerer så mye krysser alt som kan krysses for at den er der i 9 mnd;-) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Såååppå Morro da er det bare en uke mellom meg og deg da ❤❤❤ gratulerer så mye krysser alt som kan krysses for at den er der i 9 mnd;-) 

Ja, tenk deg det😄 nå 🤞🏼Jeg alt jeg har for at det går vår vei. Fikk du tatt noe blodprøve i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fortunatus skrev:

Spennende. med to ferske blastocyst av god kvalitet så er sjansen for tvillinger ganse stor!!

Jeg hadde et veldig bra embryo, fikk ikke høre om hvilken tilstand det andre var.. Men var vel godt nok ;-)

Veldig spennende🤞 Håper det er vår tur denne gangen🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ja, tenk deg det😄 nå 🤞🏼Jeg alt jeg har for at det går vår vei. Fikk du tatt noe blodprøve i dag?

Ja fikk tatt i dag også skal jeg ta på torsdag også skal jeg ta på mandag igjen og da skal jeg ta hver mandag frem til 22 mai. Og da skal legen henvise meg til UL.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Hei dere. Historien min fortsetter. Var på ultralyd, forberedt på det verste selvsagt. Som sykepleien sa i går. Og det første legen sa var er at jeg har hatt en fin kurve når det gjelder stigning av blodprøvene🤔 og nå var det bare ultralyd som kunne forklare hvordan denne embryoen har utviklet seg. Og at hvor lang jeg var på vei. 

En ting var hun helt sikker på, og at det ikke var fryseforsøk. Vi hadde klart å bli gravid av oss selv. Den ene gangen vi hadde sex etter fryseforsøket🙄 

ultralyden viste en slående hjerte og at jeg var 6 uker på vei. Den var helt perfekt, akkurat sånn det skulle være i uke 6❤️ 

Aww, gratulerer😊 Så gøy at dere fikk det til på egenhånd mitt mellom alt💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Hurra, så flotte nyheter!! Gratulerer😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hollymolly said:

Helt fantastisk altså! Dette må være en standhaftig liten krabat, krysser alt for at det går fint fremover uten de store bekymringene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja fikk tatt i dag også skal jeg ta på torsdag også skal jeg ta på mandag igjen og da skal jeg ta hver mandag frem til 22 mai. Og da skal legen henvise meg til UL.

Spennende altså😃 Kjenner du noe av graviteten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:

Aww, gratulerer😊 Så gøy at dere fikk det til på egenhånd mitt mellom alt💛

Takk❤️ Ja, det er helt helt fantastisk. Det ble det ene gangen vi hadde sex🙄😂 virker som når kroppen er klar så er den klar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sisti skrev:

Helt fantastisk altså! Dette må være en standhaftig liten krabat, krysser alt for at det går fint fremover uten de store bekymringene! 

Ja, virkelig😄 nå er det ikke noe annet vi kan gjøre enn å vente og håpe på alt går som det skal🤞🏼❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollymolly skrev:

Herremin så godt å høre. :) :hjerte: Fantastiske nyheter altså. Enn det, den ene gangen dere hadde sex. Er jo helt utrolig. 😍 Fortsetter å krysse fingre og tær for deg og spiren din. :hjerte: En skikkelig fighter det der må være, så håper virkelig den sitter i 9 måneder. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tuppelene skrev:

Nå ringte Riksen. Det var tre embryo de forsøkte å dyrke til i dag. Dessverre var ingen av fryse kvalitet. Men de to de satt inn i går var av veldig god kvalitet, så da krysser vi fingrene for de🤞

Dumt det da, men satser på at de satte inn gulleggene. :hjerte: Skal få telefon i morgen selv angående egg som kanskje kan fryses, så er veldig spent på det. Hva om begge sitter da, så blir det tvillinger. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hollymolly skrev:

Spennende altså😃 Kjenner du noe av graviteten? 

Litt stikking i sidene og sånn brusing i magen, halsbrann og kvalm men alt er velkommen så lenge det sitter :-) du da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Hollymolly said:

Gratulerer! Så utrolig herlige nyheter midt oppi alt annet! Krysser fingrene for at alt går akkurat som det skal videre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2018 den 18.50, Håper mamma i 2018 skrev:

Herregud er det virkelig sant 😀 tørr ikke håpe for mye enda for redd det ender i SA som sist men er lengre en sist. Skal til lege i morgen så håper jeg blir hyppig følgt opp og at jeg kan få til UL. ❤❤❤😖😫❤😍😢😓❤🤨😅😖😫😭😁😀🤣🙈🌹🌷❤😅😭😍😍😍😍 sånn føler jeg meg nå :-) 

20180423_184407.jpg

Gratulerer 😄 får virkelig håpe spiren sitter denne gangen 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hollymolly skrev:

Gratulerer så masse. ❤️😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ...sunny...
4 timer siden, Hollymolly skrev:

Gratulerer SÅ mye, det var kjekt å lese 😀 Har lest innleggene dine og vært så nervøs på dine vegne, så dette var fantastiske nyheter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Agitha skrev:

Dumt det da, men satser på at de satte inn gulleggene. :hjerte: Skal få telefon i morgen selv angående egg som kanskje kan fryses, så er veldig spent på det. Hva om begge sitter da, så blir det tvillinger. 😍

Ja tenk hvis😍 en, to, ti, jeg tar alt jeg kan få😉🤞 Håper du får noen fine på frys nå da🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle/skal forhåpentligvis ha fryseforsøk nå, men ser ut til at, jeg som fryktet ikke får eggløsning og at forsøket da må avlyses. Jeg har ikke eggløsning av meg selv og skulle ta letrozol for likevel å få eggløsning og sette inn i naturlig syklus. Var litt smånervøs til kontroll forrige tirsdag og hadde da en folikkel på 10 mm. Jeg fikk beskjed om å begynne med EL-tester på lørdag. Jeg har sånn clear blue fertilitetsmonitor som først viser høy for så å vise Max. Men den viser fremdeles bare lav, selvom den nå i det minste burde vise høy. Så ting tyder på at kroppen min ikke produserer nok hormoner til å «fullføre» eggløsning. Skal for sikkerhets skyld på ny ul i morgen, men har vel gitt opp håper for denne gang. Jeg blir så trist og lei og trøtt av denne evige kampen og alle nedturene. Jeg var jo skeptisk til drt med letrozol i utgp, ettersom jeg har hatt varierende hell med det tidlige mtp eggløsning, men fikk så godt håp forrige tirsdag. Jeg vil bare komme i gang igjen etter SAen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Butter skrev:

Gratulerer 😄 får virkelig håpe spiren sitter denne gangen 😄

Ja håper virkelig det er 6 uker men spiren er 5 uker :-) så er i Værtfall 3 uker lengre en sist;-) men blir 7 uker med mye nerver :-(  tusen takk 🌹🌷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...