Aaa08 Skrevet 8. november 2018 #4661 Del Skrevet 8. november 2018 Sender deg en klem @Wiley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 8. november 2018 #4662 Del Skrevet 8. november 2018 Tusen takk alle sammen, veldig koselig at dere heier på meg! Hadde håpet at blasto hadde gjort en forskjell for meg men så skal man liksom ha med seg den flaksen også. Selvfølgelig er jeg veldig skuffet og ekstra slitsomt at jeg plutselig ikke har noe på frys lenger og må ha ny runde med sprøyter, men denne gangen føler jeg virkelig at jeg har et helt annet perspektiv på ting og takler det mye bedre en sist gang. Skal på ferie om en uke, tror det var ekstremt smart å planlegge noe å se frem til uansett resultat. Får finne ut i morgen når neste runde blir, men forbereder meg på at det sikkert blir februar/mars. Hvis jeg får mange egg ut neste gang også tror jeg at vi skal be om at de dyrker til blasto med en gang, sånn at vi ikke har en falsk trygghet i antall sånn som vi hadde nå. Bare å komme seg opp på hesten igjen. Tusen takk for all støtten! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 8. november 2018 #4663 Del Skrevet 8. november 2018 7 timer siden, Wiley skrev: Negativ test på meg i dag, så da får jeg synes synd på meg selv resten av uka og prøve å glemme hele greia til neste år. 😔 Det var veldig leit å høre! 😥❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 8. november 2018 #4664 Del Skrevet 8. november 2018 Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 8. november 2018 #4665 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) 14 minutter siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Å herregud! Nå fikk jeg tårer her😞 Stakkars, det må være en helt forferdelig beskjed å få 😢😞 Sender deg en kjempe stor, god klem💓 Ta vare på deg selv💓 Endret 8. november 2018 av Blomst37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 8. november 2018 #4666 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) 23 minutter siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Ohhhh neiiii😭😭 Livet er fader meg urettferdig. Det er så kort mellom lykke og helvete For oss. Jeg fikk samme beskjed for noen mnd siden og skjønner virkelig hvor tøft du har det. Det å begynne å glede seg smått, og begynne å fortelle noen venner fordi man er så stolt. Jeg føler virkelig med deg❤️❤️ Ta vare på deg selv og mannen i denne vanskelige perioden. Endret 8. november 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 8. november 2018 #4667 Del Skrevet 8. november 2018 22 minutter siden, Betta123 said: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Å så utrolig trist å høre, det skal jo virkelig ikke gå sånn når man først har kommet så langt. Sender seg masse varme tanker, det er ikke noe mer å si enn det 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 8. november 2018 #4668 Del Skrevet 8. november 2018 Å nei så trist @Betta123..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 8. november 2018 #4669 Del Skrevet 8. november 2018 @Wiley kanskje å sende mens prøve er noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. november 2018 #4670 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Så utrolig trist å høre😢😢😢 det skal jo bare ikke være lov at det skal gå slik. Sender deg masse omtanke og en god klem💗, håper du har gode folk rundt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 8. november 2018 #4671 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Å åååå nei 😢❤️ varme tanker sendes til deg ❤️ Kan jeg bare spørre deg om noen ting ❤️? Kjente jeg fikk kjempe vondt i magen nå 😢 merket du ingen ting føre du kom på UL? Alt av symptomer og alt var som normalt? Hadde du sluttet på progynova og crinone eller er det fersk? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 8. november 2018 #4672 Del Skrevet 8. november 2018 26 minutter siden, Aaa08 said: @Wiley kanskje å sende mens prøve er noe for deg? Hva er det til hjelp for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 8. november 2018 #4673 Del Skrevet 8. november 2018 3 timer siden, Wiley skrev: Tusen takk alle sammen, veldig koselig at dere heier på meg! Hadde håpet at blasto hadde gjort en forskjell for meg men så skal man liksom ha med seg den flaksen også. Selvfølgelig er jeg veldig skuffet og ekstra slitsomt at jeg plutselig ikke har noe på frys lenger og må ha ny runde med sprøyter, men denne gangen føler jeg virkelig at jeg har et helt annet perspektiv på ting og takler det mye bedre en sist gang. Skal på ferie om en uke, tror det var ekstremt smart å planlegge noe å se frem til uansett resultat. Får finne ut i morgen når neste runde blir, men forbereder meg på at det sikkert blir februar/mars. Hvis jeg får mange egg ut neste gang også tror jeg at vi skal be om at de dyrker til blasto med en gang, sånn at vi ikke har en falsk trygghet i antall sånn som vi hadde nå. Bare å komme seg opp på hesten igjen. Tusen takk for all støtten! Uff, så trist. Føler med deg. ❤️. Du får ta vare på deg selv. Godt å ha noe å se frem til uansett, selvom ferie sikkert er en mager trøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 8. november 2018 #4674 Del Skrevet 8. november 2018 2 timer siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Å neeeiiii 😢😢. Så grusomt. Uten at jeg har opplevd akkurat det samme (dog en tidligere MA og en SA), klarer jeg likevel å forstå hvor grusomt det er. Jeg kjenner på frykten for nettopp dette hver dag. Når man først har sett et hjerte slå tror man jo at man er rimelig safe, så da blir sjokket og sorgen desto større. Kan bare forestille meg hvor tungt det er å måtte begynne på nytt. Synes dette IVF livet er så urettferdig. Vi strever så med å bli gravide, så når vi endelig greier det bør det hvertfall sitte. Du har min dypeste medfølelse ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 8. november 2018 #4675 Del Skrevet 8. november 2018 1 time siden, Wiley skrev: Hva er det til hjelp for? De kan finne bakterier som ødelegger for miljø i livmor så embryo ikke klarer å feste seg. Ivf serum i Hellas driver med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 8. november 2018 #4676 Del Skrevet 8. november 2018 Tusen takk for fine meldinger alle sammen. Livet er virkelig urettferdig ja:-( ligger nå på sykehuset og venter på at det skal blø ut av seg selv etter å ha inntatt x/antall tabletter.. ingenting skjer, med min uflax blir det vel utskraping også😪huff idag er jeg skikkelig på bunn. Svar til deg ‘håper mamma’ jeg hadde ingen verdens symptomer på ma, ville helt tilfeldig inn å sjekke hvordan den lille hadde vokst før jeg skulle reise på jobb (jeg jobber på sjøen noen uker av gangen) sånn at jeg kunne kose meg på jobb og komme hjem igjen å tre inn i de magiske 13 fullgåtte ukene..... så det anbefaler jeg dere å gjøre også.... jeg kunne ha ventet og komt på oul i uke 18, og trodd alt var bra. for kroppen blør ikke ut fosteret selv. Det hadde nok ha føltes hakket verre ut da😪😪😪 sier ikke dette for å skremme, men jeg vil nok gjøre det samme igjen neste gang vi blir gravide...sier neste gang for jeg gir aldri opp før jeg har den lille i armene mine.. tar en pause fra kvinneguiden her inne, men kommer tilbake på nyåret når vi er i gang igjen. Lykke til alle sammen, håper ingen av dere opplever det jeg gjør akkurat nå❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 8. november 2018 #4677 Del Skrevet 8. november 2018 5 minutter siden, Betta123 skrev: Tusen takk for fine meldinger alle sammen. Livet er virkelig urettferdig ja:-( ligger nå på sykehuset og venter på at det skal blø ut av seg selv etter å ha inntatt x/antall tabletter.. ingenting skjer, med min uflax blir det vel utskraping også😪huff idag er jeg skikkelig på bunn. Svar til deg ‘håper mamma’ jeg hadde ingen verdens symptomer på ma, ville helt tilfeldig inn å sjekke hvordan den lille hadde vokst før jeg skulle reise på jobb (jeg jobber på sjøen noen uker av gangen) sånn at jeg kunne kose meg på jobb og komme hjem igjen å tre inn i de magiske 13 fullgåtte ukene..... så det anbefaler jeg dere å gjøre også.... jeg kunne ha ventet og komt på oul i uke 18, og trodd alt var bra. for kroppen blør ikke ut fosteret selv. Det hadde nok ha føltes hakket verre ut da😪😪😪 sier ikke dette for å skremme, men jeg vil nok gjøre det samme igjen neste gang vi blir gravide...sier neste gang for jeg gir aldri opp før jeg har den lille i armene mine.. tar en pause fra kvinneguiden her inne, men kommer tilbake på nyåret når vi er i gang igjen. Lykke til alle sammen, håper ingen av dere opplever det jeg gjør akkurat nå❤️ Da må jeg finne en klinikk som jeg kan ta ul på og få sjekket ❤️❤️ skjønner du tar en pause ❤️ lykke til, tenker masse på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 8. november 2018 #4678 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) 1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev: Da må jeg finne en klinikk som jeg kan ta ul på og få sjekket ❤️❤️ skjønner du tar en pause ❤️ lykke til, tenker masse på deg ❤️ Hvis alt går bra, så skal jeg også ta ultralyd uke 8,9 og 10. Jeg mistet uke 8 sist, og fant det i uke 10. Endret 8. november 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 8. november 2018 #4679 Del Skrevet 8. november 2018 4 timer siden, Betta123 skrev: Det verste som kunne skje har sjedd meg:( vi fikk jo se hjerte banke så fint 7+1, ville se en ekstra gang nå uke 10 sånn for å roe meg selv ned....her så de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 9😭 så nå må vi i gang med alt på nytt😭jeg har ikke ord, dette er virkelig det verste jeg har vært igjennom... Nei og nei, så forferdelig qvondt og trist 😥 Alle gode tanker til deg ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 8. november 2018 #4680 Del Skrevet 8. november 2018 16 minutter siden, Hollymolly skrev: Hvis alt går bra, så skal jeg også ta ultralyd uke 8,9 og 10. Jeg mistet uke 8 sist, og fant det i uke 10. Jeg hadde ul for litt over en uke siden da var jeg 8+2 og alt var fint så tenkte egentlig og vente til uke 12 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå