Maya89 Skrevet 5. september 2018 #3061 Del Skrevet 5. september 2018 7 timer siden, Waldfee skrev: Håper det er et godt tegn for deg med disse murringene 👍😊 ! Det går nok fint med jobbing, jeg ville stått over de tyngste løftene men ellers er vel kroppen din vant til dette. Embryoet har jo festet seg nå, hvis det har festet seg 🤞🤞🤞- og da løsner det ikke så lett. Krysser fingrene masse! Jeg kan desverre ikke stå over de tyngste løftene, da jeg jobber som nattvakt og er alene.. 😊 Har fortsatt en dårlig magefølelse.. Men, er det slik får jeg prøve igjen..😊👍 Skal slutte med lutinus nå på fredag også.. Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar å få menstruasjon igjen?😊 Tusen takk for at du krysser fingre uansett😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. september 2018 #3062 Del Skrevet 5. september 2018 12 timer siden, Semydfe skrev: Hadde egguttak i går på vår andre runde med ivf. Første runde fikk de kun ut 3 egg, men alle ble befruktet. Ingen av dem var av svært høy kvalitet, men de vurderte ett av dem godt nok til å sette inn. Dessverre ble jeg ikke gravid, så i august gikk vi igang med andre forsøk. I går fikk de ut 15 egg og vi var så lykkelige. Tenkte det var flere å velge imellom og at sjansen for gode egg var tilstede. Sjokket var derfor stort da de i dag ringte fra klinikken og fortalte ingen av eggene hadde blitt befruktet. Både mannens prøve og eggene så bra ut hver for seg, så de kunne ikke umiddelbart forklare hva som var årsaken. De skulle følge med på de frem til i morgen, og det er visstnok fortsatt en bitteliten sjanse for at et egg kan bli befruktet og klare seg, men vi ble bedt om å forberede oss på at sjansen er svært liten. Fortell gjerne hvis du har en solskinnshistorie, men mest av alt trengte jeg bare å få deg ut. I dag har vært en tung dag. Uff skjønner godt hvordan dette føles. Mi e slutter å utvikle seg etter dag 3, fikk ut 19 sist og 9 var fine til dag 3 så skjedde det noe med disse. Kanskje lurt å bytte medisiner? Har 3 uttak om noen dager, 2 siste forsøk hadde jeg gonal, nå prøver vi menopur (mitt eget ønske). Håper dette fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. september 2018 #3063 Del Skrevet 5. september 2018 Er det bare meg som har så dårlig erfaring med Riks? Er i gang med 3 forsøk, og samme opplegg hele tiden. Legene har ikke tid til å prate, orker ikke å forklare, og bare føler at de vil bare bli kvitt meg. Vet ikke om jeg er noe vanskelig tilfelle eller hva det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3064 Del Skrevet 5. september 2018 51 minutter siden, Aaa08 said: Er det bare meg som har så dårlig erfaring med Riks? Er i gang med 3 forsøk, og samme opplegg hele tiden. Legene har ikke tid til å prate, orker ikke å forklare, og bare føler at de vil bare bli kvitt meg. Vet ikke om jeg er noe vanskelig tilfelle eller hva det er.... Det er nok bare slik det er, dessverre. Jeg har vært på Ullevål og Karolinska i Sverige. Det er samlebånd.. Jeg har flere ganger tenkt på at disse legene virker å ha glemt hva de holder på med. De lager et nytt liv! Men noen virker så blassert at skulle tro de satte inn amalgamfyllinger.. Anonymkode: d21b5...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 5. september 2018 #3065 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) 3 timer siden, Aaa08 skrev: Uff skjønner godt hvordan dette føles. Mi e slutter å utvikle seg etter dag 3, fikk ut 19 sist og 9 var fine til dag 3 så skjedde det noe med disse. Kanskje lurt å bytte medisiner? Har 3 uttak om noen dager, 2 siste forsøk hadde jeg gonal, nå prøver vi menopur (mitt eget ønske). Håper dette fungerer. Fikk ny tlf fra klinikken i dag. Samme resultat som i går, så da ble dette forsøket avbrutt. Brukte Menopur denne gang. Puregon forrige gang. Skal inn til ettersamtale for å diskutere om det er noe alternativ å prøve på et 3.forsøk, eller om eggene mine rett og slett har blitt for gamle... Lykke til med uttak! Håper ny medisin har gjort susen for deg! Endret 5. september 2018 av Semydfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 5. september 2018 #3066 Del Skrevet 5. september 2018 15 timer siden, Semydfe skrev: Hadde egguttak i går på vår andre runde med ivf. Første runde fikk de kun ut 3 egg, men alle ble befruktet. Ingen av dem var av svært høy kvalitet, men de vurderte ett av dem godt nok til å sette inn. Dessverre ble jeg ikke gravid, så i august gikk vi igang med andre forsøk. I går fikk de ut 15 egg og vi var så lykkelige. Tenkte det var flere å velge imellom og at sjansen for gode egg var tilstede. Sjokket var derfor stort da de i dag ringte fra klinikken og fortalte ingen av eggene hadde blitt befruktet. Både mannens prøve og eggene så bra ut hver for seg, så de kunne ikke umiddelbart forklare hva som var årsaken. De skulle følge med på de frem til i morgen, og det er visstnok fortsatt en bitteliten sjanse for at et egg kan bli befruktet og klare seg, men vi ble bedt om å forberede oss på at sjansen er svært liten. Fortell gjerne hvis du har en solskinnshistorie, men mest av alt trengte jeg bare å få deg ut. I dag har vært en tung dag. Noen ganger er det bare godt å få dette ut. Føker virkelig med deg, håper de byttet medesiner til neste gang❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 5. september 2018 #3067 Del Skrevet 5. september 2018 Vært på første ultralyd for dette forsøket. 4 egg som så veldig bra ut. Fortsatt litt tidlig, så skal gå på sprøyter noen dager til,så blir det ultralyd igjen på fredag. Som legen sa, så bruker jeg litt tid på å få dem modne . Så da blir det litt venting:) blir egguthenting enten man, tirs eller ons😬 jeg pleier ikke ha så mange egg, men de få jeg får ut har vært bra kvalitet. Trenger bare ett gull egg🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 5. september 2018 #3068 Del Skrevet 5. september 2018 4 hours ago, Aaa08 said: Er det bare meg som har så dårlig erfaring med Riks? Er i gang med 3 forsøk, og samme opplegg hele tiden. Legene har ikke tid til å prate, orker ikke å forklare, og bare føler at de vil bare bli kvitt meg. Vet ikke om jeg er noe vanskelig tilfelle eller hva det er.... Det første de sa til meg på forsamtalen er at de ikke har tid til å svare på spørsmål på avtalene, men at man kan sette opp egen time for å få snakket om forløpet ved behov. De er jo ekstremt presset på tid, jeg må vente 4 mnd på fryseforsøk så jeg synes egentlig det er helt ok at de er strenge på hva de bruker tid på på avtalene. Det er jo først og fremst et kapasitets problem, du er garantert ikke et vanskelig tilfelle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 5. september 2018 #3069 Del Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, Aaa08 skrev: Er det bare meg som har så dårlig erfaring med Riks? Er i gang med 3 forsøk, og samme opplegg hele tiden. Legene har ikke tid til å prate, orker ikke å forklare, og bare føler at de vil bare bli kvitt meg. Vet ikke om jeg er noe vanskelig tilfelle eller hva det er.... Opplever det samme jeg også dessverre. Men vi ba om en samtale før vi startet med vårt neste forsøk (på Riks). Og da hadde legen veldig god tid, vi gikk grundig gjennom to siste forsøk vi hadde privat, og lagde en ny plan. Var faktisk veldig fornøyd med den timen. Som du sier, når du er på kontroll, så har de ikke tid nei😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. september 2018 #3070 Del Skrevet 5. september 2018 8 minutter siden, Blomst37 skrev: Opplever det samme jeg også dessverre. Men vi ba om en samtale før vi startet med vårt neste forsøk (på Riks). Og da hadde legen veldig god tid, vi gikk grundig gjennom to siste forsøk vi hadde privat, og lagde en ny plan. Var faktisk veldig fornøyd med den timen. Som du sier, når du er på kontroll, så har de ikke tid nei😑 Hadde en som samtale jeg også. Men ble ikke klokere etter denne, da legen har mest sagt "jeg vet ikke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. september 2018 #3071 Del Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, Wiley skrev: Det første de sa til meg på forsamtalen er at de ikke har tid til å svare på spørsmål på avtalene, men at man kan sette opp egen time for å få snakket om forløpet ved behov. De er jo ekstremt presset på tid, jeg må vente 4 mnd på fryseforsøk så jeg synes egentlig det er helt ok at de er strenge på hva de bruker tid på på avtalene. Det er jo først og fremst et kapasitets problem, du er garantert ikke et vanskelig tilfelle. 4 mnd på frys forsøk? Dette var merkelig. Jeg hadde uttak sist i slutten av juni, neste om noen dager... Jeg syntes det er bedre å bruke litt mere tid på hver enkelt, enn å få så mange pasienter som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 5. september 2018 #3072 Del Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, Hollymolly skrev: Noen ganger er det bare godt å få dette ut. Føker virkelig med deg, håper de byttet medesiner til neste gang❤️ Takk for det ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 5. september 2018 #3073 Del Skrevet 5. september 2018 10 timer siden, Aaa08 skrev: Er det bare meg som har så dårlig erfaring med Riks? Er i gang med 3 forsøk, og samme opplegg hele tiden. Legene har ikke tid til å prate, orker ikke å forklare, og bare føler at de vil bare bli kvitt meg. Vet ikke om jeg er noe vanskelig tilfelle eller hva det er.... Er sånn på St Olavs og, det er svært sjeldent man møter noen som faktisk svarer. Men det finnes heldigvis noen unntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 5. september 2018 #3074 Del Skrevet 5. september 2018 22 timer siden, Semydfe skrev: Hadde egguttak i går på vår andre runde med ivf. Første runde fikk de kun ut 3 egg, men alle ble befruktet. Ingen av dem var av svært høy kvalitet, men de vurderte ett av dem godt nok til å sette inn. Dessverre ble jeg ikke gravid, så i august gikk vi igang med andre forsøk. I går fikk de ut 15 egg og vi var så lykkelige. Tenkte det var flere å velge imellom og at sjansen for gode egg var tilstede. Sjokket var derfor stort da de i dag ringte fra klinikken og fortalte ingen av eggene hadde blitt befruktet. Både mannens prøve og eggene så bra ut hver for seg, så de kunne ikke umiddelbart forklare hva som var årsaken. De skulle følge med på de frem til i morgen, og det er visstnok fortsatt en bitteliten sjanse for at et egg kan bli befruktet og klare seg, men vi ble bedt om å forberede oss på at sjansen er svært liten. Fortell gjerne hvis du har en solskinnshistorie, men mest av alt trengte jeg bare å få deg ut. I dag har vært en tung dag. Dette var veldig leit å høre 💗 Sender deg en klem, og håper de finner på noe lurt til neste forsøk for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 5. september 2018 #3075 Del Skrevet 5. september 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: 4 mnd på frys forsøk? Dette var merkelig. Jeg hadde uttak sist i slutten av juni, neste om noen dager... Jeg syntes det er bedre å bruke litt mere tid på hver enkelt, enn å få så mange pasienter som mulig. Jeg har ventet 3 mnd på frys forsøk på riksen nå 😢😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 5. september 2018 #3076 Del Skrevet 5. september 2018 Off blir helt rar av denne prosessen 😢🤣 når man blir glad for at man skimter at tante rød er på vei🙂 nå håper jeg og krysser fingre for at den har begynt ordentlig til jeg står opp i morgen så jeg kan begynne på tabletter for da blir det innsett en gang i uke 38 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 6. september 2018 #3077 Del Skrevet 6. september 2018 7 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Off blir helt rar av denne prosessen 😢🤣 når man blir glad for at man skimter at tante rød er på vei🙂 nå håper jeg og krysser fingre for at den har begynt ordentlig til jeg står opp i morgen så jeg kan begynne på tabletter for da blir det innsett en gang i uke 38 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽❤️❤️ Hehe! Helt enig! Jeg venter og venter, men den vil liksom ikke begynne. Jeg skal også begynne på tabletter for fryseforsøk nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 6. september 2018 #3078 Del Skrevet 6. september 2018 Til dere som skal ha frys og må vente lenge- kanskje der er ikke pga stor pågang i klinikken, men det er kanskje fordi kroppen tenger litt tid til det? Jeg tar selv en pause før eventuelt neste forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
occultatum Skrevet 6. september 2018 #3079 Del Skrevet 6. september 2018 9 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Off blir helt rar av denne prosessen 😢🤣 når man blir glad for at man skimter at tante rød er på vei🙂 nå håper jeg og krysser fingre for at den har begynt ordentlig til jeg står opp i morgen så jeg kan begynne på tabletter for da blir det innsett en gang i uke 38 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽❤️❤️ Samme her Ble kjempe glad da jeg fikk mensen fordi jeg da kunne begynne på sprøyter på dag 2 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. september 2018 #3080 Del Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, Livi skrev: Hehe! Helt enig! Jeg venter og venter, men den vil liksom ikke begynne. Jeg skal også begynne på tabletter for fryseforsøk nå😊 Juhu her kom den i natt 🤣🤣 så må har jeg sendt meld til riksen og håper jeg får svar fort. Opplevd at de svarer fortere på meld en tlf 🙂 så får jeg vel begynt på tabletter i dag 🙂 Masse lykke til til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå