Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-( 

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår  var 283;-( 

Nå har virkelig mistet alt av håp :-( 

Ånei, så utrolig trist å høre. :icon_frown::hjerte: Hadde virkelig håpet det skulle gå deres vei nå. Denne prosessen kan være så hjerteskjærende at jeg skjønner ikke hvordan vi holder ut. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-( 

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår  var 283;-( 

Dette var utrolig leit å høre! Sender deg gode tanker 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tuppelene skrev:

Helt utrolig følelse, i dag tidlig fikk jeg to streker på testen😍 Klarer ikke slutte å se på den. Nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra hele veien og ikke ender i MA slik som det gjorde for tre år siden. IVF prosessen er nervepirrende, men må si at nervene ikke er noe mindre nå altså!

Fantastisk!!! Gratulerer så mye, så utrolig herlig 👍😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Så utrolig trist. Skjønner at du du har mistet håpet. Og i den situasjonen du er i, så er det lov å bli lei seg, men så finner du styrken snart og du er i gang med å prøve.. 

synes det er rart at du ikke fikk noe ultralyd, særlig etter alt du hadde vært gjennom. Jeg merker jeg blir skikkelig irritert på offentlig.  

Hadde ikke fått sett så mye på UL føre i dag/ går. Hadde tenkt hvis dette ikke skjedde og dra til lege i morgen of kreve ul. Så her er det bare og ringe riksen igjen og si jeg skal begynne igjen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Waldfee skrev:

Dette var utrolig leit å høre! Sender deg gode tanker 💗

Takk❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agitha skrev:

Ånei, så utrolig trist å høre. :icon_frown::hjerte: Hadde virkelig håpet det skulle gå deres vei nå. Denne prosessen kan være så hjerteskjærende at jeg skjønner ikke hvordan vi holder ut. :hjerte:

Ja hadde håpet det jeg også ❤ men nå er det bare og begynne ivf igjen ❤ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ...sunny...
4 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Så veldig trist å høre, lei meg på dine vegne :( Håper du får oppfylt drømmen å å bli mamma, sender gode tanker din vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Håper mamma i 2018 said:

Uff så kjedelig, nå har du virkelig vært gjennom det meste. Vanskelig å holde motet oppe i slike situasjoner, men parameterene for hva som er gode og dårlige nyheter flytter seg raskt i denne prosessen. Det positive er at du har blitt gravid to ganger på kort tid. Neste gang sitter den forhåpentligvis hele veien til mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-( 

Ååå nei! Ingen ende på alt du skal igjennom. Føler så uendelig med deg. Har ikke ord 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tuppelene skrev:

Ja😉 har våknet hver time i natt og bare drømt om positive tester. Helt fantastisk at drømmene ble til virkelighet. Nå må spiren(e) bare klamre seg fast💛

Gratulerer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Så utrolig trist😔❤️ Uff det var mye du måtte gå gjennom.. Håper du finner nye krefter til å fortsette. Sender deg en stor klem🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomst37 skrev:

Så utrolig trist😔❤️ Uff det var mye du måtte gå gjennom.. Håper du finner nye krefter til å fortsette. Sender deg en stor klem🌹

Ja håper jeg finner det :-(  takk ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butter skrev:

Ååå nei! Ingen ende på alt du skal igjennom. Føler så uendelig med deg. Har ikke ord 😢

Nei vi kjenner på det gitt:-( at det aldri noe ende tar med ting. Vi fant ut at siden 2018 startet er det ikke en mnd jeg ikke har vært pp sykehuset:-( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wiley skrev:

Uff så kjedelig, nå har du virkelig vært gjennom det meste. Vanskelig å holde motet oppe i slike situasjoner, men parameterene for hva som er gode og dårlige nyheter flytter seg raskt i denne prosessen. Det positive er at du har blitt gravid to ganger på kort tid. Neste gang sitter den forhåpentligvis hele veien til mål. 

Ja er sant det me  vanskelig og finne motivasjon nå:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ...sunny... skrev:

Så veldig trist å høre, lei meg på dine vegne :( Håper du får oppfylt drømmen å å bli mamma, sender gode tanker din vei.

Det håper jeg også, men hbor mye mere skal man prøve føre man sier at nok er nok når kroppen blir så syk :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Nei vi kjenner på det gitt:-( at det aldri noe ende tar med ting. Vi fant ut at siden 2018 startet er det ikke en mnd jeg ikke har vært pp sykehuset:-( 

😳❤️🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

❤️ Det er også sant som wiley skriver her.  At parameterene for hva som er gode og dårlige nyheter flytter veldig på seg i slike situasjoner. Da jeg mistet tidligere i år, like etter deg, la jeg merke til alle som klaget over den manglende våren eller andre helt uvesentlige ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2018 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Dere som har blitt gravide med prøverør, hvor lenge måtte dere fortsette på medisiner? 

Anonymkode: 9ce7b...973

Dette lurer også jeg på! Riksen har nok for mange på lista si til at de rekker å ringe meg tilbake i dag virker det som. Fikk jo i utgangspunktet beskjed om å slutte med det etter i dag (for da hadde jeg ikke hatt mere igjen heller). Men så har jeg igjen fra avbrutt fryseforsøk, og er plutselig blitt litt redd for å slutte med det. Det kan vel ikke skade å fortsette med det, eller ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte Lutinus til uke 10/11. Etter dette tar morkaken helt over.

Ikke farlig å fortsette med Lutinus, men det har ikke effekt senere 

Anonymkode: d21b5...7d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...